Csapatunk

Évi

Évi

marketing gyakornok
#naturelover #dancingmeansfreedom #open-minded #communicationismedicine

Már nagyon hiányzott az életemből egy új kihívás és a fejlődés, amelyet folyamatosan hajszolok és amelyet mindenképpen a marketing területén szerettem volna megélni, hát így kerültem a csapatba gyakornokként. Ambíciózus lánynak tartom magam, aki mindig arra törekszik, hogy kihozza magából a maximumot. Nagyon szeretek kommunikálni, új dolgokat és embereket megismerni, ez adja nap mint nap a motivációm nagy részét.

Kitartással és szorgalommal mindent elérhetsz, amire vágysz.
Blog

Évi

bejegyzései

PPC

Így nézheted meg, mit hirdetnek a versenytársaid

Az üzleti sikerhez a legtöbbször nem elég egy jó termék vagy szolgáltatás ötlet, hiszen annak hírét is el kell juttatnod a potenciális vásárlókhoz, így hirdetéseiddel is ki kell emelkedned a tömegből. Fontos, hogy ne maradj le versenytársaidtól, ezért érdemes figyelemmel kísérni őket, ami valljuk be nem egyszerű, ugyanis számtalan hirdetés fut az online térben. Mit szólnál, ha mutatnánk pár hasznos eszközt, amelyek segítségével egyszerűen nyomon követheted a konkurens cégek hirdetéseit, inspirációt gyűjthetsz az üzletág legjobbjaitól? Ez ugyanis lehetséges, hiszen léteznek olyan eszközök, melyekkel egyszerűen megnézheted, hogy a különböző platformokon mit és hogyan hirdetnek versenytársaid.

Évi
2020-10-13
PPC

Facebook hirdetési limit: minden, amit tudnod érdemes!

Talán már ti is hallottátok a hírt, hogy 2021 februártól a Facebook korlátozza az egyes oldalakhoz tartozó aktív hirdetések számát. Elsőre talán ijesztő lehet a tény, de valójában a sok hirdetés nem minden esetben tesz jót az eredménynek, így a korlátozás hordozhat magában fejlődési lehetőségeket is. Ha érdekel, hogy pontosan mitől függ a megjeleníthető hirdetéseid száma, vagy hogyan használhatod ki a leghatékonyabban a helyzetet, érdemes elolvasnod blogcikkünket!

Évi
2020-10-13
PPC

5 tipp a sikeres karácsonyi kampányhoz

Közeledik a karácsony, ezzel együtt a nagy hajsza is. Ez az időszak és a vele járó forgatag az egyik utolsó nagy lehetőség az évben, hogy javítsunk eredményeinken és forgalmat generáljunk. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy erre az időszakra megfelelő kampánystruktúrát állítsunk össze, és olyan ötletekkel rukkoljunk elő, amelyekkel felkelthetjük a fogyasztók figyelmét versenytársainkkal szemben. Hoztunk most Neked néhány tippet, amelyek segítségével egyszerűbben tervezheted meg a karácsonyi kampányodat.

Évi
2020-10-13
Hatékonyság

Erre jobb felkészülni: mit tehetnek a cégek, ha újra beüt a karantén?

A jelenlegi bizonytalan helyzetben nem tudhatjuk, hogy újra rákényszerülünk-e az otthoni munkavégzésre, ezért nem árt előre felkészülnöd és már most belevetned magad a digitális eszközök és lehetőségek feltérképezésébe. Kezdd cikkünk elolvasásával és tekintsd meg javaslatainkat!

Évi
2020-10-13