Közösségi média menedzsment

Hogyan tarolj a TikTok-on?

Írta:
Kilia
Olvasási idő:
2
perc

Ha meghallod a TikTok szót, egyből a táncoló fiatalok ugranak be? A sok-sok filter? A TikTok mára ennél jóval több lett, sőt, az egyik legkeresettebb közösségi média felület, viszont a hazai piacon még sokan nem alkalmazzák, így egy lépéssel a versenytársaid előtt lehetsz, ha még idejében megtervezed a közösségi média stratégiádat. Mire figyelj oda? Segítünk!

Hogyan tarolj TikTokon?

Hirdess a TikTok-on!

Nem tudjuk elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire kiaknázatlan lehetőség még a hazai piacon a TikTok hirdetési felülete, viszont annál nagyobb lehetőség lehet most neked, ugyanis szuper beállításokkal, akár pár ezer forint költéssel sok emberrel ismertetheted meg a márkád vagy szolgáltatásod. Jelenleg még elég kevés hirdető szerepel a platformon, így kedvező a hirdetések ára, az elérések pedig magasak. Így ha eddig csak gondolkoztál azon, hogy belefogj-e vagy sem, akkor itt az ideje meghozni a döntést!

TikTok követők szerzése és hirdetések indítása

Kövesd a Trendeket!

A TikTok algoritmusa túlszárnyalja a piacon található rendszereket. Ennek pedig része az is, hogy előnyben részesíti a trendkövetőket. Mit is jelent ez?

Azt, hogy ha éppen egy adott trendnek megfelelő tartalmat készítesz, akkor az algoritmus előre helyez téged a for you page-en (azaz a személyre szabott tartalomfolyamban), így olyan embereket is elérhetsz akár organikusan, akiket más platformokon nem tudnál, és hatalmas eléréseket zsebelhetsz be egy-egy virális trend videóddal. A trendek nagyon változóak lehet akár egy éppen aktuális tánc is, egy témakör vagy filter, de a legtöbb esetben a zene dominál. Ha ott az éppen aktuális legjobban felkapott listából választod ki a megfelelőt, akkor már nagy eséllyel kerülhetsz a megfelelő helyre. Nézőidnek a későbbiekben is feljöhetnek videóid, és gyorsan kialakulhat egy állandó közönséged, illetve követői bázisod.

Készíts minőségi tartalmat!

Bár nem előírás, és sok olyan alkotóval is találkozhatunk, akik nem viszik túlzásba a minőséget a videós tartalmak készítése során, mi mégis azt ajánljuk, hogy készíts minőségi tartalmat, ami megfogja a néző figyelmét. Telefonnal is lehet anyagot készíteni, sőt, ez a preferált, inkább, mint a profi videók. Nem kell megijedni, rövid és egyszerű tartalmakat érdemes készíteni a felületre. Bár a TikTok-ra már akár több perces videót is fel lehet rakni, mi mégis azt javasoljuk, hogy maximum 1 perces videókat készíts, hisz ez egy pörgős platform, nem érdemes megpróbálni több percig lekötni az emberek figyelmét.

#promobox-newsletter###  

A látványos, igényes videók és jó hangzás már fél siker lehet, ha pedig mindezt tovább erősíted egy kis trendkövetéssel, akkor robbanásszerű fejlődésre számíthatsz. A hosszú távú eredmények érdekében viszont mindig tervezz előre és készíts akár heti 3-4 videót, hogy állandóan a figyelem központjában lehess!

Zárszó, konklúzió, ajánlás, összegzés

Összefoglalva, ha eddig bizonytalan voltál a TikTokkal kapcsolatban, vagy úgy érezted, nincs értelme belevágni, akkor most szeretnénk bátorítani, hogy igenis van! Itt és most még lehetőséged van arra, hogy versenytársaidat megelőzve olyan emberekkel ismertesd meg a szolgáltatásod vagy terméked ezen a platformon keresztül, akik utána könnyen vásárlóiddá vagy ügyfeleiddé válhatnak. Élj a lehetőséggel!

#promobox#Úgy gondolod, szükséged lenne segítségre a TikTok hirdetések kezelésében vagy a megfelelő tartalmak elkészítéséhez és kreatív tartalomstratégia tervezésben?##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Last minute Black Friday PPC kisokos
PPC kampánykezelés
Last minute Black Friday PPC kisokos
Melyik Wordpress  honlapépítőt válaszd?
Webfejlesztés
Melyik Wordpress honlapépítőt válaszd?
A weboldal készítés szabályai
Webfejlesztés
A weboldal készítés szabályai
Alapkövetelmények Google shopping kampány indításához
PPC kampánykezelés
Alapkövetelmények Google shopping kampány indításához
Ezekre figyelj Google Ads kampány kizáró kulcsszavainál
PPC kampánykezelés
Ezekre figyelj Google Ads kampány kizáró kulcsszavainál
Legfontosabb metrikák a Google Analytics 3-ban
Webanalitika
Legfontosabb metrikák a Google Analytics 3-ban
Így írj kreatív briefet egy marketing ügynökségnek!
Ügynökség
Így írj kreatív briefet egy marketing ügynökségnek!
Honnan szerezzek képeket a honlapomra?
Design
Honnan szerezzek képeket a honlapomra?
5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz
Design
5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz
Hogyan válassz színt a vállalkozásodnak - a színek jelentősége a marketingben
Design
Hogyan válassz színt a vállalkozásodnak - a színek jelentősége a marketingben
5 tipp az ütős hirdetésszöveg íráshoz
PPC kampánykezelés
5 tipp az ütős hirdetésszöveg íráshoz
Naprakész útmutató az Instagram használatához 2022-ben
Közösségi média menedzsment
Naprakész útmutató az Instagram használatához 2022-ben
 Elkészült végre a Youtube videód? Így keresőoptimalizáld!
Keresőoptimalizálás (SEO)
Elkészült végre a Youtube videód? Így keresőoptimalizáld!
Instagram Reels vs. TikTok - melyik videos platformot használjam?
Közösségi média menedzsment
Instagram Reels vs. TikTok - melyik videos platformot használjam?
Hogyan segíthet a Facebook hirdetés optimalizálása a vállalkozásod felpörgetésében?
PPC kampánykezelés
Hogyan segíthet a Facebook hirdetés optimalizálása a vállalkozásod felpörgetésében?