Mit szólnál, ha adnánk egy eszközt, amivel minden üzleti kérdésben alapos döntést tudsz hozni? Egy jó üzleti terv pontosan ilyen, segíti a cégvezetőt az összes döntési helyzetben. Mit tartalmaz egy jó üzleti terv? Miben tud pontosan segíteni? Mik a leggyakoribb hibák, amiket elkövetnek az elkészítése során? Olvasd tovább a blogbejegyzésünket, töltsd ki az általunk kidolgozott sablont, és minden kérdésedre választ kapsz!
Marketingtevékenységed kiszervezése hatalmas lépés - és igen, valóban tartogathat olyan buktatókat, amelyek könnyedén romba dönthetnek egy sikeresnek ígérkező együttműködést. Mutatjuk, milyen tipikus hibákkal találkozunk, amelyeket elkerülve értékes időt, energiát és pénzt spórolhatsz cégednek!
Akármilyen iparágban is dolgozol, a produktivitáshoz és a munka-magánélet egyensúlyához is elengedhetetlen a a szervezett és hatékony munkavégzés, és egy ezt támogató feladatkezelő. A Selectornál mi a ClickUpra támaszkodva végezzük a munkafolyamatok hatékony megszervezését, a projektmenedzsmentet, a munkaidő nyomonkövetését, a szabadságok számontartását és a jelentések készítését - hogy csak néhány példát említsünk. Bemutatjuk azokat a lépéseket és példákat, amelyek a legjobban beváltak mind a saját, mind a mások számára történő ClickUp workspace fejlesztéseink során.
Minden iparágnak van bevett gyakorlata arra, hogyan alakítsa ki árait, hogy versenyképes és mégis nyereséges maradjon, emellett a megfelelő helyre pozícionálja magát. Egy marketing ügynökség árazási rendszerét fontos átlátni ahhoz, hogy megfelelő döntést hozhassunk például abban a kérdésben, hogy saját alkalmazott vagy ügynökség vigye-e a marketing feladatokat. E pár perces olvasmánnyal segítünk képbe kerülni az ügynökségi árazással kapcsolatban, tarts velünk!
2019-ben hatalmasat nőtt a cégünk, nagyjából megduplázódott a csapatunk mérete, és az Ügyfélkörünk is jelentősen bővült. Egyértelmű, hogy mindez a feladataink számának robbanásszerű növekedését hozta. Ugyan néhány projektnél még tökéletesen elboldogultunk a korábbi alkalmazásunkkal, gyre inkább kezdtük azt érezni, hogy valami nagyobbra, komolyabbra, ütősebbre van szükségünk. Mit kell tudni arról a szoftverről, ami letaszította a Selector trónjáról a - sokáig a projektmenedzsment királynőjének tartott - Asanát? Olvasd el cikkünket, és kiderül!
A koronavírus-járvány már számos kihívás elé állította a hirtelen home office-ra kényszerült csapatokat. A legtöbb szervezetnek hamar sikerült átállnia az online meetingekre, és a feladatok delegálását is sikerült megoldani valahogy. Azonban számos cégnél az otthonról való munkavégzés legnagyobb akadálya a bizalmatlanság: honnan tudom, hogy a munkavállaló valóban dolgozik, és nem csak a lábát lógatja egész nap? Mi van, ha a munkaidejének 80%-át a Netflix teszi ki, és csak a maradék 20%-ban koncentrál a munkára? Nem kell azonnal visszarendelni mindenkit az irodába, ugyanis ma már rendkívül komplex időmérő alkalmazások érhetők el, amelyek segítenek abban, hogy tudd, munkavállalóid pontosan mivel is töltik az idejük - és hidd el, még ennél is jóval többet megtudhatsz általuk!
Újraindul az óvoda, az iskola és az egyetem, fontos, hogy megfelelően alakítsuk ki az időnket és ne feledkezzünk meg a kikapcsolódásról sem. Vajon a hagyományos tantermi, hibrid vagy digitális oktatás lenne a legjobb választás ebben az időszakban? Mindegyik lehetőségnek van előnye és hátránya is. Hoztunk néhány hasznos app-ot is, amit érdemes letölteni a mindennapokhoz.
Minden cégnél vannak olyan appok, melyek teljesen beépültek a mindennapokba és jelentősen megkönnyítik a munkafolyamatokat. Mi, a Selectornál, már számos alkalmazást kipróbáltunk, azonban kettő olyan van, amelyet tényleg minden egyes nap használunk a zökkenőmentes belső kommunikáció elősegítésére és a munkafolyamatok követésére. Most megmutatjuk, melyik ez a két applikáció, és, hogy mit tudnak!
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.