Blog

Címke

Facebook Ads

PPC kampánykezelés

Útmutató az Advantage+ vásárlási kampányokhoz

Ismerd meg az Advantage+ shopping kampányokat, ahol mesterséges intelligencia segítségével optimalizálhatod a hirdetéseket. Cikkünkből megtudhatod, hogyan maxolhatod ki hirdetéseid hatékonyságát minimális erőfeszítéssel. Megmutatjuk, hogyan használd ki az Advantage+ kampányok által nyújtott lehetőségeket, függetlenül attól, hogy kezdő vagy tapasztalt hirdető vagy.

Laura
2024-02-26
Ügynökség

Miért éri meg jobban, ha ügynökségre bízod a hirdetéskezelést?

Az elmúlt évek történései a digitális világba tereltek, de nem tudod, pontosan mit és hogyan csinálj? Tetemes összeget költöttél el, sok időt fordítottál online marketingre, de nem térült meg? Gondolkodtál már azon, hogy online marketing ügynökségre bízod a szakmai munkát, de nem vagy biztos benne, hogy milyen kötelezettségekkel is jár mindez?

Réka
2023-12-22
Közösségi média menedzsment

A legfontosabb online marketing eszközök és trendek 2023-ban

Érzed, tudod és látod, hogy ott a helye a vállalkozásodnak a közösségi média frontvonalán? Kitűzted már 2023-as célodnak, hogy meghódítod az instát és tarolni fogsz a Tiktokon? A legjobb helyen jársz. Mivel a közösségi média egy napról-napra változó terület, ezért elhoztuk neked kizárólag a legújabb trendeket, amik elengedhetetlenek/algoritmus mozgatórugói lesznek ebben az évben.

Tábita
2023-12-22
Közösségi média menedzsment

Facebook hirdetések vásárlási típusai: Elérés és gyakoriság

Tudtad, hogy nem csak Licit alapon van lehetőséged Facebook hirdetési kampányt létrehozni, hanem létezik egy másik, Elérés és gyakoriság típus is? Ha te is szeretnéd előre tudni, hogy hirdetéseid milyen gyakran és mekkora célközönség számára jelennek meg az adott költségkeret mellett, akkor ez a neked való vásárlási típus! Amellett, hogy megtervezheted a kampányt, a várható teljesítmény becsült értékeit is már előre láthatod.

Heni
2024-03-01
PPC kampánykezelés

Hogyan segíthet a Facebook hirdetés optimalizálása a vállalkozásod felpörgetésében?

Egy ideje hirdetsz a Facebookon, de már nem hozza a várt eredményt? Létrehoztál egy hirdetési fiókot, de úgy érzed, közel sem használod ki a lehetőségeket? Nem ismered a legújabb hirdetési funkciókat, amelyekkel versenytársaidat megelőzhetnéd? Cikkünkben bemutatjuk, hogy hogyan fokozhatod Facebook hirdetéseid teljesítményét, és pörgetheted fel meglévő Facebook kampányaidat.

PPC kampánykezelés

Facebook perszónaépítés a gyakorlatban

Hogyan hasznosíthatjuk a perszónaelemzést a Facebook kampányok tervezésénél? Cikkünkben összegyűjtöttük neked a Facebook célközönségek építésének minden csínját-bínját, hogy hatékonyan használhasd a perszónákat a hirdetési kampányok során is!

Regi
2024-03-01
PPC kampánykezelés

Hogyan működik a Facebook hirdetéskezelés a gyakorlatban?

A TikTok megjelenése óta egyre többen festenek negatív jövőképet a Facebooknak - de az igazság az, hogy még mindig a világ legnagyobb közösségi oldala, és egyike a vállalkozások legfőbb marketingcsatornáinak. A növekvő versenyben a hirdetési költségek is egyre magasabbak, ráadásul a Facebook algoritmusának folyamatos változásai megnehezítik, hogy organikus módon érjük el a célcsoportunkat. Mindezek miatt a jól megválasztott hirdetési stratégia és a minőségi hirdetések most fontosabbak, mint valaha.

