Egyéb

2025-ös sikereink: így építettünk idén márkákat, céget, közösséget

Írta:
Dóri
Olvasási idő:
12
perc

A mi évünk idén is az építkezés jegyében telt: szorgosan és sikeresen, következetesen fejlesztettünk márkákat, közösséget, tudást, jövedelmező online jelenlétet. Legújabb, egyben idei legutolsó blogcikkünkben összeszedtük azokat a 2025-ös sikereinket, eredményeinket, amelyekre igazán büszkén tekintünk vissza. Ezek mögött egy nagyon különleges és lelkes szakértői csapat áll, - és mi elképesztően hálásak vagyunk minden egyes csapattagunk munkájáért.

Szakmai sikereink és elismeréseink

Friss szakmai mérföldkövek: Meta szakértői oklevelek

PPC csapatunk idén két új hitelesített elismeréssel is gazdagodott a Meta részéről - specialistáink mind a Media Buying Professional, mind a Media Planning Professional minősítést megszerezték. 

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egy olyan szigorú, sokféle készséget és ismeretet mérő vizsgát teljesítettek sikeresen, ami nemcsak alapos felkészülést igényel, hanem a Meta hirdetési rendszerének alapos, több évnyi tapasztalaton alapuló ismeretét. 

Ez a magas szintű gyakorlati tudás és tapasztalat garantálja, hogy Ügyfeleinket valóban működő, a piaci-gazdasági változásokat követő stratégiával tudjuk segíteni, és olyan Facebook- és Instagram-hirdetésekkel támogatni, amelyek nem összecsapva és “ösztönből” készülnek, hanem tudatos tervezéssel.

Ha kíváncsi vagy rá, milyen célokat segítettünk már megvalósítani profi online hirdetési kampányokkal, nézz körül PPC referenciáink oldalán, ahol bővebben is írunk az általunk használt eszközökről, Ügyfeleink kihívásairól és az általunk azokra adott válaszokról, a stratégiatervezési folyamatról. :)

Pénzügyi stabilitás 

Miközben szakmailag folyamatosan képezzük magunkat az online marketing szerteágazó területein, az is fontos sarokköve a működésünknek, hogy a Selector pénzügyileg is stabil és megbízható üzleti partner legyen - hiszen csak így adhatunk valóban hosszú távú támogatást Ügyfeleinknek. 

Büszkék vagyunk rá, hogy ezt a Dun & Bradtsreet nemzetközi cég évről évre elismeri - idén is megvizsgálták és pénzügyileg a legmegbízhatóbb, AAA minősítést adták a a Selectornak

Ez a minősítés ugyanolyan fontos számunkra, mint a szakmai elismeréseink, hiszen bizonyítja, hogy nem csak a levegőbe beszélünk, mikor azt mondjuk, partnereink hosszú távon számíthatnak ránk.

Aleph partnerség 

Idén elindítottuk együttműködésünket az Aleph Holdinggal, akik - többek között - a Google Ads hivatalos magyarországi értékesítési partnerei.

Ennek köszönhetően a Google-hirdetések kezeléséhez mostantól közvetlen, helyi szakértői támogatást, stratégiai tanácsadást és optimalizálási javaslatokat biztosíthatunk Ügyfeleinknek a Google által jóváhagyott nemzetközi csapattól.

Az Aleph Hungary-n keresztül tovább bővül hirdetési portfóliónk: Ügyfeleink számára olyan platformokon is elérhetővé válik a hirdetésmegjelenítés, mint a Pinterest, a Reddit, a TikTok, a Spotify, a Snapchat és számos további csatorna.

Idén a weboldalkészítés terén is erős évet zárunk 

Bár a Selector elsősorban marketingügynökségként ismert, idén ismét bizonyítottuk, hogy a webfejlesztésben is otthon vagyunk. 

Ebben az évben 11 honlapot adhattunk át Ügyfeleinknek - tehát átlagosan majdnem havi egyet. A gyógyszeripari termékektől kezdve az egészségügyi dolgozók álláskereső portálján és a technológiai és építőipari cégek honlapjain át egyoldalas landingekig mindent megvalósítottunk. 

