Biztosan te is találkoztál már egy rövidke domain mögötti perjellel elválasztott random karakterekből álló linkkel. Elsőre talán furcsának is tűnhet, de nincs benne semmi turpisság, ez az url rövidítővel készült link.
Már nem csak chatbot, AI képszerkesztő vagy fordítóprogram létezik, hanem egyre több AI videószerkesztő is van a piacon. Segítségükkel megkönnyíthetjük és felgyorsíthatjuk a tartalomgyártást. Cikkünkben összeszedtük a top AI videó készítő programokat, hogy a kutatást is megspóroljuk neked!
Akármilyen iparágban is dolgozol, a produktivitáshoz és a munka-magánélet egyensúlyához is elengedhetetlena a szervezett és a hatékony munkavégzés, és egy ezt támogató feladatkezelő rendszer. A Selectornál mi a ClickUpra támaszkodva végezzük a munkafolyamatok hatékony megszervezését, a projektmenedzsmentet, a munkaidő nyomonkövetését, a szabadságok számontartását és a jelentések készítését - hogy csak néhány példát említsünk. Most bemutatjuk azokat a lépéseket és példákat, amelyek a legjobban beváltak mind a saját, mind a mások számára történő ClickUp workspace fejlesztéseink során.
333 millió email kerül kiküldésre naponta - számít-e, ha még az én vállalkozásom is kiküld egyet? Határozottan igen! A hírlevélküldés még mindig hasznos módszer a célközönségünk elérésére és a vásárlás ösztönzésére. A márka kommunikációjának hatékonyságához nagymértékben hozzájárulhat egy jól elkészített hírlevél. De milyen hírlevélküldő rendszert válassz és mire érdemes figyelni? Mostani blogcikkünkben kitérünk minden fontos részletre ezzel kapcsolatban.
Mindenki tudja, hogy az online értékesítés nagyon dinamikusan fejlődik, ennek eredményeként naponta több új online áruház is létrejön. Azt már kevesebben tudják, hogy közülük csak néhánynak sikerül tartósan megmaradni a piacon.
Manapság szinte nincs olyan vállalkozás, amelynek ne lenne szüksége online jelenlétre piaci sikeréhez. A legtöbben úgy döntenek, hogy először saját maguk hozzák létre weboldalukat, ami elsőre akár ijesztőnek is tűnhet, ha nem vagyunk jártasak a programozásban. Ezért összegyűjtöttük a legnépszerűbb ingyenes honlapkészítő alkalmazásokat, amelyek segítségedre lehetnek saját honlapod elkészítésében. Mielőtt azonban leteszed a voksod bármely megoldás mellett, felhívjuk a figyelmed néhány olyan korlátra is, amely miatt nem biztos, hogy egy ingyenes eszköz lesz hosszú távon is a legjobb választás számodra.
Több mint egy éve írtunk arról, hogy csapatunk az Asanát használja projektmenedzsment szoftverként, és akkor teljesen elégedettek is voltunk a platformmal. Azonban azóta rengeteget fejlődtünk - hatalmasat nőtt a cégünk, nagyjából megduplázódott a csapatunk mérete, és az Ügyfélkörünk is jelentősen bővült. Egyértelmű, hogy ez a feladataink számának robbanásszerű növekedését hozta. Ugyan néhány projektnél még tökéletesen elboldogultunk a korábbi alkalmazásunkkal, viszont egyre inkább kezdtük azt érezni, hogy valami nagyobbra, komolyabbra, ütősebbre van szükségünk. Mi az, ami letaszította a Selector trónjáról a - sokáig a projektmenedzsment királynőjének tartott - Asanát? Olvasd el cikkünket, és kiderül!
Talán nem mondunk újat azzal, hogy manapság a CMS (azaz tartalomkezelő rendszer) alapú weboldalak több mint fele WordPresst használ. Végülis nem meglepő, a WordPress jelentősen megkönnyíti az egyszerűbb weboldalak elkészítését, és mindezt teljesen ingyen. Megeshet azonban, hogy nagyobb testreszabhatóságra van szükség. Cikkünkben bemutatjuk Nektek a Webflow tartalomkezelő rendszert, a WordPress modern alternatíváját, amit mi már kipróbáltunk és pozitív tapasztalataink vannak vele kapcsolatban.
Tegyük fel, hogy már szerepelsz a Google Térképen. Egy vállalkozásodhoz közel tartózkodó személy könnyedén megtalál a keresések között, ha éppen az általad értékesített termékre/szolgáltatásra van szüksége. Felkeresi üzleted, és vásárol. Egész egyszerűen hangzik, nem? Jobban belegondolva számtalan ügyfelet, vásárlót veszíthetünk el azzal, ha vállalkozásunk nem szerepel a Google Maps-en. És hogy hogyan is tudsz felkerülni a térképre? Alábbi blogcikkünk ebben biztosan segítségedre lesz.
