Webfejlesztés

Mik azok az időben és térben jelentkező költségek, amelyekre számítanod kell weboldalad készítése során, hogy ne érjen meglepetés?
Ha már megfogalmazódott benned, milyen weboldalt szeretnél - azaz tudod, mi a célod az oldallal, kihez akarsz eljutni, milyen üzenetet akarsz közvetíteni, illetve mi mindenre legyen képes a weboldalad -, akkor egy átfogó webfejlesztés brief után kezdődhet is a munka.
Keresőoptimalizálás (SEO)

Nem minden weboldal-tulajdonos van tisztában azzal, hogy milyen fontos, hogy oldala a megfelelő helyeken jelenljen meg a keresési eredmények között. Pedig éppen ez a kulcsa annak, hogy az oldalra organikusan, azaz természetesen is érkezzenek látogatók, lehetőség szerint minél többen. A keresőoptimalizálás (SEO) célja, hogy javítsa az oldal láthatóságát a keresőmotorokban, növelje a weboldal látogatottságát és a látogatók által közvetve az üzleti eredményeket.
Ügynökség

Előző cikkünkből megtudhattad, hogy általánosan milyen kérdésekre kell készülnöd, ha felkeresel egy online marketing ügynökséget.
Ha már azt is tudod, hogy az ügynökség széles szolgáltatási palettájából a PPC kampánykezelést szeretnéd igénybe venni, akkor tovább konkretizálhatod a briefet, amit majd a kiválasztott ügynökségeknek elküldesz. A pontos brief alapján kapott árajánlatokat aztán könnyen összehasonlíthatod, és megspórolhatsz néhány pontosítási kört is. Olvasd el, hogy hogyan érdemes briefet készíteni, ha PPC kampánykezelésre szeretnél ajánlatot kérni!