Ha Te és csapatod lassan elvesztek az információk és feladatok rengetegében, és szükségetek lenne egy átlátható, ár-érték arányos felületre, ahol mindent egy helyen láthattok, megkönnyítve a mindennap munkavégzést és a határidők betartását, a legjobb helyen jársz! A ClickUp bevezetésével olyan feladatkezelő eszközt kapsz a kezedbe, amellyel a szabadságnyilvántartástól az egyes részlegek feladatain át a munkaidő-kimutatásokig mindent egy helyen kezelhetsz.
Már kialakítottad a saját workspace-ed, de még sok az ismeretlen funkció, amiről nem is tudod biztosan, megéri-e bevezetni? Vannak terveid további fejlesztésekre, de nem tudod, hogyan és milyen funkciókkal valósíthatnád meg őket? Akadozik a mindennapi feladatkezelés, és jó lenne egy külsős szakértő, aki rámutat a fejlesztési lehetőségekre?
Segítünk! Saját és tanácsadóként szerzett tapasztalataink
Vedd fel velünk a kapcsolatot és szívesen megosztjuk veled iparági tapasztalatainkat, hogy a már bevált gyakorlataink és a Te ötleteid alapján egy hatékonyan működő ClickUp workspace segíthesse céged hatékonyságát!
Folyamatosan támogatjuk, koordináljuk terveid megvalósítását, hogy minden részlet zökkenőmentesen, időben elkészüljön.
AjánlatkérésElső lépésként részletes igényfelmérést tartunk, amely által igyekszünk minél részletesebben megismerni vállalkozásod, csapatod működését és igényeit, az általatok nyújtott szolgáltatást, a projektre vonatkozó elképzeléseidet, pontos igényeidet. Minden részletre kíváncsiak vagyunk, hiszen minél részletesebben ismerjük a mindennapi folyamataitokat, annál inkább ezekre szabott ClickUp felülettel segíthetjük csapatod munkáját.
Igényfelmérés
Igényspecifikáció
A következő lépés a prioritások, egyedi workflow-k és elvárt funkciók meghatározása, beleértve az egyedi nézeteket, mezőket, automatizmusokat, sablonokat és számos más funkciót, amellyel a ClickUp segít gördülékenyebbé tenni a mindennapi munkát. Ennek során a ClickUp által is hitelesített és elismert, a szoftverről naprakész ismeretekkel rendelkező tanácsadónk segít lefordítani ötleteidet a ClickUp-workspace lehetőségeinek nyelvére.
Workflow-k kialakítása
Prioritások meghatározása
Funkciók, automatizmusok kiválasztása
Miután elkészült a ClickUp Workspace terve a pontosan körvonalazott igények alapján, írásban is rögzítjük és véglegesítjük a fejlesztési specifikációt - a kialakítandó mappastruktúráktól az egyedi mezőkig és a kiválasztott előfizetésig. Jóváhagyásodat követően ez a dokumentum szolgál közös munkánk alapjaként a workspace tényleges kialakítása során.
ClickUp Workspace részletes terve
Mappastruktúra
Kialakítandó funkciók, elemek rögzítése
Első lépéseként a space- és mappastruktúrát hozzuk létre, majd beállításra kerülnek az egyedi státuszok, mezők, automatizmusok, sablonokat a fejlesztési terv alapján. Emellett szükség esetén segítünk adataidat a ClickUp rendszerébe migrálni korábban használt felületeidről (Monday, Asana, Trello, stb.), hogy zavartalanul folytathassátok a munkát ott, ahol abbahagytátok! :)
Workspace kialakítása
Adatok migrálása, feltöltése
Igény esetén örömmel biztosítunk online vagy személyes tréninget akár a vezetőség, akár az egész csapat számára, a ClickUp rendszer akár kezdő, akár haladó szintű használatára fókuszálva. A tréning célja, hogy az alapvető és haladóbb funkciók részletes bemutatásával átadjuk a napi munkához szükséges tudást, valamint megválaszoljuk a felmerülő kérdéseket.
Alapvető és haladó felhasználói ismeretek átadása
Egyedi workflow-k bemutatása
Felmerülő kérdések megválaszolása
Annak érdekében, hogy a ClickUp Workspace megfelelően működjön és valóban támogassa a csapatod igényeit, a bevezetés utáni időszakban szükség esetén további tanácsadást és finomhangolást végzünk a felhasználói visszajelzések alapján.
Tesztelés
Funkciók és felület finomhangolása
A véglegesített ClickUp Workspace-hez igény szerint magyar vagy angol nyelvű kézikönyvet is készítünk, amely kifejezetten a céged munkafelületére szabottan mutatja be az egyes funkciókat, legjobb gyakorlatokat és egyedi elemeket – így biztosítva, hogy mind a bevezetéskor, mind az új kollégák érkezésekor könnyen átadhasd a rendszer hatékony használatához szükséges tudást.
Felhasználói kézikönyv (magyar/angol )
Összegyűjtöttük egy csokorba azokat a kérdéseket, amelyeket már sokszor feltettek nekünk Ügyfeleink a ClickUp bevezetése kapcsán.
A válasz egyszerű: mi magunk is évek óta napi szinten használjuk, és első kézből tapasztaltuk meg, mennyire sokoldalú, megbízható és hatékony rendszer. Mielőtt rátaláltunk, számos más szoftvert kipróbáltunk a saját belső működésünk támogatására – de sehol nem kaptunk ennyi funkcionalitást egyetlen platformon belül.
