Blog

Címke

Facebook content

PPC kampánykezelés

Hogyan működik a Facebook hirdetéskezelés a gyakorlatban?

A TikTok megjelenése óta egyre többen festenek negatív jövőképet a Facebooknak - de az igazság az, hogy még mindig a világ legnagyobb közösségi oldala, és egyike a vállalkozások legfőbb marketingcsatornáinak. A növekvő versenyben a hirdetési költségek is egyre magasabbak, ráadásul a Facebook algoritmusának folyamatos változásai megnehezítik, hogy organikus módon érjük el a célcsoportunkat. Mindezek miatt a jól megválasztott hirdetési stratégia és a minőségi hirdetések most fontosabbak, mint valaha.

Janka
2024-03-01
Közösségi média menedzsment

A Facebook csillaga újra a magasba repülhet?

Bár éves szinten még mindig nő a Facebook-felhasználók száma, a platformnak egyre inkább össze kell szednie magát ahhoz, hogy újra és újra magára vonja első sorban az Instagram- és TikTok-párti fiatalok figyelmét. Jelentjük, elsősorban az influenszereket és saját arcukat ‘használó’ vállalkozókat érintő innovációjukkal ezt meg is tették. Ha érdekel, mivel rukkolt elő ezúttal a a Facebook, olvasd el a cikkünket!

Közösségi média menedzsment

És íme itt a Facebook Thread is!

Kétféle marketinges létezik. Az egyik azt hiszi már nem lehet hova fokozni a kampányát, a másik sosincs megelégedve, mindig innovatívabb és átütőbb szeretne lenni a piacon. Itt van a nyakunkon a Facebook Thread, ami úgy tűnik kiütéssel fog győzni mindkét tábor képviselőinél. Mutatjuk miről van szó és hogyan érdemes kiaknázni a lehetőségeit.

PPC kampánykezelés

Hoppá! Saját Facebook Creator Stúdiód lett. Mit kezdesz vele?

Izgalmas innovációkkal és üzleti lehetőségekkel rukkolt elő a Facebook. Tippekkel gazdagított cikkünkben bemutatjuk a Creator Stúdio csínját-bínját.

Közösségi média menedzsment

5 bejegyzésötlet, amivel feldobhatod a nyári contentet

Nyáron sokan mennek szabadságra, nyaralni, kikapcsolódni. A céges élet is ilyenkor jellemzően nem túl eseménydús, nincs miről beszámolni, így sokszor nehéz megtervezni, hogy milyen tartalmat lenne érdemes megosztani a közösségi médiában. Íme néhány ötlet, melyekkel elkerülhető az uborkaszezon a Facebook és Insta hírfolyamban!

Timi
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Facebook bejegyzés promo: forgalom vagy bejegyzéshez fűződő aktivitás kampány?

Az elmúlt években a Facebook organikus elérés jelentősen csökkent. Ma már ha közzéteszünk egy bejegyzést, és nem támogatjuk hirdetéssel, sokkal nehezebb elérni a felhasználókat. Ha szeretnénk hirdetéssel kiemelni egy bejegyzést, nem mindegy, milyen kampánycélt választunk. Mutatjuk, nekünk mi vált be!

Timi
2023-12-22