Adatvezérelt alapokra helyeztük a Menedzser Praxis online jelenlétét, hogy kampányaik pontosan mérhetők és hatékonyan optimalizálhatók legyenek.

Webanalitikai tanácsadási szolgáltatásunk keretében a Menedzser Praxis számára egy olyan átfogó digitális mérési és adatstratégiai rendszert dolgoztunk ki, amely pontos képet ad arról, honnan érkeznek a látogatók, hogyan használják az oldalt, és mely marketingtevékenységek hozzák a legjobb eredményeket.
A projekt során felmértük a meglévő mérési beállításokat, majd egy részletes, üzleti célokra épülő tervet alakítottunk ki az AdóPraxis.hu teljes felhasználói útvonalára. Beállítottuk és összehangoltuk a Google Tag Manager, GA4 és CRM rendszereket, hogy minden adat pontosan és átláthatóan kerüljön a helyére.
Emellett tréninget is tartottunk a Menedzser Praxis csapatának, hogy később önállóan tudják kezelni és fejleszteni a mérési rendszert, illetve hatékonyan tudják használni az adatokat kampányaik tervezéséhez.
Az elkészült adatstratégia most stabil alapot ad a jövőbeli marketingaktivitásokhoz – legyen szó teljesítményorientált kampányokról vagy pontos, remarketingre épülő kommunikációról. A Menedzser Praxis így már valóban adatvezérelt módon tudja optimalizálni online jelenlétét és hirdetéseit.
Tekintsd meg további munkáinkat is, amelyekre igazán büszkék vagyunk!