Csapatunk

Anna

Anna

PPC specialista
Selector Digitális Marketing Ügynökség
#trends #future #motivation #improvement

A marketinges munkát még az itthoni hőskorban kezdtem egy nemzetközi reklámügyökségnél. Eredetileg bölcsész vagyok, de a marketing jól belepasszolt az érdeklődésembe, különösen, mióta mindez már online is működik. Kétgyerekes anyukaként zsonglőrködöm az idővel. Igyekszem minél kreatívabban tölteni az időt a gyerekeimmel, emellett online edzéseket végzek és futok rendszeresen.

Az emberi és a mesterséges intelligencia együtt viszi előre a világot.

Március elején kerültem  a Selectorhoz, előtte egy másik ügynökségnél voltam PPC kampánymenedzser. Nagyon sokat segít a munkámban a sokéves szakmai háttér, az online munka számos szeletének ismerete, pl. email marketing, weboldal-fejlesztési projektek, SEO, PPC, projektmenedzsment. A Selectornál megkapom azt az önállóságot és bizalmat, amiben ki tudok bontakozni, ugyanakkor a csapat folyamatos szakmai támogatást, fejlődést kínál, ami örömteli és a mi munkánkban nélkülözhetetlen.

Blog

Anna

bejegyzései

PPC kampánykezelés

Mi az az optimalizált célzás, és mikor érdemes használni?

2021 júliusában a Google bevezette az optimalizált célzást. Ez egy automatikus célzási mód, melyet a Display, Discovery és egyes video kampányokban alkalmazhatunk. “A cél az, hogy a hirdetők olcsóbb konverziókhoz jussanak, amelyek kívül eshetnek a vélt közönségen" - nyilatkozta a Google.

Anna
2022-06-07
PPC kampánykezelés

Melyiket válasszam: a standard vagy a smart shopping kampányt?

Mielőtt létrehozod az első shopping kampányodat webshopod számára, fontos, hogy szakmailag kicsit tájékozódj az alapokról. A Google Ads kezelőfelülete akár pár perc alatt, néhány lépés segítségével végigvezethet a kampánylétrehozási folyamaton, azonban légy körültekintő. Nem mindegy ugyanis, milyen típusú shopping kampányt készítesz. Cikkünk röviden összefoglalja, mit érdemes átgondolnod és előkészítened az első sikeres shopping kampányod futtatásához.

Anna
2022-06-07
PPC kampánykezelés

Webshop keresési kampányok és az ajánlattételi stratégiák

Gyakran előfordul, hogy bár tervezzük shopping kampány indítását, hetekig, akár hónapokig is elhúzódik, többnyire technikai okok miatt. Erre az átmeneti időszakra javasoljuk az alábbi hirdetési módszereket. Cikkünk első részében Google Ads fiókunk felépítését és a kampánytípusokat vettük sorra. Most a keresési kampányok szerkezetéről, a bővítményekről és az ajánlattételi típusokról ejtünk pár szót.

Anna
2022-06-07
PPC kampánykezelés

Webshop kampányok Google Ads-ben - alternatívák shopping kampány helyett az e-kereskedelemben

Ha webshopot tervezünk hirdetni Google Ads-ben, mostanság már mindenki a shopping kampányt javasolja. Ez rendben is volna, de mi a helyzet akkor, ha nem szeretnénk vagy még nem adottak a technikai vagy egyéb feltételek a shopping kampány indításához? Milyen egyéb, webshop-specifikus kampányt indítsunk, illetve hogyan építsük fel a fiókunk szerkezetét?

Anna
2022-06-07