Webfejlesztés

Hogyan helyezd el WordPress oldaladon a Facebook-képpont kódot?

Írta:
István
Olvasási idő:
2
perc

A Facebook-képpont, vagy eredeti nevén pixel segítségével könnyen mérheted a hirdetési tevékenységed hatékonyságát, és megismerheted a webhelyeden végzett látogatói műveleteket. Ha igazán eredményes kampányokat szeretnél futtatni, akkor elengedhetetlen a használata. A WordPress rendszerében számos módja létezik a Facebook pixel alapkód elhelyezésének, mi most bemutatunk egyet.

Hogyan helyezd el WordPress oldaladon a Facebook-képpont kódot?

Mire jó a Facebook-képpont

A Facebook-képpont egy olyan analitikai eszköz, amellyel mérheted a Facebook hirdetéseidre kattintó felhasználók weboldalaldon végzett akcióit. Ha a felhasználó konvertál, akkor ez az adat a pixel segítségével eljut a hirdetéshez, amelyhez a konverziós esemény köthető. Mindez lehetővé teszi, hogy egy teljesebb képet kaphass hirdetéseid hatékonyságáról.

Facebook-képpont

Facebook-képpont létrehozása

Először is nyisd meg Eseménykezelőt. Itt az Adatforrások hozzákapcsolása (zöld plusz jel) gombra nyomva válaszd ki a Web lehetőséget. Válaszd ki a Facebook-képpont lehetőséget, majd kattints a Hozzákapcsolás gombra. Add meg a Képpont nevét, és a weboldalad URL-címét, majd végül kattints a Folytatás gombra. Ezzel létre is jött a pixel.

#promobox-newsletter###

A Facebook-képpont elhelyezése

Ahhoz, hogy a WordPress oldaladra elhelyezd a Facebook pixel kódot, szükséged lesz a Head, Footer and Post Injections bővítményre. Visszatérve az Eseménykezelőbe jelöld ki az újonnan létrehozott képpontot, és kattints a Képpont beállításának folytatása gombra, majd válaszd ki a Kód manuális elhelyezése opciót.

Facebook-képpont kód másolása

Itt egy gombnyomással ki tudod másolni a kódot. Ha ez megvan, navigálj át a WordPress kezelőfelületén a Beállítások > Header and Footer menüpontra. Itt a legelső rubrikába, azaz a <head> szekcióba helyezd el a kimásolt kódot. Ez biztosítja, hogy minden oldalon megfelelően működjön a Facebook-képpont. A beállítási folyamatot folytatva opcionálisan bekapcsolhatod az Automatikus speciális megfeleltetés beállítást, ezzel elősegítve, hogy a Facebook algoritmusa könnyedén beazonosítsa minden látogatód például egy remarketing kampányhoz.

Ne feledd, hogy a pixel nem kezd el azonnal mérni weboldaladon, szükség lehet néhány órára, hogy megjelenjenek az adatok a hirdetéskezelőben. Ahhoz, hogy felgyorsítsd ezt a folyamatot, mindenképp ürítsd ki a WordPress cache bővítményed gyorsítótárát (ha használsz ilyet)! Azt, hogy a kód beépült-e az oldaladba, könnyedén ellenőrizheted a Facebook Pixel Helper Chrome bővítménnyel, de a Facebook eseménykezelő oldalán azt is megnézheted, hogy pontosan milyen kódok futnak le az oldalon.

Zárszó

Miután elhelyezted a képpontod alapkódját a webhelyeden, eseményeket állíthatsz be a számodra fontos műveletek – például a vásárlások, regisztrációk – mérésére.

#promobox-szolg-ppc-facebook#További segítségre lenne szükséged, vagy csak inkább szakemberekre bíznád az ilyesféle módosításokat?##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

A hírlevél készítés szabályai - így küldj hírlevelet!
Közösségi média menedzsment
A hírlevél készítés szabályai - így küldj hírlevelet!
Nem az évvége a kiemelt szezonod? Erre figyelj hirdetési büdzséd kezelésekor!
PPC kampánykezelés
Nem az évvége a kiemelt szezonod? Erre figyelj hirdetési büdzséd kezelésekor!
Így helyezz el Facebook pixel, Google Analytics és Google Tag Manager követőkódot WordPress oldaladon
Webanalitika
Így helyezz el Facebook pixel, Google Analytics és Google Tag Manager követőkódot WordPress oldaladon
YouTube Shorts SEO: minden, amit tudnod kell!
Keresőoptimalizálás (SEO)
YouTube Shorts SEO: minden, amit tudnod kell!
A hatékony ClickUp workspace kialakítása: tervezéstől a bevezetésig
Hatékonyság
A hatékony ClickUp workspace kialakítása: tervezéstől a bevezetésig
2+4 kihagyhatatlan Google eszköz Wordpress alapú weboldalak számára
Webfejlesztés
2+4 kihagyhatatlan Google eszköz Wordpress alapú weboldalak számára
Így alkosd meg a márkaidentitásod!
Közösségi média menedzsment
Így alkosd meg a márkaidentitásod!
A tartalommarketing és a linképítés kéz a kézben járnak: így használd őket együtt
Keresőoptimalizálás (SEO)
A tartalommarketing és a linképítés kéz a kézben járnak: így használd őket együtt
Miért éri meg jobban, ha ügynökségre bízod a hirdetéskezelést?
Ügynökség
Miért éri meg jobban, ha ügynökségre bízod a hirdetéskezelést?
Mi az az employer branding, és hogyan teheti sikeressé a Te cégedet is?
Tudástár
Mi az az employer branding, és hogyan teheti sikeressé a Te cégedet is?
TikTok SEO - Így kerülj előre a keresési találatok listáján!
Keresőoptimalizálás (SEO)
TikTok SEO - Így kerülj előre a keresési találatok listáján!
Keresletfokozó kampányok - ezt kell tudnod a Discovery-kampányok utódjáról
PPC kampánykezelés
Keresletfokozó kampányok - ezt kell tudnod a Discovery-kampányok utódjáról
Így növelheti bevételeidet egy jó webdesigner
Webfejlesztés
Így növelheti bevételeidet egy jó webdesigner
Helyettesítheti a ChatGPT a szövegírókat?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Helyettesítheti a ChatGPT a szövegírókat?
GA4 (Google Analytics 4) - újdonságok és az Analytics átállás 2023-ban
Webanalitika
GA4 (Google Analytics 4) - újdonságok és az Analytics átállás 2023-ban