A mesterséges intelligencián (MI/AI) alapuló szövegíró eszközök, ha jól használjuk őket, rengeteg időt spórolhatnak nekünk. Emellett az emberi szövegíráshoz szükséges idő töredéke alatt képesek jó vagy (ritkán) kiváló minőségű tartalmakat készíteni számunkra. Ha Te is adnál nekik egy esélyt, segítünk a döntésben: összegyűjtöttük a legjobb AI szövegíró programok előnyeit és korlátait.
Az online marketing kifejezés hallatán a laikusok sokszor egy mágikus dobozra gondolnak, aminek működését senki sem ismeri igazán. Bár ma már több online marketing eszköz AI-vezérelt, azért a mágikus doboz működésénél szerencsére nagyobb betekintésünk van abba, hogy mi-hogy működik ebben a kiterjedt gépezetben. Elmondhatjuk, hogy az online marketing inkább egy tőzsdei hosszú távú befektetésre hasonlít. Hasonlatokkal perszeazonban könnyű dobálózni -, ha kíváncsi vagy a mögöttük rejlő miértekre is, olvass tovább!
A weblapok böngészése közben kétségkívül a képi tartalom ragadja meg először a figyelmet - legtöbbször ez alapján döntjük el, maradunk-e az oldalon. Mégis, a weboldalak technikai auditja gyakran mutat rá, hogy sokan éppen a képek optimalizálását hanyagolják el. A sok beállítás mellett a képekre csak részben vagy egyáltalán nem kerül sor. Jelentőségüket pedig egyáltalán nem szabad lebecsülni, különösen azokon az oldalakon, amelyek vizuális értékre építenek, vagy termékeket értékesítenek.
A képalapú keresés különösen hasznos lehet, ha nehezen leírható tárgyakat keresünk, vagy csak egy képünk van valamiről, de nem tudjuk pontosan megfogalmazni mi az, vagy amikor csak vizuális megerősítésre van szükségünk.
Biztosan te is találkoztál már egy rövidke domain mögötti perjellel elválasztott random karakterekből álló linkkel. Elsőre talán furcsának is tűnhet, de nincs benne semmi turpisság, ez az url rövidítővel készült link.
A mesterséges intelligencia segítségünkre lehet a kreatív elemek megálmodásában, a képes illusztrációk elkészítésében is. Milyen képszerkesztő programokat hívhatunk segítségül? Cikkünkben tippeket adunk a legjobb eszközökre!
Az információáramlás gyorsulásával a keresési módokat is alig tudjuk már követni. Itt van például a hangalapú keresési mód, amely mára már alapvető funkciója a keresőknek és egyre többen használják a mindennapokban. Ebben a cikkben bemutatjuk a hangalapú keresés világát, hogyan lehet használni, valamint bemutatjuk hatását a keresőoptimalizálásra.
Már nem csak chatbot, AI képszerkesztő vagy fordítóprogram létezik, hanem egyre több AI videószerkesztő is van a piacon. Segítségükkel megkönnyíthetjük és felgyorsíthatjuk a tartalomgyártást. Cikkünkben összeszedtük a top AI videó készítő programokat, hogy a kutatást is megspóroljuk neked!
Sokat hallunk mostanában a Google SERP funkciókról. És nemcsak hallani róluk, hanem lépten-nyomon felbukkannak a keresésekben is, ráadásul olyan helyeken, ahova muszáj oda figyelni, vagy kattintani, megelőzve ezzel az organikus találatok linkjeit. Milyen funkciók ezek pontosan és pontosan mire is valók? Miért jó az, ha a mi oldalunk is megjelenik ott, és ami a legfontosabb, mire van szükségünk, hogy ott lehessünk az oldalunkkal? Olvass tovább és megmutatjuk!
Mindenki, aki bármilyen szinten foglalkozik weboldalakkal, tisztában van azzal, hogy a Google algoritmusainak folyamatos frissítése egyfajta stratégiai játékhoz hasonlítható. Minden egyes frissítés újabb és újabb rejtélyeket, kihívásokat hoz, melyek megoldása - az indulatok csillapítását követően - igazi kihívást jelent.
