Webfejlesztés

Hogyan helyezd el WordPress oldaladon a Facebook-képpont kódot?

Írta:
István
Olvasási idő:
2
perc

A Facebook-képpont, vagy eredeti nevén pixel segítségével könnyen mérheted a hirdetési tevékenységed hatékonyságát, és megismerheted a webhelyeden végzett látogatói műveleteket. Ha igazán eredményes kampányokat szeretnél futtatni, akkor elengedhetetlen a használata. A WordPress rendszerében számos módja létezik a Facebook pixel alapkód elhelyezésének, mi most bemutatunk egyet.

Hogyan helyezd el WordPress oldaladon a Facebook-képpont kódot?

Mire jó a Facebook-képpont

A Facebook-képpont egy olyan analitikai eszköz, amellyel mérheted a Facebook hirdetéseidre kattintó felhasználók weboldalaldon végzett akcióit. Ha a felhasználó konvertál, akkor ez az adat a pixel segítségével eljut a hirdetéshez, amelyhez a konverziós esemény köthető. Mindez lehetővé teszi, hogy egy teljesebb képet kaphass hirdetéseid hatékonyságáról.

Facebook-képpont

Facebook-képpont létrehozása

Először is nyisd meg Eseménykezelőt. Itt az Adatforrások hozzákapcsolása (zöld plusz jel) gombra nyomva válaszd ki a Web lehetőséget. Válaszd ki a Facebook-képpont lehetőséget, majd kattints a Hozzákapcsolás gombra. Add meg a Képpont nevét, és a weboldalad URL-címét, majd végül kattints a Folytatás gombra. Ezzel létre is jött a pixel.

#promobox-newsletter###

A Facebook-képpont elhelyezése

Ahhoz, hogy a WordPress oldaladra elhelyezd a Facebook pixel kódot, szükséged lesz a Head, Footer and Post Injections bővítményre. Visszatérve az Eseménykezelőbe jelöld ki az újonnan létrehozott képpontot, és kattints a Képpont beállításának folytatása gombra, majd válaszd ki a Kód manuális elhelyezése opciót.

Facebook-képpont kód másolása

Itt egy gombnyomással ki tudod másolni a kódot. Ha ez megvan, navigálj át a WordPress kezelőfelületén a Beállítások > Header and Footer menüpontra. Itt a legelső rubrikába, azaz a <head> szekcióba helyezd el a kimásolt kódot. Ez biztosítja, hogy minden oldalon megfelelően működjön a Facebook-képpont. A beállítási folyamatot folytatva opcionálisan bekapcsolhatod az Automatikus speciális megfeleltetés beállítást, ezzel elősegítve, hogy a Facebook algoritmusa könnyedén beazonosítsa minden látogatód például egy remarketing kampányhoz.

Ne feledd, hogy a pixel nem kezd el azonnal mérni weboldaladon, szükség lehet néhány órára, hogy megjelenjenek az adatok a hirdetéskezelőben. Ahhoz, hogy felgyorsítsd ezt a folyamatot, mindenképp ürítsd ki a WordPress cache bővítményed gyorsítótárát (ha használsz ilyet)! Azt, hogy a kód beépült-e az oldaladba, könnyedén ellenőrizheted a Facebook Pixel Helper Chrome bővítménnyel, de a Facebook eseménykezelő oldalán azt is megnézheted, hogy pontosan milyen kódok futnak le az oldalon.

Zárszó

Miután elhelyezted a képpontod alapkódját a webhelyeden, eseményeket állíthatsz be a számodra fontos műveletek – például a vásárlások, regisztrációk – mérésére.

#promobox-szolg-ppc-facebook#További segítségre lenne szükséged, vagy csak inkább szakemberekre bíznád az ilyesféle módosításokat?##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Nem semmi! Megoldások 404-es hibára
Keresőoptimalizálás (SEO)
Nem semmi! Megoldások 404-es hibára
Melyek a legjobb AI szövegírók? Mire használd őket?
Hatékonyság
Melyek a legjobb AI szövegírók? Mire használd őket?
Online marketing: a hosszú távú befektetés
Ügynökség
Online marketing: a hosszú távú befektetés
A PR és a SEO szimbiózisa:  pro tippek márkád erősítéséhez
Keresőoptimalizálás (SEO)
A PR és a SEO szimbiózisa: pro tippek márkád erősítéséhez
Így hirdess a TikTokon 2024-ben!
PPC kampánykezelés
Így hirdess a TikTokon 2024-ben!
5 tipp, amivel elkerülheted a marketing kiszervezésének buktatóit
Tudástár
5 tipp, amivel elkerülheted a marketing kiszervezésének buktatóit
Legyél képben: A képek keresőoptimalizálásának lépései
Keresőoptimalizálás (SEO)
Legyél képben: A képek keresőoptimalizálásának lépései
A marketing ügynökség buyer personái
Ügynökség
A marketing ügynökség buyer personái
Így forradalmasítja a Google AI a hirdetéskezelést
PPC kampánykezelés
Így forradalmasítja a Google AI a hirdetéskezelést
Erre is használhatod a képalapú keresést
Keresőoptimalizálás (SEO)
Erre is használhatod a képalapú keresést
Mire jó a link rövidítés? Melyik linkrövidítőt használd?
Hatékonyság
Mire jó a link rövidítés? Melyik linkrövidítőt használd?
Miről szól a performance marketing?
Tudástár
Miről szól a performance marketing?
Mit kérdezz az első "randin" egy marketing ügynökségtől?
Ügynökség
Mit kérdezz az első "randin" egy marketing ügynökségtől?
Lokális SEO: döntő lehetőség a helyi vállalkozások számára
Keresőoptimalizálás (SEO)
Lokális SEO: döntő lehetőség a helyi vállalkozások számára
Hogyan válassz online marketing ügynökséget?
Ügynökség
Hogyan válassz online marketing ügynökséget?