Csapatunk

Dóri

Dóri

EX&CX manager
Selector Digitális Marketing Ügynökség
#lifelonglearning #mentalwellbeing #languages #balance

Kommmunikáció alapszakon végeztem a Corvinuson - ezalatt költöztem ki először Angliába, ahova diplomaszerzés után is  visszatértem még fél évre. A mesterképzést az ELTE kommunikáció szakán végzem, ahonnan aztán Belgiumba fújt a szél, a Liège-i Egyetemre, ahol társadalomtudományt és művészettörténetet hallgattam franciául. Szeretem a kihívásokat, a napi rutin megtörését, de még a szükségszerűen felmerülő akadályok leküzdését is. Amikor viszont túl stresszessé válnak a mindennapok, spontán kirándulással, konyhai kísérletekkel, olvasással és új skillek elsajátításával kapcsolódok ki. Mostanában leginkább kreatív területeken képzem magam, illetve a francia nyelvtudásom igyekszem még tovább csiszolni.

A tudásba való befektetés hozza a legjobb kamatot.

2019 tavaszán, még diákként találtam rá a Selectorra, és mivel az akkori munkám nem elégítette ki a szakmai kíváncsiságom, jelentkeztem - és nem bántam meg! Egy dinamikus, végtelenül kreatív és megoldásorientált csapat tagja lettem, ahol rengeteg gyakorlatot szereztem, és gyakornokból fokról fokra önálló Account Managerré léphettem elő. Jelenlegi pozíciómban azon dolgozom, hogy egyre növekvő csapatunkban mindenki megkapja szakmailag és emberileg is azt a támogatást, amivel a leghatékonyabban és legboldogabban tudja végezni a feladatait - és hogy ezt ügyfeleink visszajelzésén is lássuk. :)

Blog

Dóri

bejegyzései

Hatékonyság

Melyek a legjobb AI szövegírók? Mire használd őket?

A mesterséges intelligencián (MI/AI) alapuló szövegíró eszközök, ha jól használjuk őket, rengeteg időt spórolhatnak nekünk. Emellett az emberi szövegíráshoz szükséges idő töredéke alatt képesek jó vagy (ritkán) kiváló minőségű tartalmakat készíteni számunkra. Ha Te is adnál nekik egy esélyt, segítünk a döntésben: összegyűjtöttük a legjobb AI szövegíró programok előnyeit és korlátait.

Dóri
2023-12-22
Keresőoptimalizálás (SEO)

A PR és a SEO szimbiózisa: pro tippek márkád erősítéséhez

A PR az egyik legfontosabb eszköz a bizalom és hírnév kiépítéséhez. Azt már kevesebben tudják, hogy a mai digitális környezetben az is elengedhetetlen, hogy integráljuk a PR-t SEO stratégiánkba. Mutatjuk, hogyan!

Dóri
2023-12-22
Tudástár

5 tipp, amivel elkerülheted a marketing kiszervezésének buktatóit

Marketingtevékenységed kiszervezése hatalmas lépés - és igen, valóban tartogathat olyan buktatókat, amelyek könnyedén romba dönthetnek egy sikeresnek ígérkező együttműködést. Mutatjuk, milyen tipikus hibákkal találkozunk, amelyeket elkerülve értékes időt, energiát és pénzt spórolhatsz cégednek!

Dóri
2023-12-22
Ügynökség

Mit kérdezz az első "randin" egy marketing ügynökségtől?

Ahogy egy első randevún, úgy egy első szakmai konzultáción is több lehet még benned a kétség, mint a bizonyosság - és ez így természetes. Épp ezért fontos, hogy felkészülten, a megfelelő kérdésekkel érkezz az első találkozóra, így azonnal meggyőződhetsz róla, van-e jövője az üzlet kapcsolatnak, vagy érdemes inkább menekülőre fognod, mielőtt még túl késő lenne…

Dóri
2023-12-22
Hatékonyság

A hatékony ClickUp workspace kialakítása: tervezéstől a bevezetésig

Akármilyen iparágban is dolgozol, a produktivitáshoz és a munka-magánélet egyensúlyához is elengedhetetlena a szervezett és a hatékony munkavégzés, és egy ezt támogató feladatkezelő rendszer. A Selectornál mi a ClickUpra támaszkodva végezzük a munkafolyamatok hatékony megszervezését, a projektmenedzsmentet, a munkaidő nyomonkövetését, a szabadságok számontartását és a jelentések készítését - hogy csak néhány példát említsünk. Most bemutatjuk azokat a lépéseket és példákat, amelyek a legjobban beváltak mind a saját, mind a mások számára történő ClickUp workspace fejlesztéseink során.

