Hatékonyság

Online kérdőív készítés 2024-ben - a legjobb eszközök

Írta:
Selector
Olvasási idő:
4
perc

Légy akár diák, piackutató, marketinges, designer vagy cégvezető, egy jól összeállított kérdőív rengeteget segíthet mindennapi munkád során - egy online kérdőívkészítővel pedig különösen gyorsan és hatékonyan gyűjthetsz és elemezhetsz ki értékes visszajelzéseket bármilyen területen. Cikkünkben bemutatjuk, milyen ingyenes és fizetős megoldások közül válogathatsz!

Milyen célokra használhatók az online kérdőív szerkesztő programok?

Az online kérdőív szerkesztő programok változatos igényekhez igazodnak: minden olyan területen használhatjuk őket, ahol választ szeretnénk kapni a kérdéseinkre, illetve jobban megismerni partnereinket vagy ügyfeleinket - így használatuk őket akár a magánélettől az oktatáson át az üzleti élet legmagasabb szintjeig terjedhet.

#m1-y#Csak hogy néhány példát említsünk:##

  • Cégtulajdonosként felmérhetjük vele vásárlóink, ügyfeleink elégedettségét vagy márkánk megítélését.
  • Piackutatóként értékes visszajelzéseket gyűjthetünk például egy adott célcsoport elvárásairól.
  • Termékfejlesztés során javaslatokat gyűjthetünk vele a fejlesztői csapattól vagy akár ügyfeleinktől.
  • A márkánk iránti bizalom növelése érdekében vásárlói viszajelzéseket gyűjthetünk, amelyeket aztán (természetesen hozzájárulással) közzétehetünk honlapunkon.
  • UX kutatás során felmérhetjük vele, hogy egy honlap mennyire igazodik a felhasználók elvárásaihoz és igényeihez.
  • Szavazást állíthatunk össze új ötletek, javaslatok kapcsán.
  • Online vizsgákat vagy kvízeket is készíthetünk akár oktatás, akár csapatépítés céljából.

Összefoglalva: az online kérdőívek ereje abban rejlik, hogy minden korábbinál gyorsabban és hatékonyabban gyűjthetük velük nagyszámú adatot a célközönségünktől, utat nyitva a további fejlődés felé.

Pár kérdés, amit érdemes feltenned magadnak egy online kérdőív elkészítése előtt

Mielőtt online kérdőívet készítünk, rá kell szánnunk a megfelelő időt a kutatási kérdések összeállítására. Ha készítettél már bármilyen kutatást vagy interjút, ez fájóan ismerős emlék lehet - de valószínűleg arra is emlékszel, hogy tényleg nem érdemes kihagyni a folyamatból. Nézzük tehát, hogyan érdemes összeállítani egy online kérdőívet!

Először meg kell határoznunk a kutatás fő célját, majd az ehhez igazodó, logikusan egymásra épülő kérdéseket. Ha ezt kihagyod, utólag vakarhatod a fejed, ha a kérdőívek kiértékelése során kiderül, hogy a legfontosabb kérdéseidre nem is kaptál választ.

#m1-p#Íme azok az alapkérdések, amelyeket érdemes feltenned magadnak a hatékony kérdőív elkészítéséhez:##

  • Mi a kutatásod célja?
  • Ki a célcsoport, akiktől szeretnél informácót gyűjteni?
  • Milyen információkat szeretnél gyűjteni?
  • Szükséged van-e érzékeny/személyes adatok gyűjtésére? Ha igen, fontos, hogy ezeket felelősségteljesen kezeld majd az elemzés során, és erről előzetesen tájékoztasd kitöltőidet is!
  • Inkább kvantitatív, azaz számokban mérhető, vagy kvalitatív jellegű kutatás segítene megszerezni ezeket az információkat?
  • Milyen döntéshez segítenek majd hozzá a kérdéseidre kapott válaszok?
  • Hány darab kitöltésre van szükséged a döntéshez?
  • Milyen adatvédelmi és adatkezelési törvényeknek (például GDPR) kell megfelelned az általad gyűjtött adatok és célközönséged figyelembevételével?

