

A TikTok hirdetések világa kétségtelenül hatalmas lehetőségeket tartogat, de megfelelő stratégiára van szükség ahhoz, hogy valóban sikeres lehess. Hogyan állj neki a kampányoknak? Mekkora büdzsét érdemes ráfordítani a kampányokra? Nézzük, hogyan érheted el a maximális hatékonyságot TikTok kampányaiddal!

Bár a mesterséges intelligencia csak egy-két éve jelent meg a mindennapjainkban, már a hirdetéskezelésbe is beszivárogtak a különböző AI-alapú megoldások. Mutatjuk is, mi mindenre használhatod majd a Google mesterséges intelligenciáját a kampányaidban - és mire érdemes figyelned, ha kipróbálod!

Biztosan te is találkoztál már egy rövidke domain mögötti perjellel elválasztott random karakterekből álló linkkel. Elsőre talán furcsának is tűnhet, de nincs benne semmi turpisság, ez az url rövidítővel készült link.

A performance marketing egy olyan digitális marketing stratégia, ahol az eredmények vannak a középpontban, a legtöbb esetben a kattintások vagy konverziók után fizetünk. A performance marketing ügynökségek egy adott kampány céljainak elérésére vállalnak garanciát.

A mesterséges intelligencia segítségünkre lehet a kreatív elemek megálmodásában, a képes illusztrációk elkészítésében is. Milyen képszerkesztő programokat hívhatunk segítségül? Cikkünkben tippeket adunk a legjobb eszközökre!

A történetmesélés nemcsak a marketing, de a kommunikáció és a meggyőzés területén is kulcsfontosságú — főleg azért, mert a hatékony történetmesélés képessége lehetővé teszi, hogy a személyes vagy céges márkák mélyebb kapcsolatot alakítsanak ki a célközönségükkel.

A social média felületek kezelése igen időrabló lehet, ráadásul hatékony használatuk sem mindig egyszerű. Cikkünkből megtudhatod, milyen hozzáadott értékű támogatásra és szakértelemre számíthatsz a közösségi média stratégia kialakításában és végrehajtásában egy social média ügynökségtől.

Ismerd meg az Advantage+ shopping kampányokat, ahol mesterséges intelligencia segítségével optimalizálhatod a hirdetéseket. Cikkünkből megtudhatod, hogyan maxolhatod ki hirdetéseid hatékonyságát minimális erőfeszítéssel. Megmutatjuk, hogyan használd ki az Advantage+ kampányok által nyújtott lehetőségeket, függetlenül attól, hogy kezdő vagy tapasztalt hirdető vagy.

Már nem csak chatbot, AI képszerkesztő vagy fordítóprogram létezik, hanem egyre több AI videószerkesztő is van a piacon. Segítségükkel megkönnyíthetjük és felgyorsíthatjuk a tartalomgyártást. Cikkünkben összeszedtük a top AI videó készítő programokat, hogy a kutatást is megspóroljuk neked!
Mindenki jelen akar lenni a közösségi médiában, elérni a megfelelő célközönséget, viszont a hatalmas “zaj” miatt ez nem könnyű feladat. Hogyan lehet mégis kitűnni a tömegből 2024-ben? Mire érdemes odafigyelni tartalmaid elkészítése során? Elhoztuk 2024 közösségi média trendjeit, hogy Te is igazán ütős stratégiával érhesd el a célcsoportod!

Napjainkra a SEO (Search Engine Optimization vagy magyarul keresőoptimalizálás) nagyon nagy népszerűségnek örvend, hiszen ki ne akarná, hogy vállalkozása az első helyen szerepeljen az organikus keresési eredmények között a Google keresőjében? Hogyha vállalkozóként nem igazán értesz a SEO világához, akkor sincs nagy probléma, hiszen ma már számos cég és szakember foglalkozik azzal, hogy kiszervezve ezt a stratégiai feladatot, cége webhelye előkelőbb helyen szerepeljen a találati listákon. Semmi sincs azonban ingyen, a SEO szolgáltatások ára pedig igen széles skálán mozog. De vajon mennyi az annyi, már ami a keresőoptimalizálás árakat illeti?