Több projektünk már megtekinthető a weboldalkészítés referenciáink között, ahol részletesen írunk arról is, hogyan ötvözzük a technikai tudást a marketing szemlélettel, és hogyan teremtünk ezzel értéket Ügyfeleink számára.

Új szolgáltatások a gyors alkalmazkodás és folyamatos fejlődés jegyében

A digitális világ folyamatosan változik, és a piaci igények is napról napra alakulnak. Marketingügynökségként mi nemcsak követjük az online trendeket, hanem aktívan kutatjuk is az új lehetőségeket, és folyamatosan képezzük magunkat a legfontosabb területeken. Az online láthatósághoz és a sikerhez elengedhetetlen a brandépítés, a webanalitika precíz használata, valamint a különböző feladatkezelő- és AI-eszközök hatékony kihasználása, amelyek nemcsak gyorsítják a mindennapi munkát, hanem magasabb minőségűvé is teszik annak eredményét. (Nem, itt nem arra gondolunk, hogy a grafikusokat leváltja az AI - ezt egyelőre kifejezetten nem látjuk magunk előtt….) 

Új szolgáltatásaink azt a célt szolgálják, hogy Ügyfeleink is gyorsan reagálhassanak a változó piaci környezetre, miközben tudatosan és eredményesen építik márkájukat, és a digitális eszközökből a lehető legtöbbet hozzák ki. 

0. GEO - azaz generatív SEO

Nulladik ponktént kell említenünk a GEO-t, ami tulajdonképpen a SEO, azaz klasszikus keresőoptimalizálás alapjaira épül - vagy mégsem? 

SEO managerük, Csenge már alaposan körbejárta ezt a témát egy blogcikkben, és írt arról, hogyan alakítja át az AI a keresőoptimalizálást és az online bevételi modelleket, illetve mi várható a jövőben. 

Egy biztos: be kell kötni a biztonsági övet, mindent megtenni a minél pontosabb adatok megszerzéséért, és arra törekedni, hogy az AI szemében is megbízható márkának tűnjünk. Megújuló szolgáltatásainkat - nem véletlenül - mi is ennek megfelelően alakítottuk ki. 

1. Webanalitikai audit és beállítások

Újra és újra kiemeljük, hogy az adatok önmagukban még nem jelentenek értéket - értékes információt csak akkor nyerhetünk belőlük, ha rendszerezetten gyűjtjük és elemezzük őket. 

Webanalitikai auditjaink során felmérjük a weboldalak mérési rendszerét, feltárjuk a hiányosságokat, és testreszabott beállításokat készítünk, amelyek segítségével pontosan látni lehet, mi működik, mi nem, és hol rejlik a további növekedési potenciál.

A megfelelő analitikai beállítások feltétlenül szükségesek ahhoz, hogy a kampányok hatása és hatékonysága mérhető legyen, valamint az optimalizálási javaslatokat is adatlapú döntések alapján hozzuk meg.

2. Brand workshopok

A mai kor vállalkozóinak már az sem újdonság, hogy egy márka ma már nem csupán logó és szlogen - a “brand” élmény, értékek és üzenetek összessége, amely a célközönséggel való kapcsolatot építi. 

Account csapatunk által kidolgozott workshopjaink során Ügyfeleinkkel közösen alkotunk meg olyan stratégiákat és üzeneteket, amelyek hitelesen képviselik a cégük értékeit, és hosszú távon építik a márkájuk erejét. 

Ezt a kérdést többször körbejártuk posztjainkban is: készítettünk animációt a vásárlói útvonal pontos ismeretének szupererejéről, írtunk a perszónaalkotás mikéntjéről, és még azt is megnéztük, miért hasonlít a nem márkaazonos, izzadtságszagú trendkövetés egy tűzpiros kabrióba pattanó, fügefalevél-ruhás Évára… 

3. ClickUp tanácsadás

A fenti területeken mi is csak a hatékony projektmenedzsmentnek és csapatmunkának köszönhetően tudunk ilyen gyors előrelépéseket elérni, ennek kulcsa pedig a jól strukturált folyamatokban rejlik. 