Légy akár diák, piackutató, marketinges, designer vagy cégvezető, egy jól összeállított kérdőív rengeteget segíthet mindennapi munkád során - egy online kérdőívkészítővel pedig különösen gyorsan és hatékonyan gyűjthetsz és elemezhetsz ki értékes visszajelzéseket bármilyen területen. Cikkünkben bemutatjuk, milyen ingyenes és fizetős megoldások közül válogathatsz!
Ha lemaradsz, kimaradsz - de honnan tájékozódjunk a következő évben várható digitális marketing trendekről, és hogyan építsük be őket üzleti stratégiánkba? Kíváncsiak voltunk, vajon a ChatGPT tud-e hasznos meglátásokkal szolgálni a jövő év tervezése során, ezért megkértük, hogy írjon nekünk egy listát 2024 digitális marketing trendjeiről - mi pedig utánajártunk a részleteknek! Ha érdekel, mire (nem) képes a mesterséges intelligencia digitális marketing stratégiád tervezése során, tarts velünk!
Gyorsan, valami érdekeset! Ez lehetne a mottója a rövid idő alatt fogyasztható YouTube Shorts videóknak, melyek egyre nagyobb teret hódítanak, különösen a fiatalok körében. Ám a YouTube Shorts egy olyan eszköz, amely nemcsak a közönség szórakoztatására szolgál, hanem SEO szempontból is jelentős előnyöket kínálhat, mivel közvetlenül befolyásolhatja a keresőmotorokban való megjelenést és a rangsorolást.
Akármilyen iparágban is dolgozol, a produktivitáshoz és a munka-magánélet egyensúlyához is elengedhetetlena a szervezett és a hatékony munkavégzés, és egy ezt támogató feladatkezelő rendszer. A Selectornál mi a ClickUpra támaszkodva végezzük a munkafolyamatok hatékony megszervezését, a projektmenedzsmentet, a munkaidő nyomonkövetését, a szabadságok számontartását és a jelentések készítését - hogy csak néhány példát említsünk. Most bemutatjuk azokat a lépéseket és példákat, amelyek a legjobban beváltak mind a saját, mind a mások számára történő ClickUp workspace fejlesztéseink során.
Az employer brandingről, azaz munkáltatói márkaépítésről sokan gondolják (tévesen!), hogy csupán “felesleges jófejkedésről” szól - és így, alábecsülve a jelentőségét, hatalmas hibát követnek el. Akár nagy, multinacionális cégről, akár egy KKV-ról beszélünk, egy biztos: nincs olyan terület, ahol ne lenne szükség csapatmunkára és elkötelezett, lelkes, hűséges munkavállalókra. Felmerül a kérdés: hogyan vonzzuk magunkhoz a megfelelő munkavállalókat, akik értékrendjüket, célkitűzéseiket és nem utolsósorban munkamoráljukat tekintve is tökéletesen passzolnak a cégkultúrába? Hogyan emelkedhetünk ki egy olyan környezetben, ahol a vállalatok versenyt futnak egymással a tehetséges munkaerőért? Ezekre ad választ az employer branding eszköztára - ebben a cikkünkben bemutatjuk minden fontos lépését!
Hogyan szerezhetsz előnyt a TikTokon a keresőoptimalizálás (SEO) eszközeivel? A TikTok rohamos növekedése nem maradt észrevétlen a digitális térben: maga a Google is elismerte, hogy a TikTok erős versenytársává vált, különösen a feltörekvő Z generáció számára - amely már nem szeret elmerülni a részletekben, sokkal inkább preferálja a vizuális tartalmakat, és kiemelten a rövid, informatív videókat. Bár a TikTok nem akarja felváltani a Google-t, bizonyos keresési funkciókkal már most is rendelkezik. Lássuk, hogy is működik a keresés és a keresőoptimalizálás TikTokon!
