A Google Ads egyik legnagyobb előnye, hogy a kulcsszóalapú kampánycélzásoknak köszönhetően azon felhasználóknak jeleníthetjük meg hirdetéseinket, akik biztosan érdeklődnek a téma iránt, és személyre szabott üzenetet jeleníthetünk meg annak megfelelően, hogy éppen hol tartanak a vásárlási és döntési folyamatban. Ezt kiegészítve a Display hirdetések sokszínűségével szerte az interneten elérhetjük potenciális vásárlóinkat!
Ha valaki a megadott kulcsszavak bármelyikéhez kapcsolódó kifejezésekre keres, hirdetéseid megjelenhetnek a keresési eredmények között. Ahhoz, hogy hirdetéseid még figyelemfelkeltőbbek legyenek bővítményeket is használhatunk, melyek további információkkal egészítik ki a limitált karakterszámú hirdetéseket, ezzel is növelve az esélyét annak, hogy a potenciális érdeklődők a Te hirdetéseidet válasszák.
Hirdetéseid a Google valamint további keresőoldalalak találati oldalán fognak megjelenni.
A Google Display Hálózat segítségével célzott, vizuális hirdetésekkel érheted el az embereket miközben kedvenc weboldalaikat böngészik, YouTube-videókat osztanak meg ismerőseikkel, megtekintik Gmail-fiókjukat vagy mobilalkalmazásokat használnak. Hála a reszponzív hirdetéseknek elegendő a képeket és szövegeket csak egyszer feltölteni, mégis bármilyen formában, felbontásban és helyen megjelennek anélkül, hogy több méretmutációt készítenénk belőlük.
Hirdetéseid szerte az interneten meg fognak jelenni, különböző weboldalakon bannerek formájában.
A Demand Gen hirdetéseket olyan célközönségek elérésére használjuk, akik korábban még nem vették igénybe terméked vagy szolgáltatásod. Elődje a Discovery hirdetés, amelynél jóval több kreativitást enged, immár a videós kreatívok is képbe kerültek.
Korábban a Discovery hirdetésekben csak képeket, carouseleket és feedeket lehetett kreatívként használni, azonban a Demand Gen hirdetésekben már videókat is bevethetsz – hagyományos YouTube videókat vagy akár YouTube Shorts formátumot.
Amennyiben mobilalkalmazással rendelkezel, ez a hirdetéstípus segít abban, hogy minél többen letöltsék azt, és elköteleződjenek vállalkozásoddal szemben. Az alkalmazáskampányoknak hála nem csak a többi applikáció közül tudsz kitűnni, hanem további oldalakon és alkalmazásokban is népszerűsítheted letöltését.
Alkalmazásod nem csak a Google Play rendszerben tudod népszerűsíteni, hanem akár más weboldalakon és alkalmazásokban, keresési oldalakon és YouTube-on is.
A kampányok teljesítményét Veled közösen és elsősorban megtérülés alapján értékeljük, hogy az hosszútávon Neked is megérje.
Kampányaidra akkor is figyelünk, ha kapcsolattartód szabadságon van, helyettesítését mindig megoldjuk.
Célunk, hogy olyan többletbevételt generáljunk Számodra, amely bőven kompenzálja kampánykezelési díjunkat.
Nem kérjük, hogy hosszútávra elköteleződj, szeretnénk hónapról hónapra bizonyítani hogy érdemes velünk együtt dolgoznod.
Csapatban dolgozunk, így megbirkózunk a több platformos kampányokkal, kreatív feladatokkal vagy szorosabb határidőkkel is.
A kampánykezelésen kívül számos kapcsolódó területen is otthon vagyunk, legyen szó kreatív és landing page készítésről, keresőoptimalizálásról vagy A/B tesztelésről.
Google Partnerként már több mint 100 hirdetési fiókot menedzseltünk az elmúlt években.
Audit szolgáltatásaink segítségével feltárjuk azokat a kiaknázatlan lehetőségeket, amelyekkel honlapod, érkeztető oldalaid és kampányaid teljesítménye tovább fokozható, így azok még több konverziót és bevételt vagy jobb megtérülést generálhatnak Számodra!
Google Ads audit igénylése