A PR segítségével növelheted a forgalmadat, értékesítéseid számát, és új piacokra léphetsz. Egy profi PR ügynökség pedig segít elkerülni a tipikus hibákat céged imázsépítése során, tudatos stratégiával kiutat mutatni az egymással versengő PR-tanácsok rengetegéből, és megbízható, stabil hírnevet építeni cégednek - sőt, megelőzni és elkerülni egy-egy potenciális krízist, amely romba dönthetné az imázsod. Mi is tehát a PR, mit csinál egy PR ügynökség, és milyen praktikus részleteket érdemes megfontolnod egy partnerség kapcsán?

Légy akár diák, piackutató, marketinges, designer vagy cégvezető, egy jól összeállított kérdőív rengeteget segíthet mindennapi munkád során - egy online kérdőívkészítővel pedig különösen gyorsan és hatékonyan gyűjthetsz és elemezhetsz ki értékes visszajelzéseket bármilyen területen. Cikkünkben bemutatjuk, milyen ingyenes és fizetős megoldások közül válogathatsz!

Ha lemaradsz, kimaradsz - de honnan tájékozódjunk a következő évben várható digitális marketing trendekről, és hogyan építsük be őket üzleti stratégiánkba? Kíváncsiak voltunk, vajon a ChatGPT tud-e hasznos meglátásokkal szolgálni a jövő év tervezése során, ezért megkértük, hogy írjon nekünk egy listát 2025 digitális marketing trendjeiről - mi pedig utánajártunk a részleteknek! Ha érdekel, mire (nem) képes a mesterséges intelligencia digitális marketing stratégiád tervezése során, tarts velünk!

Szeretnél egyedi lenni? Szeretnél kitűnni a versenytársak közül? Ahogy egy személynek, úgy egy márkának is vannak ismertetőjelei. Ha érdekel, hogy melyek a legjobb eszközök és elemek ahhoz, hogy márkaidentitásod egységes, megnyerő és nem utolsósorban hatékony legyen, akkor olvasd el cikkünket, amelyben minden fontos lépést bemutatunk a sikeres márkaidentitás megalkotásához!

Az employer brandingről, azaz munkáltatói márkaépítésről sokan gondolják (tévesen!), hogy csupán “felesleges jófejkedésről” szól - és így, alábecsülve a jelentőségét, hatalmas hibát követnek el. Akár nagy, multinacionális cégről, akár egy KKV-ról beszélünk, egy biztos: nincs olyan terület, ahol ne lenne szükség csapatmunkára és elkötelezett, lelkes, hűséges munkavállalókra. Felmerül a kérdés: hogyan vonzzuk magunkhoz a megfelelő munkavállalókat, akik értékrendjüket, célkitűzéseiket és nem utolsósorban munkamoráljukat tekintve is tökéletesen passzolnak a cégkultúrába? Hogyan emelkedhetünk ki egy olyan környezetben, ahol a vállalatok versenyt futnak egymással a tehetséges munkaerőért? Ezekre ad választ az employer branding eszköztára - ebben a cikkünkben bemutatjuk minden fontos lépését!

Biztosan benned is felmerült egy-két megragadóan kivitelezett arculat vagy kampány láttán, hogy eljött az ideje, hogy Te is megerősítsd vállalkozásod vizuális kommunikációját. Nyilván ez egy komplex és több embert igénylő folyamat, így teljesen reális, hogy a megnyerő megjelenés elérése érdekében szükséges egy ügynökség szakértelmére támaszkodnod. Ez viszont egy kölcsönös folyamat, hiszen amennyire szükség van a vizuális szakemberek tapasztalatára, úgy a Te szakértelmedre és instrukcióidra is. Ehhez fontos, hogy meghatározzunk különböző célokat és irányokat, amelyeket a vállalkozás képviselni szándékozik.

Egyre többet hallani, hogy elengedhetetlen egy vállalkozás számára a TikTokot is figyelembe venni marketingstratégia kialakítása során, ha szeretné kiaknázni az online jelenlétét. Milyen lépéseket szükséges megtenned, hogy a versenytársaid előtt tudj érvényesülni a TikTokon? Megmutatjuk!

