Az audit igénybevétele most semmilyen kötelezettséggel nem jár. A vizsgálat elvégzését követően eldöntheted, hogy javaslatainkat Te magad valósítod meg vagy a termékfeed és a Google Shopping kampányok optimalizálásával Bennünket bízol meg.
Audit igénylése• A fejlesztő már átadta az új webáruházadat, de nem tudod, megfelelő-e a Google Shopping kampányok futtatásához?
• Már feltöltöttél termékfeedet a Merchant Centerbe de az folyamatosan valamilyen hibát jelez?
• Nem tudod, hol folyik el a hirdetési költség, hogyan lehetne termékcsoportok, termékek szerint jobban szegmentálni a Shopping kampányokat?
• Úgy érzed, mindent beállítottál, de mégsem hozta a várt eredményt?
• Nincs időd foglalkozni a Shopping kampányok folyamatos felügyeletével és állítgatásával?
• Nem kell a legújabb Google Shopping hirdetési lehetőségekkel lépést tartanod és folyamatosan képezned magad.
• Nem szükséges a feed elkészítésével vagy optimalizálásával bajlódnod, azt leegyeztetjük mi webshopod üzemeltetőjével vagy megoldjuk saját magunk.
• A Google Shopping kampányok kialakítása komplex feladat, a megfelelő kampánystruktúra tervezésen túl szükséges hozzá a vásárló folyamat komplex elemzése és a termékfeed összeállításához programozási ismeret is.
• Egy olyan csapat foglalkozik a Google Shopping kampányaid menedzselésével, akinek ez a szakterülete.
Az audit elkészítését akkor tudjuk vállalni, ha megfelelsz az alábbi feltételeknek. Ebben az esetben biztosak lehetünk abban, hogy elegendő adat áll rendelkezésünkre azokhoz az elemzésekhez, melyek eredményei alapján javaslatokat tudunk tenni a Google Shopping kampányok hatékonyságának növelésére, a hirdetések optimalizálására.
Legalább 3 hónapja meglévő Google Ads fiók
Legalább 1 aktív Google Shopping kampány
Minimum 100 000 Ft/hó hirdetési költés