Blog

Címke

Tippek, trükkök

Közösségi média menedzsment

Emojik jelentése - így használd őket marketingstratégiádban!

Psszt! Egy picit csendesedj el és figyelj! Te is hallod? Óriási a marketingzaj 2022-ben. Kezdj el görgetni a Facebook idővonaladon, vagy a nyisd meg a Youtube-ot, és máris látni fogod, hogy dübörögnek az online marketing hirdetések. Szó szerint sorban állnak, hogy vedd őket észre. Impulzus- impulzus hátán. És most jössz TE a képbe. Hogyan legyél hangosabb, mint a többiek?

Tábita
2022-06-07
Design

5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz

Valószínűleg mindannyiunkkal előfordult már, hogy a végtelennek tűnő feed lapozgatása során megragadta a tekintetünket egy hirdetési kreatív vizuálja, és már csak az alapján is kíváncsian rátévedtünk a hirdető oldalára, termékeinek megtekintésére - és ezzel már működésbe is lépett a marketinggépezet. A folyamatos információáradatban mindennél fontosabb, hogy el tudjuk nyerni potenciális vásárlóink figyelmét, és kíváncsiságot, érdeklődést váltsunk ki belőlük. Ennek a leghatásosabb módja a vizuális kommunikáció.

Bogi
2022-06-07
Keresőoptimalizálás (SEO)

Keresőbarát weboldal felépítése

Hogy egy adott weboldal egészen pontosan milyen elemeket tartalmaz és azoknak milyen a designja, azt leginkább a megrendelő ízlése dönti el. Ha kicsit tudatosabban készül a weboldal, akkor már a munkálatok kezdetén, a tervezési időszakban bevonnak webdesignert és marketingest.

Monoriné Stekler Anikó
2022-07-08
Webanalitika

Google Analytics 4 - erre figyelj oda a bevezetésnél!

Ahogy korábban már írtunk róla, 2023. július 1-től a Google Analytics 4 (a továbbiakban GA4) felváltja a Universal Analyticset (Google Analytics 3, GA3). Mi úgy gondoljuk, a bevezetést érdemes minél előbb megtenni, hogy a GA4 azonnal el tudja kezdeni gyűjteni az adatokat - így mi már számos beállításon túl is vagyunk. A folyamat közben számos olyan esettel találkoztunk, ahol jellemzően magasabb volt a hibázási lehetőség. Ebben a cikkben ezekből hoztunk pár példát, amelyekre érdemes kiemelten odafigyelni.

Viki
2022-07-08
Weboldal készítés

WordPress honlap biztonsági mentése

A biztonsági mentés az egyik legfontosabb, rendszeresen elvégzendő feladat, amiért probléma esetén nagyon hálás lehetsz magadnak. Ha rendszeresen, szabályosan rászánod azt a néhány percet, rengeteg időt, munkát és pénzt takaríthatsz meg magadnak.

Maszlay Bernadett
2022-06-21
Közösségi média menedzsment

Naprakész útmutató az Instagram használatához 2022-ben

Az elmúlt időszakban az Instagram több kisebb-nagyobb újítást, izgalmas funkciót vezetett be, illetve számtalan megoldást tesztel jelenleg is. Emellett vannak olyan fejlesztések is, amelyeknek éppen a bevezetését várjuk. Nézzük meg azon 2022-es újdonságokat, melyekről semmiféleképp sem szabad megfeledkeznünk, ha szeretnénk naprakészek maradni a közösségi média világában.

Csenge
2022-06-07
Weboldal készítés

10+1 legfontosabb dolog, hogy üzleti weboldalad hiteles legyen

Mit is jelent az, hogy hiteles egy weboldal? Egy weboldal akkor nevezhető hitelesnek, ha tartalma és vizuális megjelenése alapján a látogatók megbízhatónak ítélik meg a mögötte álló vállalkozást. Ha ez teljesül, akkor sokkal nagyobb eséllyel teszik meg a következő lépést, azaz veszik fel a kapcsolatot, adnak le rendelést vagy foglalnak időpontot, azaz viszik véghez azt, amiért a weboldal létrejött. Azonban a weboldalak felépítéséből nagyon fontos elemek szoktak hiányozni, ami rontja a konverziós arányt és bizalmatlan látogatókat eredményez.

