Ügynökség

15+1 fejlesztés a Selectornál 2020-ban

Írta:
Levi
Olvasási idő:
perc

Tagadhatatlan, ez az év nem volt egyszerű - sem nekünk, sem másoknak. Azonban a Selectornál igyekeztük a lehetőséget meglátni a kialakult helyzetben, és annak ellenére, hogy folyamatosan álltak le a kampányok, zártak be az üzletek, mi kényszerszabadság helyett több fejlesztésbe kezdtünk bele, mint valaha! Ennek meg is lett az eredménye, és ma már egy még felkészültebb, profibb és elhivatottabb csapat szolgálja ki Ügyfeleinket. Talán ha nem így alakultak volna a dolgok, ezeket a sorokat sem olvashatnád - tudd meg hát, hogy még mi minden történt velünk ebben az érzelmi hullámvasútnak is nevezhető évben!

15+1 fejlesztés a Selectornál 2020-ban

2020, minden cég rémálma - vagy mégsem?

Ez az év talán nagyobb kihívás elé állította a cégeket, mint az elmúlt évtizedben bármelyik időszak. Nem vitatjuk, valóban nagy nehézségeket tartogatott, amelyek bizonyos vállalatok működését teljesen ellehetetlenítették. Viszont mi, a Selectornál szerencsére egy nagy előnnyel indultunk, ugyanis fennállásunk óta home officeban dolgozunk, így minket kevésbé érintett hirtelen a kialakult veszélyhelyzet, és könnyebben tudtunk alkalmazkodni az új körülményekhez. Ezt kihasználva természetesen minden erőnkkel azon dolgoztunk, hogy Ügyfeleinknek is segítsük, és szerencsére legtöbbjüknél hamar sikerült is újraindítani a marketing aktivitásokat.

Azonban még így is sok szabadidőnk maradt, már csak azért is, mert cégünk nagyobb bővülésen ment keresztül, mint valaha! Így 2020 számunkra az az év lett, amikor megvalósítottuk a sok-sok korábban felgyülemlett ötletet, begyújtottuk a rakétákat, és kilőttünk az űrbe. És büszkén jelentjük, hogy - az előző metaforánál maradva - ezeket a sorokat már egyenesen a Marsról írjuk! :)

2020-ban kilőtt az űrbe a Selector

#m1-y#Nézzük hát át szépen sorban, mi minden változott digitális ügynökségünk életében:##

1. Elindult a Selector blog

Emlékszel még a bevezetőből arra a mondatra, hogy ha ez az év nem így történik, akkor talán ezeket a sorokat sem olvashatnád? Bizony, ugyanis a 2020 egyik legnagyobb fejlesztése a blogunk elindítása volt, ahol heti rendszerességgel olvashatsz tippeket, trükköket, praktikákat az online marketing minden szegletéből - és büszkén jelentjük, hogy ez már a 38. cikkünk! Blogunkon már most is olvashatsz analitika, PPC, social, webfejlesztés, hatékonyság és önfejlesztés témában, de ígérjük, hogy megtartjuk jó szokásunkat, és jövő évben is még több blogcikket fogunk közzétenni!

2. Elindult a havi hírlevél

Az e-mail kommunikációnkon is csavartunk egyet, és elindítottuk hírlevelünket, amely keretében minden hónap elején küldünk egy-egy informatív összefoglalót feliratkozóinknak. A levelekben új cikkeink mellett az újdonságokról is mindig szót ejtünk, bemutatjuk legutóbbi referencia munkáinkat, és egy aktuális eseményt is ajánlunk - no meg persze kedvezményeinkről is itt értesülhetsz először. Egyértelmű hát, hogy érdemes feliratkozni!

