Hatékonyság

2 alkalmazás, ami nekünk bevált!

Írta:
Timi
Olvasási idő:
perc

Minden cégnél vannak olyan appok, melyek teljesen beépültek a mindennapokba és jelentősen megkönnyítik a munkafolyamatokat. Mi, a Selectornál, már számos alkalmazást kipróbáltunk, azonban kettő olyan van, amelyet tényleg minden egyes nap használunk a zökkenőmentes belső kommunikáció elősegítésére és a munkafolyamatok követésére. Most megmutatjuk, melyik ez a két applikáció, és, hogy mit tudnak!

2 alkalmazás, ami nekünk bevált

Slack: a gördülékeny belső kommunikációhoz

A hatékony kommunikáció elengedhetetlen az eredményes céges működéshez. A belső kommunikációnak gördülékenynek és egyszerűnek kell lennie, mind egyéni, mind csapatok szintjén. A legtöbb cégnél az e-mail az elsődleges kommunikációs csatorna, azonban célszerű egy olyan platformot kijelölni, melyen szabadabban folyhat a beszélgetés a munkával kapcsolatos teendőkről.

A Selector csapata a Slack nevű alkalmazásra esküszik, már több éve aktívan használjuk. A Slacken belül lehetőség van személyes, one-on-one beszélgetésekre, és csatornák létrehozására is, melyek különböző témák megvitatására szolgálnak. Az általános csatornában mindenkit érintő, céggel kapcsolatos változásokról, hírekről lehet írni, de célszerű létrehozni csatornákat a különböző szekcióknak, részlegeknek is.

A Slack kezelőfelülete
A Slack kezelőfelülete
Forrás: slack.com

A szöveges üzeneteken túl videókonferenciákat is le lehet bonyolítani a Slacken, így ehhez nincs szükség másik appra. A meetingeknél van lehetőség a képernyő megosztására is, melyre ceruzával lehet rajzolni, ezzel kijelölve a lényeges pontokat.

Az alkalmazás kinézete rendkívül modern és megnyerő, gyorsan meg lehet érteni a használatát. A színek testreszabására is van lehetőség, így a platform egy rövid beállítás után az arculati színekben pompázhat, saját logóval díszítve.

A Slack könnyedén elérhető a munkatársak számára böngészőből, viszont aki nem szereti halmozni a nyitott ablakokat, annak érdemes letöltenie az asztali alkalmazást. Mobil app is elérhető, így a legfontosabb üzenetekkel mindig elérhetik a munkatársak egymást, persze csakis munkaidőben, mivel megadható az üzenetek munkaidőn kívüli némítása. :)

Az egyik legnagyobb előnye a Slacknek a megbízhatóságán felül a többi alkalmazással való kompatibilitás. Több száz olyan app van, amellyel integrálható a Slack, köztük a Google alkalmazások, mint a Calendar, Gmail, Drive; a Microsoft alkalmazások, mint a OneDrive, Outlook Calendar, és számos egyéb app is. Mi a Selectornál az Asana alkalmazással integráltuk a Slacket, így hatékonyan nyomon követhetőek a munkafolyamatok. De mi is az az Asana?

Asana: a feladatok hatékony menedzseléséhez

Az Asana a különböző projektek tervezésében, feladatok menedzselésében nyújt nagy segítséget számunkra. Ez egy 15 főig ingyenesen használható program, mellyel feladatokat hozhatunk létre akár magunknak, akár munkatársainknak.

A Selectornál minden munkatársunk külön profillal rendelkezik, így saját naptára van, melybe felviheti a feladatait a határidőkkel együtt. Ezek projektekbe rendezhetők, így az egyes ügyfelekhez kapcsolódó teendők egy átlátható felületen vannak. A feladatok ismétlődőnek is beállíthatók, így a havi, heti szinten aktuális teendők az elvégzés után újra megjelennek a naptárban.

A kedvenc funkciónk az Asanában az, hogy a My Tasks felületnek köszönhetően egy To-Do listát látunk a naptárunkban, és már reggel egyértelművé és átláthatóvá válik, hogy milyen megoldandó feladatok várnak ránk a nap során. Nincs is annál jobb érzés, mikor végzel egy feladattal és kipipálhatod a napi teendők közül. Ráadásul  minden projekthez külön szín állítható be, és a feladatok is prioritás szerint osztályozhatók, így színek szerint rendszerezett teendőket láthatunk mind a listában, mind a naptár nézetben.

Az Asana feladatok osztályozása projektek és prioritás szerint
Az Asana feladatok osztályozása projektek és prioritás szerint
Forrás:
Asana blog

Az Asanában közreműködők és követők is feliratkozhatnak a feladatokra, így a feletteseink, munkatársaink ellenőrizhetik, hogyan állunk egy-egy teendővel. A szabad kapacitást is egyszerűen látjuk a másik naptárát megnézve, így könnyen delegálhatjuk egymás között a feladatokat.