Béki Virág
2022-06-21
Közösségi média menedzsment

Így hozd ki a legtöbbet márkád TikTok jelenlétéből!

A TikTok jött, látott és győzött: alig pár év alatt világszinten az egyik legnépszerűbb alkalmazássá nőtte ki magát. Több mint egymilliárd aktív felhasználójával méltó riválisává vált az Instagramnak, Facebooknak és társaiknak, akik épp a lemaradásukat próbálják behozni. Mostanra a nagy világmárkák és a kis, helyi vállalkozások is felismerték a közösségimédia-felületben rejlő potenciált. Ha te még mindig kételkednél, ez a cikk neked szól: ezért érdemes márkád jelenlétét a TikTokon is megalapozni!

Redl Zsófia
2022-06-21
Weboldal készítés

Melyik Wordpress honlapépítőt válaszd?

Amennyiben weblapot szeretnél, az oldalad elkészülhet webfejlesztő cég által, de ha van affinitásod hozzá, Te magad is összerakhatsz például egy egyszerűbb WordPress weboldalt. De melyik honlapépítőt, azaz “site buildert” érdemes választanod a munkád során? Olvass tovább, ha érdekel, milyen lehetőségeid vannak!

Niki
2022-06-07
Weboldal készítés

Te magad állj neki honlapod elkészítésének vagy inkább webfejlesztő céget bízz meg vele?

Nemrég bemutattunk 5+1 ingyenes honlapkészítő alkalmazást, amelyek segítségével akár Te magad, programozói tudás nélkül elkészítheted bemutatkozó weboldalad. Tudjuk, ez csábítóan hangzik - viszont mindannyian ismerjük a mondást, hogy “olcsó húsnak híg a leve”. Vajon ez az ingyenes honlapoknál is így van, és jobban jársz, ha egy profi szabadúszót vagy netán egy csapatot bízol meg vele? Esetleg bátran nekiállhatsz egyetlen forint befektetése nélkül is? Segítünk eldönteni!

Levi
2022-06-07
PPC kampánykezelés

5 tipp az ütős hirdetésszöveg íráshoz

Kampányaink sikerességéhez elengedhetetlen, hogy olyan hirdetésszövegeket írjunk, amelyek felkeltik és fenn is tartják a potenciális érdeklődők figyelmét, hatással vannak rájuk, illetve cselekvésre ösztönzik őket. A növekvő zajban azonban egyre nehezebb az érdeklődés aktivizálása, ezért segítségként összegyűjtöttünk 5 tippet az ütős hirdetésszövegek megírásához!

Csenge
2022-06-07
PPC kampánykezelés

PPC ügynökség vs. szabadúszó - melyiket válaszd?

A legtöbb vállalkozás esetében a növekedés során egyszer eljön az a pont, amikor már nincs lehetőség minden terület házon belüli kiszolgálására. De hosszas, kemény munka után persze nem könnyű rábízni szeretett cégednek bármely ügyes-bajos dolgát tulajdonképp ismeretlenekre. Megannyi kérdés cikázhat ilyenkor a fejedben, de a legfontosabb: mégis kire bízd rá ezt a felelősségteljes feladatot? Mi is gyakran találkozunk ezzel a kérdéssel és bizalmatlansággal, és ezen szeretnénk segíteni! Tapasztalataink szerint általában a PPC kampánymenedzsment az elsők között szerepel azon területek közül, amit kiszerveznek a cégvezetők, ezért úgy döntöttünk, hogy kielemezzük, melyik a jobb: egy PPC ügynökség vagy egy szabadúszó?

Levi
2022-06-07
Ügynökség

10 szempont a megfelelő online marketing ügynökség kiválasztásához

Arról már korábban írtunk, hogy milyen vitathatatlan előnyökkel jár marketing ügynökséggel dolgozni, azonban, ha azt is tudni szeretnéd, hogy milyen szempontokra figyelj a megfelelő online marketing partner kiválasztásakor, ez a cikkünk Neked szól!

Shannon
2022-06-07
Ügynökség

Miért jó döntés online marketing ügynökséggel dolgozni?

