Felejtsd el a káoszt - tedd átláthatóvá és gördülékennyé a mindennapi munkát a ClickUppal!

Hitelesített ClickUp tanácsadóként segítünk bevezetni a cégedet legjobban szolgáló megoldásokat.
Ajánlatkérés
Webáruház készítés

Projektjeid irányítása egyre komplexebbé válik, és úgy érzed, nincs megfelelő eszköz a kezedben?

Ha Te és csapatod lassan elvesztek az információk és feladatok rengetegében, és szükségetek lenne egy átlátható, ár-érték arányos felületre, ahol mindent egy helyen láthattok, megkönnyítve a mindennap munkavégzést és a határidők betartását, a legjobb helyen jársz! A ClickUp bevezetésével olyan feladatkezelő eszközt kapsz a kezedbe, amellyel a szabadságnyilvántartástól az egyes részlegek feladatain át a munkaidő-kimutatásokig mindent egy helyen kezelhetsz.

Már használod a ClickUpot, de nem vagy benne biztos, hogy hozhatnád ki belőle a legtöbbet?

Már kialakítottad a saját workspace-ed, de még sok az ismeretlen funkció, amiről nem is tudod biztosan, megéri-e bevezetni? Vannak terveid további fejlesztésekre, de nem tudod, hogyan és milyen funkciókkal valósíthatnád meg őket? Akadozik a mindennapi feladatkezelés, és jó lenne egy külsős szakértő, aki rámutat a fejlesztési lehetőségekre?
Segítünk! Saját  és tanácsadóként szerzett tapasztalataink

Szeretnéd céges szinten bevezetni a ClickUpot?

Vedd fel velünk a kapcsolatot és szívesen megosztjuk veled iparági tapasztalatainkat, hogy a már bevált gyakorlataink és a Te ötleteid alapján egy hatékonyan működő ClickUp workspace segíthesse céged hatékonyságát!

segítünk ötleted megvalósításában

Szakértő csapatunk mindhárom esetben a rendelkezésedre áll.

Folyamatosan támogatjuk, koordináljuk terveid megvalósítását, hogy minden részlet zökkenőmentesen, időben elkészüljön.

Ajánlatkérés
TELJES KÖRŰ ClickUp tanácsadás SZOLGÁLTATÁSUNK

Hogyan zajlik a közös munkánk?

Előkészítés

Igényfelmérés

Első lépésként részletes igényfelmérést tartunk, amely által igyekszünk minél részletesebben megismerni vállalkozásod, csapatod működését és igényeit, az általatok nyújtott szolgáltatást, a projektre vonatkozó elképzeléseidet, pontos igényeidet. Minden részletre kíváncsiak vagyunk, hiszen minél részletesebben ismerjük a mindennapi folyamataitokat, annál inkább ezekre szabott ClickUp felülettel segíthetjük csapatod munkáját.

Igényfelmérés
Igényspecifikáció

ClickUp Workspace közös megtervezése

A következő lépés a prioritások, egyedi workflow-k és elvárt funkciók meghatározása, beleértve az egyedi nézeteket, mezőket, automatizmusokat, sablonokat és számos más funkciót, amellyel a ClickUp segít gördülékenyebbé tenni a mindennapi munkát. Ennek során a ClickUp által is hitelesített és elismert, a szoftverről naprakész ismeretekkel rendelkező tanácsadónk segít lefordítani ötleteidet a ClickUp-workspace lehetőségeinek nyelvére.

Workflow-k kialakítása
Prioritások meghatározása
Funkciók, automatizmusok kiválasztása

Web design

Fejlesztési specifikáció elkészítése

Miután elkészült a ClickUp Workspace terve a pontosan körvonalazott igények alapján, írásban is rögzítjük és véglegesítjük a fejlesztési specifikációt - a kialakítandó mappastruktúráktól az egyedi mezőkig és a kiválasztott előfizetésig. Jóváhagyásodat követően ez a dokumentum szolgál közös munkánk alapjaként a workspace tényleges kialakítása során.

ClickUp Workspace részletes terve
Mappastruktúra
Kialakítandó funkciók, elemek rögzítése

Honlap fejlesztés

ClickUp Workspace kialakítása, adatok importálása

Első lépéseként a space- és mappastruktúrát hozzuk létre, majd beállításra kerülnek az egyedi státuszok, mezők, automatizmusok, sablonokat a fejlesztési terv alapján. Emellett szükség esetén segítünk adataidat a ClickUp rendszerébe migrálni korábban használt felületeidről (Monday, Asana, Trello, stb.), hogy zavartalanul folytathassátok a munkát ott, ahol abbahagytátok! :)

Workspace kialakítása
Adatok migrálása, feltöltése

ClickUp tréning az egész csapatnak

Igény esetén örömmel biztosítunk online vagy személyes tréninget akár a vezetőség, akár az egész csapat számára, a ClickUp rendszer akár kezdő, akár haladó szintű használatára fókuszálva. A tréning célja, hogy az alapvető és haladóbb funkciók részletes bemutatásával átadjuk a napi munkához szükséges tudást, valamint megválaszoljuk a felmerülő kérdéseket.

