Csapatunk

Anna

Anna

account manager
#trends #future #motivation #improvement

A marketinges munkát még az itthoni hőskorban kezdtem egy nemzetközi reklámügyökségnél. Eredetileg bölcsész vagyok, de a marketing jól belepasszolt az érdeklődésembe, különösen, mióta mindez már online is működik. Kétgyerekes anyukaként zsonglőrködöm az idővel. Igyekszem minél kreatívabban tölteni az időt a gyerekeimmel, emellett online edzéseket végzek és futok rendszeresen.

Az emberi és a mesterséges intelligencia együtt viszi előre a világot.

Március elején kerültem  a Selectorhoz, előtte egy másik ügynökségnél voltam PPC kampánymenedzser. Nagyon sokat segít a munkámban a sokéves szakmai háttér, az online munka számos szeletének ismerete, pl. email marketing, weboldal-fejlesztési projektek, SEO, PPC, projektmenedzsment. A Selectornál megkapom azt az önállóságot és bizalmat, amiben ki tudok bontakozni, ugyanakkor a csapat folyamatos szakmai támogatást, fejlődést kínál, ami örömteli és a mi munkánkban nélkülözhetetlen.

Blog

Anna

bejegyzései

PPC

Webshop keresési kampányok és az ajánlattételi stratégiák

Gyakran előfordul, hogy bár tervezzük shopping kampány indítását, hetekig, akár hónapokig is elhúzódik, többnyire technikai okok miatt. Erre az átmeneti időszakra javasoljuk az alábbi hirdetési módszereket. Cikkünk első részében Google Ads fiókunk felépítését és a kampánytípusokat vettük sorra. Most a keresési kampányok szerkezetéről, a bővítményekről és az ajánlattételi típusokról ejtünk pár szót.

Anna
2020-05-13
PPC

Webshop kampányok Google Ads-ben - alternatívák shopping kampány helyett az e-kereskedelemben

Ha webshopot tervezünk hirdetni Google Ads-ben, mostanság már mindenki a shopping kampányt javasolja. Ez rendben is volna, de mi a helyzet akkor, ha nem szeretnénk vagy még nem adottak a technikai vagy egyéb feltételek a shopping kampány indításához? Milyen egyéb, webshop-specifikus kampányt indítsunk, illetve hogyan építsük fel a fiókunk szerkezetét?

Anna
2020-05-13