Sokat gondolkodtál már azon, hogy ügynökségre bízd marketing tevékenységedet, de nem tudod, hogy pontosan milyen feladatokban várhatsz segítséget, milyen előnyökkel jár egy ilyen együttműködés? Ráadásul az sem teljesen egyértelmű, hogy mi a különbség egy online és egy digitális marketing ügynökség között? Ha eddig ezek a bizonytalanságok tartottak vissza, most cikkünk elolvasásával választ kaphatsz kérdéseidre!

Shannon
2022-06-07
Hatékonyság

Az alkalmazás, amivel biztosan nem veszel el a teendők között: ClickUp

Több mint egy éve írtunk arról, hogy csapatunk az Asanát használja projektmenedzsment szoftverként, és akkor teljesen elégedettek is voltunk a platformmal. Azonban azóta rengeteget fejlődtünk - hatalmasat nőtt a cégünk, nagyjából megduplázódott a csapatunk mérete, és az Ügyfélkörünk is jelentősen bővült. Egyértelmű, hogy ez a feladataink számának robbanásszerű növekedését hozta. Ugyan néhány projektnél még tökéletesen elboldogultunk a korábbi alkalmazásunkkal, viszont egyre inkább kezdtük azt érezni, hogy valami nagyobbra, komolyabbra, ütősebbre van szükségünk. Mi az, ami letaszította a Selector trónjáról a - sokáig a projektmenedzsment királynőjének tartott - Asanát? Olvasd el cikkünket, és kiderül!

Levi
2022-06-07
PPC kampánykezelés

Minden, amit tudnod kell, mielőtt YouTube hirdetésekbe kezdesz

Minden felhasználó rémálmaként számon tartott YouTube hirdetésekkel hatalmas eredményeket érhetsz el, hogyha gyorsan, sokaknak és olcsón szeretnéd eljuttatni üzenetedet. Azonban mielőtt veszetlenül nekiállnál hirdetési fiókod és kampányaid létrehozásának, olvasd el cikkünket, mert könnyen előnye hátrányává is válhat, hogyha nem vagy elég tájékozott!

Merci
2022-06-07
PPC kampánykezelés

Emeld új magasságba közösségi média jelenléted, robbanj be a TikTok hirdetések kalandos világába

Te is mindig maximálisan kihasználod az új platformokban rejlő lehetőségeket? Akkor biztos, hogy van már cégednek TikTok fiókja, de hogy állsz a TikTok hirdetésekkel? Alábbi kisokosunk összefoglal mindent, amire szükséged lehet, mielőtt belevágsz a TikTok hirdetések világába!

Merci
2022-06-07
Weboldal készítés

A/B teszteld a weboldalad egyszerűen, programozói tudás nélkül

Tudtad, hogy weboldalad esetén kiemelten fontos az első benyomás? Látogatóid jellemzően már az első néhány másodpercben eldöntik, hogy tovább böngésznek-e, vagy továbbállnak egyik versenytársad oldalára. Valószínű ezt te sem szeretnéd, ezért már az első pillanattól kezdve megpróbálod felkelteni az érdeklődők figyelmét azzal az ajánlattal, képpel vagy épp címsorral, amelyet te a legfontosabbnak gondolsz. De mi van akkor, ha rossz a megérzésed, és potenciális vásárlóid mást keresnek, más üzenet tartja őket ott az oldalon? Ezért javasoljuk minden esetben, hogy A/B teszteld weboldaladat - ezzel a megoldással kipróbálhatod, hogy melyik verzió működik a legjobban, így a reklámköltségek emelése nélkül növelheted meg konverzióid számát.

Levi
2022-06-07
PPC kampánykezelés

Íme 5 tipikus hiba a Google Ads Display kampányok beállításánál

Eddigi írásaink elolvasása után, remélhetőleg már Neked is sikeresen futnak a Google Ads kampányaid. Amennyiben kizárólag a Display kampányok hatékonyságára koncentrálnál, érdemes elolvasnod alábbi blogcikkünket, ugyanis megérkezett Google Ads bakikat bemutató cikksorozatunk 4. része, kifejezetten a Display kampányokra szabva. Az alábbiakban bemutatunk 5 olyan lépést, amelyek figyelembe vétele Google Ads Display kampányaid sikerességéhez vezethet. A teljesség igénye nélkül: lesz szó dinamikus, valamint reszponzív hirdetésekről és a Display kampányok esetében elérhető célzási lehetőségekről is.

