Blog

Kategória

Social

Social

Így legyél népszerű az Instagramon! Avagy mindent a tartalom trendekről

Az Instagram az a terület, ahol annyi kreatív eszköz áll rendelkezésedre, hogy az önkifejezéssel és az alkotói éned kibontakoztatásával nem lesz gond. A trendekre és az összképre azonban nem árt odafigyelned. Hogyan? Ezt foglaljuk össze, hasznos alkalmazásokat is bemutató cikkünkben.

Alma
2021-04-06
Social

Magyarországon is megjelent az Instagram Reels: erre érdemes használni!

Az utóbbi időben hatalmas előnyre tett szert a TikTok, könnyen emészthető, rövid és felkapott zenés tartalmai miatt. Ezt a népszerűséget azonban az Instagram egyáltalán nem nézte jó szemmel és annak érdekében, hogy visszaszerezze felhasználói szívét, bevezette a Reels-t. Sokan mondogatták, hogy csak a TikTok kistesója címre érdemes, azonban minket ez nem tántorított el, adtunk neki egy esélyt. Kiváncsi vagy milyen lehetőségeket rejteget az Instagram Reels üzleti szemmel? Akkor ez a blogbejegyzés Neked lett kitalálva!

Merci
2021-02-22
Social

Ezeket mindenképpen állítsd be, ha sikeres Google Cégem fiókot szeretnél!

Egy Google Cégem profil felépítése szerencsére nem igényel programozási vagy komolyabb IT-s tudást, viszont számtalan előnnyel járhat. Gondoltad volna, hogy organikusan tudod befolyásolni az elhelyezkedésed a Google keresésekben? Egy naprakész és releváns fiókkal könnyedén, extra költségek nélkül kerülhetsz a keresések elejére. Viszont ezzel az előnnyel komoly felelősség is társul, hiszen egyáltalán nem mindegy mit jelenítesz meg rajta.

Merci
2021-02-22
Social

5 bejegyzésötlet, amivel feldobhatod a nyári contentet

Nyáron sokan mennek szabadságra, nyaralni, kikapcsolódni. A céges élet is ilyenkor jellemzően nem túl eseménydús, nincs miről beszámolni, így sokszor nehéz megtervezni, hogy milyen tartalmat lenne érdemes megosztani a közösségi médiában. Íme néhány ötlet, melyekkel elkerülhető az uborkaszezon a Facebook és Insta hírfolyamban!

Timi
2021-04-06
Social

Hogyan kommunikálj online a koronavírus idején?

A koronavírus globálisan változtatta meg minden cég helyzetét, azonban ez nem ok arra, hogy felfüggesszük az online kommunikációt. Sőt, most kell a leginkább odafigyelni arra, hogy mit közvetítünk az ügyfelek, vásárlók felé.

Anikó
2020-04-20