PPC kampánykezelés

Emeld új magasságba közösségi média jelenléted, robbanj be a TikTok hirdetések kalandos világába

Írta:
Merci
Olvasási idő:
3
perc

Te is mindig maximálisan kihasználod az új platformokban rejlő lehetőségeket? Akkor biztos, hogy van már cégednek TikTok fiókja, de hogy állsz a TikTok hirdetésekkel? Alábbi kisokosunk összefoglal mindent, amire szükséged lehet, mielőtt belevágsz a TikTok hirdetések világába!

TikTok hirdetések

Miben rejlik a TikTok ereje?

Ahogy a többi szomszédos országban, úgy Magyarországon is, a TikTok kegyetlenül elrabolta a magyar tinik és fiatalok szívét, ezzel letaszítva a Facebook-ot és az Instagram-ot trónjukról. Több új funkcióval, köztük az Instagram Reels-el is igyekeznek visszavenni helyüket a korábbi kedvencek, melyről már korábban írtunk nektek, azonban a trón visszafoglalás egyelőre nem tűnik túl sikeresnek. De mégis miért ilyen nehéz legyőzni a TikTok-ot?

#m1-y#A TikTok ereje az algoritmusában rejlik, melynek köszönhetően személyre szabott, friss és releváns tartalmakkal látja el felhasználóit minden visszatérés alkalmával.##

Ugye milyen csábítóan hangzik? És még nem is esett szó a hirdetési lehetőségekről!

TikTok hirdetés? Ilyet még nem is láttam...

Ismerjük ezt az érzést. Először mi sem mindig ismerjük fel, hogy a tartalom, amit látunk, fizetett hirdetés vagy organikus, és éppen ez az egyik legnagyobb előnye és erőssége a platformnak! 

Kiváncsi vagy, honnan ismerheted fel, hogy a tartalom amit látsz, egy hirdetés?

Hoztunk egy külföldi példát az Yves Saint Laurent-tól! 👇🏻

Forrás: TikTok for Business - Yves Saint Laurent

Ahogy Te is láthattad, csupán a CTA gomb különíti el a fizetett és az organikus tartalmakat, ezzel is csökkentve a felhasználókban kialakuló reklám és hirdetési ellenszenvet, hiszen nem korlátozza őket a tartalom elgörgetésében - mint a Facebook sorozatok, videók nézésekor - csupán egy extra funkcióval erősíti és ösztönzi a vásárlást.

Ezt ki szeretném próbálni! Van tippetek, hogy mire figyeljek?

Természetesen, mint mindig úgy most is, a hoztunk Neked pár tippet, ami biztosan segíteni fogja a TikTok hirdetések kalandos és nem mindig egyszerű világát.

#m1-y#A TikTok algoritmusa nem a legmagasabb bid-et ígérő cég hirdetéseit mutatja a felhasználóknak, hanem a tartalom minőségére fektet nagyobb hangsúlyt, hogy azt releváns, azonos érdeklődésű célközönségnek tudja megmutatni.##

Ezen az “apró” tényen kívül, azonban szerencsére megegyezik a Facebookon már ismert kampány beállításokkal. Itt is lehetőség van különböző kampánycélokat, hirdetés elhelyezéseket, a releváns célközönség definiálását, valamint a büdzsé elosztását  beállítani.

Mi ez, ha nem win-win helyzet a hirdetőnek és a TikTok-nak is?

Most is készítettünk egy rövid listát a sikeres TikTok kommunikációhoz, amelyből inspirációt szerezhetsz, mielőtt belecsapsz a TikTok hirdetések gyártásába.

#promobox-newsletter###

Készíts egyedi hashtageket márkádhoz!

Ehhez jó példaként szolgálhat az ESSIE körömlakk márka és a #exprESSIEyourself, melyben kedvenc körömlakkjukat oszthatták meg a hashtaghez csatlakozók, kedvenc ruhaösszeállításaikkal párosítva  és ezzel is erősítve, hogy milyen sokszínű közösségük van. 

Forrás: TikTok - maarvelous

Alakíts ki a kihívásokat és trendeket a márkádhoz!

Ehhez tökéletes példa lehet a korábban már mutatott Yves Saint Laurent challenge, melyben a reklámokból már ismert The Weekend szám volt párosítva, viszont mindenképpen érdemes kiemelni a Nespresso challenget is, melyben kedvenc kávéd előtt és után volt lehetősége a résztvevőknek megmutatni, hogy mégis mennyire szeretik a Nespresso kávét és egyben becsatlakozni a márka kampányába is.

Forrás: TikTok for Business - Nespresso

Összegzés

Mindent összegezve, a TikTok-ban rejlő lehetőségeket nem érdemes és nem is szabad kihagyni. Jelenleg Magyarországon még elég korlátozott megoldásokra van csak lehetőség, hogyha a TikTok hirdetések világába szeretnél belevágni, azonban az organikus tartalmakkal is először elképzelhetetlennek tűnő távlatok tudod emelni márkaismertségedet és a potenciális vásárlóidból valódi közösséget építhetsz ki.

#promobox-szolg-ppc#Nem szeretnél egyedül belevágni a TikTok kalandos világába? Ránk számíthatsz!##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Közösségi média trendek 2024-ben
Közösségi média menedzsment
Közösségi média trendek 2024-ben
A legfontosabb Google rangsorolási szempontok és tényezők 2024-ben
Keresőoptimalizálás (SEO)
A legfontosabb Google rangsorolási szempontok és tényezők 2024-ben
A YouTube hirdetés készítés alapjai
PPC kampánykezelés
A YouTube hirdetés készítés alapjai
Minden, amit a Google SERP funkciókról tudni szerettél volna
Keresőoptimalizálás (SEO)
Minden, amit a Google SERP funkciókról tudni szerettél volna
Mi a SEO (keresőoptimalizálás) ára és költsége 2024-ben?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Mi a SEO (keresőoptimalizálás) ára és költsége 2024-ben?
 A visszamutató linkek szerepe a keresőoptimalizálásban
Keresőoptimalizálás (SEO)
A visszamutató linkek szerepe a keresőoptimalizálásban
Mivel foglalkozik egy SEO ügynökség?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Mivel foglalkozik egy SEO ügynökség?
Sikeres SEO stratégiák – így növelheted weboldalad organikus láthatóságát és tekintélyét
Keresőoptimalizálás (SEO)
Sikeres SEO stratégiák – így növelheted weboldalad organikus láthatóságát és tekintélyét
Tippek a SEO versenytárs elemzéshez
Keresőoptimalizálás (SEO)
Tippek a SEO versenytárs elemzéshez
Hogyan írj Google frissítéseknek ellenálló tartalmat?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Hogyan írj Google frissítéseknek ellenálló tartalmat?
Facebook oldal kezelése - milyen feladatokkal jár a létrehozás és a folyamatos kezelés?
Közösségi média menedzsment
Facebook oldal kezelése - milyen feladatokkal jár a létrehozás és a folyamatos kezelés?
Mivel foglalkozik egy PR ügynökség?
Ügynökség
Mivel foglalkozik egy PR ügynökség?
Online kérdőív készítés 2024-ben - a legjobb eszközök
Hatékonyság
Online kérdőív készítés 2024-ben - a legjobb eszközök
Minden, amit a Google büntetésekről tudni érdemes
Keresőoptimalizálás (SEO)
Minden, amit a Google büntetésekről tudni érdemes
A legfontosabb digitális marketing trendek 2024-ben - a Chat GPT szerint
Tudástár
A legfontosabb digitális marketing trendek 2024-ben - a Chat GPT szerint