Számunkra mindig Ügyfeleink üzleti igényei állnak a kampánytervezés középpontjában, amiket pontosan mérünk, és ez alapján a hirdetéseket a profit maximalizálására optimalizáljuk. A Te kampányaid menedzselése során is az lesz az elsődleges célunk, hogy a lehető legmagasabb megtérülést érjük el!
Google Ads hirdetéseken keresztül az internethasználók szinte kivétel nélkül elérhetők, így megfelelő célzással könnyedén juttathatjuk el üzeneteinket potenciális ügyfeleink számára. Számos hirdetési típus közül lehet választani: a megszokott szöveges hirdetések mellett többek között képes és videós hirdetések készítésére is lehetőség van.
Keresési, Display, Felfedezési és Alkalmazás kampányok
A Google Shopping hirdetések nagyszerű lehetőséget nyújtanak webáruházak számára termékeik értékesítéséhez. Segítségükkel az egyszerű szöveges hirdetésekkel szemben láthatóvá válik a vásárlók számára a termék képe, rövid leírása és ára is. Mindez azt eredményezi, hogy a hirdetésre kattintók nagyobb eséllyel válnak fizető vásárlókká, hiszen a leglényegesebb információkat már ismerik.
Shopping, Smart shopping kampánymenedzsment és Merchant Center, Product feed konfigurálása
Jól beállított Facebook kampányokkal hatékonyan érheted el a közösségi oldalon regisztrált célközönségedet. Hirdetéseid kreatív és változatos formában, a platform lehetőségeit kihasználva jelenhetnek meg. A márkaépítéstől kezdve az értékesítésig széles eszköztár áll a rendelkezésre, hogy növeld ügyfeleid számát.
Hírfolyam hirdetések, Videós hirdetések, Facebook stories, Messenger hirdetések és Érdeklődőkeresési hirdetések
Az Instagramon könnyű beleolvadni az organikus tartalmak közé, ezáltal a legjobb lehetőség, ha vizuális tartalmak útján szeretnéd átadni márkád értékeit. A platform tökéletesen alkalmas márkaépítésre, de a direkt értékesítést is nagyban segíti.
Hírfolyam hirdetések, Instagram stories és követőszerzés
LinkedIn kampányok segítségével elsősorban a B2B területen történő értékesítést valamint a hatékony munkaerőkeresést lehet felpörgetni, hiszen a világ legnagyobb szakmai üzleti közösségi portálján a legtapasztaltabb szakembereket érhetjük el hirdetéseinkkel. Ennek köszönhetően ezen a platformon pontosabban célozhatók az üzleti döntéshozók, mint más közösségi hálózatokon keresztül.
Hírfolyam hirdetések, szöveges hirdetések, szponzorált üzenetek, dinamikus hirdetések, érdeklődőkeresési hirdetések és álláshirdetések
A Twitter platformja elsősorban nemzetközi kampányok esetén ajánlott, különösen, ha az Egyesült Államokat, Angliát vagy Nyugat-Európát szeretnénk célozni. Mivel ezeken a területeken ez az előnyben részesített platform, így esetükben még akár a Facebook hirdetéseknél is jobb eredményt érhetünk el a Twitter segítségével.
Reach, Video views, Pre-roll views, App installs, Website clicks, Engagement, Followers és App re-engagements
A Pinterestet nem csupán inspirálódásra használják a felhasználók, sokan itt döntik el, hogy megvegyenek-e egy terméket vagy sem. Megfelelő célzással és tartalommal kiemelkedő eredményeket lehet elérni, ráadásul a többi platformhoz képest jóval alacsonyabb hirdetési költségek mellett.
Brand awareness, Video view, Traffic, App install, Conversions és Shopping Catalogs
A YouTube-on világszerte a legszerteágazóbb érdeklődésű felhasználókat érheted el videós hirdetéseiddel, akiket sales funneled minden pontján a megfelelő üzenettel tudsz megszólítani. A platform előnye, hogy hirdetésed ideje alatt elnyerheted a felhasználók teljes figyelmét, miközben csak azon megjelenések után kell fizetned, amikor valóban megtekintették azokat.
TrueView hirdetés, Bumper hirdetés, szalaghirdetés
A Waze hirdetésekkel könnyedén a középpontba kerülhetsz, ugyanis a közkedvelt navigációs alkalmazás lehetővé teszi, hogy az autósok megismerjék vállalkozásod az utazás tervezésétől kezdve egészen az úticélig. Lehetőséged van digitális cégért elhelyezni, de akár egy egész virtuális óriásplakáttal is megszólíthatod célközönséged. Arról nem is beszélve, hogy az első helyen jelenhetsz meg, amikor a felhasználók kereséseket indítanak a platformon.
Pin hirdetések, Search hirdetések, Takeover hirdetések
A TikTok hirdetéseken keresztül márkádat felteheted egy olyan social platform térképére, mely egészen új megvilágításba helyezi a social tartalomgyártást.
Ezen a felületen olyan felhasználókat is megfoghatsz, akik a hagyományos online hirdetéseket figyelmen kívül hagyják.
Videós és Spark hirdetések a TikTok “Neked” klipfolyamában
A kampányok teljesítményét Veled közösen és elsősorban megtérülés alapján értékeljük, hogy az hosszútávon Neked is megérje.
Kampányaidra akkor is figyelünk, ha kapcsolattartód szabadságon van, helyettesítését mindig megoldjuk.
Célunk, hogy olyan többletbevételt generáljunk Számodra, amely bőven kompenzálja kampánykezelési díjunkat.
Nem kérjük, hogy hosszútávra elköteleződj, szeretnénk hónapról hónapra bizonyítani hogy érdemes velünk együtt dolgoznod.
Csapatban dolgozunk, így megbirkózunk a több platformos kampányokkal, kreatív feladatokkal vagy szorosabb határidőkkel is.
A kampánykezelésen kívül számos kapcsolódó területen is otthon vagyunk, legyen szó kreatív és landing page készítésről, keresőoptimalizálásról vagy A/B tesztelésről.
Kérjük, add meg az adataid a feliratkozáshoz!