Heni
2022-06-07
Hatékonyság

Mit takar az értékesítési tölcsér és miért fontos erre felépíteni az éves marketing stratégiánkat?

Az értékesítési tölcsér használata az elmúlt években egyre népszerűbb az online marketing területén is. A tölcsér magába foglalja a vásárlói útvonalat, azt a folyamatot, ahogy a felhasználó vásárlóvá válik. Viszont ha már egyszer vásárolt Tőled, miért engednéd útjára? Avagy hol rontják el legtöbben és mit tehetsz, hogy Te ne ess ebbe a hibába?!

Alma
2022-06-07
Hatékonyság

Hogyan szervezz sikeres online eseményt?

Online esemény szervezésén gondolkozol? Adunk pár tippet, hogyan lehet sikeres az általad szervezett online rendezvény. Jelenleg a vírus okozta helyzetben, mások és saját egészségünk érdekében, nem lehetséges hagyományos rendezvényeket és konferenciákat szervezni. Az online eseményszervezés már régóta jelen van, de mégis kevesen használják, hiszen teljesen más eszközök használata szükséges, mint egy hagyományos esemény szervezésénél.

Szasza
2022-06-07
Hatékonyság

Hogyan osszunk meg nagyméretű fájlokat? Íme a 10 legjobb app

Ahogy az internet beférkőzött mindennapjainkba, úgy a fájlmegosztás módjai is bővültek. Manapság már a nagyobb fájlokat is viszonylag rövid időn belül feltölthetjük a világhálóra, hogy utána kedvünk szerint megosszuk azokat másokkal. Rengeteg különböző online szoftver ad lehetőséget nagyméretű dokumentumaid megosztására, tárolására, de vajon melyik a legmegfelelőbb számodra? Nézzünk meg pár lehetséges befutót.

István
2022-06-07
Közösségi média menedzsment

Magyarországon is megjelent az Instagram Reels: erre érdemes használni!

Az utóbbi időben hatalmas előnyre tett szert a TikTok, könnyen emészthető, rövid és felkapott zenés tartalmai miatt. Ezt a népszerűséget azonban az Instagram egyáltalán nem nézte jó szemmel és annak érdekében, hogy visszaszerezze felhasználói szívét, bevezette a Reels-t. Sokan mondogatták, hogy csak a TikTok kistesója címre érdemes, azonban minket ez nem tántorított el, adtunk neki egy esélyt. Kiváncsi vagy milyen lehetőségeket rejteget az Instagram Reels üzleti szemmel? Akkor ez a blogbejegyzés Neked lett kitalálva!

Merci
2022-06-07
Hatékonyság

Trendek és tervek 2021-re

Ha meglepetésekről van szó, akkor 2020-at nehéz felülmúlni - mi bízunk benne, hogy a következő év kevesebb váratlan eseményt tartogat, ezért belenéztünk a varázsgömbünkbe, és megvizsgáltuk, mi várható 2021-ben. Szerencsére a digitális marketing világában 5+1 szépen körvonalazódó trendet látunk, így nyugodt szívvel ajánljuk Nektek is, hogy figyeljetek oda ezekre a marketingstratégiátok megalkotása során, és így biztosak lehettek abban, hogy fel vagytok készülve a pandémia utáni időszakra is!

Levi
2022-06-07
PPC kampánykezelés

5 tipp a sikeres karácsonyi kampányhoz

Közeledik a karácsony, ezzel együtt a nagy hajsza is. Ez az időszak és a vele járó forgatag az egyik utolsó nagy lehetőség az évben, hogy javítsunk eredményeinken és forgalmat generáljunk. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy erre az időszakra megfelelő kampánystruktúrát állítsunk össze, és olyan ötletekkel rukkoljunk elő, amelyekkel felkelthetjük a fogyasztók figyelmét versenytársainkkal szemben. Hoztunk most Neked néhány tippet, amelyek segítségével egyszerűbben tervezheted meg a karácsonyi kampányodat.

Évi
2022-06-07
PPC kampánykezelés

Ha ezeket elkerülöd, Google Ads kampányaid még sikeresebbek lesznek!