Minden hónapban hírlevelet küldünk a marketing világának legfrissebb híreivel

3. Bővítettük szolgáltatásaink körét

Feliratkozóink arról is az elsők között tájékozódhattak, hogy idén egy új szolgáltatást, vagy inkább szolgáltatáscsomagot indítottunk el. Ez nem más, mint a marketing audit. Ennek keretében megrendelőink Google Ads, Google Shopping vagy Facebook Ads fiókjáról, esetleg weboldalának SEO beállításairól készítünk egy a keresőoptimlizálás szolgáltatás keretében végzett rendkívül komplex és átfogó vizsgálatot. Az ajánlatnak hatalmas sikere volt, néhány napon belül több mint 50 jelentkezés érkezett. Épp emiatt úgy döntöttünk, hogy meghosszabbítjuk kedvezményünk, és a fiók auditokra továbbra ingyenesen lehet jelentkezni! Ezt kár lenne kihagyni...

4. Elindítottuk angol nyelvű weboldalunkat

Az elmúlt évek során már rengeteg nemzetközi kampányt kezeltünk, hirdettünk az Egyesült Államoktól Dél-Koreáig, és készítettünk weboldalt több mint 20 nyelven. Így egyértelmű volt számunkra, hogy tevékenységünket angol nyelven is be kell mutatni, és elindítottuk angol nyelvű honlapunkat. Persze törekvéseink nem állnak meg itt, még számos tervünk van a külföldi terjeszkedésre!

Elindult a Selector angol nyelvű honlapja

5. Bemutatjuk referenciáinkat

Természetesen a magyar nyelvű honlapról sem feledkeztünk meg eközben, itt is több fejlesztés megvalósult. Például az egyik nagy büszkeségünk a Referenciák oldalunk, ahol Ügyfeleinket és projektjeinket ismertetjük, amelyeken munkatársaink megannyi órát dolgoztak. Érdemes vetni egy pillantást a bemutatókra, mert a legkülönbözőbb iparágak legkülönlegesebb feladatain ügyködtünk az elmúlt időszakban!

6. Bemutatjuk csapattagjainkat

Persze az sem mindegy, hogy kik állnak ezen szuper izgalmas projektek mögött. Ezért honlapunkon immár csapatunk tagjait is megtekintheted, egy-egy kedves rajzzal és rövid bemutatkozással. Színes a csapatunk, és erre nagyon büszkék vagyunk - van köztünk közgazdász, informatikus, politológus, pszichológus, természetgyógyász és bölcsész is. De épp ez tesz minket azzá, akik vagyunk: egy vidám, összetartó és profi csapattá.

Megismerheted a Selector csapatát

7. Megtartottuk az első bootcampet

Sok új taggal is bővült idén a csapatunk, account managerekkel és gyakornokokkal egyaránt. Azonban függetlenül attól, hogy kit vettünk fel, fontosnak tartottuk, hogy zökkenőmentesek legyenek a szervezeti változások. Emiatt idén először 12 napos bootcampet tartottunk, ahol az új belépők megismerkedhettek a Selector életével, az általunk napi szinten használt szoftverekkel és a legfontosabb stratégiákkal, amelyekkel újdonsült Ügyfeleiket menedzselhetik.

8. Hetente belsős tréningeket tartunk

Azonban az oktatás nem csak belépéskor fontos, mi azt valljuk, hogy a jó pap holtig tanul. Ez különösen igaz a digitális marketing világára, ahol akár napi szinten találkozhatunk újdonságokkal és frissítésekkel. Épp emiatt bevezettük, hogy minden héten egy belsős tréninget tartunk, ahol megismertetjük egymással a szakma legújabb vívmányait, hogy mindig képben legyünk a legfrissebb technológiákkal. Ezt támogatva egy belső tudásportált is létrehoztunk, ahova összegyűjtük és rendszerezzük videós tréninganyagainkat, hogy azok bárhol és bármikor könnyedén elérhetőek legyen a meglévő vagy újonnan érkező csapattagok számára a későbbiekben is.

#promobox-newsletter###

9. Bevezettük a profi time trackinget

Azonban nem csak így segítettük a kollégák napi munkáját: nemrég időmérő szolgáltatást integráltunk a projektmenedzsment szoftverünkbe, így komplexebb elemzéseket tudunk készíteni, mint valaha. Csak egy pillantást kell vetnünk a dashboardokra, és már látjuk is, hogy melyik munkatárs van leterhelve, és ki az, aki jobban ráér. Így munkanapjaink kiegyensúlyozottabbak, jelentéseink pedig még részletesebbek lettek. Jó néhány appot kipróbáltunk, és erről egy összefoglalót is írtunk.

