Csapatunk

Évi

Évi

junior account manager
Selector Digitális Marketing Ügynökség
#naturelover #dancingmeansfreedom #open-minded #communicationismedicine

Már nagyon hiányzott az életemből egy új kihívás és a fejlődés, amelyet folyamatosan hajszolok és amelyet mindenképpen a marketing területén szerettem volna megélni, hát így kerültem a csapatba gyakornokként. Ambíciózus lánynak tartom magam, aki mindig arra törekszik, hogy kihozza magából a maximumot. Nagyon szeretek kommunikálni, új dolgokat és embereket megismerni, ez adja nap mint nap a motivációm nagy részét.

Kitartással és szorgalommal mindent elérhetsz, amire vágysz.

A Selectorral éppen akkor találkoztam, amikor egy új kihívást kerestem a mindennapjaimba. Szerettem volna értékes tudást szerezni az online marketing területén, és úgy érzem, ehhez a legjobb helyen járok. A Selectornál lehetőségem van minden nap valami újat és izgalmasat tanulni, fejleszteni magam, miközben kreativitásomat is használhatom.

Blog

Évi

bejegyzései

PPC kampánykezelés

A Facebook kampányindítás folyamata, avagy a legfontosabb teendőid lépésről-lépésre

Egy Facebook kampány elindítása a felhasználók számára is jól látható elemek - például a kreatívok és hirdetésszövegek elkészítése - mellett számos egyéb, fontos háttérmunkálatot is igényel, amelyekkel érdemes tisztában lenned, ha önállóan indítanál kampányokat a hirdetéskezelőn keresztül. Mutatjuk, milyen folyamatokat kell végigjárnod.

Évi
2022-06-07
Közösségi média menedzsment

Hogy kerülhet fel vállalkozásod a Google Maps-re?

Tegyük fel, hogy már szerepelsz a Google Térképen. Egy vállalkozásodhoz közel tartózkodó személy könnyedén megtalál a keresések között, ha éppen az általad értékesített termékre/szolgáltatásra van szüksége. Felkeresi üzleted, és vásárol. Egész egyszerűen hangzik, nem? Jobban belegondolva számtalan ügyfelet, vásárlót veszíthetünk el azzal, ha vállalkozásunk nem szerepel a Google Maps-en. És hogy hogyan is tudsz felkerülni a térképre? Alábbi blogcikkünk ebben biztosan segítségedre lesz.

Évi
2022-06-07
PPC kampánykezelés

Ne kerülj le a térképről, avagy bevezetés a Waze hirdetések világába

Létezik egy olyan applikáció, ami nem csupán a közlekedés és a navigáció területén lehet segítségünkre, de marketing szempontból is egyre fontosabbá válik, ugyanis amellett, hogy már minimális büdzsével is hirdethetünk rajta, havonta több, mint 100 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ezért hirdetőként, itt könnyedén elérhetjük célközönségünket. Bizony a Waze-ről van szó, amelynek ezt a funkcióját - ha fizikai üzlettel rendelkezel - mindenképpen érdemes kihasználnod. Következő cikkünk elolvasásával jobban megismerheted a platform hirdetési lehetőségeit.

Évi
2022-06-07
PPC kampánykezelés

Így nézheted meg, mit hirdetnek a versenytársaid

Az üzleti sikerhez a legtöbbször nem elég egy jó termék vagy szolgáltatás ötlet, hiszen annak hírét is el kell juttatnod a potenciális vásárlókhoz, így hirdetéseiddel is ki kell emelkedned a tömegből. Fontos, hogy ne maradj le versenytársaidtól, ezért érdemes figyelemmel kísérni őket, ami valljuk be nem egyszerű, ugyanis számtalan hirdetés fut az online térben. Mit szólnál, ha mutatnánk pár hasznos eszközt, amelyek segítségével egyszerűen nyomon követheted a konkurens cégek hirdetéseit, inspirációt gyűjthetsz az üzletág legjobbjaitól? Ez ugyanis lehetséges, hiszen léteznek olyan eszközök, melyekkel egyszerűen megnézheted, hogy a különböző platformokon mit és hogyan hirdetnek versenytársaid.

Évi
2022-06-07
PPC kampánykezelés

Facebook hirdetési limit: minden, amit tudnod érdemes!

Talán már ti is hallottátok a hírt, hogy 2021 februártól a Facebook korlátozza az egyes oldalakhoz tartozó aktív hirdetések számát. Elsőre talán ijesztő lehet a tény, de valójában a sok hirdetés nem minden esetben tesz jót az eredménynek, így a korlátozás hordozhat magában fejlődési lehetőségeket is. Ha érdekel, hogy pontosan mitől függ a megjeleníthető hirdetéseid száma, vagy hogyan használhatod ki a leghatékonyabban a helyzetet, érdemes elolvasnod blogcikkünket!

Évi
2022-06-07
PPC kampánykezelés

5 tipp a sikeres karácsonyi kampányhoz

Közeledik a karácsony, ezzel együtt a nagy hajsza is. Ez az időszak és a vele járó forgatag az egyik utolsó nagy lehetőség az évben, hogy javítsunk eredményeinken és forgalmat generáljunk. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy erre az időszakra megfelelő kampánystruktúrát állítsunk össze, és olyan ötletekkel rukkoljunk elő, amelyekkel felkelthetjük a fogyasztók figyelmét versenytársainkkal szemben. Hoztunk most Neked néhány tippet, amelyek segítségével egyszerűbben tervezheted meg a karácsonyi kampányodat.

Évi
2022-06-07
Hatékonyság

Erre jobb felkészülni: mit tehetnek a cégek, ha újra beüt a karantén?

A jelenlegi bizonytalan helyzetben nem tudhatjuk, hogy újra rákényszerülünk-e az otthoni munkavégzésre, ezért nem árt előre felkészülnöd és már most belevetned magad a digitális eszközök és lehetőségek feltérképezésébe. Kezdd cikkünk elolvasásával és tekintsd meg javaslatainkat!

Évi
2022-06-07