A PR az egyik legfontosabb eszköz a bizalom és hírnév kiépítéséhez. Azt már kevesebben tudják, hogy a mai digitális környezetben az is elengedhetetlen, hogy integráljuk a PR-t SEO stratégiánkba. Mutatjuk, hogyan!
A weblapok böngészése közben kétségkívül a képi tartalom ragadja meg először a figyelmet - legtöbbször ez alapján döntjük el, maradunk-e az oldalon. Mégis, a weboldalak technikai auditja gyakran mutat rá, hogy sokan éppen a képek optimalizálását hanyagolják el. A sok beállítás mellett a képekre csak részben vagy egyáltalán nem kerül sor. Jelentőségüket pedig egyáltalán nem szabad lebecsülni, különösen azokon az oldalakon, amelyek vizuális értékre építenek, vagy termékeket értékesítenek.
A képalapú keresés különösen hasznos lehet, ha nehezen leírható tárgyakat keresünk, vagy csak egy képünk van valamiről, de nem tudjuk pontosan megfogalmazni mi az, vagy amikor csak vizuális megerősítésre van szükségünk.
Napjainkban egy vállalkozás sikerének meghatározó eleme, hogy milyen könnyen találhatók meg a termékei vagy szolgáltatásai az interneten. Ebből a szemszögből nézve a lokális SEO nem csupán egy marketing eszköz; ez egy stratégiai fegyver, amely segít a helyi vállalkozásoknak kiemelkedni a tömegből, és közvetlen kapcsolatot teremteni potenciális ügyfeleikkel.
Az információáramlás gyorsulásával a keresési módokat is alig tudjuk már követni. Itt van például a hangalapú keresési mód, amely mára már alapvető funkciója a keresőknek és egyre többen használják a mindennapokban. Ebben a cikkben bemutatjuk a hangalapú keresés világát, hogyan lehet használni, valamint bemutatjuk hatását a keresőoptimalizálásra.
A Google rangsorolási tényezők azok a jellemzők, amelyek alapján a keresőmotor meghatározza, hogy mely weboldalak jelenjenek meg a találatok élén egy adott keresésre. A Google több ezer ilyen tényezőt használ, melyeknek a pontos súlyozása szigorúan titkos. Éppen ezért nagyon fontos, hogy melyekre helyezzük a főbb hangsúlyt, ha honlapunkat szeretnénk előrébb juttatni a találati listán.
Sokat hallunk mostanában a Google SERP funkciókról. És nemcsak hallani róluk, hanem lépten-nyomon felbukkannak a keresésekben is, ráadásul olyan helyeken, ahova muszáj oda figyelni, vagy kattintani, megelőzve ezzel az organikus találatok linkjeit. Milyen funkciók ezek pontosan és pontosan mire is valók? Miért jó az, ha a mi oldalunk is megjelenik ott, és ami a legfontosabb, mire van szükségünk, hogy ott lehessünk az oldalunkkal? Olvass tovább és megmutatjuk!
Napjainkra a SEO (Search Engine Optimization vagy magyarul keresőoptimalizálás) nagyon nagy népszerűségnek örvend, hiszen ki ne akarná, hogy vállalkozása az első helyen szerepeljen az organikus keresési eredmények között a Google keresőjében? Hogyha vállalkozóként nem igazán értesz a SEO világához, akkor sincs nagy probléma, hiszen ma már számos cég és szakember foglalkozik azzal, hogy kiszervezve ezt a stratégiai feladatot, cége webhelye előkelőbb helyen szerepeljen a találati listákon. Semmi sincs azonban ingyen, a SEO szolgáltatások ára pedig igen széles skálán mozog. De vajon mennyi az annyi, már ami a keresőoptimalizálás árakat illeti?
A linkek szerepe továbbra is megkerülhetetlen a keresőoptimalizálásban, azonban nem mindegy, hogy weboldalunkra milyen más források hivatkoznak. Honlapunk elismertségét, tekintélyét csak jó minőségű linkekkel növelhetjük, tömegesen vásárolt vagy automatizált hivatkozások létrehozásával még kárt is okozhatunk magunknak. Az értékes backlinkek ráadásul tőlünk függetlenül is létrejöhetnek azáltal, ha olyan értékes tartalmat állítunk elő, amelyet mások is érdemesnek találnak arra, hogy hivatkozzanak rá.
Egy SEO ügynökség elsősorban keresőoptimalizálással, azaz az online tartalmak keresőmotorok számára történő optimalizálásával foglalkozik annak érdekében, hogy a weboldalak, blogok vagy webáruházak jobb pozíciókat érjenek el a keresők találati listáján. Ez Magyarországon gyakorlatilag Google felületét jelenti melynek részesedése 97 százalékos.
A keresőoptimalizálás (SEO) egy olyan stratégiai eszköztár, amely nélkülözhetetlen a digitális jelenlét szempontjából. Ennek megismeréséhez négy hatékony stratégiát mutatunk be, amelyek segítségével eredményesen növelheted a weboldalad organikus láthatóságát és tekintélyét a virtuális térben.
