Gyorsan, valami érdekeset! Ez lehetne a mottója a rövid idő alatt fogyasztható YouTube Shorts videóknak, melyek egyre nagyobb teret hódítanak, különösen a fiatalok körében. Ám a YouTube Shorts egy olyan eszköz, amely nemcsak a közönség szórakoztatására szolgál, hanem SEO szempontból is jelentős előnyöket kínálhat, mivel közvetlenül befolyásolhatja a keresőmotorokban való megjelenést és a rangsorolást.
Akármilyen iparágban is dolgozol, a produktivitáshoz és a munka-magánélet egyensúlyához is elengedhetetlena a szervezett és a hatékony munkavégzés, és egy ezt támogató feladatkezelő rendszer. A Selectornál mi a ClickUpra támaszkodva végezzük a munkafolyamatok hatékony megszervezését, a projektmenedzsmentet, a munkaidő nyomonkövetését, a szabadságok számontartását és a jelentések készítését - hogy csak néhány példát említsünk. Most bemutatjuk azokat a lépéseket és példákat, amelyek a legjobban beváltak mind a saját, mind a mások számára történő ClickUp workspace fejlesztéseink során.
Az employer brandingről, azaz munkáltatói márkaépítésről sokan gondolják (tévesen!), hogy csupán “felesleges jófejkedésről” szól - és így, alábecsülve a jelentőségét, hatalmas hibát követnek el. Akár nagy, multinacionális cégről, akár egy KKV-ról beszélünk, egy biztos: nincs olyan terület, ahol ne lenne szükség csapatmunkára és elkötelezett, lelkes, hűséges munkavállalókra. Felmerül a kérdés: hogyan vonzzuk magunkhoz a megfelelő munkavállalókat, akik értékrendjüket, célkitűzéseiket és nem utolsósorban munkamoráljukat tekintve is tökéletesen passzolnak a cégkultúrába? Hogyan emelkedhetünk ki egy olyan környezetben, ahol a vállalatok versenyt futnak egymással a tehetséges munkaerőért? Ezekre ad választ az employer branding eszköztára - ebben a cikkünkben bemutatjuk minden fontos lépését!
Hogyan szerezhetsz előnyt a TikTokon a keresőoptimalizálás (SEO) eszközeivel? A TikTok rohamos növekedése nem maradt észrevétlen a digitális térben: maga a Google is elismerte, hogy a TikTok erős versenytársává vált, különösen a feltörekvő Z generáció számára - amely már nem szeret elmerülni a részletekben, sokkal inkább preferálja a vizuális tartalmakat, és kiemelten a rövid, informatív videókat. Bár a TikTok nem akarja felváltani a Google-t, bizonyos keresési funkciókkal már most is rendelkezik. Lássuk, hogy is működik a keresés és a keresőoptimalizálás TikTokon!
A ChatGPT köztudatba robbanása óta szinte mindenki erről beszél. Használata tartalomgenerálásban már rég túllépett a marketing szakértők jóslatain. De nézzük csak, mennyire teljesít várakozásokon felül, meddig terjednek jelenleg a határai, és mire használhatja a munkájához például egy szövegíró!
Korábban a videós marketing anyagok és a reklámfilmek kizárólag a nagyszabású és nagy költségvetésű kampányok részét képezték. A technológia és a felhasználók azonban megváltoztak. Új platformok és eszközök jelentek meg, melyek lehetővé tették, hogy akár egyetlen mobiltelefon segítségével bárki tartalmat rögzítsen és tegyen közzé a social media platformok bármelyikén. A felhasználók pedig egyre több valódi, retusálatlan és utómunkamentes tartalomra vágynak. Valódi poénokat, élethelyzeteket és hiteles karaktereket szeretnének látni.
Ha meglepetésekről van szó, akkor 2020-at nehéz felülmúlni - mi bízunk benne, hogy a következő év kevesebb váratlan eseményt tartogat, ezért belenéztünk a varázsgömbünkbe, és megvizsgáltuk, mi várható 2021-ben. Szerencsére a digitális marketing világában 5+1 szépen körvonalazódó trendet látunk, így nyugodt szívvel ajánljuk Nektek is, hogy figyeljetek oda ezekre a marketingstratégiátok megalkotása során, és így biztosak lehettek abban, hogy fel vagytok készülve a pandémia utáni időszakra is!
Beköszöntött a november, borongós, hűvös napok ideje, de mint az év többi részében, most is érdemes egy kis időt fordítani a készségeink fejlesztésére. Az online képzések mindenki számára könnyen elérhetőek, és csak néhány órát vesz igénybe egy-egy modul elvégzése, így könnyebb beosztani az időnket, és munka mellett is elvégezhetőek. Ezeknek a kurzusoknak a többsége sajnos nem ad tanúsítványt, viszont van egy nagy előnyünk, hogy szakemberektől sajátíthatjuk el a tudást, emellett széles választékot és naprakész tudást nyújtanak számunkra.
A koronavírus-járvány már számos kihívás elé állította a hirtelen home office-ra kényszerült csapatokat. A legtöbb szervezetnek hamar sikerült átállnia az online meetingekre, és a feladatok delegálását is sikerült megoldani valahogy. Azonban számos cégnél az otthonról való munkavégzés legnagyobb akadálya a bizalmatlanság: honnan tudom, hogy a munkavállaló valóban dolgozik, és nem csak a lábát lógatja egész nap? Mi van, ha a munkaidejének 80%-át a Netflix teszi ki, és csak a maradék 20%-ban koncentrál a munkára? Nem kell azonnal visszarendelni mindenkit az irodába, ugyanis ma már rendkívül komplex időmérő alkalmazások érhetők el, amelyek segítenek abban, hogy tudd, munkavállalóid pontosan mivel is töltik az idejük - és hidd el, még ennél is jóval többet megtudhatsz általuk!
Az biztos, hogy még soha nem került megrendezésre annyi online meeting, mint az idei évben. A távmunka során is szükséges megtartani a szokásos megbeszéléseket, és szerencsére a számos videokonferencia app lehetőséget ad erre. Nem is kell más hozzá, mint egy jó alkalmazás, stabil internetkapcsolat és a résztvevők, ugye? Rossz hírünk van: ezek önmagukban nem elegendők. Megmutatjuk, hogyan tarts hatékony online meetingeket.
A jelenlegi bizonytalan helyzetben nem tudhatjuk, hogy újra rákényszerülünk-e az otthoni munkavégzésre, ezért nem árt előre felkészülnöd és már most belevetned magad a digitális eszközök és lehetőségek feltérképezésébe. Kezdd cikkünk elolvasásával és tekintsd meg javaslatainkat!
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünk