A YouTube ma már jóval több egy egyszerű videómegosztó oldalnál: a platformra percről percre töltik fel a videókat a szórakoztató és ismeretterjesztő témáktól kezdve egészen a televíziós produkciókat meghaladó műsorokig - így nem csoda, hogy a több mint kétmilliárd aktív felhasználó egymilliárd órányi videót tekint meg naponta. Az oldal remek lehetőséget nyújt arra, hogy Te is kitűnj a tömegből, mozgóképek útján ismerjék meg márkádat, majd végigkísérd a felhasználókat az ismerkedéstől kezdve egészen a vásárlásig.




A hirdetések átugorható, videóba ágyazott, feedben elhelyezett és rövid videók hirdetéseiként jelenhetnek meg. Olyan személyek megtekintéseit és elköteleződését érheted el, akik nagyobb valószínűséggel veszik fontolóra a termékeket vagy a márkát. Csak akkor kell fizetned, ha valaki úgy dönt, hogy megnézi a hirdetésed.
A videómegtekintések növelik a termék vagy márka iránti elköteleződést. A hirdetések átugorható, feedben elhelyezett vagy rövid videó formátumban jelennek meg, és csak akkor fizetsz, ha a felhasználó ténylegesen megnézte őket.
Az adott költségkeret mellett a lehető legnagyobb elérést érheted a rövid, az átugorható, a videóba ágyazott, a feedben elhelyezett és a rövid hirdetésekkel megjelenő hirdetésekkel
A lehető legnagyobb közönség elérése a rendelkezésre álló videóhirdetési formátumok kombinációjával.
Az átugorható, videóba ágyazott hirdetésekkel, a nem átugorható, videóba ágyazott hirdetésekkel, illetve a rövid hirdetésekkel többször is elérheted ugyanazokat az embereket.
A különböző formátumokkal többször is elérheted ugyanazokat az embereket.
A legfeljebb 15 másodperces nem átugorható, videóba ágyazott hirdetésekkel elérheted az embereket.
Rövid, legfeljebb 15 másodperces videókkal garantáltan megjelenhetsz a felhasználóknak, átugrás nélkül.
További konverziókat érhetsz el olyan videóhirdetésekkel, amelyek célja, hogy ösztönözzék a vállalkozással folytatott értékes interakciókat
A videós hirdetések segítségével ösztönözheted a felhasználókat az értékes interakcióra (pl. vásárlás, feliratkozás,regisztráció, stb.)
Mondd el a történeted úgy, hogy hirdetéseid az egyes megtekintőknek megadott sorrendben jeleníted meg. Használhatsz átugorható videóba ágyazott hirdetéseket, rövid hirdetéseket. vagy e kettőt vegyesen.
A felhasználók az általad meghatározott sorrendben látják a hirdetéseket, átugorható videóba ágyazott és rövid hirdetésekkel.
Hangalapú hirdetésekkel érheted el a közönséget a YouTube-on folytatott zenehallgatása közben.
Hangalapú hirdetésekkel érheted el a felhasználókat.
A kampányok teljesítményét Veled közösen és elsősorban megtérülés alapján értékeljük, hogy az hosszútávon Neked is megérje.

Kampányaidra akkor is figyelünk, ha kapcsolattartód szabadságon van, helyettesítését mindig megoldjuk.

Célunk, hogy olyan többletbevételt generáljunk Számodra, amely bőven kompenzálja kampánykezelési díjunkat.

Nem kérjük, hogy hosszútávra elköteleződj, szeretnénk hónapról hónapra bizonyítani hogy érdemes velünk együtt dolgoznod.

Csapatban dolgozunk, így megbirkózunk a több platformos kampányokkal, kreatív feladatokkal vagy szorosabb határidőkkel is.

A kampánykezelésen kívül számos kapcsolódó területen is otthon vagyunk, legyen szó kreatív és landing page készítésről, keresőoptimalizálásról vagy A/B tesztelésről.

Audit szolgáltatásaink segítségével feltárjuk azokat a kiaknázatlan lehetőségeket, amelyekkel honlapod, érkeztető oldalaid és kampányaid teljesítménye tovább fokozható, így azok még több konverziót és bevételt vagy jobb megtérülést generálhatnak Számodra!
Google Ads audit igénylése