Keresőoptimalizálás (SEO)

Weboldal tulajdonosként biztosak lehetünk benne, hogy ha valamitől a több ízben a hajunkat fogjuk tépni, az az oldalsebesség lesz. Tegyük fel, hogy van már egy szép weboldalunk, amin sokat dolgoztunk, remek tartalmakat töltöttünk fel, amit már annyit csinositgattunk, fejlesztettünk, hogy a végén, egészen lassú lett. De jaj, akkor hogy is van ez? Minél nagyobb, és komplexebb egy weboldal annál kritikusabb lesz a sebessége? Nem feltétlenül, de nézzük meg mire is kell figyelni, mi az amit magad is be tudsz állítani, és mikor ajánlott fejlesztőre bízni a munkát!
Hatékonyság

Leteszteltük magyarul is, hogy neked ne kelljen! Itt vannak a legjobb AI jegyzetkészítők megbeszélésekhez, amelyekkel nem csak rengeteg időt és energiát spórolhatsz akár ingyenesen, de a hatékonyabban és figyelmesebben lehetsz jelen a meetingeken. Nem is hangzik rosszul, ugye? Ismerd meg az AI jegyzetkészítők jeles képviselőit ebben a blogcikkünkben.
Közösségi média menedzsment

Ha online marketing, akkor a lassan épülő, “ingyenes”, hiteles elérést hozó tartalmakat vagy gyors eredményeket hozó költséges hirdetéseket választanád? A válasz természetesen számos tényezőtől függ - de a jó hír, hogy igazából nem kell választanod. Cikkünkben felderítjük az organikus tartalmak és a fizetett hirdetések közötti arany középutat, és checklistünkkel Neked is segítünk ebben - mert hisszük, hogy a kétféle tartalom kombinálásával a csúcsra törhetsz. Ha érdekel, hogyan találhatod meg az egyensúlyt a két stratégiával, ez a cikk Neked szól!