A vírushelyzet hozta kötelező home office számos területen állította kihívások elé mind a munkavállalókat, mind a munkáltatókat. Habár az online térben való hatékonyság fenntartására ma már számtalan tipp és trükk áll rendelkezésünkre, nem szabad megfeledkeznünk a napi munkavégzés egy másik, legalább annyira fontos aspektusáról sem, mégpedig a csapategység megőrzéséről. Most, hogy egyre több munkahely dönt a távmunka megtartása mellett, szeretnénk néhány könnyen beépíthető tippet adni arra, hogyan erősítheted a csapatszellemet home office-ban is.
Létezik egy olyan applikáció, ami nem csupán a közlekedés és a navigáció területén lehet segítségünkre, de marketing szempontból is egyre fontosabbá válik, ugyanis amellett, hogy már minimális büdzsével is hirdethetünk rajta, havonta több, mint 100 millió aktív felhasználóval rendelkezik, ezért hirdetőként, itt könnyedén elérhetjük célközönségünket. Bizony a Waze-ről van szó, amelynek ezt a funkcióját - ha fizikai üzlettel rendelkezel - mindenképpen érdemes kihasználnod. Következő cikkünk elolvasásával jobban megismerheted a platform hirdetési lehetőségeit.
Ahogy az internet beférkőzött mindennapjainkba, úgy a fájlmegosztás módjai is bővültek. Manapság már a nagyobb fájlokat is viszonylag rövid időn belül feltölthetjük a világhálóra, hogy utána kedvünk szerint megosszuk azokat másokkal. Rengeteg különböző online szoftver ad lehetőséget nagyméretű dokumentumaid megosztására, tárolására, de vajon melyik a legmegfelelőbb számodra? Nézzünk meg pár lehetséges befutót.
A koronavírus-járvány már számos kihívás elé állította a hirtelen home office-ra kényszerült csapatokat. A legtöbb szervezetnek hamar sikerült átállnia az online meetingekre, és a feladatok delegálását is sikerült megoldani valahogy. Azonban számos cégnél az otthonról való munkavégzés legnagyobb akadálya a bizalmatlanság: honnan tudom, hogy a munkavállaló valóban dolgozik, és nem csak a lábát lógatja egész nap? Mi van, ha a munkaidejének 80%-át a Netflix teszi ki, és csak a maradék 20%-ban koncentrál a munkára? Nem kell azonnal visszarendelni mindenkit az irodába, ugyanis ma már rendkívül komplex időmérő alkalmazások érhetők el, amelyek segítenek abban, hogy tudd, munkavállalóid pontosan mivel is töltik az idejük - és hidd el, még ennél is jóval többet megtudhatsz általuk!
Az utóbbi időben sokan fogtak bele a nyelvtanulásba, hogy hasznosan töltsék az otthoni karantént. Azonban az élet normális kerékvágásba való visszatérésével is érdemes fejlesztenünk nyelvi készségeinket, amelyhez most szeretnénk segítséget nyújtani: cikkünkből megtudhatod, melyek a legjobb appok nyelvtanuláshoz.
Minden cégnél vannak olyan appok, melyek teljesen beépültek a mindennapokba és jelentősen megkönnyítik a munkafolyamatokat. Mi, a Selectornál, már számos alkalmazást kipróbáltunk, azonban kettő olyan van, amelyet tényleg minden egyes nap használunk a zökkenőmentes belső kommunikáció elősegítésére és a munkafolyamatok követésére. Most megmutatjuk, melyik ez a két applikáció, és, hogy mit tudnak!
A járványveszély miatt a cégek jelentős része újragondolta működését, és dolgozói otthonról igyekeznek ellátni munkájukat. Az eddig megszokott napi, heti irodai megbeszéléseket így szintén az online térben kell megszervezni. Számos alkalmazásról hallottunk már, de vajon melyik a legmegbízhatóbb az üzleti meetingjeink lebonyolítására? Cikkünkben bemutatjuk az egyes appok előnyeit, hátrányait, így könnyebben döntheted el, hogy a cégednek melyik felel meg leginkább.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.
Az „Elfogadom” gombra kattintva beleegyezik abba, hogy a cookie-k az Ön eszközén tárolódnak a webhelyen való navigáció javítása, a webhelyhasználat elemzése és marketing tevékenységeink támogatása érdekében. További információért tekintse meg Adatkezelési tájékoztatónkat.