Minden iparágnak van bevett gyakorlata arra, hogyan alakítsa ki árait, hogy versenyképes és mégis nyereséges maradjon, emellett a megfelelő helyre pozícionálja magát. Egy marketing ügynökség árazási rendszerét fontos átlátni ahhoz, hogy megfelelő döntést hozhassunk például abban a kérdésben, hogy saját alkalmazott vagy ügynökség vigye-e a marketing feladatokat. E pár perces olvasmánnyal segítünk képbe kerülni az ügynökségi árazással kapcsolatban, tarts velünk!
Ugye Te is érzed, hogy egyre nagyobb baklövés a TikTokot mint social felületet kihagyni a marketing mixből? Bár a TikTok felhasználók száma rohamosan nő, a TikTok hirdetés még sok döntéshozó és stratéga számára sötét folt. Levesszük a válladról a mázsás súlyt, és megmutatjuk, hogyan hirdethetsz a legdinamikusabban fejlődő social felületen. Hidd el, a cikk végére Te is tisztán fogod látni a benne rejlő potenciált!
Mi jelenthet a KATA távozása a marketing szakmából? Kik lesznek a legnagyobb vesztesek, és kik profitálhatnak a legtöbbet az új helyzetből? Hogyan hat majd az új adózási környezet a marketing ügynökségek piacára, szolgáltatásaira és árképzésére? Ha Téged is foglalkoztatnak ezek a kérdések, tarts velünk!
A honlapkészítés pont olyan, mint az építőipar. Nagyon sok múlik a kivitelező szaktudásán, korrektivitásán és a munka során előkerülő, előre nem látható, nehezen megjósolható tényezőkön. Mégis mit tehetünk - amennyiben egy honlapot szeretnénk készíttetni, az előre elképzelt igényeknek megfelelően –, hogy minél nagyobb eséllyel kapjuk pontosan azt, amit szeretnénk, ráadásul a legkedvezőbb árak mellett?
Manapság szinte nincs olyan vállalkozás, amelynek ne lenne szüksége online jelenlétre piaci sikeréhez. A legtöbben úgy döntenek, hogy először saját maguk hozzák létre weboldalukat, ami elsőre akár ijesztőnek is tűnhet, ha nem vagyunk jártasak a programozásban. Ezért összegyűjtöttük a legnépszerűbb ingyenes honlapkészítő alkalmazásokat, amelyek segítségedre lehetnek saját honlapod elkészítésében. Mielőtt azonban leteszed a voksod bármely megoldás mellett, felhívjuk a figyelmed néhány olyan korlátra is, amely miatt nem biztos, hogy egy ingyenes eszköz lesz hosszú távon is a legjobb választás számodra.
A legtöbb vállalkozás esetében a növekedés során egyszer eljön az a pont, amikor már nincs lehetőség minden terület házon belüli kiszolgálására. De hosszas, kemény munka után persze nem könnyű rábízni szeretett cégednek bármely ügyes-bajos dolgát tulajdonképp ismeretlenekre. Megannyi kérdés cikázhat ilyenkor a fejedben, de a legfontosabb: mégis kire bízd rá ezt a felelősségteljes feladatot? Mi is gyakran találkozunk ezzel a kérdéssel és bizalmatlansággal, és ezen szeretnénk segíteni! Tapasztalataink szerint általában a PPC kampánymenedzsment az elsők között szerepel azon területek közül, amit kiszerveznek a cégvezetők, ezért úgy döntöttünk, hogy kielemezzük, melyik a jobb: egy PPC ügynökség vagy egy szabadúszó?
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkKérjük, add meg az adataid a feliratkozáshoz!