Blog

Címke

Facebook Ads

Analitika

Nem működik a domain igazolás? Nem tudsz konverziós eseményeket létrehozni a Facebookon?

Habár az iOS 14 tervezett adatvédelmi intézkedései kedvezően hathatnak az iPhone felhasználók számára, a marketingesek jobb, ha odafigyelnek, ugyanis jelentős változások jönnek a Facebook Ads működésében. Igen, a kettő összefügg, és jobb mielőbb felkészülnöd!

István
2021-02-22
PPC

Így nézheted meg, mit hirdetnek a versenytársaid

Az üzleti sikerhez a legtöbbször nem elég egy jó termék vagy szolgáltatás ötlet, hiszen annak hírét is el kell juttatnod a potenciális vásárlókhoz, így hirdetéseiddel is ki kell emelkedned a tömegből. Fontos, hogy ne maradj le versenytársaidtól, ezért érdemes figyelemmel kísérni őket, ami valljuk be nem egyszerű, ugyanis számtalan hirdetés fut az online térben. Mit szólnál, ha mutatnánk pár hasznos eszközt, amelyek segítségével egyszerűen nyomon követheted a konkurens cégek hirdetéseit, inspirációt gyűjthetsz az üzletág legjobbjaitól? Ez ugyanis lehetséges, hiszen léteznek olyan eszközök, melyekkel egyszerűen megnézheted, hogy a különböző platformokon mit és hogyan hirdetnek versenytársaid.

Évi
2020-10-13
PPC

Mit hozhat az idei év a PPC területén?

Mind az ügyfeleinktől, mind a szakmában elhangzó kérdés minden egyes új év kezdetén (vagy egy adott év végén), hogy milyen új trendek várhatók. Lássuk, hogy mi mit látunk, mit várunk 2021-re.

Tamás
2020-04-28
PPC

Facebook hirdetési limit: minden, amit tudnod érdemes!

Talán már ti is hallottátok a hírt, hogy 2021 februártól a Facebook korlátozza az egyes oldalakhoz tartozó aktív hirdetések számát. Elsőre talán ijesztő lehet a tény, de valójában a sok hirdetés nem minden esetben tesz jót az eredménynek, így a korlátozás hordozhat magában fejlődési lehetőségeket is. Ha érdekel, hogy pontosan mitől függ a megjeleníthető hirdetéseid száma, vagy hogyan használhatod ki a leghatékonyabban a helyzetet, érdemes elolvasnod blogcikkünket!

Évi
2020-10-13
PPC

Így hozz létre értékes érdeklődés alapú célközönségeket Facebookon!

Hogyan érd el pontosan azokat az embereket a Facebookon, akikből tényleges vásárlóid lesznek? Mutatjuk!

Alma
2021-04-06
PPC

20%-os szabály eltörölve - de mégis mennyi szöveg teljesít jól a Facebook kreatívokon?

Bizonyára hallottátok már a hírt, hogy a Facebook megszüntette a sokunk életét megnehezítő 20%-os szöveg szabályt. Nincs már többé szükség a kreatívok átfuttatására a szövegfedettségi eszközön, majd alakítgatására addig, amíg ,,OK”-ot nem mutat a tool. Azonban a hirtelen jött szabadságban nem lehetett tudni, hogy akkor most mégis mennyi szöveget lenne érdemes feltünteti a képeken, videókon. Éppen ezért leteszteltük, mutatjuk az eredményt.

Timi
2021-04-06
PPC

Hogyan használd a buyer perszónát a kampánytervezéshez?

Jó a brand, megfelelőek a szolgáltatások, termékek, tetszetős az aktuális ajánlat is, de az üzenet mégsem megy át. A legtöbbször saját magukat akarják eladni a cégek, figyelmen kívül hagyva a potenciális vásárlók igényeit. Ezt találjuk az egyik legnagyobb szarvashibának egy aktuális kampányüzenet, vagy éppen a brand általános érvényű üzenetének kialakításakor. Az alábbi cikkben pont ahhoz szeretnénk megfelelő támpontokat nyújtani, hogy ezeket a hibákat el tudd kerülni és azáltal tűnj ki a piaci zajból, hogy Téged igen is érdekelnek a vásárlóid.

Alma
2021-04-06
PPC

7 tipp a Facebook kampányok sikeres beállításához!

A Facebook hirdetések készítésénél a legjobb barátunk és a legnagyobb ellenségünk is a hirdetéskezelő. Néha segíti a munkánkat, olykor viszont arra vágyik, hogy még több pénzt "öljünk" hirdetéseinkbe. Ez talán a legismertebb közös pontjuk a Google Ads-el. Na meg persze az, hogy megfelelő céllal szép eredményeket tudunk vele elérni. Ehhez viszont elengedhetetlen a hirdetéskezelőben rejlő funkciók mélyebb ismerete. Ebben a cikkben átnézzük azokat a beállítási lehetőségeket, amelyek nélkül nem érdemes rákattintani a "jóváhagyás" csábító gombjára.

Zsolt
2021-04-06
PPC

Facebook hirdetés? Ezeket mindenképpen gondold át mielőtt belevágsz!

Amikor először adjuk a fejünket Facebook hirdetés létrehozására, gyakran elkövetjük azt a hibát, hogy átsiklunk néhány apró, viszont annál fontosabb részlet felett. Azonban utólag általában kiderül, hogy ha ellenőriztünk volna ezt a pár apróságot kampányindítás előtt, akkor rengeteg időt és pénzt megspórolhattunk volna magunknak.

Zsolt
2021-04-06
PPC

Facebook bejegyzés promo: forgalom vagy bejegyzéshez fűződő aktivitás kampány?

Az elmúlt években a Facebook organikus elérés jelentősen csökkent. Ma már ha közzéteszünk egy bejegyzést, és nem támogatjuk hirdetéssel, sokkal nehezebb elérni a felhasználókat. Ha szeretnénk hirdetéssel kiemelni egy bejegyzést, nem mindegy, milyen kampánycélt választunk. Mutatjuk, nekünk mi vált be!

Timi
2021-04-06