Hitelesített ClickUp tanácsadóként (Verified ClickUp Consultant) és több power userrel a csapatunkban segítünk a platform testreszabásában, a munkafolyamatok optimalizálásában és automatizálásában, és abban, hogy a csapat minden tagja a lehető leggördülékenyebben végezhesse a munkáját. 

Ez nemcsak a hatékonyságot növeli, hanem átláthatóbbá és stresszmentesebbé is teszi a közös munkát - legyen szó marketingfolyamatokról, napi munkabeosztásról, munkaidő-nyilvántartásról, ütemtervek készítéséről vagy ügyfélszolgálati munka és hibajelentések menedzseléséről - hogy csak pár példát említsünk. 

#promobox-newsletter###

AI, mint mindennapi munkatársunk

A digitális világ gyorsulásával az AI már nem futurisztikus eszköz, hanem a mindennapi munkánk szerves része. A Selector csapatában úgy tekintünk rá, mint egy valódi kollégára: segít rutinszerű feladataink hatékonyabb ellátásában, gyorsítja a munkafolyamatokat, és lehetőséget ad a folyamatos önképzésre. 

Külön Slack-csatornánkban folyamatosan megosztjuk egymással a legújabb AI-trükköket és tippeket, ahogy napról napra teszteljük és próbálgatjuk az egyes eszközök képességeit és határait. 

Persze tudjuk, hogy sokak fejében még mindig egy ördögi kacajú marketinges képe él, aki titokban a ChatGPT-vel íratja meg minden hirdetésszöveget. Mi azonban nem így használjuk az AI-t. Bár generatív AI-val készítünk szövegeket, vizuális anyagokat vagy akár meeting-jegyzőkönyveket, minden esetben emberi ellenőrzés és ráció társul hozzá. Egy Performance Max kampány sem tudna elindulni, nemhogy sikeresen működni, emberi felügyelet és stratégiai gondolkodás nélkül.
AI használat a Selectornál
Az AI nagyszerű partner adatkiértékelés, rendszerezés, meetingjegyzet-generálás és hasonló feladatok terén - de továbbra is hús-vár csapattagjaink készítik a stratégiát. :) 

Az AI tehát nálunk nem a kreativitás vagy a szakértelem helyett dolgozik, hanem mellettünk. Segít gyorsan rendszerezni az adatokat, támogatja a SEO-optimalizálást, és akár személyre szabott GPT-modellek formájában is kiegészíti a munkát. 

#m1-y#A végső döntést mindig mi hozzuk meg - az AI azt biztosítja, hogy a csapat a valódi hozzáadott értéket nyújtó munkára koncentrálhasson.##

Közösség, kultúra, vonzerő: HR-eredményeink számokban

Ahogy a bevezetőben is kitértünk rá, a Selector sikerének kulcsa a Selector csapata, és ez nemcsak hangzatos sallang. Egy kicsi, de annál ütőképesebb szakértői gárda áll a háttérben. 

Szívünkön viseljük az etikus, hatékony, lelkiismeretes, precíz és átlátható online marketing ügyét, friss ötletekkel inspiráljuk egymást és Ügyfeleiket, megoldásokat keresünk kifogások helyett, és legfőképp: őszintén szeretjük és hiszünk abban, amit együtt alkotunk. 

Így nem véletlen, hogy legfontosabb sikereink között arra is kitérünk, hogyan építettünk idén is erős közösséget a Selector (virtuális) falain belül. 

Újra Szerethető Munkahely lettünk!

A Selector idén is elnyerte a Szerethető Munkahely címet - ami papíron is jól mutat, de még fontosabb, hogy csapattagjaink hozzátartozói is megerősítették, hogy jogos az elismerés, mert úgy látják, tényleg van itt valami extra.... :) 

Az idei értékelés során kiemelt figyelmet kapott a különböző generációk közös munkája egy cégen belül. 