10. Felfrissítettük Google Cégem megjelenésünket

A külvilág felé is megpróbáltuk transzparensebbé tenni a kommunikációinkat. Ennek egyik nagy mérföldköve volt az, hogy teljeskörűen megújítottuk Google Cégem megjelenésünket - így ha valaki rákeres ügynökségünkre a keresőóriáson, akkor még professzionálisabb és informatívabb találatot kaphat. Igyekszünk segíteni Ügyfeleinknek is a hasonló megújulásokban, ezért erről egy blogcikkben is beszámoltunk.

11. Elstartolt a LinkedIn kommunikációnk

Talán ennél is nagyobb újítás volt az, hogy egy újabb közösségi platformon is elérhetőek lettünk, és most már a LinkedInen is folyamatosan friss szakmai tartalmakkal látjuk el követőinket. Tudjuk, hogy ez a site egészen más, mint a Facebook, és igyekszünk is a platformnak megfelelő contentet feltölteni. Ezért itt is érdemes követni minket, ugyanis számos olyan exkluzív tippet, trükköt és ötletet is megosztunk, amit sehol máshol!

Immár LinkedInen is követheted a Selectort

12. Saját Facebook csoportot indítottunk

Úgy éreztük, hogy Ti már több oldalról is megismerhettek minket, de egy kicsit szerettünk volna hallani mi is felőletek! Ezért létrehoztuk a Digitális Marketing Megoldások Facebook csoportot, ahol kötetlenül beszélgethettek, oszthatjátok meg ötleteiket és tapasztalataitokat, miközben mi bármely kérdésetekre örömmel válaszolunk! Hogy még izgalmasabbá tegyük a csoportot, mi is folyamatosan megosztjuk esettanulmányainkat, elképzeléseinket és újításainkat, hogy ezzel a Ti vállalkozásotok is hatékonyabbá tegyük. Érdemes hát belépni, és tagja lenni ennek a szuper közösségnek!

13. Online térbe költöztettük ügyfélmegbeszéléseinket

A járványhelyzetre nekünk is reagálnunk kellett. Igaz, mi a békeidőkben is home office-ból dolgoztunk, azonban gyakran találkoztunk Ügyfeleinkkel, ahol megbeszéltük a kampányok aktuális állását, jövőbeli terveket. Azonban sajnos viszonylag hamar, már márciusban meg kellett hoznunk azt a döntést, hogy ezeket a megbeszéléseket is az online térbe költöztetjük. Szerencsére ehhez már kiforrott infrastruktúra állt a rendelkezésünkre, de úgy döntöttünk, hogy továbbfejlesztjük a dolgot: több egyedi, Selector arculatú videóhátteret is készítettünk, hogy mind munkatársainknak, mind Ügyfeleinknek otthonosabbá tegyük a konferenciákat. Egy útmutatót is írtunk arról, hogy hogyan tudod Te is beállítani ezeket.

Selectoros fotóháttér videokonferenciákra

14. Átálltunk a digitális szerződéskötésre

Nem csak ezzel szeretnénk védeni partnereink és kollégáink egészségét: idén megkezdtük az átállást a digitális szerződéskötésre, így nem csak rengeteg papírt és tintapatront spórolunk, de a postára sem szükséges elmennie egyik félnek sem, így is kímélve magunkat a vírus veszélyétől. Néhány Ügyfelünk már alá is írta első digitális szerződését, és bízunk benne, hogy mielőbb bővül a lista további cégekkel is!

