Az employer brandingről, azaz munkáltatói márkaépítésről sokan gondolják (tévesen!), hogy csupán “felesleges jófejkedésről” szól - és így, alábecsülve a jelentőségét, hatalmas hibát követnek el. Akár nagy, multinacionális cégről, akár egy KKV-ról beszélünk, egy biztos: nincs olyan terület, ahol ne lenne szükség csapatmunkára és elkötelezett, lelkes, hűséges munkavállalókra. Felmerül a kérdés: hogyan vonzzuk magunkhoz a megfelelő munkavállalókat, akik értékrendjüket, célkitűzéseiket és nem utolsósorban munkamoráljukat tekintve is tökéletesen passzolnak a cégkultúrába? Hogyan emelkedhetünk ki egy olyan környezetben, ahol a vállalatok versenyt futnak egymással a tehetséges munkaerőért? Ezekre ad választ az employer branding eszköztára - ebben a cikkünkben bemutatjuk minden fontos lépését!
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünk