A Tadam! márkabevezető PPC kampányával segítettük a közvetlen megrendelések számának megtöbbszörözését és a márka ismertebbé tételét.
Ügyfelünk, a Blue Zone Zrt. újonnan indított Tadam! étel házhozszállítással foglalkozó brandjének Google és Facebook PPC kampány kezelésével bízott meg minket. A kezdeti, néhány budapesti kerületet érintő kampány pár hónap alatt kiterjedt, 3 kerület kivételével egész Budapestre és 4 további agglomerációs településre irányuló, többcsatornás marketingkampánnyá nőtte ki magát. A márka bevezetéséhez elengedhetetlen brand fókuszú kampányokat fokozatosan vezettük át direkt vásárlás fókuszba. A bevezetés közben a fő stratégiai irányvonalat szem előtt tartva, szoros együttműködésben az Ügyféllel különböző hirdetési csatornák, formátumok, üzenetek tesztelésével kerültünk mind közelebb a legfőbb célhoz: a vásárlások számának potenciális növekedéséhez. A közös munka meghozta gyümölcsét, az együttműködés hozzájárult a márka széles körben történő elterjesztéséhez Budapesten és az agglomerációban, valamint a direkt vásárlások számának megtöbbszörözéséhez.
Tekintsd meg további munkáinkat is, amelyekre igazán büszkék vagyunk!