Webfejlesztés

Hogyan helyezd el WordPress oldaladon a Facebook-képpont kódot?

Írta:
István
Olvasási idő:
2
perc

A Facebook-képpont, vagy eredeti nevén pixel segítségével könnyen mérheted a hirdetési tevékenységed hatékonyságát, és megismerheted a webhelyeden végzett látogatói műveleteket. Ha igazán eredményes kampányokat szeretnél futtatni, akkor elengedhetetlen a használata. A WordPress rendszerében számos módja létezik a Facebook pixel alapkód elhelyezésének, mi most bemutatunk egyet.

Hogyan helyezd el WordPress oldaladon a Facebook-képpont kódot?

Mire jó a Facebook-képpont

A Facebook-képpont egy olyan analitikai eszköz, amellyel mérheted a Facebook hirdetéseidre kattintó felhasználók weboldalaldon végzett akcióit. Ha a felhasználó konvertál, akkor ez az adat a pixel segítségével eljut a hirdetéshez, amelyhez a konverziós esemény köthető. Mindez lehetővé teszi, hogy egy teljesebb képet kaphass hirdetéseid hatékonyságáról.

Facebook-képpont

Facebook-képpont létrehozása

Először is nyisd meg Eseménykezelőt. Itt az Adatforrások hozzákapcsolása (zöld plusz jel) gombra nyomva válaszd ki a Web lehetőséget. Válaszd ki a Facebook-képpont lehetőséget, majd kattints a Hozzákapcsolás gombra. Add meg a Képpont nevét, és a weboldalad URL-címét, majd végül kattints a Folytatás gombra. Ezzel létre is jött a pixel.

#promobox-newsletter###

A Facebook-képpont elhelyezése

Ahhoz, hogy a WordPress oldaladra elhelyezd a Facebook pixel kódot, szükséged lesz a Head, Footer and Post Injections bővítményre. Visszatérve az Eseménykezelőbe jelöld ki az újonnan létrehozott képpontot, és kattints a Képpont beállításának folytatása gombra, majd válaszd ki a Kód manuális elhelyezése opciót.

Facebook-képpont kód másolása

Itt egy gombnyomással ki tudod másolni a kódot. Ha ez megvan, navigálj át a WordPress kezelőfelületén a Beállítások > Header and Footer menüpontra. Itt a legelső rubrikába, azaz a <head> szekcióba helyezd el a kimásolt kódot. Ez biztosítja, hogy minden oldalon megfelelően működjön a Facebook-képpont. A beállítási folyamatot folytatva opcionálisan bekapcsolhatod az Automatikus speciális megfeleltetés beállítást, ezzel elősegítve, hogy a Facebook algoritmusa könnyedén beazonosítsa minden látogatód például egy remarketing kampányhoz.

Ne feledd, hogy a pixel nem kezd el azonnal mérni weboldaladon, szükség lehet néhány órára, hogy megjelenjenek az adatok a hirdetéskezelőben. Ahhoz, hogy felgyorsítsd ezt a folyamatot, mindenképp ürítsd ki a WordPress cache bővítményed gyorsítótárát (ha használsz ilyet)! Azt, hogy a kód beépült-e az oldaladba, könnyedén ellenőrizheted a Facebook Pixel Helper Chrome bővítménnyel, de a Facebook eseménykezelő oldalán azt is megnézheted, hogy pontosan milyen kódok futnak le az oldalon.

Zárszó

Miután elhelyezted a képpontod alapkódját a webhelyeden, eseményeket állíthatsz be a számodra fontos műveletek – például a vásárlások, regisztrációk – mérésére.

#promobox-szolg-ppc-facebook#További segítségre lenne szükséged, vagy csak inkább szakemberekre bíznád az ilyesféle módosításokat?##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Last minute Black Friday PPC kisokos
PPC kampánykezelés
Last minute Black Friday PPC kisokos
Melyik Wordpress  honlapépítőt válaszd?
Webfejlesztés
Melyik Wordpress honlapépítőt válaszd?
A weboldal készítés szabályai
Webfejlesztés
A weboldal készítés szabályai
Alapkövetelmények Google shopping kampány indításához
PPC kampánykezelés
Alapkövetelmények Google shopping kampány indításához
Ezekre figyelj Google Ads kampány kizáró kulcsszavainál
PPC kampánykezelés
Ezekre figyelj Google Ads kampány kizáró kulcsszavainál
Legfontosabb metrikák a Google Analytics 3-ban
Webanalitika
Legfontosabb metrikák a Google Analytics 3-ban
Így írj kreatív briefet egy marketing ügynökségnek!
Ügynökség
Így írj kreatív briefet egy marketing ügynökségnek!
Honnan szerezzek képeket a honlapomra?
Design
Honnan szerezzek képeket a honlapomra?
5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz
Design
5 tipp a hatásos hirdetési kreatívokhoz
Hogyan válassz színt a vállalkozásodnak - a színek jelentősége a marketingben
Design
Hogyan válassz színt a vállalkozásodnak - a színek jelentősége a marketingben
5 tipp az ütős hirdetésszöveg íráshoz
PPC kampánykezelés
5 tipp az ütős hirdetésszöveg íráshoz
Naprakész útmutató az Instagram használatához 2022-ben
Közösségi média menedzsment
Naprakész útmutató az Instagram használatához 2022-ben
 Elkészült végre a Youtube videód? Így keresőoptimalizáld!
Keresőoptimalizálás (SEO)
Elkészült végre a Youtube videód? Így keresőoptimalizáld!
Instagram Reels vs. TikTok - melyik videos platformot használjam?
Közösségi média menedzsment
Instagram Reels vs. TikTok - melyik videos platformot használjam?
Hogyan segíthet a Facebook hirdetés optimalizálása a vállalkozásod felpörgetésében?
PPC kampánykezelés
Hogyan segíthet a Facebook hirdetés optimalizálása a vállalkozásod felpörgetésében?