Ügynökség

Miért éri meg jobban, ha ügynökségre bízod a hirdetéskezelést?

Írta:
Réka
Olvasási idő:
4
perc

Az elmúlt évek történései a digitális világba tereltek, de nem tudod, pontosan mit és hogyan csinálj? Tetemes összeget költöttél el, sok időt fordítottál online marketingre, de nem térült meg? Gondolkodtál már azon, hogy online marketing ügynökségre bízod a szakmai munkát, de nem vagy biztos benne, hogy milyen kötelezettségekkel is jár mindez? Ha legalább egy kérdésre igennel válaszoltál, akkor görgess tovább, és mutatjuk a legfontosabb tudnivalókat blogcikkünkben!

ügynökség

Irány az online világ!

Az digitális jelenlét elengedhetetlenné vált az elmúlt néhány évben: olyan vállalkozások is az online térbe kényszerültek, amelyek addig csupán hagyományos bolti értékesítéssel foglalkoztak. Ezzel együtt megnövekedett az internetes jelenlét fogyasztói és vásárlói oldalon egyaránt. 

A vállalkozók azonban gyakran szembesülnek azzal a problémával, hogy a kialakult marketingzajban nem tudják melyik platformon, milyen eszközökkel tudnak a leghatásosabban érvényesülni.  Összeszedtünk néhány információt, amelyek segíthetnek eldönteni, hogy milyen területeken tud bekapcsolódni a napi munkába egy ügynökség, és mi az a hozzáadott érték, amivel akár mi a Selectornál segíteni tudjuk partnereinket az üzleti növekedésben.

üzletember kezet fog az ügyféllel

Miért éri meg tapasztalt ügynökségre bízni a hirdetéskezelést?

1. Ismerjük a fogyasztói szokásokat és piaci trendeket!

Ha azt látod, hogy minden cég Facebook és TikTok oldalt készít, ezért neked is biztosan ezt a trendet kell követned, sajnos azt kell mondjam, ez nem feltétlenül igaz. Valóban népszerűek a social media oldalak, de egyáltalán nem biztos, hogy a számodra fontos embereket ezeken a felületeken találod meg.  A különböző platformok specifikus tartalomgyártást és erőforrásokat igényelnek, és erre már a hirdetés tervezésekor figyelni kell.
#m1-p#Minden Piacnak Megvannak a Jellegzetességei. Ügynökségként mi felismerjük a fogyasztói és piaci trendeket az adott szektorban, és tudjuk, milyen eszközzel, melyik platformon lehet hatékonyan célozni a számodra értékes személyeket.##

2. Tudjuk a megoldást ha baj van!

Veled is megtörtént már, hogy hibaüzenetet kaptál a Facebook vagy a Google felületén? Az online hirdetéskezelésben számos olyan eset előfordulhat, amikor technikai okokból leáll egy kampány, vagy különböző nehezen értelmezhető hibaüzenetre hivatkozva nem indul el. Sok rendszer az értesítésekkel is hadilábon áll, így akár napok-hetek telhetnek el úgy, hogy időd hiányában nem veszed észre: leálltak a hirdetéseid. Olyan esetek is adódhatnak, amikor az ügyfélszolgálathoz kell fordulni, ami legtöbbször angol nyelvű - és a pontos probléma ismerete hiányában leginkább egy online activityre emlékeztethet a kialakult helyzet. #m1-p#MIVEL NAPI SZINTEN ELLENŐRIZZÜK ÉS MENEDZSELJÜK AZ ÁLTALUNK KEZELT HIRDETÉSI FIÓKOKAT, RÖGTÖN ÉSZREVESSZÜK A PROBLÉMÁT, ÉS KÉPESEK VAGYUNK AZONNAL CSELEKEDNI. TARTJUK A KAPCSOLATOT AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MUNKATÁRSAIVAL, ÍGY NEKED NEM OKOZ MAJD FEJTÖRÉST, ÁLMATLAN ÉJSZAKÁT, HOGY MI TÖRTÉNIK A HIRDETÉSEIDDEL.##

3. Meg tudjuk becsülni, milyen mértékű büdzsére van szükség!

#m1-y#A HIRDETÉSKEZELŐ PROGRAMOK GYAKRAN AJÁNLANAK NAPI BÜDZSÉT, BEÁLLÍTÁSOKAT, EZEKET AZONBAN ÉRDEMES FENNTARTÁSSAL KEZELNI.##

Ha ügynökség tervezi meg a kampány költését, nem kell attól tartanod, hogy eredménytelenül költesz el nagy összeget, túlléped a limitet, vagy éppen nem tudod elkölteni azt a büdzsét, amit hirdetésre szántál.