Amikor egy keresési Google Ads kampányt hozunk létre, a beállítások egyik legfontosabb része a kulcsszavak beállítása, vagyis annak a megadása, hogy mely keresési kifejezésekre jelenjen meg a hirdetésünk. Na de mi helyzet azokkal a kifejezésekkel, melyekre nem szeretnénk megjelenni? Ebben segítenek a kizáró kulcsszavak.

Egy ideje hirdetsz a Facebookon, de már nem hozza a várt eredményt? Létrehoztál egy hirdetési fiókot, de úgy érzed, közel sem használod ki a lehetőségeket? Nem ismered a legújabb hirdetési funkciókat, amelyekkel versenytársaidat megelőzhetnéd? Cikkünkben bemutatjuk, hogy hogyan fokozhatod Facebook hirdetéseid teljesítményét, és pörgetheted fel meglévő Facebook kampányaidat.

Egy korábbi bejegyzésünkben már írtunk a honlapkészítés lépéseiről, amelyben leginkább technikai jellegű kérdésekkel foglalkoztunk. A mostani cikkünkben azonban szeretnénk jobban elmélyülni a témában, és további tippeket megosztani azzal kapcsolatban, hogy mire érdemes még odafigyelni egy weboldal elkészítésekor.

A TikTok és az Instagram Reels térnyerése óta számos vállalkozás szeretne videós tartalmakat gyártani. Ez nem csoda, hiszen a figyelmet könnyen megragadó és fenntartó rövid videók kiváló eszközt kínálnak a márkaismertség növelésére és a célcsoport edukálására. Most megmutatjuk, hogy a két videos platform közül melyik lehet a te termékednek, szolgáltatásodnak vagy márkádnak a legmegfelelőbb!

Milyen könyvet szerettél szívesebben a kezeid közt forgatni fiatalon? Olyat, ami hosszan mesélt el egy történetet csak a szöveg segítségével, vagy olyat, amit sok, izgalmas kép tarkított? Na ugye, hogy az utóbbit. Mindannyian könnyebben fogalmazzuk meg vízióinkat, ha vizuális tartalmat tudunk hozzá társítani. A képek használata olyan mankó és figyelemfelkeltő eszköz, ami információalapú világunk elengedhetetlen elemévé vált.

Ha webshopod van, a legtöbb bevételt hozó kampánytípus számodra a Google Adsben a shopping kampány. Ez a hirdetéstípus képpel, termékadatokkal, árral, webshop értékeléssel – gyakorlatilag az érdeklődő számára minden fontos dologgal – jelenít meg hirdetést a Google keresőjében, ha az algoritmus szerint releváns a termék egy keresésre. Ha webshopod van, aknázd ki a Google shopping kampány páratlan lehetőségeit - mutatjuk, mi kell hozzá!

Egy videó elkészítését követően felmerülhet benned, hogy mégis mit kell tenned ahhoz, hogy a YouTube-ra történő feltöltés után a lehető legtöbb releváns felhasználónak megjelenjen a tartalmad. Ehhez a videó keresőoptimalizálása (más néven SEO, Search Engine Optimization) lehet segítségedre. Ne ijedj meg, az útmutatónkban lépésről lépésre bemutatjuk a szükséges teendőket!

Valószínűleg mindannyiunkkal előfordult már, hogy a végtelennek tűnő feed lapozgatása során megragadta a tekintetünket egy hirdetési kreatív vizuálja, és már csak az alapján is kíváncsian rátévedtünk a hirdető oldalára, termékeinek megtekintésére - és ezzel már működésbe is lépett a marketinggépezet. A folyamatos információáradatban mindennél fontosabb, hogy el tudjuk nyerni potenciális vásárlóink figyelmét, és kíváncsiságot, érdeklődést váltsunk ki belőlük. Ennek a leghatásosabb módja a vizuális kommunikáció.

Ahogy korábban már írtunk róla, 2023. július 1-től a Google Analytics 4 (a továbbiakban GA4) felváltja a Universal Analyticset (Google Analytics 3, GA3). Mi úgy gondoljuk, a bevezetést érdemes minél előbb megtenni, hogy a GA4 azonnal el tudja kezdeni gyűjteni az adatokat - így mi már számos beállításon túl is vagyunk. A folyamat közben számos olyan esettel találkoztunk, ahol jellemzően magasabb volt a hibázási lehetőség. Ebben a cikkben ezekből hoztunk pár példát, amelyekre érdemes kiemelten odafigyelni.