Dóri
2023-12-22
Ügynökség

Hogyan írjunk webfejlesztés briefet egy marketing ügynökségnek?

Vállalkozásod már készen áll új ügyfelek vagy vásárlók fogadására, de még hiányzik egy ütős honlap, amivel meggyőzheted őket? A legjobb dolog, amit tehetsz - akár te magad, akár szabadúszó fejlesztő, akár szakértő webfejlesztő ügynökség készíti az oldalad -, az egy webfejlesztés brief összeállítása. Ez az iránymutató dokumentum pontosan meghatározza a projekt célját, az elvárásokat és a határidőket, hogy a fejlesztési folyamat gördülékenyen, gyorsan és hatékonyan mehessen végbe. Egy jól megírt brief azonban nemcsak a fejlesztő csapat számára teszi könnyebbé a munkát, hanem azt is garantálja, hogy valóban minden elképzelésed figyelembe legyen véve a fejlesztés során. Mutatjuk, hogyan írd meg a tökéletes briefet az általad elképzelt tökéletes honlaphoz!

Dóri
2023-12-22
Ügynökség

Hogyan írjunk SEO briefet egy marketing ügynökségnek?

Képzeld el, hogy vállalkozásod honlapja egy titokzatos sziget tele kincsekkel, azaz izgalmas termékekkel vagy szolgáltatásokkal. Ha azonban senki nem ismeri a szigeted, akkor a kincseid sajnos rejtve maradnak a világ szeme előtt - éppen ezért fontos például, hogy jól megválasztott és elhelyezett keresőkifejezésekkel utat mutass az érdeklődőknek, akik így könnyebben rátalálhatnak a honlapodra. Persze nem elég csak úgy, itt-ott elhelyezned ezeket az útjelző táblákat: fontos gondosan megtervezni és alkalmazni őket egy komplex SEO stratégia részeként, hogy valóban hatékonyan működjenek, és általuk valódi értéket nyújthass érdeklődőidnek.

Dóri
2023-12-22
Ügynökség

Hogyan írjunk briefet egy marketing ügynökségnek?

Már eldöntötted, hogy vállalkozásod sikerének növelése érdekében együtt szeretnél működni egy digitális marketing ügynökséggel, de bizonytalan vagy, hogyan is keresd fel őket? Egy hatékony brief összeállítása nagyon fontos, hogy az ügynökség megismerhesse a vállalkozásod céljait, az igényeidet és a célközönségedet, és nem utolsósorban minél pontosabb ajánlatot tudjon Számodra küldeni akár már az első kapcsolatfelvétel után. Íme néhány tipp, amelyek segíthetnek abban, hogy egy igazán hatékony brieffel kezdhessétek a közös munkát!

Dóri
2023-12-22
PPC kampánykezelés

8 buktató a kulcsszókutatás során - többé ne dőlj be nekik!

Ha használtad már a Google Ads kulcsszótervező eszközét, valószínűleg ismerősek számodra a kulcsszókutatás lépései: ötletgyűjtés, csoportosítás, adatok lekérése és rendszerezése. Ne tévesszen meg azonban a látszat: a faék egyszerűségűnek tűnő eszköz számos buktatót rejt magában, amivel könnyedén elfuserálhatsz egy egyébként tökéletesen működőképes kampánytervet. Mutatjuk, mire érdemes odafigyelned a kulcsszókutatás során!

Dóri
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Kulcsfontosságú stratégiák Google Ads kampányaid sikeres újraindításához

Hacsak nem étrendkiegészítőket forgalmazó webshopot vagy csomagszállító vállalkozást üzemeltetsz, minden bizonnyal Te is nap mint nap tapasztalod a kialakult válság hatásait. A járvány hónapjai világszerte gyökeresen változtatták meg a gazdasági környezetet - ebben az új helyzetben pedig sorsdöntő lehet, hogy okos stratégiákkal, a megfelelő információk birtokában a legtöbbet hozd ki Google Ads hirdetéseidből. Összegyűjtöttük azokat a bevált technikákat, amelyeket mi is sikeresen alkalmazunk Ügyfeleink kampányainak optimalizálásához, illetve úrjaindításához.

Dóri
2023-12-22