A legutolsó kérdés kapcsán különösen fontos mérlegelned, hiszen ha túl kevesen töltik ki a kérdőíved, torz képet kaphatsz a vizsgált területről - ha pedig feleslegesen sokan, akkor jelentősen kitolódhat a kiértékelésre fordított idő, ezáltal a döntésed időpontja is, értékes napokat pazarolva.

Kérdőív készítés online: előnyök

Azt valószínűleg már te is észrevetted, hogy ma már sok honlapon, sőt a közösségi média felületeken is sorra-másra találkozhatunk kérdőívekkel, és meglepő módon már online hirdetések formájában is (gondoljunk csak a YouTube saját, videók előtti reklámblokkjába tett elégedettségmérő kérdőívére!).

Az online térben az adatok gyűjtése és elemzése ugrásszerűen megnőtt: egyre több platformon, egyre több termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban tesznek fel nekünk kérdéseket különböző cégek. Könnyű belátni, hogy miért: kérdőívvel adatot gyűjten még soha nem volt ilyen egyszerű.

#m1-y#Lássuk, mik az online kérdőív készítők legfőbb előnyei:##

  • Olcsó megoldás – Az online űrlapokkal sokat spórolhatunk, hiszen felváltják a papír formanyomtatványokat. Míg a papíralapú kérdőívek sokszorítása és elküldése nemcsak az időt, de az anyagiakat tekintve is rengeteg erőforrást emésztett fel, addig egy digitális kérdőív egészen nagy példányszámban is olcsón sokszorosítható és terjeszthető, így igazán költséghatékony megoldás.
  • Gyors – Az online kérdőívek esetében nem kell a postára vagy egy kérdőívezést végző kollégára bízni a terjesztést: közvetlenül, pillanatok alatt eljuttathatjuk őket célközönségünkhöz. Ezáltal a visszajelzés ideje is jelentősen lerövidül, így akár napokon belül lefolytathatunk egy-egy felmérést.
  • Ügyfélre szabható – Az online kérdőívek különböző beállításokkal különböző célcsoportokra szabhatók: az általunk előhetesen megadott vagy a kitöltő által bejelölt opciók alapján automatikusan módosulhat a kérdések tartalma vagy sorrendje. Ez nemcsak a mi dolgunkat teszi egyszerűbbé (nem kell irreleváns válaszok kiszűrésével bajlódnunk), hanem a válaszadóink számára is jóval gördülékenyebbé teszi a kérdőív kitöltését.

Kérdőív készítés online: hátrányok

Az előbb felsorolt előnyök mellett eltörpülnek a hátrányok, de fontos ezekről is szót ejteni - mert az online kérdőívek azért nem minden esetben bizonyulnak a legjobb választásnak.

  • Ellenőrizhetőség hiánya – Míg egy személyesen kitöltött kérdőívben sokkal kevesebb a valószínűsége, hogy például egy 40 éves 26 évesnek jelöli magát, addig ez az online, "arc nélkül" kitöltött kérdőívek esetén jóval gyakoribb lehet. Mivel a kérdőív készítőjének nem igazán van módja ellenőrizni a megadott válaszok valóságtartalmát, könnyen torz eredmény születhet, ami nemhogy segítené, de hátráltathatja is a munkád.
Ha fontos, hogy például csak és kizárólag cégvezetők vagy egyetemisták egy csoportja töltse ki a kérdőíved, és nincs meg az elérhetőségük, akkor érdemes a lassabb, de jobban ellenőrizhető, személyesen kitölthető kérdőívekhez ragaszkodnod.
  • Bizonyos technikai és egyéb tényezők nehezíthetik az online kitöltést – Érdemes felkészülnöd rá, hogy egy instabil internetkapcsolat, kimaradozó áram, túl lassú vagy lefagyásra hajlamos digitális eszköz vagy a felhasználói tudás hiánya könnyen vezethet rosszul vagy hiányosan kitöltött kérdőívekhez. Különösen fontos erre figyelned akkor, ha célközönséged lakhelye, társadalmi helyzete, egészségügyi állapota, életkora vagy egyéb tulajdonsága megnöveli ezeket a veszélyeket.
  • Okostelefonnal nem mindegyiket van lehetőség kitölteni - A fenti pontunk kapcsán mindenképp érdemes azt is előre megfontolnod, hogy milyen eszközön szeretnéd majd kitöltetni a kérdőívedet. Ha a célközönséged tagjai valószínűleg mobilon (is) megnyitják majd, mindenképp érdemes olyan eszközt találnod, ami képes reszponzív módon megjeleníteni az online űrlapot.