Janka
2024-03-01
Design

5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz

Valószínűleg mindannyiunkkal előfordult már, hogy a végtelennek tűnő feed lapozgatása során megragadta a tekintetünket egy hirdetési kreatív vizuálja, és már csak az alapján is kíváncsian rátévedtünk a hirdető oldalára, termékeinek megtekintésére - és ezzel már működésbe is lépett a marketinggépezet. A folyamatos információáradatban mindennél fontosabb, hogy el tudjuk nyerni potenciális vásárlóink figyelmét, és kíváncsiságot, érdeklődést váltsunk ki belőlük. Ennek a leghatásosabb módja a vizuális kommunikáció.

PPC kampánykezelés

PPC trendek és újdonságok 2022-ben

A tavalyi évhez hasonlóan, idén is összegyűjtöttük azokat a PPC trendeket és újdonságokat, amelyek jövőre, 2022-ben várhatóak, marketing fronton. Ha érdekelnek a legújabb módszerek, akkor ez a cikk neked szól!

Kristóf
2023-12-22
Közösségi média menedzsment

És íme itt a Facebook Thread is!

Kétféle marketinges létezik. Az egyik azt hiszi már nem lehet hova fokozni a kampányát, a másik sosincs megelégedve, mindig innovatívabb és átütőbb szeretne lenni a piacon. Itt van a nyakunkon a Facebook Thread, ami úgy tűnik kiütéssel fog győzni mindkét tábor képviselőinél. Mutatjuk miről van szó és hogyan érdemes kiaknázni a lehetőségeit.

PPC kampánykezelés

A Facebook kampányindítás folyamata, avagy a legfontosabb teendőid lépésről-lépésre

Egy Facebook kampány elindítása a felhasználók számára is jól látható elemek - például a kreatívok és hirdetésszövegek elkészítése - mellett számos egyéb, fontos háttérmunkálatot is igényel, amelyekkel érdemes tisztában lenned, ha önállóan indítanál kampányokat a hirdetéskezelőn keresztül. Mutatjuk, milyen folyamatokat kell végigjárnod.

Évi
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Hogyan válaszd ki a megfelelő kampánycélt Facebookon?

Rendszeresen futtatsz Facebook kampányokat, de nem hozzák az általad elvárt sikert? Úgy érzed, csak az ablakon dobálod ki a pénzt? Akkor itt a stratégiával és a nem feltétlen jól megválasztott kampánycéllal lesz a gond. Tény, hogy a Facebookon sokféle kampánycél közül választhatunk, de vajon kinek melyik hozhatja a legjobb eredményeket? Nézzük meg együtt!

Webfejlesztés

Hogyan helyezd el WordPress oldaladon a Facebook-képpont kódot?

A Facebook-képpont, vagy eredeti nevén pixel segítségével könnyen mérheted a hirdetési tevékenységed hatékonyságát, és megismerheted a webhelyeden végzett látogatói műveleteket. Ha igazán eredményes kampányokat szeretnél futtatni, akkor elengedhetetlen a használata. A WordPress rendszerében számos módja létezik a Facebook pixel alapkód elhelyezésének, mi most bemutatunk egyet.

István
2023-12-22
Webanalitika

Nem működik a domain igazolás? Nem tudsz konverziós eseményeket létrehozni a Facebookon?

Habár az iOS 14 tervezett adatvédelmi intézkedései kedvezően hathatnak az iPhone felhasználók számára, a marketingesek jobb, ha odafigyelnek, ugyanis jelentős változások jönnek a Facebook Ads működésében. Igen, a kettő összefügg, és jobb mielőbb felkészülnöd!

István
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Így nézheted meg, mit hirdetnek a versenytársaid

Az üzleti sikerhez a legtöbbször nem elég egy jó termék vagy szolgáltatás ötlet, hiszen annak hírét is el kell juttatnod a potenciális vásárlókhoz, így hirdetéseiddel is ki kell emelkedned a tömegből. Fontos, hogy ne maradj le versenytársaidtól, ezért érdemes figyelemmel kísérni őket, ami valljuk be nem egyszerű, ugyanis számtalan hirdetés fut az online térben. Mit szólnál, ha mutatnánk pár hasznos eszközt, amelyek segítségével egyszerűen nyomon követheted a konkurens cégek hirdetéseit, inspirációt gyűjthetsz az üzletág legjobbjaitól? Ez ugyanis lehetséges, hiszen léteznek olyan eszközök, melyekkel egyszerűen megnézheted, hogy a különböző platformokon mit és hogyan hirdetnek versenytársaid.

Évi
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Mit hozhat az idei év a PPC területén?

