PPC kampánykezelés

Emeld új magasságba közösségi média jelenléted, robbanj be a TikTok hirdetések kalandos világába

Írta:
Merci
Olvasási idő:
3
perc

Te is mindig maximálisan kihasználod az új platformokban rejlő lehetőségeket? Akkor biztos, hogy van már cégednek TikTok fiókja, de hogy állsz a TikTok hirdetésekkel? Alábbi kisokosunk összefoglal mindent, amire szükséged lehet, mielőtt belevágsz a TikTok hirdetések világába!

TikTok hirdetések

Miben rejlik a TikTok ereje?

Ahogy a többi szomszédos országban, úgy Magyarországon is, a TikTok kegyetlenül elrabolta a magyar tinik és fiatalok szívét, ezzel letaszítva a Facebook-ot és az Instagram-ot trónjukról. Több új funkcióval, köztük az Instagram Reels-el is igyekeznek visszavenni helyüket a korábbi kedvencek, melyről már korábban írtunk nektek, azonban a trón visszafoglalás egyelőre nem tűnik túl sikeresnek. De mégis miért ilyen nehéz legyőzni a TikTok-ot?

#m1-y#A TikTok ereje az algoritmusában rejlik, melynek köszönhetően személyre szabott, friss és releváns tartalmakkal látja el felhasználóit minden visszatérés alkalmával.##

Ugye milyen csábítóan hangzik? És még nem is esett szó a hirdetési lehetőségekről!

TikTok hirdetés? Ilyet még nem is láttam...

Ismerjük ezt az érzést. Először mi sem mindig ismerjük fel, hogy a tartalom, amit látunk, fizetett hirdetés vagy organikus, és éppen ez az egyik legnagyobb előnye és erőssége a platformnak! 

Kiváncsi vagy, honnan ismerheted fel, hogy a tartalom amit látsz, egy hirdetés?

Hoztunk egy külföldi példát az Yves Saint Laurent-tól! 👇🏻

Forrás: TikTok for Business - Yves Saint Laurent

Ahogy Te is láthattad, csupán a CTA gomb különíti el a fizetett és az organikus tartalmakat, ezzel is csökkentve a felhasználókban kialakuló reklám és hirdetési ellenszenvet, hiszen nem korlátozza őket a tartalom elgörgetésében - mint a Facebook sorozatok, videók nézésekor - csupán egy extra funkcióval erősíti és ösztönzi a vásárlást.

Ezt ki szeretném próbálni! Van tippetek, hogy mire figyeljek?

Természetesen, mint mindig úgy most is, a hoztunk Neked pár tippet, ami biztosan segíteni fogja a TikTok hirdetések kalandos és nem mindig egyszerű világát.

#m1-y#A TikTok algoritmusa nem a legmagasabb bid-et ígérő cég hirdetéseit mutatja a felhasználóknak, hanem a tartalom minőségére fektet nagyobb hangsúlyt, hogy azt releváns, azonos érdeklődésű célközönségnek tudja megmutatni.##

Ezen az “apró” tényen kívül, azonban szerencsére megegyezik a Facebookon már ismert kampány beállításokkal. Itt is lehetőség van különböző kampánycélokat, hirdetés elhelyezéseket, a releváns célközönség definiálását, valamint a büdzsé elosztását  beállítani.

Mi ez, ha nem win-win helyzet a hirdetőnek és a TikTok-nak is?

Most is készítettünk egy rövid listát a sikeres TikTok kommunikációhoz, amelyből inspirációt szerezhetsz, mielőtt belecsapsz a TikTok hirdetések gyártásába.

#promobox-newsletter###

Készíts egyedi hashtageket márkádhoz!

Ehhez jó példaként szolgálhat az ESSIE körömlakk márka és a #exprESSIEyourself, melyben kedvenc körömlakkjukat oszthatták meg a hashtaghez csatlakozók, kedvenc ruhaösszeállításaikkal párosítva  és ezzel is erősítve, hogy milyen sokszínű közösségük van. 

Forrás: TikTok - maarvelous

Alakíts ki a kihívásokat és trendeket a márkádhoz!

Ehhez tökéletes példa lehet a korábban már mutatott Yves Saint Laurent challenge, melyben a reklámokból már ismert The Weekend szám volt párosítva, viszont mindenképpen érdemes kiemelni a Nespresso challenget is, melyben kedvenc kávéd előtt és után volt lehetősége a résztvevőknek megmutatni, hogy mégis mennyire szeretik a Nespresso kávét és egyben becsatlakozni a márka kampányába is.

Forrás: TikTok for Business - Nespresso

Összegzés

Mindent összegezve, a TikTok-ban rejlő lehetőségeket nem érdemes és nem is szabad kihagyni. Jelenleg Magyarországon még elég korlátozott megoldásokra van csak lehetőség, hogyha a TikTok hirdetések világába szeretnél belevágni, azonban az organikus tartalmakkal is először elképzelhetetlennek tűnő távlatok tudod emelni márkaismertségedet és a potenciális vásárlóidból valódi közösséget építhetsz ki.

#promobox-szolg-ppc#Nem szeretnél egyedül belevágni a TikTok kalandos világába? Ránk számíthatsz!##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Honnan szerezzek képeket a honlapomra?
Design
Honnan szerezzek képeket a honlapomra?
Marketing ügynökség árak és árazási modellek
Ügynökség
Marketing ügynökség árak és árazási modellek
Alapkövetelmények Google shopping kampány indításához
PPC kampánykezelés
Alapkövetelmények Google shopping kampány indításához
Saját vagy bérelt webáruház, melyiket válasszam?
Webfejlesztés
Saját vagy bérelt webáruház, melyiket válasszam?
PPC hirdetési lehetőségek a TikTok felületén
PPC kampánykezelés
PPC hirdetési lehetőségek a TikTok felületén
Facebook perszónaépítés a gyakorlatban
PPC kampánykezelés
Facebook perszónaépítés a gyakorlatban
A legjobb Google Ads kampánytípusok webáruházaknak
PPC kampánykezelés
A legjobb Google Ads kampánytípusok webáruházaknak
 Elkészült végre a Youtube videód? Így keresőoptimalizáld!
Keresőoptimalizálás (SEO)
Elkészült végre a Youtube videód? Így keresőoptimalizáld!
Emojik jelentése - így használd őket marketingstratégiádban!
Közösségi média menedzsment
Emojik jelentése - így használd őket marketingstratégiádban!
Viszlát KATA! Merre tovább, marketing ügynökségek?
Ügynökség
Viszlát KATA! Merre tovább, marketing ügynökségek?
100 cikk a Selector blogján - Nézzük meg, mi mindenről írtunk már
Ügynökség
100 cikk a Selector blogján - Nézzük meg, mi mindenről írtunk már
Hogyan működik a Facebook hirdetéskezelés a gyakorlatban?
PPC kampánykezelés
Hogyan működik a Facebook hirdetéskezelés a gyakorlatban?
Videómarketing 2022-ben
Közösségi média menedzsment
Videómarketing 2022-ben
5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz
Design
5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz
Keresőbarát weboldal felépítése
Keresőoptimalizálás (SEO)
Keresőbarát weboldal felépítése