Mitől jó egy online kérdőív készítő szoftver?

Az online űrlapkészítő programok segítségével olyan kérdőíveket hozhatsz tehát létre, amelyek könnyen megoszthatók másokkal, és számos kérdéstípus megjelenítésére alkalmasak. A fejlettebb szoftverek elemzési funkcióval és a kérdőív hozzáférésének szabályozásával is rendelkeznek.

#m1-p#De nézzük, a számos funkció közül mi az, ami megkülönbözteti a legjobb online kérdőívkészítő eszközőket:##

  • Egyszerű használat - Lehet akármennyi funkciója egy űrlapkészítő programnak, ha azok átláthatatlan és túl komplex módon vannak megjelenítve. A legjobb online kérdőív készítő szoftverek használata könnyen és gyorsan elsajátítható.
  • Testreszabhatóság - Igényeidhez mérten az is fontos, hogy túl egyszerű se legyen a felület: jó, ha elérhetőek különböző kérdéstípusok, skálák, pontozási modellek a modulok között. Ezeknek köszönhetően sokkal könnyebben gyűjtheted össze a számodra hasznos információkat.
  • Könnyű terjeszthetőség - Fontos tényező, hogy néhány kattintás elegendő legyen ahhoz, hogy a kérdőív eljusson a felhasználókhoz.
  • Adatvédelmi funkciók - Akárhol is tevékenykedsz, valamilyen adatkezelési és adatvédelmi törvény rád is vonatkozik - és jó, ha az általad használt szoftver is maximálisan biztonságosan kezeli az adatokat.
  • Átlátható árazás - Tartózkodj azoktól az eszközöktől, ahol nem egyértelmű, hogy milyen áron milyen funkciókat érhetsz el.

#m1-y#Érdemes olyan kérdőívkészítővel kezdened, ahol van ingyenes csomag vagy próbaidőszak, így kötelezettségek nélkül kipróbálhatod, megfelel-e az igényeidnek.##

A legjobb online kérdőív készítő eszközök

Google Forms - az egyszerű, de nagyszerű közönségkedvenc

A Google Forms kitűnő platform, ha gyorsan kell összeállítanod egy kérdőívet. Olyannyira felhasználóbarát, hogy sokszor már a gépelés közben kitalálja a program a kérdéstípust, így rengeteg időt spórolhatsz vele.

Előnyök:

  • Talán a legnagyobb előnye, hogy mindent tud, amire egy általános kérdőív elkészítéséhez szükséged lehet, és teljesen ingyenes!
  • Mivel a Google Forms széles körben ismert, nagy az esély rá, hogy célközönséged tagjai is sokkal szívesebben használják, mint egy számukra ismeretlen eszközt, hiszen tudják, mire számíthatnak.
  • Kiválaszthatsz külön fejlécképet a kérdőívhez, így egyedi, témádhoz illő megjelenést kölcsönözhetsz neki. Emellett sablonokból is válogathatsz, ha egy kis inspirációt szeretnél.
  • Az elkészült kérdőív könnyen terjeszthető e-mailben, közzétehető linkként, illetve beágyazható HTML-ként a weboldaladon is.
  • A folyamatosan frissülő dashboardon megnézheted, hányan töltötték már ki a kérdőívedet, illetve hogy az egyes kérdések alatt hogy alakult a válaszok tartalma, megoszlása.
  • Nem utolsósorban az adatok könnyen letölthetők egy Google Sheet táblázatba, ahol rögtön neki is láthatsz az adatok rendszerezésének.
  • A Google Forms használatával nem kell amiatt aggódnod, hogy mobilról esetleg nehézkes lenne a kitöltés, ott is megfelelően jelenik meg.
  • Magyar nyelven is elérhető.