Mind az ügyfeleinktől, mind a szakmában elhangzó kérdés minden egyes új év kezdetén (vagy egy adott év végén), hogy milyen új trendek várhatók. Lássuk, hogy mi mit látunk, mit várunk 2021-re.

Tamás
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Facebook hirdetési limit: minden, amit tudnod érdemes!

Talán már ti is hallottátok a hírt, hogy 2021 februártól a Facebook korlátozza az egyes oldalakhoz tartozó aktív hirdetések számát. Elsőre talán ijesztő lehet a tény, de valójában a sok hirdetés nem minden esetben tesz jót az eredménynek, így a korlátozás hordozhat magában fejlődési lehetőségeket is. Ha érdekel, hogy pontosan mitől függ a megjeleníthető hirdetéseid száma, vagy hogyan használhatod ki a leghatékonyabban a helyzetet, érdemes elolvasnod blogcikkünket!

Évi
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Így hozz létre értékes érdeklődés alapú célközönségeket Facebookon!

Hogyan érd el pontosan azokat az embereket a Facebookon, akikből tényleges vásárlóid lesznek? Mutatjuk!

PPC kampánykezelés

20%-os szabály eltörölve - de mégis mennyi szöveg teljesít jól a Facebook kreatívokon?

Bizonyára hallottátok már a hírt, hogy a Facebook megszüntette a sokunk életét megnehezítő 20%-os szöveg szabályt. Nincs már többé szükség a kreatívok átfuttatására a szövegfedettségi eszközön, majd alakítgatására addig, amíg ,,OK”-ot nem mutat a tool. Azonban a hirtelen jött szabadságban nem lehetett tudni, hogy akkor most mégis mennyi szöveget lenne érdemes feltünteti a képeken, videókon. Éppen ezért leteszteltük, mutatjuk az eredményt.

Timi
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Hogyan használd a buyer perszónát a kampánytervezéshez?

Jó a brand, megfelelőek a szolgáltatások, termékek, tetszetős az aktuális ajánlat is, de az üzenet mégsem megy át. A legtöbbször saját magukat akarják eladni a cégek, figyelmen kívül hagyva a potenciális vásárlók igényeit. Ezt találjuk az egyik legnagyobb szarvashibának egy aktuális kampányüzenet, vagy éppen a brand általános érvényű üzenetének kialakításakor. Az alábbi cikkben pont ahhoz szeretnénk megfelelő támpontokat nyújtani, hogy ezeket a hibákat el tudd kerülni és azáltal tűnj ki a piaci zajból, hogy Téged igen is érdekelnek a vásárlóid.

PPC kampánykezelés

7 tipp a Facebook kampányok sikeres beállításához!

A Facebook hirdetések készítésénél a legjobb barátunk és a legnagyobb ellenségünk is a hirdetéskezelő. Néha segíti a munkánkat, olykor viszont arra vágyik, hogy még több pénzt "öljünk" hirdetéseinkbe. Ez talán a legismertebb közös pontjuk a Google Ads-el. Na meg persze az, hogy megfelelő céllal szép eredményeket tudunk vele elérni. Ehhez viszont elengedhetetlen a hirdetéskezelőben rejlő funkciók mélyebb ismerete. Ebben a cikkben átnézzük azokat a beállítási lehetőségeket, amelyek nélkül nem érdemes rákattintani a "jóváhagyás" csábító gombjára.

Zsolt
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Facebook hirdetés? Ezeket mindenképpen gondold át mielőtt belevágsz!

Amikor először adjuk a fejünket Facebook hirdetés létrehozására, gyakran elkövetjük azt a hibát, hogy átsiklunk néhány apró, viszont annál fontosabb részlet felett. Azonban utólag általában kiderül, hogy ha ellenőriztünk volna ezt a pár apróságot kampányindítás előtt, akkor rengeteg időt és pénzt megspórolhattunk volna magunknak.

Zsolt
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Facebook bejegyzés promo: forgalom vagy bejegyzéshez fűződő aktivitás kampány?

Az elmúlt években a Facebook organikus elérés jelentősen csökkent. Ma már ha közzéteszünk egy bejegyzést, és nem támogatjuk hirdetéssel, sokkal nehezebb elérni a felhasználókat. Ha szeretnénk hirdetéssel kiemelni egy bejegyzést, nem mindegy, milyen kampánycélt választunk. Mutatjuk, nekünk mi vált be!

Timi
2023-12-22