A ChatGPT köztudatba robbanása óta szinte mindenki erről beszél. Használata tartalomgenerálásban már rég túllépett a marketing szakértők jóslatain. De nézzük csak, mennyire teljesít várakozásokon felül, meddig terjednek jelenleg a határai, és mire használhatja a munkájához például egy szövegíró!
Korábban a videós marketing anyagok és a reklámfilmek kizárólag a nagyszabású és nagy költségvetésű kampányok részét képezték. A technológia és a felhasználók azonban megváltoztak. Új platformok és eszközök jelentek meg, melyek lehetővé tették, hogy akár egyetlen mobiltelefon segítségével bárki tartalmat rögzítsen és tegyen közzé a social media platformok bármelyikén. A felhasználók pedig egyre több valódi, retusálatlan és utómunkamentes tartalomra vágynak. Valódi poénokat, élethelyzeteket és hiteles karaktereket szeretnének látni.
Ha meglepetésekről van szó, akkor 2020-at nehéz felülmúlni - mi bízunk benne, hogy a következő év kevesebb váratlan eseményt tartogat, ezért belenéztünk a varázsgömbünkbe, és megvizsgáltuk, mi várható 2021-ben. Szerencsére a digitális marketing világában 5+1 szépen körvonalazódó trendet látunk, így nyugodt szívvel ajánljuk Nektek is, hogy figyeljetek oda ezekre a marketingstratégiátok megalkotása során, és így biztosak lehettek abban, hogy fel vagytok készülve a pandémia utáni időszakra is!
Beköszöntött a november, borongós, hűvös napok ideje, de mint az év többi részében, most is érdemes egy kis időt fordítani a készségeink fejlesztésére. Az online képzések mindenki számára könnyen elérhetőek, és csak néhány órát vesz igénybe egy-egy modul elvégzése, így könnyebb beosztani az időnket, és munka mellett is elvégezhetőek. Ezeknek a kurzusoknak a többsége sajnos nem ad tanúsítványt, viszont van egy nagy előnyünk, hogy szakemberektől sajátíthatjuk el a tudást, emellett széles választékot és naprakész tudást nyújtanak számunkra.
A koronavírus-járvány már számos kihívás elé állította a hirtelen home office-ra kényszerült csapatokat. A legtöbb szervezetnek hamar sikerült átállnia az online meetingekre, és a feladatok delegálását is sikerült megoldani valahogy. Azonban számos cégnél az otthonról való munkavégzés legnagyobb akadálya a bizalmatlanság: honnan tudom, hogy a munkavállaló valóban dolgozik, és nem csak a lábát lógatja egész nap? Mi van, ha a munkaidejének 80%-át a Netflix teszi ki, és csak a maradék 20%-ban koncentrál a munkára? Nem kell azonnal visszarendelni mindenkit az irodába, ugyanis ma már rendkívül komplex időmérő alkalmazások érhetők el, amelyek segítenek abban, hogy tudd, munkavállalóid pontosan mivel is töltik az idejük - és hidd el, még ennél is jóval többet megtudhatsz általuk!
Az biztos, hogy még soha nem került megrendezésre annyi online meeting, mint az idei évben. A távmunka során is szükséges megtartani a szokásos megbeszéléseket, és szerencsére a számos videokonferencia app lehetőséget ad erre. Nem is kell más hozzá, mint egy jó alkalmazás, stabil internetkapcsolat és a résztvevők, ugye? Rossz hírünk van: ezek önmagukban nem elegendők. Megmutatjuk, hogyan tarts hatékony online meetingeket.
A jelenlegi bizonytalan helyzetben nem tudhatjuk, hogy újra rákényszerülünk-e az otthoni munkavégzésre, ezért nem árt előre felkészülnöd és már most belevetned magad a digitális eszközök és lehetőségek feltérképezésébe. Kezdd cikkünk elolvasásával és tekintsd meg javaslatainkat!
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.
Az „Elfogadom” gombra kattintva beleegyezik abba, hogy a cookie-k az Ön eszközén tárolódnak a webhelyen való navigáció javítása, a webhelyhasználat elemzése és marketing tevékenységeink támogatása érdekében. További információért tekintse meg Adatkezelési tájékoztatónkat.