Hátrányok:

  • Google-fiók nélkül nem használható teljeskörűen. Ha a kérdőívednél fontos például, hogy a kitöltő megadja az e-mail címét, vagy hogy csak egyszer töltse ki az űrlapot, akkor ezen funkciók bekapcsolásával sajnos csak Google-fiókba bejelentkezve lehet használni a felületet.
  • Ha valamilyen okból (pl. egy videós verseny pályamunkáinak beküldéséhez) nagyméretű fájlokat kell gyűjtened, nem ez lesz a számodra legjobb eszköz - legalábbis nem az ingyenes verzióban, hiszen itt csak 15 GB-nyi adatot tölthet fel egy felhasználó.
  • Nem lehet személyre szabni a dátumválasztó eszközt, hogy csak egy adott dátumtartományon belül fogadjon el válaszokat a kérdőívünk. Ez kellemetlen lehet, ha később emiatt sok irreleváns választ kell kiszűrnünk a feldolgozás során.
  • A Google általában csak a saját eszközeivel biztosít összekötési lehetőséget, és itt sincs ez másképp. Hiába szeretnéd például Mailchimpes hírleveledbe ágyazni a kérdőívet, hogy közvetlenül azon belül tölthessék ki feliratkozóid, erre ezzel az eszközzel nincs lehetőséged.

Neked ajánljuk, ha:

  • Egy egyszerű, könnyen és gyorsan kezelhető online kérdőívkészítőt keresel, amit mind megjelenésében, mind kérdéstípusokban minimálisan, de az igényeidre szabhatsz.
  • Már rendelkezel Google-fiókkal, ahogy nagy valószínűséggel kitöltőid is. (Ez szükséges több funkció eléréshez is).
  • Szeretnéd a Google Sheet felületét használni a kiértékeléshez, ahova egy kattintással importálhatod az eredményeket.
  • Nincs szükséged olyan haladó integrácókra, mint például a pop-up ablakba vagy hírlevélbe való beágyazás.

#m1-y#TIPP: A Selectornál mi is rendszeresen használjuk, például a féléves teljesítményértékelők során!##

A Google Form segít az online kérdőív kiértékelésében.
A Google Forms lehetővé teszi, hogy folyamatosan nyomon kövesd a beérkező válaszokat.

Microsoft Forms - a letisztult és átlátható Microsoft-családtag

A Google Formshoz hasonló űrlapkészítő program - egyszerűen és nagyon gyorsan létrehozhatunk vele online kérdőíveket. A Microsoft Forms ingyenes, csak be kell jelentkezned Microsoft-fiókodba a használatához.

Előnyök:

  • Ingyenesen elérhető Microsoft-fiókkal.
  • Jelenleg 6 dizájnsablon áll a rendelkezésedre.
  • Itt is többféle kérdéstípusból válaszhatsz.
  • A kérdések hozzáadása egyszerű, gyorsan elsajátítható a felület használata.
  • A válaszokat listában vagy diagramban is lementheted, Excelben pedig kiértékelheted az adatokat.
  • Magyar nyelven elérhető.

Hátrányok:

  • A Microsoft is erősen védi a saját termékeit, így az integrációs lehetőségek itt is korlátozottak, főleg Microsoft termékekkel tudod összekötni a kérdőívkészítőt.
  • Ha olyan haladó, interaktív funkciókra van szükséged, mint például logikai ugrások vagy számítások elvégzése a formon belül, akkor a Microsoft Forms nem a legjobb választás.

Neked ajánljuk, ha:

  • Értékeled a gyors, egyszerű, letisztult kezelőfelületet, és nincs szükséged haladó beállításokra vagy integrációra.
  • Van Microsoft-fiókod.
  • Szívesen használnál MS Office programokat (például Excel, PPT) a kérdőív kiértékelése és eredményeinek prezentálása során.
A Microsoft Forms egyszerű, letisztult kezelőfelületet kínál többféle sablonnal.
Forrás: Microsoft Forms

Jotform - a színes és innovatív

A Jotformnak hatalmas sablonkönyvtára van, a felület élénk színekkel és különböző animációkkal rendelkezik, illetve könnyen áttekinthető. Ezt a platformot professzionális felhasználása és magáncélra egyaránt használhatjuk, hiszen kivételesen változatos és testreszabható.