Alapvető és haladó felhasználói ismeretek átadása
Egyedi workflow-k bemutatása
Felmerülő kérdések megválaszolása

Felhasználói tesztelés, majd közös projektzárás

Annak érdekében, hogy a ClickUp Workspace megfelelően működjön és valóban támogassa a csapatod igényeit, a bevezetés utáni időszakban szükség esetén további tanácsadást és finomhangolást végzünk a felhasználói visszajelzések alapján.

Tesztelés
Funkciók és felület finomhangolása

Automation szolgáltatás

ClickUp felhasználói kézikönyv - cégedre szabva

A véglegesített ClickUp Workspace-hez igény szerint magyar vagy angol nyelvű kézikönyvet is készítünk, amely kifejezetten a céged munkafelületére szabottan mutatja be az egyes funkciókat, legjobb gyakorlatokat és egyedi elemeket – így biztosítva, hogy mind a bevezetéskor, mind az új kollégák érkezésekor könnyen átadhasd a rendszer hatékony használatához szükséges tudást.

Felhasználói kézikönyv (magyar/angol )

Legutóbbi cikkeink ebben a témában

Tudj meg többet a ClickUp használatáról!

6+1 ClickUp automatizmus elfoglalt vezetőknek
Hatékonyság
6+1 ClickUp automatizmus elfoglalt vezetőknek
Így (ne) tedd céged hatékonyabbá 2025-ben!
Hatékonyság
Így (ne) tedd céged hatékonyabbá 2025-ben!
A hatékony ClickUp workspace kialakítása: tervezéstől a bevezetésig
Hatékonyság
A hatékony ClickUp workspace kialakítása: tervezéstől a bevezetésig
Az alkalmazás, amivel biztosan nem veszel el a teendők között: ClickUp
Hatékonyság
Az alkalmazás, amivel biztosan nem veszel el a teendők között: ClickUp
Melyik time tracking appot használd, ha megtartod a home office-t
Hatékonyság
Melyik time tracking appot használd, ha megtartod a home office-t
Válaszok

Gyakran feltett kérdésekre

Összegyűjtöttük egy csokorba azokat a kérdéseket, amelyeket már sokszor feltettek nekünk Ügyfeleink a ClickUp bevezetése kapcsán.

Miért éppen a ClickUpot ajánljátok más rendszerek (Trello, Monday, Asana, stb.) helyett?

A válasz egyszerű: mi magunk is évek óta napi szinten használjuk, és első kézből tapasztaltuk meg, mennyire sokoldalú, megbízható és hatékony rendszer. Mielőtt rátaláltunk, számos más szoftvert kipróbáltunk a saját belső működésünk támogatására – de sehol nem kaptunk ennyi funkcionalitást egyetlen platformon belül.

A legtöbb rendszer egy adott célra vagy nézetre fókuszál – például csak feladatkezelésre vagy Kanban-nézetre épít –, míg a ClickUp egy átfogó, rugalmas és testreszabható platform, ahol valóban minden egy helyen elérhető:
- projektek és feladatok kezelése változatos nézetekkel,
- dokumentáció és jegyzetek vezetése,
- időmenedzsment és munkaidő-kimutatások,
- vezetői dashboardok,
- CRM-funkciók,
- különböző automatizációk,
... és még hosszan folytathatnánk a sort.

Ez nemcsak kényelmesebb, hanem időt és pénzt is spórol, hiszen több különálló rendszer előfizetése helyett egy platformban kapsz meg mindent.
Ráadásul a ClickUp kiemelkedően jó ár-érték arányt kínál: akár az ingyenes csomaggal is el lehet indulni, és a fizetős verziók is rendkívül versenyképesek – különösen ahhoz képest, amit tudnak. A rendszer folyamatosan fejlődik, bővülnek a funkciók, és jól skálázható kisvállalkozásoktól a nagyvállalatokig.
Nemcsak másoknak ajánljuk tehát, hanem mi magunk ezzel dolgozunk. Ha egy megbízható, növekedésedet támogató és sokoldalú rendszert keresel, a ClickUp az egyik legjobb választás.

Milyen típusú cégeknek és iparágaknak való a ClickUp?