Miközben ez minden iparágban, minden munkahelyen fontos kérdés (és néha problémaforrás), az online markegingben kiemelten. Sokan gondolják, hogy az online marketing a “digitális bennszülött” a Gen Z terepe, hiszen ők mozognak otthonosan a social mediában - a valóságban azonban sok különböző életkorú, X, Y és Z generációhoz tartozó csapattag együttes, összeadódó tudása és tapasztalata kell ahhoz, hogy ilyen sikeresen tudjunk működni. 

Vannak fiatalabbak, aki valóban az online világban nőttek fel, pontosan tisztában vannak az egyes platformok legfrissebb trendjeivel, a generációjukat foglalkoztató kérdésekkel, és ennek köszönhetően tudnak eredeti és formabontó ötleteket hozni - és vannak, aki sok év saját webshop-üzemeltetői, marketingvezetői, piackutatói vagy más területen szerzett tapasztalatból látnak meg és ismerek fel olyan mintákat, amiket egy pályája elején járó szakember nem látna meg elsőre. 

És az is része az egyenletnek, hogy igen színes Ügyfélkörrel dolgozhatunk együtt, így az ő célközönségüket is alaposan ismernünk kell - ennek feltérképezésében pedig rengeteget segít, hogy mi magunk is igen sokfélék vagyunk. :)

Rekordszámú jelentkező állásainkra: 100+ fő / pozíció

Jelenlegi csapatunk visszajelzései mellett az is megdobogtatja (a jelenlegi cikket író) HR-es munkatárs szívét, mikor látja, mekkora érdeklődés övez egy-egy meghirdetett pozíciót. 

És igen, legyünk őszinték: a munkaerőpiac kemény hely (sajnos mi sem tudunk felvenni mindenkit, akivel szívesen dolgoznánk együtt…), de beragyogják azok a pillanatok, amikor puszta “munkáért pénzt” tranzakciók helyett valódi szakmai-emberi összhang alakul ki egy kiválasztás alatt. Sőt, amikor már a motivációs levelekben egészen konkrét visszajelzéseket kapunk arról, hogy valamit jól csinálunk. :) 

Kiugró szám cégünk életében, hogy egy-egy pozíciónkra két-három nap alatt több mint száz jelentkező érkezett, pedig a legnagyobb platformokon nem is szerepeltünk. 

#m1-y#Amihez egyelőre ilyen növekvő számok mellett is tartjuk magunkat, hogy minden jelentkezőnk anyagát egyesével, emberi szemmel tekintjük át, nem AI-eszközökkel.##

Mert vannak területek, ahol a hatékonyság nem minden - és ahol a döntéseinket inkább nem algoritmusokra bízzuk.

Növekvő csapat: új kollégákkal gazdagodtunk!

A munkahelyi fluktuáció még a legösszetartóbb csapatokat sem kerüli el – az élet időnként a vártnál korábban hoz búcsúkat. Idén is voltak olyan csapattagjaink, akiktől élethelyzetük megváltozása, költözés vagy más körülmények miatt kellett elköszönnünk, és akiknek hálásak vagyunk az együtt töltött időért és a közös munkáért.

Ugyanakkor 2025 számos új, szakmailag és emberileg is értékes kapcsolattal ajándékozott meg minket. Idén érkezett csapatunkba új PPC specialistánk, Barbi, ügyeskezű grafikusunk, Zsuzsi, gyors és hatékony junior webfejlesztőnk, Koni, illetve pénzügyi és ügyviteli koordinátorunk, Saci, aki biztos kézzel tartja kézben (és észben) a háttérfolyamatainkat. 

Büszkék vagyunk arra, hogy csapatunk folyamatosan új tagokkal gazdagodik, miközben megőrzi alapértékeit; ez adja a közös munka könnyedségét és gördülékenységét, hiszen mindenki ugyanarra az értékrendre építve találja meg nálunk a helyét.