#promobox-newsletter###

4. Több profi szem többet lát!

Amennyiben kezeltél már hirdetéseket, te is tapasztalhattad, mennyi időt, gondolkodást és odafigyelést igényel a folyamat. Nekünk erre egy jelenleg 5 fős csapatunk van, különböző piacokon szerzett ismeretekkel - ezáltal számos nézőpontból meg tudjuk vizsgálni, hogy számodra mi lenne a legideálisabb stratégia. Minden specialistának más-más szuperképessége van a weboldal elemzésétől,a kreatív szövegíráson át az analitikai jelentések elkészítéséig. A tapasztalataink összeadódnak, és így egy jól összeszokott, sokoldalú stáb segít téged az úton.

5. Holisztikus szemlélettel tekintünk a vállalkozásra!

#m1-p#EGÉSZKÉNT TEKINTÜNK A VÁLLALKOZÁSODRA!##

Nem csupán egy-egy hirdetést hozunk létre, hanem már az online marketing stratégiát is aszerint alkotjuk meg, hogy az elérni kívánt cél mellett a különböző digitális marketing eszközök egymást erősítve, a lehető leghatékonyabban működjenek, akár más üzleti célokat is támogatva.

6. Figyelünk rád!

Nem csupán a kampányaidra figyelünk, hanem a kéréseidre is. Elérhetőek vagyunk, figyelünk rád. A futószalagon gyártott sablon stratégiákkal szemben mi teljesen személyre szabott, valóban hatékony megoldást kínálunk neked, már az ajánlati fázistól kezdve!

Összegzés

A hirdetéskezelés számos fázisában igényel profi szakembert. Ügynökségként azonban meg tudunk óvni attól, hogy az online térben való működés ne egy plusz teher legyen a válladon, s a nehéz gazdasági helyzetben ne költs eredménytelenül értékes összegeket értéktelen, vagy rosszul teljesítő hirdetésekre. Különböző szakmai háttérrel rendelkező kollégákból álló csapatunk maximális odafigyeléssel képes kiemelni a márkádat abból a digitális marketing zajból, ami ma jellemzi az internetes felületeket. #m1-y#NEM CSAK A HIRDETÉSEKRE FÓKUSZÁLUNK, HANEM A HOLISZTIKUS SZEMLÉLETTEL EGY EGÉSZKÉNT TEKINTÜNK VÁLLALKOZÁSODRA.##

Amennyiben szeretnél online marketing ügynökséggel dolgozni, de bizonytalan vagy, miként érdemes felkeresni minket, egy korábbi cikkünk segít abban, hogyan írj briefet.

#promobox#Nem szeretnéd az értékes idődet hirdetéskezeléssel tölteni és úgy érzed, inkább profi ügynökségre bíznád a folyamatot? Írj nekünk##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

A legjobb AI-alapú videószerkesztő eszközök 2024-ben
Design
A legjobb AI-alapú videószerkesztő eszközök 2024-ben
Videó és podcast készítés ötletek
Közösségi média menedzsment
Videó és podcast készítés ötletek
Közösségi média trendek 2024-ben
Közösségi média menedzsment
Közösségi média trendek 2024-ben
A legfontosabb Google rangsorolási szempontok és tényezők 2024-ben
Keresőoptimalizálás (SEO)
A legfontosabb Google rangsorolási szempontok és tényezők 2024-ben
A YouTube hirdetés készítés alapjai
PPC kampánykezelés
A YouTube hirdetés készítés alapjai
Minden, amit a Google SERP funkciókról tudni szerettél volna
Keresőoptimalizálás (SEO)
Minden, amit a Google SERP funkciókról tudni szerettél volna
Mi a SEO (keresőoptimalizálás) ára és költsége 2024-ben?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Mi a SEO (keresőoptimalizálás) ára és költsége 2024-ben?
 A visszamutató linkek szerepe a keresőoptimalizálásban
Keresőoptimalizálás (SEO)
A visszamutató linkek szerepe a keresőoptimalizálásban
Mivel foglalkozik egy SEO ügynökség?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Mivel foglalkozik egy SEO ügynökség?
Sikeres SEO stratégiák – így növelheted weboldalad organikus láthatóságát és tekintélyét
Keresőoptimalizálás (SEO)
Sikeres SEO stratégiák – így növelheted weboldalad organikus láthatóságát és tekintélyét
Tippek a SEO versenytárs elemzéshez
Keresőoptimalizálás (SEO)
Tippek a SEO versenytárs elemzéshez
Hogyan írj Google frissítéseknek ellenálló tartalmat?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Hogyan írj Google frissítéseknek ellenálló tartalmat?
Facebook oldal kezelése - milyen feladatokkal jár a létrehozás és a folyamatos kezelés?
Közösségi média menedzsment
Facebook oldal kezelése - milyen feladatokkal jár a létrehozás és a folyamatos kezelés?
Mivel foglalkozik egy PR ügynökség?
Ügynökség
Mivel foglalkozik egy PR ügynökség?
Online kérdőív készítés 2024-ben - a legjobb eszközök
Hatékonyság
Online kérdőív készítés 2024-ben - a legjobb eszközök