Egy kihagyhatatlan lépés a marketingben, amit könnyű rosszul csinálni. Vajon mi lehet ez? A versenytárs elemzés. Sok esetben megfeledkezünk számos olyan tényezőről, amely befolyásolhatja azt, kik is az igazi versenytársaink. Ne aggódj, mi most összegyűjtöttük ebben a blogcikkben a legfontosabb tudnivalókat!
Mindenki, aki bármilyen szinten foglalkozik weboldalakkal, tisztában van azzal, hogy a Google algoritmusainak folyamatos frissítése egyfajta stratégiai játékhoz hasonlítható. Minden egyes frissítés újabb és újabb rejtélyeket, kihívásokat hoz, melyek megoldása - az indulatok csillapítását követően - igazi kihívást jelent.
Hogyan minimalizálhatod annak kockázatát, hogy honlapodat hátrányosan érintse egy Google frissítés, ha pedig büntetést kaptál, mit tehetsz ellene és hogyan hozhatod leggyorsabban helyre? A bajt megelőzni általában egyszerűbb, ez alól ez a terület sem képez kivételt.
Gyorsan, valami érdekeset! Ez lehetne a mottója a rövid idő alatt fogyasztható YouTube Shorts videóknak, melyek egyre nagyobb teret hódítanak, különösen a fiatalok körében. Ám a YouTube Shorts egy olyan eszköz, amely nemcsak a közönség szórakoztatására szolgál, hanem SEO szempontból is jelentős előnyöket kínálhat, mivel közvetlenül befolyásolhatja a keresőmotorokban való megjelenést és a rangsorolást.
Egyre több weboldal tulajdonos számára válik világossá, hogy az organikus forgalom növelésének egyik legkönnyebb módja, ha edukatív és értékes tartalmakkal tölti fel az oldalát. Sajnos a jó tartalom gyakran nem elég, mert az üzenetet el kell juttatni a célközönségnek, a potenciális ügyfeleknek vagy vevőknek. Ezért alapvetően fontos, hogy készüljön egy tartalomstratégia, melyben a linképítésre is fókuszt kell helyezni. Cikkünkben górcső alá vesszük azokat a tartalmakat, melyeket linképítésre is használhatsz.
Hogyan szerezhetsz előnyt a TikTokon a keresőoptimalizálás (SEO) eszközeivel? A TikTok rohamos növekedése nem maradt észrevétlen a digitális térben: maga a Google is elismerte, hogy a TikTok erős versenytársává vált, különösen a feltörekvő Z generáció számára - amely már nem szeret elmerülni a részletekben, sokkal inkább preferálja a vizuális tartalmakat, és kiemelten a rövid, informatív videókat. Bár a TikTok nem akarja felváltani a Google-t, bizonyos keresési funkciókkal már most is rendelkezik. Lássuk, hogy is működik a keresés és a keresőoptimalizálás TikTokon!
A ChatGPT köztudatba robbanása óta szinte mindenki erről beszél. Használata tartalomgenerálásban már rég túllépett a marketing szakértők jóslatain. De nézzük csak, mennyire teljesít várakozásokon felül, meddig terjednek jelenleg a határai, és mire használhatja a munkájához például egy szövegíró!
A Google Cégprofil jelentős támogatást ahhoz, hogy helyi ügyfeleid rádtaláljanak, így érdemes odafigyelni annak optimalizálására és folyamatos karbantartására. Ebben a cikkben tippeket adunk, mire figyelj oda, hogy profilod valódi ügyfeleket hozzon!
Nem minden weboldal-tulajdonos van tisztában azzal, hogy milyen fontos, hogy oldala a megfelelő helyeken jelenljen meg a keresési eredmények között. Pedig éppen ez a kulcsa annak, hogy az oldalra organikusan, azaz természetesen is érkezzenek látogatók, lehetőség szerint minél többen. A keresőoptimalizálás (SEO) célja, hogy javítsa az oldal láthatóságát a keresőmotorokban, növelje a weboldal látogatottságát és a látogatók által közvetve az üzleti eredményeket.
Az online hirdetési kampányok jelentősége az értékesítésben hatalmas mivel a felhasználók vásárlási szokásainak nagy része az internetes megoldásokra korlátozódik. Ha például alkalmi ruhát keresünk akkor az első ami eszünkbe jut, hogy, hogy beírjuk a keresőbe az "alkalmi ruha" kifejezést.
Az L33 nőgyógyászati centrum egy SEO szempontból nagyon izgalmas és keresőoptimalizálási szempontból határozottan szerencsés iparágban működik, magán egészségügyi szolgáltatást nyújt, több területet is érintve.
