PPC kampánykezelés

A Black Friday az év egyik legintenzívebb online vásárlási időszaka, ami után rögtön beköszönt a karácsonyi forgalmi csúcs. Aki okosan használja ki a Black Friday alatt megszerzett látogatókat, adatokat és vásárlókat, az nemcsak olcsóbban tud hirdetni decemberben, hanem sokkal stabilabban is tudja növelni a bevételét.
Keresőoptimalizálás (SEO)

Ha weboldal-tulajdonos vagy, valószínűleg már a saját bőrödön tapasztalhattad, milyen hatást gyakorol a Google új, AI-ra építő találati oldala a honlapok forgalmára. Mi történik a forgalmaddal és a bevételeddel, ha a felhasználók a választ azonnal megkapják a Geminitől, és nem kattintanak át az oldaladra? Mutatjuk, milyen konkrét lépéseket tehetsz, hogy ebben a megváltozott környezetben se tűnj el vásárlóid szeme elől!
PPC kampánykezelés

Hamarosan eljön az idei Black Friday szezon, amikor a hirdetők és a vásárlók egyszerre készülnek az év legnagyobb online vásárlási rohamára.
A PPC kampányok ilyenkor különösen nagy szerepet kapnak, a megfelelő beállításokkal, kreatívokkal és ajánlatokkal akár pár nap alatt is látványos eredményeket lehet elérni. DE! Ha eddig halogattad a kampánytervezést, most jól figyelj, mert hoztunk neked néhány tippet és trükköt, hogy az utolsó pillanatban is hatékony „last minute” PPC kampányokat tudj beállítani, amik valóban hoznak konverziót, nem csak kattintásokat.