A legtöbb rendszer egy adott célra vagy nézetre fókuszál – például csak feladatkezelésre vagy Kanban-nézetre épít –, míg a ClickUp egy átfogó, rugalmas és testreszabható platform, ahol valóban minden egy helyen elérhető:
- projektek és feladatok kezelése változatos nézetekkel,
- dokumentáció és jegyzetek vezetése,
- időmenedzsment és munkaidő-kimutatások,
- vezetői dashboardok,
- CRM-funkciók,
- különböző automatizációk,
... és még hosszan folytathatnánk a sort.
Ez nemcsak kényelmesebb, hanem időt és pénzt is spórol, hiszen több különálló rendszer előfizetése helyett egy platformban kapsz meg mindent.
Ráadásul a ClickUp kiemelkedően jó ár-érték arányt kínál: akár az ingyenes csomaggal is el lehet indulni, és a fizetős verziók is rendkívül versenyképesek – különösen ahhoz képest, amit tudnak. A rendszer folyamatosan fejlődik, bővülnek a funkciók, és jól skálázható kisvállalkozásoktól a nagyvállalatokig.
Nemcsak másoknak ajánljuk tehát, hanem mi magunk ezzel dolgozunk. Ha egy megbízható, növekedésedet támogató és sokoldalú rendszert keresel, a ClickUp az egyik legjobb választás.
A ClickUp univerzális rendszer, kiválóan alkalmazható szinte bármely iparágban: IT, marketing, HR, ügyfélszolgálat, értékesítés, oktatás, gyártás, pénzügy, nonprofit szektor – és még sorolhatnánk.
Dolgoztunk már egyéni vállalkozóval, kis csapattal és több száz fős szervezettel is – mindegyiknél testreszabtuk a ClickUpot az adott működéshez.
A ClickUp erőssége így épp a rugalmasságában rejlik: lehet belőle egy egyszerű feladatkezelő, vagy egy komplex, folyamatvezérelt projektmenedzsment rendszer – attól függően, mire van szükséged.
A ClickUp első ránézésre egyszerű, de valójában rendkívül sokrétű és testreszabható. Egy tapasztalt tanácsadó segít elkerülni a tipikus hibákat, és biztosítja, hogy már az elején olyan struktúrákat alakíts ki, amelyek hosszú távon is működnek.
Mi az alapoktól felmérjük a működésed, és olyan megoldásokat építünk, amik valós problémáidra adnak választ – nem csak technikai szinten, hanem üzleti folyamatokban gondolkodva.
Abszolút! Sokan keresnek meg minket azzal, hogy már használnak ClickUpot, de túl bonyolult, nem átlátható vagy nem segíti a munkát.
Ebben az esetben átnézzük a jelenlegi felépítést, és javaslatokat teszünk egyszerűsítésre, átszervezésre - sőt, ha kell, segítünk újraépíteni mindent, tiszta lappal indulva.
Rugalmasan alkalmazkodunk Hozzád és a céged igényeihez: a folyamat bármely lépése történhet gyorsan és kényelmesen, teljesen online (pl. Google Meet használatával, akár rögzítve a meetingeket), de személyesen is.
A tanácsadás során nemcsak a rendszer technikai működésére koncentrálunk, hanem a kifejezetten cégetekre szabott, saját működésetek alapján kialakított ClickUp-munkafolyamatokra is, figyelembe véve az adott csapat technikai felkészültségét, tudását, alapjait.
Nem engedjük el a kezed a bevezetés után sem:
– Tudunk biztosítani eseti támogatást, ha elakadsz.
– Vállalunk havi rendszeres tanácsadást is, ha folyamatos fejlesztésre, optimalizálásra van szükséged.
– Igény esetén pedig örömmel készítünk dokumentációt, kézikönyvet, oktatóvideókat is a csapatodnak akár magyarul, akár az általatok kért idegen nyelven.
Minden esetben egyedi árajánlatot készítünk, mert nincs két egyforma cég vagy működés.
Az ár függ:
– a csapatod méretétől
– a folyamatok összetettségétől
– attól, hogy csak tanácsadásra vagy teljes bevezetésre van szükség.
Az első konzultáció díjmentes - itt felmérjük az igényeidet, és ez alapján kapsz tőlünk egy konkrét, átlátható ajánlatot.
Igen! A Selector elsősorban angol és francia nyelven tud biztosítani mind tréninget, mind tanácsadást - de ha más nyelven lenne szükséged támogatásra, akkor is bátran jelezd felénk igényedet, mert ebben az esetben tudunk egyeztetni tolmács bevonásáról.
Cégedre szabott ClickUp kézikönyvet pedig gyakorlatilag bármilyen nyelven tudunk készíteni. :)
A ClickUp-nak van ingyenes verziója, ami kis csapatoknak ideális induláshoz.Komolyabb igényeknél (pl. jogosultságkezelés, Gantt-nézet, automatizációk) a fizetős csomagokat ajánljuk, de ezek is kifejezetten kedvező árúak más rendszerekhez képest. És természetesen segítünk kiválasztani a cégedhez legjobban illő csomagot. :)
A rövid válasz: igen, abszolút, a ClickUp rendkívül rugalmas és könnyen alakítható, így egyszerűen le tudjátok vele követni a szervezeti változásokat. Ha nő a csapat, új folyamatokat vezettek be vagy más munkastílust szeretnétek kialakítani (pl. home office), mi segítünk az átszervezésben. Nem kell új rendszert bevezetned – a meglévő ClickUp workspace-t finomhangoljuk az új igényekhez.