Bár éves szinten még mindig nő a Facebook-felhasználók száma, a platformnak egyre inkább össze kell szednie magát ahhoz, hogy újra és újra magára vonja első sorban az Instagram- és TikTok-párti fiatalok figyelmét. Jelentjük, elsősorban az influenszereket és saját arcukat ‘használó’ vállalkozókat érintő innovációjukkal ezt meg is tették. Ha érdekel, mivel rukkolt elő ezúttal a a Facebook, olvasd el a cikkünket!
A vírushelyzet hozta kötelező home office számos területen állította kihívások elé mind a munkavállalókat, mind a munkáltatókat. Habár az online térben való hatékonyság fenntartására ma már számtalan tipp és trükk áll rendelkezésünkre, nem szabad megfeledkeznünk a napi munkavégzés egy másik, legalább annyira fontos aspektusáról sem, mégpedig a csapategység megőrzéséről. Most, hogy egyre több munkahely dönt a távmunka megtartása mellett, szeretnénk néhány könnyen beépíthető tippet adni arra, hogyan erősítheted a csapatszellemet home office-ban is.
Az Instagram az a terület, ahol annyi kreatív eszköz áll rendelkezésedre, hogy az önkifejezéssel és az alkotói éned kibontakoztatásával nem lesz gond. A trendekre és az összképre azonban nem árt odafigyelned. Hogyan? Ezt foglaljuk össze, hasznos alkalmazásokat is bemutató cikkünkben.
Izgalmas innovációkkal és üzleti lehetőségekkel rukkolt elő a Facebook. Tippekkel gazdagított cikkünkben bemutatjuk a Creator Stúdio csínját-bínját.
Az biztos, hogy még soha nem került megrendezésre annyi online meeting, mint az idei évben. A távmunka során is szükséges megtartani a szokásos megbeszéléseket, és szerencsére a számos videokonferencia app lehetőséget ad erre. Nem is kell más hozzá, mint egy jó alkalmazás, stabil internetkapcsolat és a résztvevők, ugye? Rossz hírünk van: ezek önmagukban nem elegendők. Megmutatjuk, hogyan tarts hatékony online meetingeket.
Nyáron sokan mennek szabadságra, nyaralni, kikapcsolódni. A céges élet is ilyenkor jellemzően nem túl eseménydús, nincs miről beszámolni, így sokszor nehéz megtervezni, hogy milyen tartalmat lenne érdemes megosztani a közösségi médiában. Íme néhány ötlet, melyekkel elkerülhető az uborkaszezon a Facebook és Insta hírfolyamban!
Minden cégnél vannak olyan appok, melyek teljesen beépültek a mindennapokba és jelentősen megkönnyítik a munkafolyamatokat. Mi, a Selectornál, már számos alkalmazást kipróbáltunk, azonban kettő olyan van, amelyet tényleg minden egyes nap használunk a zökkenőmentes belső kommunikáció elősegítésére és a munkafolyamatok követésére. Most megmutatjuk, melyik ez a két applikáció, és, hogy mit tudnak!
A koronavírus globálisan változtatta meg minden cég helyzetét, azonban ez nem ok arra, hogy felfüggesszük az online kommunikációt. Sőt, most kell a leginkább odafigyelni arra, hogy mit közvetítünk az ügyfelek, vásárlók felé.
A járványveszély miatt a cégek jelentős része újragondolta működését, és dolgozói otthonról igyekeznek ellátni munkájukat. Az eddig megszokott napi, heti irodai megbeszéléseket így szintén az online térben kell megszervezni. Számos alkalmazásról hallottunk már, de vajon melyik a legmegbízhatóbb az üzleti meetingjeink lebonyolítására? Cikkünkben bemutatjuk az egyes appok előnyeit, hátrányait, így könnyebben döntheted el, hogy a cégednek melyik felel meg leginkább.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkKérjük, add meg az adataid a feliratkozáshoz!