Az előző két Google Ads bakikat felsorakoztató cikkünkből már számos olyan hibára fényt derítettünk, amik keresztbe vághatják kampányaink hatékonyságát. Viszont egy ilyen komplex hirdetési rendszernél a jó néhány buktatót nem lehet két bejegyzésben összefoglalni, így megérkezett a további - már inkább haladóknak szóló - beállítási hibákat tartalmazó 3. rész! Többek közt olvashatsz az optimalizálási javaslatokról, Google fiókok összekapcsolásáról, hozzárendelési modellekről, ajánlatkorrekciókról vagy éppen arról, hogyan maxolhatod ki a hirdetésszövegeket.

Heni
2022-06-07
Weboldal készítés

Hogyan készítsünk honlapot 10 egyszerű lépésben?

Manapság bármilyen vállalkozás, projekt számára szinte elengedhetetlen egy modern, stílusosan dizájnolt honlap. A jó hír ráadásul az, hogy mára az árak is jóval lentebb mentek a weboldal építő platformok megjelenése (Squarespace, Wix), és a tartalomkezelő rendszerek térnyerése (WordPress) miatt. Sőt, aki kellően türelmes, akár előzetes tudás nélkül nekivághat, és megpróbálhatja megépíteni saját honlapját. De hogyan is érdemes nekikezdeni? Az alábbi 10 pontban összeszedtünk mindent, ami egy weboldal készítéséhez szükséges.

Martin
2022-06-07
Hatékonyság

Erre jobb felkészülni: mit tehetnek a cégek, ha újra beüt a karantén?

A jelenlegi bizonytalan helyzetben nem tudhatjuk, hogy újra rákényszerülünk-e az otthoni munkavégzésre, ezért nem árt előre felkészülnöd és már most belevetned magad a digitális eszközök és lehetőségek feltérképezésébe. Kezdd cikkünk elolvasásával és tekintsd meg javaslatainkat!

Évi
2022-06-07
Hatékonyság

Back to school, avagy túlélési tippek szeptemberre

Újraindul az óvoda, az iskola és az egyetem, fontos, hogy megfelelően alakítsuk ki az időnket és ne feledkezzünk meg a kikapcsolódásról sem. Vajon a hagyományos tantermi, hibrid vagy digitális oktatás lenne a legjobb választás ebben az időszakban? Mindegyik lehetőségnek van előnye és hátránya is. Hoztunk néhány hasznos app-ot is, amit érdemes letölteni a mindennapokhoz.

Szasza
2022-06-07
PPC kampánykezelés

8 buktató a kulcsszókutatás során - többé ne dőlj be nekik!

Ha használtad már a Google Ads kulcsszótervező eszközét, valószínűleg ismerősek számodra a kulcsszókutatás lépései: ötletgyűjtés, csoportosítás, adatok lekérése és rendszerezése. Ne tévesszen meg azonban a látszat: a faék egyszerűségűnek tűnő eszköz számos buktatót rejt magában, amivel könnyedén elfuserálhatsz egy egyébként tökéletesen működőképes kampánytervet. Mutatjuk, mire érdemes odafigyelned a kulcsszókutatás során!

Dóri
2022-06-07
PPC kampánykezelés

8 újabb Google Ads beállítási hiba, amiket érdemes elkerülni

A Google Ads nem csak a digitális reklámügynökségek, hanem szinte bármilyen cég számára elérhető. A vállalatok könnyen hozzáférhetnek a platformhoz és gyorsan elindíthatják kampányaikat. Egy korábbi blogbejegyzésünkben már összegyűjtöttük a 10 leggyakoribb Google Ads beállítási hibát, viszont ügyfeleink kampányainak állandó kezelésének és a Google Ads audit szolgáltatásunknak köszönhetően ismét számos fiókba nyertünk betekintést, amikben újabb általános hibákat véltünk felfedezni. Ha szeretnéd ezeket elkerülni, ez a cikk Neked szól!