Előnyök:

  • Rengeteg hasznos widget és integráció elérhető: jelölőnégyzetek hozzáadása, PDF-beágyazás, dátumfoglalás elfogadása, emojis csúszka beillesztése vagy akár aláírásgyűjtés a DocuSign integrációval.
  • Itt már fejlettebb testreszabási eszközök állnak rendelkezésedre a megjelenés szerkesztésénél, ráadásul több ezer (!) sablonból választhatsz.
  • Van ingyenes csomag, ami különösen akkor hasznos, ha csak egyszer-egyszer használnád, kisebb számú kérdőívhez.

Hátrányok:

  • Az elemzési felülete egy kicsit összetettebb, elsőre nehezebb lehet rajta kiigazodnod.
  • Az ingyenes csomagban csak limitált funkciók érthetők el, a fizetős csomagok pedig - különösen egy magyar pénztárcának - már elég drágák (bővebben lásd itt).
  • Magyar nyelven nem elérhető.

Neked ajánljuk, ha:

  • Szeretnél igazán egyedi megjelenésű kérdőíveket létrehozni.
  • Szükséged van haladóbb integrációkra például dokumentumok aláíratásához.
  • Szeretnéd feldobni a kérdőíved egyedi widgetekkel, mezőkkel.
  • Neked és célközönségednek sem zavaró, hogy a kezelőfelület nem elérhető magyarul.
A Jotformmal akár olyan egyedi mezőket is hozzáadhatsz a kérdőívedhez, mint az emojis csúszka.
Forrás: Jotform

Survio - céges használatra, magyar nyelven is

A Survio inkább "szakmai" platform, ami többek között cégvezetőket, valamint marketinges, piackutató, illetve HR-szakembereket céloz. Ettől függetlenül természetesen számos más célra is használható.

Előnyök:

  • Magyar nyelven elérhető
  • 100+ kérdőív sablon vár, elsősorban a vásárlók és alkalmazottak véleményének megismerésére szabva
  • 24/7 ügyfélszolgálatuk van
  • Különböző funkciók biztosítják az adatvédelmet és biztonságot
  • Az alapfunkciók mindig ingyenesek maradnak
  • Cégként kérhetsz egyedi árajánlatot is

Hátrányok:

  • Sajnos az ingyenes verzióban csak alapfunkciók érhetők el, ezután havi 4575 Ft-tól válthatsz fizetős csomagra (bővebben lásd itt.)

Neked ajánljuk, ha:

  • Elsősorban professzionális, munkahelyi célra keresel online kérdőívkészítő eszközt cégként vagy nonprofit szervezetként, és fontos, hogy ezen a téren különböző sablonok segítsék a munkád, magyar nyelven is.
  • Nem zavar, ha a zsebedbe kell nyúlnod a kérdőívkészítő teljeskörű használatához.

#promobox-newsletter#Szívesen olvasnál további összefoglalókat online eszközökről és megoldásokról? Cikkünk alább folytatódik, itt pedig feliratkozhatsz havi hírlevelünkre további hasznos tippekért!##

Formstack - a nagyvállalati játékos

A Formstack csak fizetős verzióban elérhető, de nagyon népszerű a nagyvállalatok körében, hiszen letisztult felületet kínál az online kérdőívek készítéshez, ahol drag and drop módszerrel alakíthatjuk ki az űrlap szerkezetét. Egy igazi joker választás - egészségügyi kérdőív sablonoktól a pénzügyes teljesítményértékelésen át a felsőoktatási vizsgasorokig bármit létrehozhatsz vele előkészített sablonokból, néhány kattintással.

Előnyök:

  • Bonyolultabb megoldásokat is kivitelezhetsz vele.
  • Rengeteg sablonjuk van a különböző iparágakhoz, illetve azok igényeihez, munkafolyamataihoz és szabályaihoz igazítva - az oktatástól az egészségügyön át a pénzügyig.

Hátrányok:

  • Az ára elég borsos, és nincs ingyenes verziója. (Bővebben lásd itt.)
  • Magyar nyelven nem elérhető.

