Az Instagram a mai napig megmaradt eredeti koncepciójánál, és az alkalmazásban csak képeket és videókat lehet megosztani, amelyeket még mindig a személyes felhasználók dominálják a vállalkozásokkal szemben. Épp emiatt kínál remek lehetőséged arra, hogy márkáddal kitűnj a tömegből egy gyönyörű vizuális tartalommal!




A hírfolyamban elhelyezett hirdetés tökéletes lehetőséget nyújt, ha vizuális tartalommal is könnyedén át tudod adni márkád értékeit és ajánlatod. Ez a formátum egyszerű, letisztult megjelenést tesz lehetővé képeken vagy videókon keresztül, amelyeket egy rövid, vonzó szöveggel egészíthetsz ki. A formátum előnye, hogy a hirdetés kinézete egy apró jelölést leszámítva teljesen azonos az organikus tartalmakkal, így könnyen beleolvad a felhasználók hírfolyamába.
Egy feltűnő képpel vagy videóval könnyedén felkeltheted célközönséged figyelmét hírfolyamukban.
A Stories egy olyan teljes képernyős felület, ahol a felhasználók néhány másodperces képeket, videókat osztanak meg egymással általában közvetlenebb, személyesebb hangnemben, mint a hírfolyamban. A tartalmak között könnyedén felbukkanhatnak a Te hirdetéseid is néhány másodpercig, amelyek így remek lehetőséget nyújtanak a márkád építésére egy rövid, de figyelemfelkeltő, színes, fiatalos vizuális tartalom megosztásával.
A Stories hirdetésekkel elsődlegesen mobilon fog találkozni célközönséged.
Az Instagramon hivatalosan nem érhető el követőszerző hirdetési lehetőség, azonban léteznek különböző megoldások, amelyekkel növelhető rajongói bázisod. Amennyiben szeretnél minél több felhasználóhoz organikusan eljutni, úgy kiaknázzuk Számodra ezeket a lehetőségeket, és megnöveljük követőid számát a leghatékonyabb módszerekkel.
A követőszerző kampány csakúgy megjelenik a felhasználók hírfolyamában, mint a storyk között.
A Reels-videók rövid, könnyen fogyasztható tartalmak, amelyeket a felhasználók bármikor élvezhetnek. Az Instagram Reels hirdetések hasonlóak a TikTok hirdetésekhez, és a rövid videók között megjelenhetnek a vállalatok saját videós hirdetései is. Csak teljes képernyős, álló formátumú videók vagy képek használhatók.
A rövid, látványos videókkal azonnal megragadhatod a felhasználók figyelmét.
A képes hirdetések kibővített változata, mely lehetővé teszi, hogy ne csak egyetlen képet, hanem egy galéria formájában akár tíz képet is feltölts a hirdetéshez. A carousel hirdetések az Instagram posztok között lapozható galéria formátumban jelennek meg.
A lapozható galériaformátumnak köszönhetően nemcsak elmesélheted márkád történetét, hanem bemutathatod termékeid részleteit, kiemelheted szolgáltatásaid előnyeit, vagy végigvezetheted a felhasználókat egy folyamaton.
A kollekció hirdetésekben a képek mozaikszerűen jelennek meg, nem egymás után lapozható formátumban és egyszerre több kép látható a hirdetésben. Ehhez szükséged van egy termékkatalógusra, mivel az itt található tartalmak alapján hozhatod létre az Instagram hirdetési kreatívokat.
A kollekció hirdetésekben látványos, mozaikos elrendezésben emelheted ki termékeid.
Az Explore hirdetések az Instagram Felfedezés oldalán jelennek meg, ahol a felhasználók gyakran böngészik az ajánlott tartalmakat. Ezek a hirdetések általában nem közvetlenül a Felfedezés oldalon jelennek meg, hanem csak azután, hogy a felhasználók rákattintottak egy képre vagy videóra. Amikor a felhasználók görgetnek a tartalmak között, előbukkannak az Explore hirdetések.
Az Explore hirdetésekkel elérheted azokat a felhasználókat, akik aktívan új tartalmakat keresnek és fedeznek fel.
Hasonlóan a Google Shopping működéséhez, az Instagramon keresztül is vásárolhatnak a felhasználók termékeket. A kattintást követően közvetlenül az Instagram termékoldalára irányítják őket, ahol a webáruházak értékesíthetik a termékeiket. Az Instagram Shopping hirdetések általában 1:1-es oldalarányú, négyzetes formátumú vagy 4:5-ös oldalarányú álló formátumú képek formájában jelennek meg. Ezek lehetnek egyszerű képes, galéria vagy kollekció hirdetések is. A „Bolt felkeresése” gombra kattintva lehet a termékeket megvásárolni.
Az Instagram Shopping hirdetésekkel lehetővé teheted, hogy a felhasználók közvetlenül az Instagramról vásároljanak.
A Threads-hirdetések a Meta hirdetési rendszerén belül érhetőek el, és egyelőre csak a Threads hírfolyamában jelennek meg. Jelenleg 1:1-es oldalarányú, négyzetes formátumú vagy 4:5-ös oldalarányú álló formátumú képek megjelenítésére és szöveges hirdetésre van lehetőség.
A Threads hírfolyamában is elérheted a közönséged képes vagy szöveges hirdetésekkel.
A kampányok teljesítményét Veled közösen és elsősorban megtérülés alapján értékeljük, hogy az hosszútávon Neked is megérje.

Kampányaidra akkor is figyelünk, ha kapcsolattartód szabadságon van, helyettesítését mindig megoldjuk.

Célunk, hogy olyan többletbevételt generáljunk Számodra, amely bőven kompenzálja kampánykezelési díjunkat.

Nem kérjük, hogy hosszútávra elköteleződj, szeretnénk hónapról hónapra bizonyítani hogy érdemes velünk együtt dolgoznod.

Csapatban dolgozunk, így megbirkózunk a több platformos kampányokkal, kreatív feladatokkal vagy szorosabb határidőkkel is.

A kampánykezelésen kívül számos kapcsolódó területen is otthon vagyunk, legyen szó kreatív és landing page készítésről, keresőoptimalizálásról vagy A/B tesztelésről.

Néhány szám, amely a szakértelmünket mutatja:
Audit szolgáltatásaink segítségével feltárjuk azokat a kiaknázatlan lehetőségeket, amelyekkel honlapod, érkeztető oldalaid és kampányaid teljesítménye tovább fokozható, így azok még több konverziót és bevételt vagy jobb megtérülést generálhatnak Számodra!
Audit igénylése