A ClickUp univerzális rendszer, kiválóan alkalmazható szinte bármely iparágban: IT, marketing, HR, ügyfélszolgálat, értékesítés, oktatás, gyártás, pénzügy, nonprofit szektor – és még sorolhatnánk.
Dolgoztunk már egyéni vállalkozóval, kis csapattal és több száz fős szervezettel is – mindegyiknél testreszabtuk a ClickUpot az adott működéshez.
A ClickUp erőssége így épp a rugalmasságában rejlik: lehet belőle egy egyszerű feladatkezelő, vagy egy komplex, folyamatvezérelt projektmenedzsment rendszer – attól függően, mire van szükséged.

Miben segítetek pontosan ClickUp tanácsadóként, miért lehet rátok szükségem?

A ClickUp első ránézésre egyszerű, de valójában rendkívül sokrétű és testreszabható. Egy tapasztalt tanácsadó segít elkerülni a tipikus hibákat, és biztosítja, hogy már az elején olyan struktúrákat alakíts ki, amelyek hosszú távon is működnek.
Mi az alapoktól felmérjük a működésed, és olyan megoldásokat építünk, amik valós problémáidra adnak választ – nem csak technikai szinten, hanem üzleti folyamatokban gondolkodva.

Tudtok segíteni akkor is, ha már van ClickUp-fiókunk, de nem működik jól?

Abszolút! Sokan keresnek meg minket azzal, hogy már használnak ClickUpot, de túl bonyolult, nem átlátható vagy nem segíti a munkát.
Ebben az esetben átnézzük a jelenlegi felépítést, és javaslatokat teszünk egyszerűsítésre, átszervezésre - sőt, ha kell, segítünk újraépíteni mindent, tiszta lappal indulva.

Milyen formában történik az ClickUp bevezetése és a tanácsadás?

Rugalmasan alkalmazkodunk Hozzád és a céged igényeihez: a folyamat bármely lépése történhet gyorsan és kényelmesen, teljesen online (pl. Google Meet használatával, akár rögzítve a meetingeket), de személyesen is.
A tanácsadás során nemcsak a rendszer technikai működésére koncentrálunk, hanem a kifejezetten cégetekre szabott, saját működésetek alapján kialakított ClickUp-munkafolyamatokra is, figyelembe véve az adott csapat technikai felkészültségét, tudását, alapjait.

Milyen támogatást biztosítotok a ClickUp bevezetése után?

Nem engedjük el a kezed a bevezetés után sem:
– Tudunk biztosítani eseti támogatást, ha elakadsz.
– Vállalunk havi rendszeres tanácsadást is, ha folyamatos fejlesztésre, optimalizálásra van szükséged.
– Igény esetén pedig örömmel készítünk dokumentációt, kézikönyvet, oktatóvideókat is a csapatodnak akár magyarul, akár az általatok kért idegen nyelven.

Mennyibe kerül a ClickUp tanácsadás és bevezetés?

Minden esetben egyedi árajánlatot készítünk, mert nincs két egyforma cég vagy működés.

Az ár függ:
– a csapatod méretétől
– a folyamatok összetettségétől
– attól, hogy csak tanácsadásra vagy teljes bevezetésre van szükség.

Az első konzultáció díjmentes - itt felmérjük az igényeidet, és ez alapján kapsz tőlünk egy konkrét, átlátható ajánlatot.

A magyar mellett más nyelven is vállaltok ClickUp tanácsadást?

Igen! A Selector elsősorban angol és francia nyelven tud biztosítani mind tréninget, mind tanácsadást - de ha más nyelven lenne szükséged támogatásra, akkor is bátran jelezd felénk igényedet, mert ebben az esetben tudunk egyeztetni tolmács bevonásáról.

Cégedre szabott ClickUp kézikönyvet pedig gyakorlatilag bármilyen nyelven tudunk készíteni. :)

Milyen előfizetés kell a ClickUp használatához? Fizetős a rendszer?

A ClickUp-nak van ingyenes verziója, ami kis csapatoknak ideális induláshoz.Komolyabb igényeknél (pl. jogosultságkezelés, Gantt-nézet, automatizációk) a fizetős csomagokat ajánljuk, de ezek is kifejezetten kedvező árúak más rendszerekhez képest. És természetesen segítünk kiválasztani a cégedhez legjobban illő csomagot. :)

Mi történik, ha időközben változik a működésünk? Mennyire rugalmas a ClickUp?

A rövid válasz: igen, abszolút, a ClickUp rendkívül rugalmas és könnyen alakítható, így egyszerűen le tudjátok vele követni a szervezeti változásokat. Ha nő a csapat, új folyamatokat vezettek be vagy más munkastílust szeretnétek kialakítani (pl. home office), mi segítünk az átszervezésben. Nem kell új rendszert bevezetned – a meglévő ClickUp workspace-t finomhangoljuk az új igényekhez.

Ajánlatkérés

Beszéljünk a lehetőségekről!
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form