Blog

Kategória

PPC

PPC

Így hozz létre értékes érdeklődés alapú célközönségeket Facebookon!

Hogyan érd el pontosan azokat az embereket a Facebookon, akikből tényleges vásárlóid lesznek? Mutatjuk!

Alma
2020-09-22
PPC

20%-os szabály eltörölve - de mégis mennyi szöveg teljesít jól a Facebook kreatívokon?

Bizonyára hallottátok már a hírt, hogy a Facebook megszüntette a sokunk életét megnehezítő 20%-os szöveg szabályt. Nincs már többé szükség a kreatívok átfuttatására a szövegfedettségi eszközön, majd alakítgatására addig, amíg ,,OK”-ot nem mutat a tool. Azonban a hirtelen jött szabadságban nem lehetett tudni, hogy akkor most mégis mennyi szöveget lenne érdemes feltünteti a képeken, videókon. Éppen ezért leteszteltük, mutatjuk az eredményt.

Timi
2020-09-09
PPC

Hogyan használd a buyer perszónát a kampánytervezéshez?

Jó a brand, megfelelőek a szolgáltatások, termékek, tetszetős az aktuális ajánlat is, de az üzenet mégsem megy át. A legtöbbször saját magukat akarják eladni a cégek, figyelmen kívül hagyva a potenciális vásárlók igényeit. Ezt találjuk az egyik legnagyobb szarvashibának egy aktuális kampányüzenet, vagy éppen a brand általános érvényű üzenetének kialakításakor. Az alábbi cikkben pont ahhoz szeretnénk megfelelő támpontokat nyújtani, hogy ezeket a hibákat el tudd kerülni és azáltal tűnj ki a piaci zajból, hogy Téged igen is érdekelnek a vásárlóid.

Alma
2020-09-22
PPC

7 tipp a Facebook kampányok sikeres beállításához!

A Facebook hirdetések készítésénél a legjobb barátunk és a legnagyobb ellenségünk is a hirdetéskezelő. Néha segíti a munkánkat, olykor viszont arra vágyik, hogy még több pénzt "öljünk" hirdetéseinkbe. Ez talán a legismertebb közös pontjuk a Google Ads-el. Na meg persze az, hogy megfelelő céllal szép eredményeket tudunk vele elérni. Ehhez viszont elengedhetetlen a hirdetéskezelőben rejlő funkciók mélyebb ismerete. Ebben a cikkben átnézzük azokat a beállítási lehetőségeket, amelyek nélkül nem érdemes rákattintani a "jóváhagyás" csábító gombjára.

Zsolt
2020-08-12
PPC

5 tipp a sikeres karácsonyi kampányhoz

Közeledik a karácsony, ezzel együtt a nagy hajsza is. Ez az időszak és a vele járó forgatag az egyik utolsó nagy lehetőség az évben, hogy javítsunk eredményeinken és forgalmat generáljunk. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy erre az időszakra megfelelő kampánystruktúrát állítsunk össze, és olyan ötletekkel rukkoljunk elő, amelyekkel felkelthetjük a fogyasztók figyelmét versenytársainkkal szemben. Hoztunk most Neked néhány tippet, amelyek segítségével egyszerűbben tervezheted meg a karácsonyi kampányodat.

Évi
2020-10-13
PPC

Ha ezeket elkerülöd, Google Ads kampányaid még sikeresebbek lesznek!

Az előző két Google Ads bakikat felsorakoztató cikkünkből már számos olyan hibára fényt derítettünk, amik keresztbe vághatják kampányaink hatékonyságát. Viszont egy ilyen komplex hirdetési rendszernél a jó néhány buktatót nem lehet két bejegyzésben összefoglalni, így megérkezett a további - már inkább haladóknak szóló - beállítási hibákat tartalmazó 3. rész! Többek közt olvashatsz az optimalizálási javaslatokról, Google fiókok összekapcsolásáról, hozzárendelési modellekről, ajánlatkorrekciókról vagy éppen arról, hogyan maxolhatod ki a hirdetésszövegeket.

Heni
2020-09-09
PPC

Facebook hirdetés? Ezeket mindenképpen gondold át mielőtt belevágsz!

Amikor először adjuk a fejünket Facebook hirdetés létrehozására, gyakran elkövetjük azt a hibát, hogy átsiklunk néhány apró, viszont annál fontosabb részlet felett. Azonban utólag általában kiderül, hogy ha ellenőriztünk volna ezt a pár apróságot kampányindítás előtt, akkor rengeteg időt és pénzt megspórolhattunk volna magunknak.

Zsolt
2020-08-12
PPC

Hoppá! Saját Creator Stúdiód lett. Mit kezdesz vele?

Izgalmas innovációkkal és üzleti lehetőségekkel rukkolt elő a Facebook. Tippekkel gazdagított cikkünkben bemutatjuk a Creator Stúdio csínját-bínját.

Alma
2020-09-22
PPC

Melyiket válasszam: a standard vagy a smart shopping kampányt?

Mielőtt létrehozod az első shopping kampányodat webshopod számára, fontos, hogy szakmailag kicsit tájékozódj az alapokról. A Google Ads kezelőfelülete akár pár perc alatt, néhány lépés segítségével végigvezethet a kampánylétrehozási folyamaton, azonban légy körültekintő. Nem mindegy ugyanis, milyen típusú shopping kampányt készítesz. Cikkünk röviden összefoglalja, mit érdemes átgondolnod és előkészítened az első sikeres shopping kampányod futtatásához.

Anna
2020-09-09
PPC

8 buktató a kulcsszókutatás során - többé ne dőlj be nekik!