Vállalkozásod termékeit vagy egyedi tartalmait többféleképpen tudod népszerűsíteni a webhelyeden keresztül. Sokan esnek abba a hibába, hogy megérzések és intuíciók alapján állítanak be hirdetéseket, vagy alakítják, változtatják a weboldalukat, azonban ennél van egy sokkal egzaktabb és konstruktívabb mód a kampányok felépítésére és hatékony optimalizálására. Először is meg kell fogalmaznunk, hogy pontosan mely mérőszámok a legfontosabbak számunkra , és melyeken szeretnénk javítani. Összeállítottunk egy rövid, de annál hasznosabb útmutatót ahhoz, hogy könnyebben eligazodj a Google Analytics által mért számok és mutatók kusza labirintusában és kiválaszthasd, melyek a vállalkozásod számára leginkább releváns adatok.

Az elmúlt időszakban az Instagram több kisebb-nagyobb újítást, izgalmas funkciót vezetett be, illetve számtalan megoldást tesztel jelenleg is. Emellett vannak olyan fejlesztések is, amelyeknek éppen a bevezetését várjuk. Nézzük meg azon 2022-es újdonságokat, melyekről semmiféleképp sem szabad megfeledkeznünk, ha szeretnénk naprakészek maradni a közösségi média világában.

Amennyiben weblapot szeretnél, az oldalad elkészülhet webfejlesztő cég által, de ha van affinitásod hozzá, Te magad is összerakhatsz például egy egyszerűbb WordPress weboldalt. De melyik honlapépítőt, azaz “site buildert” érdemes választanod a munkád során? Olvass tovább, ha érdekel, milyen lehetőségeid vannak!
%20(1)-min.jpg)
Kampányaink sikerességéhez elengedhetetlen, hogy olyan hirdetésszövegeket írjunk, amelyek felkeltik és fenn is tartják a potenciális érdeklődők figyelmét, hatással vannak rájuk, illetve cselekvésre ösztönzik őket. A növekvő zajban azonban egyre nehezebb az érdeklődés aktivizálása, ezért segítségként összegyűjtöttünk 5 tippet az ütős hirdetésszövegek megírásához!

A digitális világban alig van olyan terület, ami ne változna és fejlődne folyamatosan. Ez alól a weboldalunk sem kivétel, amely ráadásul az egyik legköltséghatékonyabb eszköze a marketingünknek. A trendek és technológiák változnak, a verseny egyre csak nő, éppen ezért fontos, hogy lekövessük ezeket és folyamatosan kitűnjünk a digitális zajban vállalkozásunkkal. Mielőtt azonban nagyon megijednél, segítünk elindulni. Számos kisebb, de igencsak hatékony módosítással az oldaladat naprakészen, a vállalkozásodat pedig növekvő ütemben tarthatod. Mutatjuk a tippeket.
-min.jpg)
A színek meghatározó jelentőséggel bírnak a vásárlói döntések során. Talán még nagyobb hatást gyakorolnak ránk, mint gondolnád, ezáltal elengedhetetlen mérlegelni, hogy a vállalkozásodhoz milyen tónust szeretnél társítani. Megbízhatóságot kívánsz árasztani vagy inkább luxus érzetet és tekintélyt, most indítod el a cégedet vagy éppen átalakításon és fejlesztésen tevékenykedsz? Bármi is legyen a célod, a színek vásárlói magatartásra gyakorolt hatásának megértése minden bizonnyal segítségedre lesz!

A Google Tag Manager fiók használatának egyik legnagyobb előnye, hogy professzionális méréseket adhatsz hozzá oldaladhoz fejlesztői segítség nélkül, egy könnyen kezelhető, mégis stabil Google interfészen keresztül. Az alapvető beállítások pontossága épp ezért mindennél fontosabb. Ebben a cikkben összeszedtük az 5 leggyakoribb hibát amivel találkozunk munkánk során, de megmutatjuk azt is, hogyan kerülheted el őket.
Telefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.