A közös tér ereje: rekord időt töltöttünk együtt coworkingben

Idén “Szikra Szerdáink” keretében többször is megtapasztalhattuk, milyen különleges ereje van a személyes találkozásoknak. Olyan napokat szerveztünk, amikor a csapatunk egyes tagjai  az ország különböző pontjairól (Bécstől Szombathelyen át a keleti országrészig) Budapestre utaztak, hogy együtt dolgozhassunk az irodában. Számunkra ez nem volt magától értetődő - hiszen digitális ügynökségként hosszú ideig irodánk sem volt -, így minden ilyen alkalom igazi élménynek számított.

Ezek a napok hatalmas lendületet adtak a közös munkának. Egy Google Meet vagy Slack Huddle sajnos sosem versenyezhet azzal a spontaneitással, amikor átgurulunk a kollégánk mellé az irodai székkel, és azonnal kipattan egy zseniális ötlet. Vagy épp egy pont jókor elhangzó poén…

A közös térben való munka lehetőséget adott a villámgyors ötletcserére, a spontán beszélgetésekre, és arra, hogy együtt élvezzük a csapatmunkából adódó szinergiát. Nem csoda, hogy ezek a napok mindig mosolyt csalnak az arcunkra, és feltöltik a csapatot energiával a következő projektekhez. :)

Frissülő eszközpark: éljenek az új MacBookok!

Idén a Selector technikai eszközparkja is megújult, és nagy örömünkre új MacBookokkal gazdagodtunk!

KKV-ként, a gyakran viharos gazdasági körülmények között igyekszünk okosan gazdálkodni: minden befektetésünk azt szolgálja, hogy a kollégáink a lehető legjobb eszközökkel, örömmel dolgozhassanak, valódi értéket teremthessenek, és folyamatosan fejlődhessenek pozíciójukban. 

Éppen ezért szívesebben költünk minőségi tárgyi és szoftveres eszközökre, hasznos tananyagokra és inspiráló tréningekre, mint mondjuk csili-vili új irodára.

Az új MacBookok gyorsabbak, könnyebbek, és szinte maguktól inspirálnak: a grafikai munkától a webfejlesztésig minden ötlet gördülékenyen kel életre a kezeink között. A legjobb az egészben pedig az az érzés, amikor mindenki a saját tempójában, a megfelelő eszközzel dolgozhat - hiszen így születhetnek meg igazán értékes, minőségi munkák. 

A csapatépítők új szintje

Idén a közös programjaink új szintre léptek: nemcsak több közös programot szerveztünk, mint korábban, hanem először tartottunk kétnapos csapatépítőt is.

Tavasszal egy vidám kirándulást tettünk az ébredő természetben, a Pilis-hegység lábánál, amit egy jó hangulatú közös ebéddel zártunk. Nyáron egy szabadtéri piknikkel indítottunk, ahol egy kis fejtörő keretében derült ki, mi lesz a délutáni program: egy fagylaltkészítő workshoppal folytattuk a napot, ahol olyan különlegességek is készültek, mint a levendulás-fehércsokis fagylalt. 

Fényképek a Selector digitális marketingügynökség csapatépítőiről
A Selector csapatépítőinek megvan a maga titkos receptje: lételemünk a kaland, az alkotás, az intellektuális kihívás, a természet - na és persze a finom ételek…

Ősszel Tihanyba utaztunk, legelső kétnapos csapatépítőnkre, ami különösen emlékezetes volt: egy, a Tihanyi Látványműhelyben tartott kreatív gyertyaöntő workshop és egy finom olasz pizza után Account Team Leadünk, Luca segítségével egy inspiráló brand workshop keretében szakmáztunk és ötleteltünk, majd a igazi csapatélmények következtek: wellnesseztünk, társasoztunk, jókat ettünk és beszélgettünk, sőt, Reni kollégánknak köszönhetően még egy kis hennafestés is belefért. Természetesen másnap a Tihanyi Apátság körüli séta és a fagyizás sem maradhatott ki - ráadásul egy nyomozós játék formájában, ami extra izgalmat adott a napnak.