Az Asana szintén rengeteg alkalmazással kompatibilis, Google alkalmazásokkal (Gmail, Naptár, Drive), Microsoft alkalmazásokkal (OneDrive, Teams), és további programokkal, mint a Slack. A Selector csapata két alkalmazás összeköttetést használ az Asana esetében, az egyik a Slack, a másik a Gmail.

A Slack esetében az egyes csatornákhoz hozzáadható az Asana, így egy üzenetből egyszerűen új feladat hozható létre, melyhez egyből megadható a határidő, a projekt és a felelős. Ez hatékonnyá teszi a munkafolyamatokat, hiszen gyakran Slacken egyeztetjük az egyes feladatokat, és így egy pillanat alatt átvihető az Asanába, aminek köszönhetően biztosan nem merül a feledés homályába.

A másik integráció az Asana esetében, melyet ajánlunk, a Gmail bővítmény, mely a G Suite felhasználók számára érhető el. A telepítés után a Gmailben megjelenik az Asana bővítmény, mellyel egy pillanat alatt létrehozható a feladat. Ráadásul a leírásba csatolja az egész levelezést, így könnyen visszaolvasható, hogy pontosan mi  a feladat leírása.

Összegzés

A Slack és az Asana két kiváló alkalmazás, melyek megkönnyítik a csapatmunkát, főként a belső kommunikációt és a különböző feladatok vezetését, delegálását, ellenőrzését. Személyes tapasztalat alapján ajánljuk minden olyan cégnek, ahol egy digitális alkalmazással szeretnék megoldani a belső kommunikációt és a projektmenedzsmentet.

#promobox-szolg-tiktok#Segítségre van szükséged?##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Nem az évvége a kiemelt szezonod? Erre figyelj hirdetési büdzséd kezelésekor!
PPC kampánykezelés
Nem az évvége a kiemelt szezonod? Erre figyelj hirdetési büdzséd kezelésekor!
Így helyezz el Facebook pixel, Google Analytics és Google Tag Manager követőkódot WordPress oldaladon
Webanalitika
Így helyezz el Facebook pixel, Google Analytics és Google Tag Manager követőkódot WordPress oldaladon
YouTube Shorts SEO: minden, amit tudnod kell!
Keresőoptimalizálás (SEO)
YouTube Shorts SEO: minden, amit tudnod kell!
A hatékony ClickUp workspace kialakítása: tervezéstől a bevezetésig
Hatékonyság
A hatékony ClickUp workspace kialakítása: tervezéstől a bevezetésig
2+4 kihagyhatatlan Google eszköz Wordpress alapú weboldalak számára
Webfejlesztés
2+4 kihagyhatatlan Google eszköz Wordpress alapú weboldalak számára
Így alkosd meg a márkaidentitásod!
Közösségi média menedzsment
Így alkosd meg a márkaidentitásod!
A tartalommarketing és a linképítés kéz a kézben járnak: így használd őket együtt
Keresőoptimalizálás (SEO)
A tartalommarketing és a linképítés kéz a kézben járnak: így használd őket együtt
Miért éri meg jobban, ha ügynökségre bízod a hirdetéskezelést?
Ügynökség
Miért éri meg jobban, ha ügynökségre bízod a hirdetéskezelést?
Mi az az employer branding, és hogyan teheti sikeressé a Te cégedet is?
Tudástár
Mi az az employer branding, és hogyan teheti sikeressé a Te cégedet is?
TikTok SEO - Így kerülj előre a keresési találatok listáján!
Keresőoptimalizálás (SEO)
TikTok SEO - Így kerülj előre a keresési találatok listáján!
Keresletfokozó kampányok - ezt kell tudnod a Discovery-kampányok utódjáról
PPC kampánykezelés
Keresletfokozó kampányok - ezt kell tudnod a Discovery-kampányok utódjáról
Így növelheti bevételeidet egy jó webdesigner
Webfejlesztés
Így növelheti bevételeidet egy jó webdesigner
Helyettesítheti a ChatGPT a szövegírókat?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Helyettesítheti a ChatGPT a szövegírókat?
GA4 (Google Analytics 4) - újdonságok és az Analytics átállás 2023-ban
Webanalitika
GA4 (Google Analytics 4) - újdonságok és az Analytics átállás 2023-ban
Kreatív ügynökség vagy marketing ügynökség?  Melyiket válasszam?
Ügynökség
Kreatív ügynökség vagy marketing ügynökség? Melyiket válasszam?