Csapatunk

Levi

Levi

bizdev manager
#dj #dronepilot #webdesign #developer

Én is a csapat pécsi tagjait erősítem, azonban a BSc diplomám már Budapesten szereztem meg. A Corvinuson tanultam gazdaságinformatikát, de végül nem dolgoztam közvetlenül IT területen. Helyette inkább a hobbimra koncentráltam, és kreatív területeken mélyítettem el a tudásom: hétvégente DJ-ztem, hétközben pedig drónoztam. A mai napig imádom ezeket csinálni, persze ha épp marad időm a tanulmányok mellett - ugyanis azóta marketing mesterképzésen tanulok, hogy véletlenül se unatkozzak.

A legjobb időpont céljaid megvalósítására tegnap volt. A második legjobb ma van.

Ahogy komolyabbra fordultak a szabadidős tevékenységek, elkezdtem saját rendezvényeket szervezni és különböző megbízásokat vállalni. Így az évek során nyakig beleástam magam az online marketingbe. A szálak végül 2018 végére fonódtak össze, amikor is csatlakoztam a Selectorhoz. Itt ugyanis kombinálhatom mindazt, amit az elmúlt években megtanultam: az IT sem vész el a webdesign megbízások miatt, míg a kreativitás sem a grafikai anyagoknak köszönhetően. Mindezt kiegészítve persze izgalmasabbnál izgalmasabb projektekkel és Ügyfelekkel. Épp ezért szeretek itt dolgozni: azzal foglalkozhatok, amivel szeretek, és sosem unatkozom!

Blog

Levi

bejegyzései

Design

A legmeghatározóbb design irányzatok

Az online marketing nem más, mint kommunikáció a potenciális vásárlókkal, Ügyfelekkel. A 21. században, amikor az emberiség több tartalmat fogyaszt, mint valaha, akkor muszáj nagyobb hangsúlyt fektetnünk a mondanivalónk vizuális megjelenésére, kifejezésére is. Persze, szorosan együtt dolgozunk grafikusokkal, UX/UI designerekkel, tervezőkkel, de mégis fontos, hogy minden marketinges tisztában legyen a vizuális közlés alapjaival. Épp emiatt indítjuk útjára Design irányzatok cikksorozatunkat, amiben cikkről-cikkre mutatjuk be részletesen a legszebb, legtrendibb, leginkább figyelemfelkeltő grafikai műfajokat. Elsőként nézzünk meg egy rövid összefoglalást arról, hogy melyek ezek!

Levi
2020-09-03
Hatékonyság

Trendek és tervek 2021-re

Ha meglepetésekről van szó, akkor 2020-at nehéz felülmúlni - mi bízunk benne, hogy a következő év kevesebb váratlan eseményt tartogat, ezért belenéztünk a varázsgömbünkbe, és megvizsgáltuk, mi várható 2021-ben. Szerencsére a digitális marketing világában 5+1 szépen körvonalazódó trendet látunk, így nyugodt szívvel ajánljuk Nektek is, hogy figyeljetek oda ezekre a marketingstratégiátok megalkotása során, és így biztosak lehettek abban, hogy fel vagytok készülve a pandémia utáni időszakra is!

Levi
2020-09-03
Egyéb

15+1 fejlesztés a Selectornál 2020-ban

Tagadhatatlan, ez az év nem volt egyszerű - sem nekünk, sem másoknak. Azonban a Selectornál igyekeztük a lehetőséget meglátni a kialakult helyzetben, és annak ellenére, hogy folyamatosan álltak le a kampányok, zártak be az üzletek, mi kényszerszabadság helyett több fejlesztésbe kezdtünk bele, mint valaha! Ennek meg is lett az eredménye, és ma már egy még felkészültebb, profibb és elhivatottabb csapat szolgálja ki Ügyfeleinket. Talán ha nem így alakultak volna a dolgok, ezeket a sorokat sem olvashatnád - tudd meg hát, hogy még mi minden történt velünk ebben az érzelmi hullámvasútnak is nevezhető évben!

Levi
2020-09-03
Hatékonyság

Melyik time tracking appot használd, ha megtartod a home office-t

A koronavírus-járvány már számos kihívás elé állította a hirtelen home office-ra kényszerült csapatokat. A legtöbb szervezetnek hamar sikerült átállnia az online meetingekre, és a feladatok delegálását is sikerült megoldani valahogy. Azonban számos cégnél az otthonról való munkavégzés legnagyobb akadálya a bizalmatlanság: honnan tudom, hogy a munkavállaló valóban dolgozik, és nem csak a lábát lógatja egész nap? Mi van, ha a munkaidejének 80%-át a Netflix teszi ki, és csak a maradék 20%-ban koncentrál a munkára? Nem kell azonnal visszarendelni mindenkit az irodába, ugyanis ma már rendkívül komplex időmérő alkalmazások érhetők el, amelyek segítenek abban, hogy tudd, munkavállalóid pontosan mivel is töltik az idejük - és hidd el, még ennél is jóval többet megtudhatsz általuk!

Levi
2020-09-03
PPC

A 10 leggyakoribb hiba a Google Ads kampányok beállítása során

A Google Ads minden vállalkozásnak számtalan lehetőséget kínál, és könnyedén megsokszorozhatja az érdeklődők és vásárlók számát. Azonban a kampányok beállítása sok buktatót rejt magában, és akár egyetlen rossz kapcsoló is agyonvághatja hirdetéseid sikerét. Ezért elengedhetetlen, hogy minden beállításod a helyén legyen - mi most bemutatjuk a 10 leggyakoribb hibát, amit a legkönnyebb elkövetni.

Levi
2020-09-03
Hatékonyság

Otthonról is hatékonyan, azaz hogyan működtesd a home office-t

A koronavírus kirobbanásával számos vállalat döntött úgy, hogy csökkenti a járvány terjedésének esélyét, és ideiglenesen maga mögött hagyja az irodákat. Ennek köszönhetően egyik napról a másikra több tízezer munkavállaló számára nyílt meg a home office lehetősége. Habár elsőre nagyon csábító lehet egész nap az ágyból dolgozni és elindítani egy sorozatot a teendők mellé, de mit érdemes tenni, hogy hosszú távon is produktív maradj? A Selector csapata már több éve otthonról dolgozik, így adunk néhány tanácsot a hatékony otthoni munkavégzéshez!

Levi
2020-09-03