PPC kampánykezelés

Hogyan működik a Facebook hirdetéskezelés a gyakorlatban?

Írta:
Janka
Olvasási idő:
3
perc

A TikTok megjelenése óta egyre többen festenek negatív jövőképet a Facebooknak - de az igazság az, hogy még mindig a világ legnagyobb közösségi oldala, és egyike a vállalkozások legfőbb marketingcsatornáinak. A növekvő versenyben a hirdetési költségek is egyre magasabbak, ráadásul a Facebook algoritmusának folyamatos változásai megnehezítik, hogy organikus módon érjük el a célcsoportunkat. Mindezek miatt a jól megválasztott hirdetési stratégia és a minőségi hirdetések most fontosabbak, mint valaha.

Hogyan működik a Facebook hirdetéskezelés a gyakorlatban?

Miért hirdess a Facebookon?

A népszerű közösségi platformot ma már világszerte több mint 2,7 milliárd ember használja, ezáltal a kis- és nagy vállalkozások, online és offline értékesítők számára is számtalan lehetőséget nyújt a kívánt célcsoportok elérésére és a marketingcélok megvalósítására.

Facebook közösségi média illusztráció

Kiknek való a Facebook-hirdetés?

A Facebook hirdetéskezelés során a márkaépítéstől kezdve az értékesítésig széles eszköztár áll rendelkezésre annak érdekében, hogy elérhesd azt a kampánycélt, amelyik leginkább illeszkedik vállalkozásodhoz. Ezért akkor is tudjuk ajánlani, ha:

  • olyanokat szeretnél elérni, akik még nem keresnek a termékedre vagy szolgáltatásodra, de érdekelheti őket;
  • pontosan ismered a célközönséged, és szeretnéd őket és csakis őket elérni;
  • kis összegből szeretnéd tesztelni célközönségedet, kreatívjaidat vagy épp főbb üzeneteidet;
  • növelni és skálázni szeretnéd a bevételedet, ezzel javítva a hirdetések megtérülését.

Miért érdemes profikra bíznod a hirdetéseid kezelését?

Habár egyszerűnek tűnhet a Facebook-hirdetések kezelése, ha hozzáértés nélkül állítják be a kampányokat, könnyen pénznyelővé válhat a hirdetéskezelő,mert ha a méréshez szükséges beállítások nem megfelelőek, nem jók a kreatívok, nem a kampánycélnak megfelelő célzásokat választod ki, vagy nem a megfelelő célt állítod be az üzleti célod eléréséhez, akkor eredménytelen, sikertelen és drága lesz a kampányod.

#promobox-newsletter###

A saját hirdetéskezelést abban az esetben javasoljuk Neked, ha:

  • korábban már csináltad és van némi tapasztalatod benne;
  • vagy tudsz és akarsz is időt szánni arra, hogy megtanuld;
  • vagy szeretnéd és tudod is biztosítani egy munkatársadnak a szükséges tudás elsajátítását és a későbbiekben ennek naprakészen tartását.

Ha biztos kezekben szeretnéd tudni a hirdetéseidet és eredményekre vágysz, jó döntés lehet a kiszervezés, hiszen

  • az ügynökségnek van átfogó szaktudása, amelyet folyamatosan naprakészen tartanak, így nem neked kell figyelned a rendszeresen megjelenő újdonságokat;
  • olyan beállításokat is elvégez, amire te nem is gondolnál, péládul a konverziómérést és a linkek paraméterezését, amelyek mind-mind a kampányok hatékonyságát fokozzák;
  • nemcsak megfelelően állítja be a kampányaidat, de felügyeli és optimalizálja is őket;
  • egyéni, személyre szabott hirdetéseket készít, jó minőségű kreatívokkal, és arra is figyel, hogy ezek megjelenése telefonra és laptopra is optimalizálva legyen
  • méri a kampányok hatékonyságát és javaslatokat tesz, hogy hogyan lehetne tovább fokozni a teljesítményüket,
  • riportokat is készít, amelyekből egyértelműen nyomon követheted az eredményeket.

Összegzés

Manapság a Facebook egy megkerülhetetlen online marketingcsatorna a vállalkozások életében. Ha te is szeretnéd növelni céged bevételét és a megfelelő üzenetekkel megszólítani a célközönségedet, a vállalkozásodnak ott a helye a Facebook hirdetői között.

A Facebook hirdetéskezelés hozzáértő kezekben - akár kiszervezed, akár házon belül indítod a hirdetéseket - látványos eredményeket hozhat, de kontár kezekben hatalmas károkat okozhat vállalkozásodnak, ezért mindenképpen érdemes körültekintőnek lenni a Facebook hirdetéseid elindítása előtt.

#promobox#Szeretnéd, hogy Facebook hirdetéseid biztos, szakértő kezekben legyenek?##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

 Elkészült végre a Youtube videód? Így keresőoptimalizáld!
Keresőoptimalizálás (SEO)
Elkészült végre a Youtube videód? Így keresőoptimalizáld!
Emojik jelentése - így használd őket marketingstratégiádban!
Közösségi média menedzsment
Emojik jelentése - így használd őket marketingstratégiádban!
Viszlát KATA! Merre tovább, marketing ügynökségek?
Ügynökség
Viszlát KATA! Merre tovább, marketing ügynökségek?
100 cikk a Selector blogján - Nézzük meg, mi mindenről írtunk már
Ügynökség
100 cikk a Selector blogján - Nézzük meg, mi mindenről írtunk már
Videómarketing 2022-ben
Közösségi média menedzsment
Videómarketing 2022-ben
5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz
Design
5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz
Keresőbarát weboldal felépítése
Keresőoptimalizálás (SEO)
Keresőbarát weboldal felépítése
Mi az az emberközpontú SEO, és miért kell foglalkoznod vele?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Mi az az emberközpontú SEO, és miért kell foglalkoznod vele?
Google Analytics 4 - erre figyelj oda a bevezetésnél!
Webanalitika
Google Analytics 4 - erre figyelj oda a bevezetésnél!
A Facebook csillaga újra a magasba repülhet?
Közösségi média menedzsment
A Facebook csillaga újra a magasba repülhet?
WordPress honlap biztonsági mentése
Weboldal készítés
WordPress honlap biztonsági mentése
Weboldal fejlesztés – árak, költségek, kalkulációk
Weboldal készítés
Weboldal fejlesztés – árak, költségek, kalkulációk
Legfontosabb metrikák a Google Analytics 3-ban
Webanalitika
Legfontosabb metrikák a Google Analytics 3-ban
Naprakész útmutató az Instagram használatához 2022-ben
Közösségi média menedzsment
Naprakész útmutató az Instagram használatához 2022-ben
10+1 legfontosabb dolog, hogy üzleti weboldalad hiteles legyen
Weboldal készítés
10+1 legfontosabb dolog, hogy üzleti weboldalad hiteles legyen