Heni
2022-06-07
Önfejlesztés

4+1 tipp, hogy a legtöbbet hozd ki a nyaradból önfejlesztéssel

Ha meguntad a céltalan ejtőzést és a nyári színedre sem kell már gyúrnod, akkor használd ki a szabadidődet új dolgok megismerésére. Bővítsd tudásodat, fejleszd testi-lelki állóképességedet vagy éppen keress pénzt legkedvesebb hobbiddal. Segítünk, hogy egy lépéssel közelebb kerülj céljaidhoz.

Timi
2022-06-07
Webanalitika

10 lépés ami általában kimarad egy Google Analytics fiók létrehozásakor

A Google Analytics fiók létrehozása sajnos még nem ér véget azon a ponton, hogy az erre a célra készített speciális Google Analytics kódrészletet elhelyezzük oldalunk forráskódjában. Érdemes elvégezni néhány alapbeállítást is, amelyekkel később sok bosszúságtól és elvesztegetett időtől kímélhetjük meg magunkat. Összeszedtük a szerintünk legfontosabb 10 hiba lehetőséget, amelyeket jó már az elején elkerülni, de azok számára is hasznos lehet ez a cikk, akik csak akkor szembesültek a hibás adatokkal, amikor azokat már szeretnék felhasználni elemzési célból.

Viki
2022-06-07
Webanalitika

5 hiba, amit ne kövess el Google Tag Manager beállítása során

A Google Tag Manager fiók használatának egyik legnagyobb előnye, hogy professzionális méréseket adhatsz hozzá oldaladhoz fejlesztői segítség nélkül, egy könnyen kezelhető, mégis stabil Google interfészen keresztül. Az alapvető beállítások pontossága épp ezért mindennél fontosabb. Ebben a cikkben összeszedtük az 5 leggyakoribb hibát amivel találkozunk munkánk során, de megmutatjuk azt is, hogyan kerülheted el őket.

Viki
2022-06-07
PPC kampánykezelés

A 10 leggyakoribb hiba a Google Ads kampányok beállítása során

A Google Ads minden vállalkozásnak számtalan lehetőséget kínál, és könnyedén megsokszorozhatja az érdeklődők és vásárlók számát. Azonban a kampányok beállítása sok buktatót rejt magában, és akár egyetlen rossz kapcsoló is agyonvághatja hirdetéseid sikerét. Ezért elengedhetetlen, hogy minden beállításod a helyén legyen - mi most bemutatjuk a 10 leggyakoribb hibát, amit a legkönnyebb elkövetni.

Levi
2022-06-07
PPC kampánykezelés

Kulcsfontosságú stratégiák Google Ads kampányaid sikeres újraindításához

Hacsak nem étrendkiegészítőket forgalmazó webshopot vagy csomagszállító vállalkozást üzemeltetsz, minden bizonnyal Te is nap mint nap tapasztalod a kialakult válság hatásait. A járvány hónapjai világszerte gyökeresen változtatták meg a gazdasági környezetet - ebben az új helyzetben pedig sorsdöntő lehet, hogy okos stratégiákkal, a megfelelő információk birtokában a legtöbbet hozd ki Google Ads hirdetéseidből. Összegyűjtöttük azokat a bevált technikákat, amelyeket mi is sikeresen alkalmazunk Ügyfeleink kampányainak optimalizálásához, illetve úrjaindításához.

Dóri
2022-06-07
Hatékonyság

Így változtathatod meg videokonferenciád hátterét

A koronavírus idején a home office-ban dolgozók számára mindennapos lehet, hogy videókonferenciákon kell részt venniük. Azonban ha a háttér nem megfelelő, az könnyen elterelheti rólunk a figyelmet olyan dolgokra, amiket nem szeretnénk, hogy mások észrevegyenek. Cikkünkből megtudhatod, hogy rejtheted el vagy változtathatod meg a mögötted lévő teret, hogy biztosan csak azt lássák beszélgetőpartnereid, amit szeretnél nekik megmutatni a környezetedből.

Klaudia
2022-06-07
Közösségi média menedzsment

Hogyan kommunikálj online a koronavírus idején?

A koronavírus globálisan változtatta meg minden cég helyzetét, azonban ez nem ok arra, hogy felfüggesszük az online kommunikációt. Sőt, most kell a leginkább odafigyelni arra, hogy mit közvetítünk az ügyfelek, vásárlók felé.

Anikó
2022-06-07