Neked ajánljuk, ha:

  • Oktatásban, egészségügyben, jogi pályán, pénzügyben vagy egyéb iparágban, nagyvállalati környezetben lenne szükséged egy megbízható kérdőívkészítőre (nem magyar nyelven).
  • Fontos számodra, hogy sokféle integráció rendelkezésedre álljon például aláírások gyűjtéséhez, a sales vagy CRM rendszerrel való összekötéshez, és így tovább.
  • Nem zavar, ha havonta magasabb összeget kell fizetned az online kérdőív készítő programért.
A Formstack online kérdőívkészítő használata
A Fomstack kezelőfelületén is számos mezőtípus közül választhatunk.
Forrás: Formstack

QuestionScout - kifinomult elegancia sok extra funkcióval, csapatmunkához is

A QuestionScout egy itthon kevésbé ismert, de kiváló eszköz online kérdőívek létrehozásához, akár magáncélra, akár üzleti haszálathoz - valamint kitűnő jelentéseket is készít. Elérhető hozzá angol nyelvű oktatóanyag is, amellyel könnyen elsajátítható a használata.

Előnyök

  • Egyedi tulajdonsága, hogy láthatod a kapcsolatot két kérdésedre adott válasz között.
  • Összesen 48 űrlapsablon és 42 téma közül választhatsz.
  • Számos integrációs lehetőség áll rendelkezésedre: kérdőíveinkkel gyűjthetük például befizetéseket Paypalon keresztül, de webanalitika céljából akár a Google Analytics tulajdonunkkal vagy a Facebook Pixelünkkel is összeköthetjük.
  • A megosztási feltételekkel sem lesz gond: online kérdőíveidet megoszthatod linkkel, QR-kóddal, e-mailben vagy a Facebookon is.
  • Az egyes csomagokban elérhetők csapatmunkát megkönnyítő funkciók (pl. együttműködők meghívása), valamint különböző, egyénre szabható URL- és SEO-beállítások is.

Hátrányok

  • Sajnos ingyenesen nem használható, havi 5 USD-től elérhető. Ha nagyobb számú (10+) kérdőívet szeretnénk létrehozni, illetve együttműködni másokkal, akkor ennél jobban a zsebünkbe kell nyúlnunk. (Bővebben lásd itt.)
  • Magyar nyelven nem elérhető.

Neked ajánljuk, ha:

  • Cégként esztétikus, változatos kérdéstípusokat kínáló online kérdőívkészítőt keresel, amellyel olyan extra funkciókra is lehetőséged nyílik, mint például a befizetések megoldása online űrlapon keresztül.
  • Cég- vagy csapatvezetőként szeretnél vendégeket vagy együttműködőket felvenni a fiókodba, hogy együtt alakíthassátok ki a kérdőíveket.
  • Nem bánod, hogy nincs ingyenes csomag és magyar nyelvű kezelőfelület.
Questionscout online kérdőív készítő
A QuestionScout rengeteg lehetőséget kínál a megjelenés testreszabására.
Forrás: QuestionScout

+ 3 magyar online űrlapszerkesztő

Bár a fentebb felsorolt megoldások között több is elérhető magyar nyelven, röviden bemutatunk még három magyar kérdőívkészítő eszközt is.

Online Kérdőív - számos sablon az online piackutatáshoz, oktatáshoz és még sok minden máshoz

Az Online Kérdőív oldalán 2 online űrlapot hozhatunk létre ingyen, ezen túl különböző fizetős csomagok közül válogathatunk.

Nagyon sok különböző mintát érhetünk el magyar nyelven az alábbi területeken:

  • Online piackutatás
  • Elégedettség-felmérés
  • Szakdolgozati kérdőívek
  • Vásárlói visszajelzések
  • Oktatás és nevelés célú online kérdőívek
  • Egészséges életmóddal, sporttal kapcsolatos online űrlapok
  • Kvízek, tesztek, vizsgák - akár kurzusokat is létrehozhatunk

Kérdőívem.hu - gyors, egyszerű, sokféle diagrammal

A Kérdőívem.hu felületén szintén előre elkészített mintákból választhatunk, majd 10 különböző kérdéstípussal szabhatjuk igényeinkre kérdőívünket. Itt is elérhetők alkalmazottakat, vásárlókat, vagy diákokat célzó űrlapminták, kielégítve számos különböző igényt. További előnye, hogy láthatjuk, kik nem töltötték még ki az űrlapunkat, és emlékeztetőt küldhetünk nekik. Egyedi megoldást nyújt a kitöltések értékeléséhez is: a beérkező eredményeket folyamatosan követhetjük a felületen százalékos és több különböző grafikonon megjelenített formában is, majd Excelben személyre bontva is megtekinthetjük a válaszokat. Hátránya, hogy kevesebb minta érhető el, így ha épp nem találunk számunkra megfelelőt, több időt vehet igénybe az űrlap összeállítása.

