Közösségi média menedzsment
Mindenki jelen akar lenni a közösségi médiában, elérni a megfelelő célközönséget, viszont a hatalmas “zaj” miatt ez nem könnyű feladat. Hogyan lehet mégis kitűnni a tömegből 2024-ben? Mire érdemes odafigyelni tartalmaid elkészítése során? Elhoztuk 2024 közösségi média trendjeit, hogy Te is igazán ütős stratégiával érhesd el a célcsoportod!
Keresőoptimalizálás (SEO)
A Google rangsorolási tényezők azok a jellemzők, amelyek alapján a keresőmotor meghatározza, hogy mely weboldalak jelenjenek meg a találatok élén egy adott keresésre. A Google több ezer ilyen tényezőt használ, melyeknek a pontos súlyozása szigorúan titkos. Éppen ezért nagyon fontos, hogy melyekre helyezzük a főbb hangsúlyt, ha honlapunkat szeretnénk előrébb juttatni a találati listán.
PPC kampánykezelés
A YouTube egy hatalmas platform, rengeteg potenciális ügyféllel, így kiváló lehetőség a hirdetések futtatásához. Azonban egy sikeres kampány megvalósításához nem elég csak feltölteni egy videót. Fontos, hogy megtervezzük a hirdetést, és a megfelelő célközönségnek mutassuk be. Cikkünkben bővebben is megismerkedünk a YouTube hirdetés készítés rejtelmeivel.