A megfelelő analitikai tervezés, mérés és elemzés által olyan összefüggéseket fedezhetsz fel, amelyek nem csak weboldaladat tehetik hatékonyabbá, de hirdetési költségeid is csökkenthetik, miközben a leadek és vásárlók száma növekszik. Mi segítünk megtervezni céged számára a tökéletes értékesítési tölcsért, és a felhasználói viselkedés rögzítésével és elemzésével hamar kiderül, hogy mely területeken érdemes fejleszteni. Ezáltal nem csak weboldalad, de teljes üzletmeneted javíthatod.
Az analitikai mérések előkészítéséhez egy külső szoftvert, a Google Tag Managert integráljuk Ügyfeleink weboldalába. Ennek köszönhetően nem szükséges hozzáférést biztosítaniuk számunkra az adminisztrációs felülethez és esetleges bizalmas adatokhoz, de a weboldal mégis bármikor könnyedén, modulárisan módosítható és bővíthető lesz akár fejlesztői tudás és programozás nélkül is.
Analitikai rendszerek integrációja
Aktiválási szabályok meghatározása
Címkék és események beállítása
A Google Analytics és a Facebook Pixel és Konverziók API, Tiktok Pixel és Konverziók API, LinkedIn Insight Tag, Pinterest Konverziók API integrációja átal a látogatókról részletes statisztikák készíthetők, valamint pontos eredményt kapunk arról is, hogy hányan hajtották végre az Ügyfeleink számára értéket teremtő eseményeket. Minden esetben beállítjuk a webhelylátogatások, gombra kattintások, űrlap kitöltések valamint görgetések részletes mérését.
Oldalmegtekintések, oldalon töltött idő
Kattintás, görgetés
Űrlap kitöltés
A webáruházak esetén pontosan meghatározható a felhasználók útja: termékmegtekintés, kosárba helyezés, megrendelési folyamat megkezdése majd vásárlás. A vásárlói viselkedés elemzése kiemelten fontos, ugyanis a lemorzsolódási statisztikák kielemzése segíthet annak megértésében, hogy az oldal vagy az ajánlat mely elemein szükséges javítani. Emiatt a webáruházak esetén részletes e-kereskedelmi méréseket állítunk be, legyen szó nyílt forráskódú, bérelt vagy egyedi fejlesztésű weboldalról.
Termékmegtekintés
Kosárba helyezés
Vásárlás
A jó kommunikáció egyik alappillére, hogy tudjuk, célközönségünk éppen milyen viszonyban vagy termékünkkel és cégünkkel. Ennek érdekében megtervezzük Ügyfeleinknek azt az értékesítési tölcsért, amelyen keresztül végigvezethető a felhasználói út, és különböző szegmensekre bontható a látogatók halmaza.
Látogató
Érdeklődő
Vásárló
Amennyiben részletesebb képet szeretnénk kapni arról, hogy mit csinálnak a felhasználók a weboldalon, lehetőség van az egérmozgás rögzítésére és vizualizációjára, amelyet kiemelezve olyan adatok tárhatók fel, amelyek a számszerűsített statisztikákból nem feltétlenül derülnek ki. Ennek érdekében hőtérképeket készítünk a különböző oldalakról, amely megmutatja, hogy a felhasználók meddig görgetnek le, mely elemekre kattintanak. Emellett kvalitatív elemzésre is van lehetőség a felhasználók útjának rögzítése által.
Felhasználói út rögzítése
Hőtérképes elemzések
Ügyfélélmény kérdőívek
A Looker studio lehetővé teszi, hogy egyedi, személyre szabott dashboardokat hozzunk létre, amelyek dinamikusan és interaktív módon jelenítik meg az analitikai adatokat, és ezzel megadják a teljes online jelenlét bármely szegmensének elemezhetőségét. Ennek köszönhetően Ügyfeleink bármikor megtekinthetik a számukra legfontosabb mutatókat valamint grafikonokat, amelyeket hetente vagy havonta szöveges értékeléssel és javaslatokkal egészítünk ki a weboldal és a kampányok hatékonyabbá tételének érdekében.
Átfogó online marketing riportok
Interaktív dashboardok
Szöveges jelentések
A Google Analytics 4 az alapadatokat gyűjtése melett valódi üzleti kérdésekre is választ adhat. Egyéni események, közönségek és konverziók segítségével pontosabban követheted, mi működik, és miért nem. Mi segítünk kialakítani egy olyan mérési rendszert, ami támogatja a növekedést és a jobb döntéseket.
Egyéni események
Közönségépítés
Konverziók mérése
Az alábbiakban bemutatjuk röviden, hogy mire számíthatsz, ha velünk dolgozol.
A felhasználói adatok megfelelő rögzítése és elemzése érdekében elsőként megtervezzük az értékesítési tölcsért, és meghatározzuk a különböző mérési pontokat.
A meghatározott és Ügyfeleinkkel egyeztetett mérési pontokat (pl. gombra kattintás, űrlap kitöltés, kosárba helyezés) beállítjuk a weboldalon, és bekötjük az analitikai rendszerekbe.
A bekötést követően ellenőrizzük, hogy a felhasználók adatai megfelelően megjelennek-e a szoftverekben, és a konverziók mérése gond nélkül működik-e.
Az adatokat interaktív vezérlőpulton, grafikonokon és hőtérképen ábrázoljuk, amelyeket időszakos értékelések mentén kielemzünk. Ez alapján javaslatot teszünk a weboldal további optimalizálására is.
Szeretnél még többet megtudni felhasználóidról komplex, egyedi mérési megoldásokkal? Beszéljünk a céljaidról, amelyeket mi részletes analitikai tervezéssel és megvalósítással támogatunk, hogy pontos képet kaphass látogatóid viselkedéséről!
ÉrdekelA legkorszerűbb analitikai szoftvereket alkalmazzuk, így a GDPR irányelveinek megfelelve a lehető legrészletesebb adatokat gyűjthetjük a látogatókról, majd ezt interaktív módon, vezérlőpulton és hőtérképen vizualizáljuk.
Beszéljünk a lehetőségekről