Az általunk menedzselt kampányok hirdetési költségeinek megtérülése (ROI) jellemzően 15-25 között mozog. Kérd árajánlatunkat most, és a Te kampányaidat is felpörgetjük!
Google Ads hirdetéseken keresztül az internethasználók szinte kivétel nélkül elérhetők, így megfelelő célzással könnyedén juttathatjuk el üzeneteinket potenciális ügyfeleink számára. Számos hirdetési típus közül lehet választani: a megszokott szöveges hirdetések mellett többek között képes és videós hirdetések készítésére is lehetőség van.
Keresés, Display, Gmail, Alkalmazás, Videó, Smart, Felfedezési
A Google Shopping hirdetések nagyszerű lehetőséget nyújtanak webáruházak számára termékeik értékesítéséhez. Segítségükkel az egyszerű szöveges hirdetésekkel szemben láthatóvá válik a vásárlók számára a termék képe, rövid leírása és ára is. Mindez azt eredményezi, hogy a hirdetésre kattintók nagyobb eséllyel válnak fizető vásárlókká, hiszen a leglényegesebb információkat már ismerik.
Shopping, Smart shopping, Merchant Center, Product feed
Jól beállított Facebook kampányokkal hatékonyan érheted el a közösségi oldalon regisztrált célközönségedet. Hirdetéseid kreatív és változatos formában, a platform lehetőségeit kihasználva jelenhetnek meg. Mindezeken túl, ha az Instagram hirdetések előnyeit sem szeretnéd veszni hagyni, arra szintén ezen a platformon van lehetőség.
Facebook, Messenger, Instagram, Audience Network
LinkedIn kampányok segítségével elsősorban a B2B területen történő értékesítést valamint a hatékony munkaerőkeresést lehet felpörgetni, hiszen a világ legnagyobb szakmai üzleti közösségi portálján a legtapasztaltabb szakembereket érhetjük el hirdetéseinkkel. Ennek köszönhetően ezen a platformon pontosabban célozhatók az üzleti döntéshozók, mint más közösségi hálózatokon keresztül.
Sponsored Content, Sponsored Messaging, Conversation, Message, Video, Text, Dynamic & Carousel Ads, Leadgen forms
A Twitter platformja elsősorban nemzetközi kampányok esetén ajánlott, különösen, ha az Egyesült Államokat, Angliát vagy Nyugat-Európát szeretnénk célozni. Mivel ezeken a területeken ez az előnyben részesített platform, így esetükben még akár a Facebook hirdetéseknél is jobb eredményt érhetünk el a Twitter segítségével.
Reach, Video views, Pre-roll views, App installs, Website clicks, Engagement, Followers, App re-engagements
A Pinterestet nem csupán inspirálódásra használják a felhasználók, sokan itt döntik el, hogy megvegyenek-e egy terméket vagy sem. Megfelelő célzással és tartalommal kiemelkedő eredményeket lehet elérni, ráadásul a többi platformhoz képest jóval alacsonyabb hirdetési költségek mellett.
Brand awareness, Video view, Traffic, App install, Conversions, Shopping Catalogs
A kampányok teljesítményét Veled közösen és elsősorban megtérülés alapján értékeljük, hogy az hosszútávon Neked is megérje.
Kampányaidra akkor is figyelünk, ha kapcsolattartód szabadságon van, helyettesítését mindig megoldjuk.
Célunk, hogy olyan többletbevételt generáljunk Számodra, amely bőven kompenzálja kampánykezelési díjunkat.
Nem kérjük, hogy hosszútávra elköteleződj, szeretnénk hónapról hónapra bizonyítani hogy érdemes velünk együtt dolgoznod.
Csapatban dolgozunk, így megbirkózunk a több platformos kampányokkal, kreatív feladatokkal vagy szorosabb határidőkkel is.
A kampánykezelésen kívül számos kapcsolódó területen is otthon vagyunk, legyen szó landing page készítésről, keresőoptimalizálásról vagy A/B tesztelésről.
Az alábbiakban bemutatjuk röviden, hogy mire számíthatsz, ha velünk dolgozol.
Közös egyeztetés során meghatározzuk a kampányokkal kapcsolatos célkitűzéseket és az eredményekre vonatkozó részletes elvárásokat.
Ha már hirdettél korábban, célszerűnek tartjuk átvizsgálni fiókodat, hogy a korábbi tapasztalatok alapján levonható tanulságokat hasznosíthassuk.
Megvizsgáljuk versenytársaidat és feltérképezzük a lehetséges célzási beállításokat, javaslatot teszünk az alkalmazandó platformokra, taktikákra, a büdzsé méretére és felosztására.
Elkészítjük a hirdetésszövegeket, a képes és/vagy videos kreatívokat, és ha elégedett vagy vele, akkor legyártjuk a különböző formátum és méret mutációkat az egyes platformok szerint.
Kampányok nem startolhatnak el anélkül, hogy ne győződnénk meg az analitikai beállítások helyességéről, hiszen ennek hiányában nem tudnánk a hirdetések hatékonyságát mérni.
Egy utolsó csekkolást követően az egyes platformokon élesítjük a kampányokat és hirdetéseid elkezdenek megjelenni az előzetesen tervezett időzítés szerint.
A kampányok teljesítményét folyamatosan figyelemmel kísérjük, és az eredmények alapján optimalizáljuk a beállításokat.
Hetente és/vagy havonta jelentést küldünk a kampányok aktuális teljesítményéről, és közösen kiértékeljük az eredményeket.
Ha már elegendő adat áll rendelkezésre egy részletesebb elemzés elkészítéséhez, felülvizsgáljuk a korábbi terveket és új célokat határozunk meg.