PPC kampánykezelés

Emeld új magasságba közösségi média jelenléted, robbanj be a TikTok hirdetések kalandos világába

Írta:
Merci
Olvasási idő:
3
perc

Te is mindig maximálisan kihasználod az új platformokban rejlő lehetőségeket? Akkor biztos, hogy van már cégednek TikTok fiókja, de hogy állsz a TikTok hirdetésekkel? Alábbi kisokosunk összefoglal mindent, amire szükséged lehet, mielőtt belevágsz a TikTok hirdetések világába!

TikTok hirdetések

Miben rejlik a TikTok ereje?

Ahogy a többi szomszédos országban, úgy Magyarországon is, a TikTok kegyetlenül elrabolta a magyar tinik és fiatalok szívét, ezzel letaszítva a Facebook-ot és az Instagram-ot trónjukról. Több új funkcióval, köztük az Instagram Reels-el is igyekeznek visszavenni helyüket a korábbi kedvencek, melyről már korábban írtunk nektek, azonban a trón visszafoglalás egyelőre nem tűnik túl sikeresnek. De mégis miért ilyen nehéz legyőzni a TikTok-ot?

#m1-y#A TikTok ereje az algoritmusában rejlik, melynek köszönhetően személyre szabott, friss és releváns tartalmakkal látja el felhasználóit minden visszatérés alkalmával.##

Ugye milyen csábítóan hangzik? És még nem is esett szó a hirdetési lehetőségekről!

TikTok hirdetés? Ilyet még nem is láttam...

Ismerjük ezt az érzést. Először mi sem mindig ismerjük fel, hogy a tartalom, amit látunk, fizetett hirdetés vagy organikus, és éppen ez az egyik legnagyobb előnye és erőssége a platformnak! 

Kiváncsi vagy, honnan ismerheted fel, hogy a tartalom amit látsz, egy hirdetés?

Hoztunk egy külföldi példát az Yves Saint Laurent-tól! 👇🏻

Forrás: TikTok for Business - Yves Saint Laurent

Ahogy Te is láthattad, csupán a CTA gomb különíti el a fizetett és az organikus tartalmakat, ezzel is csökkentve a felhasználókban kialakuló reklám és hirdetési ellenszenvet, hiszen nem korlátozza őket a tartalom elgörgetésében - mint a Facebook sorozatok, videók nézésekor - csupán egy extra funkcióval erősíti és ösztönzi a vásárlást.

Ezt ki szeretném próbálni! Van tippetek, hogy mire figyeljek?

Természetesen, mint mindig úgy most is, a hoztunk Neked pár tippet, ami biztosan segíteni fogja a TikTok hirdetések kalandos és nem mindig egyszerű világát.

#m1-y#A TikTok algoritmusa nem a legmagasabb bid-et ígérő cég hirdetéseit mutatja a felhasználóknak, hanem a tartalom minőségére fektet nagyobb hangsúlyt, hogy azt releváns, azonos érdeklődésű célközönségnek tudja megmutatni.##

Ezen az “apró” tényen kívül, azonban szerencsére megegyezik a Facebookon már ismert kampány beállításokkal. Itt is lehetőség van különböző kampánycélokat, hirdetés elhelyezéseket, a releváns célközönség definiálását, valamint a büdzsé elosztását  beállítani.

Mi ez, ha nem win-win helyzet a hirdetőnek és a TikTok-nak is?

Most is készítettünk egy rövid listát a sikeres TikTok kommunikációhoz, amelyből inspirációt szerezhetsz, mielőtt belecsapsz a TikTok hirdetések gyártásába.

#promobox-newsletter###

Készíts egyedi hashtageket márkádhoz!

Ehhez jó példaként szolgálhat az ESSIE körömlakk márka és a #exprESSIEyourself, melyben kedvenc körömlakkjukat oszthatták meg a hashtaghez csatlakozók, kedvenc ruhaösszeállításaikkal párosítva  és ezzel is erősítve, hogy milyen sokszínű közösségük van. 

Forrás: TikTok - maarvelous

Alakíts ki a kihívásokat és trendeket a márkádhoz!

Ehhez tökéletes példa lehet a korábban már mutatott Yves Saint Laurent challenge, melyben a reklámokból már ismert The Weekend szám volt párosítva, viszont mindenképpen érdemes kiemelni a Nespresso challenget is, melyben kedvenc kávéd előtt és után volt lehetősége a résztvevőknek megmutatni, hogy mégis mennyire szeretik a Nespresso kávét és egyben becsatlakozni a márka kampányába is.

Forrás: TikTok for Business - Nespresso

Összegzés

Mindent összegezve, a TikTok-ban rejlő lehetőségeket nem érdemes és nem is szabad kihagyni. Jelenleg Magyarországon még elég korlátozott megoldásokra van csak lehetőség, hogyha a TikTok hirdetések világába szeretnél belevágni, azonban az organikus tartalmakkal is először elképzelhetetlennek tűnő távlatok tudod emelni márkaismertségedet és a potenciális vásárlóidból valódi közösséget építhetsz ki.

#promobox-szolg-ppc#Nem szeretnél egyedül belevágni a TikTok kalandos világába? Ránk számíthatsz!##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Hogyan írjunk briefet egy marketing ügynökségnek?
Ügynökség
Hogyan írjunk briefet egy marketing ügynökségnek?
Instagram újítások 2023-ban
Közösségi média menedzsment
Instagram újítások 2023-ban
Mi az a LinkedIn és hova fejlődik? - A LinkedIn az új Twitter?
Közösségi média menedzsment
Mi az a LinkedIn és hova fejlődik? - A LinkedIn az új Twitter?
Amit a TikTokról tudni érdemes
Közösségi média menedzsment
Amit a TikTokról tudni érdemes
A legfontosabb online marketing eszközök és trendek 2023-ban
Közösségi média menedzsment
A legfontosabb online marketing eszközök és trendek 2023-ban
Google Ads optimalizálási buktatók
PPC kampánykezelés
Google Ads optimalizálási buktatók
Ezekre figyelj Google Ads kampány kizáró kulcsszavainál
PPC kampánykezelés
Ezekre figyelj Google Ads kampány kizáró kulcsszavainál
Miért érdemes scripteket használni a Google Ads-ben?
PPC kampánykezelés
Miért érdemes scripteket használni a Google Ads-ben?
Hogyan tarolj a TikTok-on?
Közösségi média menedzsment
Hogyan tarolj a TikTok-on?
Facebook hirdetések vásárlási típusai: Elérés és gyakoriság
Közösségi média menedzsment
Facebook hirdetések vásárlási típusai: Elérés és gyakoriság
Tippek a minőségi mutató javítására
PPC kampánykezelés
Tippek a minőségi mutató javítására
Hogyan segíthet a Facebook hirdetés optimalizálása a vállalkozásod felpörgetésében?
PPC kampánykezelés
Hogyan segíthet a Facebook hirdetés optimalizálása a vállalkozásod felpörgetésében?
A CPC Jelentése
Keresőoptimalizálás (SEO)
A CPC Jelentése
Így töltjük meg organikusan a nőgyógyászati szakrendelőket - L33 Medical esettanulmány
Keresőoptimalizálás (SEO)
Így töltjük meg organikusan a nőgyógyászati szakrendelőket - L33 Medical esettanulmány
10 dolog, amit minden webshopnak be kell állítania SEO szempontból
Keresőoptimalizálás (SEO)
10 dolog, amit minden webshopnak be kell állítania SEO szempontból