15. Online kávészünetet és csapatépítőt tartunk

Sajnos szintén a járványnak köszönhető, hogy idén személyesen csak egyszer jött össze a közös csapatépítés. Azonban mindannyiunknak hiányzott a kollégák társasága, ezért azt találtuk ki, hogy rendszeresen online kávészünetet tartunk, ahol kötetlenül beszélgethetünk, és kicsit kikapcsolhatunk az ebéd utáni sziesztában. Olyan jól sikerültek a virtuális összejövetelek, hogy az egyébként belvárosba tervezett csapatépítőnket is videón keresztül tartottuk meg egy szuper hangulatú Among Us-ozás keretén belül.

Megtartottuk első online csapatépítőnket

+1 Idén is jótékony célra fordítjuk Ügyfeleink ajándékát

Igaz, ez nem 2020-as újdonság, de fontosnak tartottuk, hogy mint minden évben, idén is jótékony célra fordítsuk Ügyfeleink ajándékát. Nem csak a digitális világban szeretnénk segítséget nyújtani, ezért több éves hagyományunkhoz híven mindig egy-egy alapítványnak ajánljuk fel az Ügyfeleink ajándékára szánt teljes összeget. Ebben az évben úgy döntöttünk, hogy az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt segítjük, és szívből reméljük, hogy ezzel sikerül meghitté és emlékezetessé tenni Számukra a karácsonyt.

#promobox#Szeretnéd, ha 2021-ben a Te cégedet is az egekbe repítenénk? Igényeld szolgáltatásainkat, és légy részese fejlődésünknek!##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Nem az évvége a kiemelt szezonod? Erre figyelj hirdetési büdzséd kezelésekor!
PPC kampánykezelés
Nem az évvége a kiemelt szezonod? Erre figyelj hirdetési büdzséd kezelésekor!
Így helyezz el Facebook pixel, Google Analytics és Google Tag Manager követőkódot WordPress oldaladon
Webanalitika
Így helyezz el Facebook pixel, Google Analytics és Google Tag Manager követőkódot WordPress oldaladon
YouTube Shorts SEO: minden, amit tudnod kell!
Keresőoptimalizálás (SEO)
YouTube Shorts SEO: minden, amit tudnod kell!
A hatékony ClickUp workspace kialakítása: tervezéstől a bevezetésig
Hatékonyság
A hatékony ClickUp workspace kialakítása: tervezéstől a bevezetésig
2+4 kihagyhatatlan Google eszköz Wordpress alapú weboldalak számára
Webfejlesztés
2+4 kihagyhatatlan Google eszköz Wordpress alapú weboldalak számára
Így alkosd meg a márkaidentitásod!
Közösségi média menedzsment
Így alkosd meg a márkaidentitásod!
A tartalommarketing és a linképítés kéz a kézben járnak: így használd őket együtt
Keresőoptimalizálás (SEO)
A tartalommarketing és a linképítés kéz a kézben járnak: így használd őket együtt
Miért éri meg jobban, ha ügynökségre bízod a hirdetéskezelést?
Ügynökség
Miért éri meg jobban, ha ügynökségre bízod a hirdetéskezelést?
Mi az az employer branding, és hogyan teheti sikeressé a Te cégedet is?
Tudástár
Mi az az employer branding, és hogyan teheti sikeressé a Te cégedet is?
TikTok SEO - Így kerülj előre a keresési találatok listáján!
Keresőoptimalizálás (SEO)
TikTok SEO - Így kerülj előre a keresési találatok listáján!
Keresletfokozó kampányok - ezt kell tudnod a Discovery-kampányok utódjáról
PPC kampánykezelés
Keresletfokozó kampányok - ezt kell tudnod a Discovery-kampányok utódjáról
Így növelheti bevételeidet egy jó webdesigner
Webfejlesztés
Így növelheti bevételeidet egy jó webdesigner
Helyettesítheti a ChatGPT a szövegírókat?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Helyettesítheti a ChatGPT a szövegírókat?
GA4 (Google Analytics 4) - újdonságok és az Analytics átállás 2023-ban
Webanalitika
GA4 (Google Analytics 4) - újdonságok és az Analytics átállás 2023-ban
Kreatív ügynökség vagy marketing ügynökség?  Melyiket válasszam?
Ügynökség
Kreatív ügynökség vagy marketing ügynökség? Melyiket válasszam?