Onlinekérdőívek.hu - minden igényhez

Az Onlinekérdőívek.hu egyik legnagyobb előnye, hogy e-mail támogatást is nyújt a használathoz mind az ingyenes, mind a fizetős csomagok esetén. Alap, profi és nagyvállalati csomagok közül választhatunk, amelyek különböző funkciókkal segítenek az online kérdőívek létrehozásában. Hozzáadhatunk megjelenítési feltételeket (logikai elágazásokat), hogy kitöltőink csak a számukra releváns kérdéseket lássák előző válaszaik alapján,  lekérhetük automatikus riportokat Excelben vagy SPSS-ben, illetve természetesen itt is elérhetők előre legyártott űrlapminták a gördülékeny használathoz.

Összegzés

Marketing ügynökségként mi is számos területen használuk kérdőíveket házon belül és ügyfeleink projektjeihez is, így tudjuk, mennyi értékes munkaórát spórolhat meg nekünk, ha már az elejétől a megfelelő eszközzel dolgozunk, és nem futunk felesleges köröket olyan űrlapkészítő programokkal, amelyek nem elégítik ki minden igényünket.  

Reméljük, hasznosnak találtad az összefoglalónkat, és bármilyen célból is keresel online kérdőívkészítő eszközt, segítségünkkel könnyebb lesz a választás!

#promobox#Online marketing és UX kutatás kapcsán is örömmel segítünk, hogy online platformjaidat hatékony profitszerző csatornává változtathasd!##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Legyél képben: A képek keresőoptimalizálásának lépései
Keresőoptimalizálás (SEO)
Legyél képben: A képek keresőoptimalizálásának lépései
A marketing ügynökség buyer personái
Ügynökség
A marketing ügynökség buyer personái
Így forradalmasítja a Google AI a hirdetéskezelést
PPC kampánykezelés
Így forradalmasítja a Google AI a hirdetéskezelést
Erre is használhatod a képalapú keresést
Keresőoptimalizálás (SEO)
Erre is használhatod a képalapú keresést
Mire jó a link rövidítés? Melyik linkrövidítőt használd?
Hatékonyság
Mire jó a link rövidítés? Melyik linkrövidítőt használd?
Miről szól a performance marketing?
Tudástár
Miről szól a performance marketing?
Mit kérdezz az első "randin" egy marketing ügynökségtől?
Ügynökség
Mit kérdezz az első "randin" egy marketing ügynökségtől?
Lokális SEO: döntő lehetőség a helyi vállalkozások számára
Keresőoptimalizálás (SEO)
Lokális SEO: döntő lehetőség a helyi vállalkozások számára
Hogyan válassz online marketing ügynökséget?
Ügynökség
Hogyan válassz online marketing ügynökséget?
A legjobb AI képgenerátor eszközök 2024-ben
Design
A legjobb AI képgenerátor eszközök 2024-ben
Storytelling, a marketing egyik leghatásosabb összetevője
Tudástár
Storytelling, a marketing egyik leghatásosabb összetevője
Csak mondd ki! A hangalapú keresés útja
Keresőoptimalizálás (SEO)
Csak mondd ki! A hangalapú keresés útja
Miben segíthet egy social média ügynökség?
Közösségi média menedzsment
Miben segíthet egy social média ügynökség?
Útmutató az Advantage+ vásárlási kampányokhoz
PPC kampánykezelés
Útmutató az Advantage+ vásárlási kampányokhoz
A legjobb AI-alapú videószerkesztő eszközök 2024-ben
Design
A legjobb AI-alapú videószerkesztő eszközök 2024-ben
Az „Elfogadom” gombra kattintva beleegyezik, hogy cookie-kat tároljunk az Ön eszközén a webhelyen való navigáció javítása, a webhelyhasználat elemzése és marketing tevékenységeink támogatása érdekében. További információért tekintse meg:  Adatvédelmi szabályzatunkat.