PPC kampánykezelés

Emeld új magasságba közösségi média jelenléted, robbanj be a TikTok hirdetések kalandos világába

Írta:
Merci
Olvasási idő:
3
perc

Te is mindig maximálisan kihasználod az új platformokban rejlő lehetőségeket? Akkor biztos, hogy van már cégednek TikTok fiókja, de hogy állsz a TikTok hirdetésekkel? Alábbi kisokosunk összefoglal mindent, amire szükséged lehet, mielőtt belevágsz a TikTok hirdetések világába!

TikTok hirdetések

Miben rejlik a TikTok ereje?

Ahogy a többi szomszédos országban, úgy Magyarországon is, a TikTok kegyetlenül elrabolta a magyar tinik és fiatalok szívét, ezzel letaszítva a Facebook-ot és az Instagram-ot trónjukról. Több új funkcióval, köztük az Instagram Reels-el is igyekeznek visszavenni helyüket a korábbi kedvencek, melyről már korábban írtunk nektek, azonban a trón visszafoglalás egyelőre nem tűnik túl sikeresnek. De mégis miért ilyen nehéz legyőzni a TikTok-ot?

#m1-y#A TikTok ereje az algoritmusában rejlik, melynek köszönhetően személyre szabott, friss és releváns tartalmakkal látja el felhasználóit minden visszatérés alkalmával.##

Ugye milyen csábítóan hangzik? És még nem is esett szó a hirdetési lehetőségekről!

TikTok hirdetés? Ilyet még nem is láttam...

Ismerjük ezt az érzést. Először mi sem mindig ismerjük fel, hogy a tartalom, amit látunk, fizetett hirdetés vagy organikus, és éppen ez az egyik legnagyobb előnye és erőssége a platformnak! 

Kiváncsi vagy, honnan ismerheted fel, hogy a tartalom amit látsz, egy hirdetés?

Hoztunk egy külföldi példát az Yves Saint Laurent-tól! 👇🏻

Forrás: TikTok for Business - Yves Saint Laurent

Ahogy Te is láthattad, csupán a CTA gomb különíti el a fizetett és az organikus tartalmakat, ezzel is csökkentve a felhasználókban kialakuló reklám és hirdetési ellenszenvet, hiszen nem korlátozza őket a tartalom elgörgetésében - mint a Facebook sorozatok, videók nézésekor - csupán egy extra funkcióval erősíti és ösztönzi a vásárlást.

Ezt ki szeretném próbálni! Van tippetek, hogy mire figyeljek?

Természetesen, mint mindig úgy most is, a hoztunk Neked pár tippet, ami biztosan segíteni fogja a TikTok hirdetések kalandos és nem mindig egyszerű világát.

#m1-y#A TikTok algoritmusa nem a legmagasabb bid-et ígérő cég hirdetéseit mutatja a felhasználóknak, hanem a tartalom minőségére fektet nagyobb hangsúlyt, hogy azt releváns, azonos érdeklődésű célközönségnek tudja megmutatni.##

Ezen az “apró” tényen kívül, azonban szerencsére megegyezik a Facebookon már ismert kampány beállításokkal. Itt is lehetőség van különböző kampánycélokat, hirdetés elhelyezéseket, a releváns célközönség definiálását, valamint a büdzsé elosztását  beállítani.

Mi ez, ha nem win-win helyzet a hirdetőnek és a TikTok-nak is?

Most is készítettünk egy rövid listát a sikeres TikTok kommunikációhoz, amelyből inspirációt szerezhetsz, mielőtt belecsapsz a TikTok hirdetések gyártásába.

#promobox-newsletter###

Készíts egyedi hashtageket márkádhoz!

Ehhez jó példaként szolgálhat az ESSIE körömlakk márka és a #exprESSIEyourself, melyben kedvenc körömlakkjukat oszthatták meg a hashtaghez csatlakozók, kedvenc ruhaösszeállításaikkal párosítva  és ezzel is erősítve, hogy milyen sokszínű közösségük van. 

Forrás: TikTok - maarvelous

Alakíts ki a kihívásokat és trendeket a márkádhoz!

Ehhez tökéletes példa lehet a korábban már mutatott Yves Saint Laurent challenge, melyben a reklámokból már ismert The Weekend szám volt párosítva, viszont mindenképpen érdemes kiemelni a Nespresso challenget is, melyben kedvenc kávéd előtt és után volt lehetősége a résztvevőknek megmutatni, hogy mégis mennyire szeretik a Nespresso kávét és egyben becsatlakozni a márka kampányába is.

Forrás: TikTok for Business - Nespresso

Összegzés

Mindent összegezve, a TikTok-ban rejlő lehetőségeket nem érdemes és nem is szabad kihagyni. Jelenleg Magyarországon még elég korlátozott megoldásokra van csak lehetőség, hogyha a TikTok hirdetések világába szeretnél belevágni, azonban az organikus tartalmakkal is először elképzelhetetlennek tűnő távlatok tudod emelni márkaismertségedet és a potenciális vásárlóidból valódi közösséget építhetsz ki.

#promobox-szolg-ppc#Nem szeretnél egyedül belevágni a TikTok kalandos világába? Ránk számíthatsz!##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Nem semmi! Megoldások 404-es hibára
Keresőoptimalizálás (SEO)
Nem semmi! Megoldások 404-es hibára
Melyek a legjobb AI szövegírók? Mire használd őket?
Hatékonyság
Melyek a legjobb AI szövegírók? Mire használd őket?
Online marketing: a hosszú távú befektetés
Ügynökség
Online marketing: a hosszú távú befektetés
A PR és a SEO szimbiózisa:  pro tippek márkád erősítéséhez
Keresőoptimalizálás (SEO)
A PR és a SEO szimbiózisa: pro tippek márkád erősítéséhez
Így hirdess a TikTokon 2024-ben!
PPC kampánykezelés
Így hirdess a TikTokon 2024-ben!
5 tipp, amivel elkerülheted a marketing kiszervezésének buktatóit
Tudástár
5 tipp, amivel elkerülheted a marketing kiszervezésének buktatóit
Legyél képben: A képek keresőoptimalizálásának lépései
Keresőoptimalizálás (SEO)
Legyél képben: A képek keresőoptimalizálásának lépései
A marketing ügynökség buyer personái
Ügynökség
A marketing ügynökség buyer personái
Így forradalmasítja a Google AI a hirdetéskezelést
PPC kampánykezelés
Így forradalmasítja a Google AI a hirdetéskezelést
Erre is használhatod a képalapú keresést
Keresőoptimalizálás (SEO)
Erre is használhatod a képalapú keresést
Mire jó a link rövidítés? Melyik linkrövidítőt használd?
Hatékonyság
Mire jó a link rövidítés? Melyik linkrövidítőt használd?
Miről szól a performance marketing?
Tudástár
Miről szól a performance marketing?
Mit kérdezz az első "randin" egy marketing ügynökségtől?
Ügynökség
Mit kérdezz az első "randin" egy marketing ügynökségtől?
Lokális SEO: döntő lehetőség a helyi vállalkozások számára
Keresőoptimalizálás (SEO)
Lokális SEO: döntő lehetőség a helyi vállalkozások számára
Hogyan válassz online marketing ügynökséget?
Ügynökség
Hogyan válassz online marketing ügynökséget?