Ha használtad már a Google Ads kulcsszótervező eszközét, valószínűleg ismerősek számodra a kulcsszókutatás lépései: ötletgyűjtés, csoportosítás, adatok lekérése és rendszerezése. Ne tévesszen meg azonban a látszat: a faék egyszerűségűnek tűnő eszköz számos buktatót rejt magában, amivel könnyedén elfuserálhatsz egy egyébként tökéletesen működőképes kampánytervet. Mutatjuk, mire érdemes odafigyelned a kulcsszókutatás során!

Dóri
2020-10-26
PPC

8 újabb Google Ads beállítási hiba, amiket érdemes elkerülni

A Google Ads nem csak a digitális reklámügynökségek, hanem szinte bármilyen cég számára elérhető. A vállalatok könnyen hozzáférhetnek a platformhoz és gyorsan elindíthatják kampányaikat. Egy korábbi blogbejegyzésünkben már összegyűjtöttük a 10 leggyakoribb Google Ads beállítási hibát, viszont ügyfeleink kampányainak állandó kezelésének és a Google Ads audit szolgáltatásunknak köszönhetően ismét számos fiókba nyertünk betekintést, amikben újabb általános hibákat véltünk felfedezni. Ha szeretnéd ezeket elkerülni, ez a cikk Neked szól!

Heni
2020-09-09
PPC

Facebook bejegyzés promo: forgalom vagy bejegyzéshez fűződő aktivitás kampány?

Az elmúlt években a Facebook organikus elérés jelentősen csökkent. Ma már ha közzéteszünk egy bejegyzést, és nem támogatjuk hirdetéssel, sokkal nehezebb elérni a felhasználókat. Ha szeretnénk hirdetéssel kiemelni egy bejegyzést, nem mindegy, milyen kampánycélt választunk. Mutatjuk, nekünk mi vált be!

Timi
2020-09-09
PPC

A 10 leggyakoribb hiba a Google Ads kampányok beállítása során

A Google Ads minden vállalkozásnak számtalan lehetőséget kínál, és könnyedén megsokszorozhatja az érdeklődők és vásárlók számát. Azonban a kampányok beállítása sok buktatót rejt magában, és akár egyetlen rossz kapcsoló is agyonvághatja hirdetéseid sikerét. Ezért elengedhetetlen, hogy minden beállításod a helyén legyen - mi most bemutatjuk a 10 leggyakoribb hibát, amit a legkönnyebb elkövetni.

Levi
2020-09-03
PPC

Webshop keresési kampányok és az ajánlattételi stratégiák

Gyakran előfordul, hogy bár tervezzük shopping kampány indítását, hetekig, akár hónapokig is elhúzódik, többnyire technikai okok miatt. Erre az átmeneti időszakra javasoljuk az alábbi hirdetési módszereket. Cikkünk első részében Google Ads fiókunk felépítését és a kampánytípusokat vettük sorra. Most a keresési kampányok szerkezetéről, a bővítményekről és az ajánlattételi típusokról ejtünk pár szót.

Anna
2020-09-09
PPC

Így készíts hatékony Message ads hirdetéseket LinkedInen

Alaposan, számos ismérv szerint körülhatárolható üzleti célközönség kapja meg, jobban teljesít, mint a kiküldött e-mailek, és remekül mérhető a teljesítménye. Mi az? A LinkedIn Message ads! Egyelőre azonban csak angol nyelven használhatjuk ki az előnyeit.

Anita
2020-09-03
PPC

Így hirdethetsz sikeresen a Twitteren

A Twitteren való hirdetésben rengeteg lehetőség rejlik, azonban a magyar vállalkozások gyakran nem fordítanak elég figyelmet a platformra. Ha szeretnéd külföldön népszerűsíteni a terméked, szolgáltatásod, de eddig nem találtad meg a megfelelő platformot hozzá, érdemes számításba venned a Twittert! Kinek is érdemes belevágni? Milyen lehetőségeket nyújt? Cikkünkből megtudhatod!

Klaudia
2020-07-08
PPC

Pinterest hirdetéseket már itthon is megéri futtatni!

A Pinteresten való hirdetés újdonságnak számít Magyarországon, ezért nagyon kevesen élnek ezzel a lehetőséggel annak ellenére, hogy Pinteresten más platformokhoz képest alacsonyabb költségen lehet hirdetni. Ez a hirdetési forma kiemelkedő eredményeket nyújthat igen kedvező áron, emellett pedig számos előnnyel is jár. Cikkünkből megtudhatod, hogy miért érdemes belevágnod!

Klaudia
2020-07-08
PPC

Kulcsfontosságú stratégiák Google Ads kampányaid sikeres újraindításához

Hacsak nem étrendkiegészítőket forgalmazó webshopot vagy csomagszállító vállalkozást üzemeltetsz, minden bizonnyal Te is nap mint nap tapasztalod a kialakult válság hatásait. A járvány hónapjai világszerte gyökeresen változtatták meg a gazdasági környezetet - ebben az új helyzetben pedig sorsdöntő lehet, hogy okos stratégiákkal, a megfelelő információk birtokában a legtöbbet hozd ki Google Ads hirdetéseidből. Összegyűjtöttük azokat a bevált technikákat, amelyeket mi is sikeresen alkalmazunk Ügyfeleink kampányainak optimalizálásához, illetve úrjaindításához.

Dóri
2020-10-26
PPC

Webshop kampányok Google Ads-ben - alternatívák shopping kampány helyett az e-kereskedelemben

Ha webshopot tervezünk hirdetni Google Ads-ben, mostanság már mindenki a shopping kampányt javasolja. Ez rendben is volna, de mi a helyzet akkor, ha nem szeretnénk vagy még nem adottak a technikai vagy egyéb feltételek a shopping kampány indításához? Milyen egyéb, webshop-specifikus kampányt indítsunk, illetve hogyan építsük fel a fiókunk szerkezetét?

Anna
2020-09-09