Legutóbb, előkarácsonyi találkozónkon pedig maradtunk a bevált receptnél: séta egy inspiráló helyen (ezúttal Szentendrén), finom ételek, kreativitást és gondolkodást megmozgató programok, egy kis intellektuális kihívást és rengeteg nevetést tartogató Selector kvíz, majd ajándékozás, kuckózás, eszegetés és iszogatás az ünnepi időszaknak megfelelő hangulatban… :) 

Egy biztos: unatkozni jövőre sem fogunk! 🙂

Zárszó: hálával tekintünk vissza, lendülettel előre

2025 tele volt örömteli pillanatokkal, amelyekre még hónapok múlva is mosollyal fogunk emlékezni: az irodai ötletelésektől a tihanyi gyertyaöntésig, a Slacken pattogó AI-tippektől a kreatív brand workshopokon át a nyomozós sétákig. Mindezek a pillanatok tették igazán élővé és összetartóvá a csapatot, és emlékeztettek rá, hogy a munka nem csupán feladatok sorozata - hanem közös élmények és kreatív energiák láncolata.

Ahogy az év végén visszatekintünk, őszintén hálásak vagyunk, hogy ilyen lendületes, kíváncsi és egymást inspiráló csapatunk van. Emellett külön hálával gondolunk azokra az Ügyfeleinkre is, akik 2025-ben velünk dolgoztak: a bizalom, az együttműködés és a közös célok mind-mind hozzájárultak ahhoz, hogy izgalmas és értékteremtő projekteket valósíthassunk meg, tele inspirációval, tanulással és közös sikerekkel.

Ugyanakkor izgatottan nézünk előre: új ötletek, új kihívások, új közös pillanatok várnak ránk 2026-ban. Mert bár az év lezárul, a kíváncsiság és a kreativitás nálunk nem ismer szünetet. (Na jó. Csak egy kicsit.)

Ezzel kívánunk boldog ünnepeket Neked is, kedves Olvasónk!  

#promobox#A Te cégednek is segíthetünk friss ötletekkel egyre jobb eredményeket elérni?##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Black Friday-ből karácsonyba: hogyan használd okosan a megszerzett forgalmat?
PPC kampánykezelés
Black Friday-ből karácsonyba: hogyan használd okosan a megszerzett forgalmat?
Főszerepben a válasz: hogyan maradhatsz látható AI módban is?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Főszerepben a válasz: hogyan maradhatsz látható AI módban is?
Last minute Black Friday PPC kisokos
PPC kampánykezelés
Last minute Black Friday PPC kisokos
Melyik Wordpress  honlapépítőt válaszd?
Webfejlesztés
Melyik Wordpress honlapépítőt válaszd?
A weboldal készítés szabályai
Webfejlesztés
A weboldal készítés szabályai
Alapkövetelmények Google shopping kampány indításához
PPC kampánykezelés
Alapkövetelmények Google shopping kampány indításához
Ezekre figyelj Google Ads kampány kizáró kulcsszavainál
PPC kampánykezelés
Ezekre figyelj Google Ads kampány kizáró kulcsszavainál
Legfontosabb metrikák a Google Analytics 3-ban
Webanalitika
Legfontosabb metrikák a Google Analytics 3-ban
Így írj kreatív briefet egy marketing ügynökségnek!
Ügynökség
Így írj kreatív briefet egy marketing ügynökségnek!
Honnan szerezzek képeket a honlapomra?
Design
Honnan szerezzek képeket a honlapomra?
5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz
Design
5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz
Hogyan válassz színt a vállalkozásodnak - a színek jelentősége a marketingben
Design
Hogyan válassz színt a vállalkozásodnak - a színek jelentősége a marketingben
5 tipp az ütős hirdetésszöveg íráshoz
PPC kampánykezelés
5 tipp az ütős hirdetésszöveg íráshoz
Naprakész útmutató az Instagram használatához 2022-ben
Közösségi média menedzsment
Naprakész útmutató az Instagram használatához 2022-ben
 Elkészült végre a Youtube videód? Így keresőoptimalizáld!
Keresőoptimalizálás (SEO)
Elkészült végre a Youtube videód? Így keresőoptimalizáld!