Egy webshop azért jön létre, hogy felületén az emberek vásároljanak. Minél több felhasználót sikerül becsábítani az áruházba, annál több vásárlót kaphatunk. Nem nehéz belátni, hogy egy webshop sikerességének egyik alappillére a megfelelő keresőoptimalizálás. Mivel a legtöbb esetben erős verseny alakul ki a webshopok között, érdemes ezt körültekintően végezni. De miben más keresőoptimalizálási szempontból egy webshop, mire figyeljünk oda?
Egy videó elkészítését követően felmerülhet benned, hogy mégis mit kell tenned ahhoz, hogy a YouTube-ra történő feltöltés után a lehető legtöbb releváns felhasználónak megjelenjen a tartalmad. Ehhez a videó keresőoptimalizálása (más néven SEO, Search Engine Optimization) lehet segítségedre. Ne ijedj meg, az útmutatónkban lépésről lépésre bemutatjuk a szükséges teendőket!
Hogy egy adott weboldal egészen pontosan milyen elemeket tartalmaz és azoknak milyen a designja, azt leginkább a megrendelő ízlése dönti el. Ha kicsit tudatosabban készül a weboldal, akkor már a munkálatok kezdetén, a tervezési időszakban bevonnak webdesignert és marketingest.
A keresőoptimalizálás alapvető célja, hogy a Google (illetve más keresőmotorok) jó helyen jelenítsék meg az oldalunkat a releváns keresésekre. Rengeteg eszköz, trükk és tipp létezik ennek elérésére: ha érdekel, hogyan győzheted meg a keresőmotorokat arról, hogy oldalad értékes tartalmat kínál a felhasználóknak, érdemes SEO-val (Search Engine Optimization) foglalkozó blogcikkeket és útmutatókat böngészni.
A linképítés (link building) a SEO, tehát a keresőoptimalizálást végző szakemberek legnehezebb, ugyanakkor legfontosabb feladata. A linképítés során a weboldalad számára szerzel hivatkozásokat külső webhelyekről. Minél több jó minőségű, releváns link mutat egy oldalra, annál eredményesebb lehetsz SEO szempontból, annál előrébb kerülhetsz a Google találati listáján.
A keresőoptimalizálás (vagyis a Search Engine Optimization, röviden: SEO) célja, hogy weboldalunk egy adott kifejezésre, kulcsszóra minél előkelőbb helyen jelenjen meg a Google organikus vagyis természetes, nem fizetett találati listáján. Nézzük meg, hogyan néz ki a keresőoptimalizálás folyamata, milyen lépéseket kövessünk, ha egy sikeres SEO stratégiát szeretnénk felépíteni.
A SEO (vagyis a Search Engine Optimization) lényege, hogy a keresőmotorok algoritmusaihoz igazítva weboldalad minél előrébb kerüljön a kereső találati listáján, nagyobb organikus forgalmat generálva ezzel. A cégek számára nagy fejtörést okoz, hogy vajon érdemes-e keresőoptimalizálásba fektetni (egyértelműen igen!), és ha már forrásokat fordítanak a SEO-ra, akkor azt házon belül alkalmazott szakember segítségével tegyék-e meg vagy pedig kérjék keresőoptimalizálással foglalkozó, külső szakember vagy ügynökség segítségét.
A kulcsszókutatás a SEO optimalizált szövegírásnak és így magának a keresőoptimalizálásnak is az első lépése. Hogyan működik? Hogyan végezzük el olyan profin, mint egy SEO ügynökség? Megmutatjuk, hogyan csináld.
Sokaknak homályos fogalom a keresőoptimalizálás, és sok tévhit kering róla. Mi a keresőoptimalizálás célja? Mit csinál egy SEO ügynökség, és hogyan segít a keresőoptimalizálásban?
A SEO szövegírás nagyszerű eszköz arra, hogy érdeklődőket szerezz az oldaladra. Hogy miért? Mert a jó SEO szövegben az információ, a tartalom és a stílus összedolgozik a technikával. Hiszen napjainkban az emberek éheznek az információra. És hol jutnak hozzá? Az interneten. Bármilyen témáról is legyen szó, kertészkedés, autószerelés, főzés. Ezért egy jól megírt szöveg, melyet megfelelően optimalizáltál, rengeteg látogatót hoz az oldaladra. Éveken át.
Nagy örömmel szoktuk fogadni első weboldalunk elkészültét. Ódákat zengünk a fejlesztőcég kompetenciájáról és hatékonyságáról, néha abszolút jogosan, néha pedig kevésbé. Örülünk, hogy most végre több vevőnk/megrendelőnk lesz, mert elkészült álmaink weboldala, és már csak egy lépés a siker. Azonban ahogy múlik az idő, csak nem akarnak dőlni a megrendelések és nem fér a fejünkbe, hogy mi lehet a gond.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.
Az „Elfogadom” gombra kattintva beleegyezik abba, hogy a cookie-k az Ön eszközén tárolódnak a webhelyen való navigáció javítása, a webhelyhasználat elemzése és marketing tevékenységeink támogatása érdekében. További információért tekintse meg Adatkezelési tájékoztatónkat.