Blog

Címke

Hirdetéskezelés

PPC kampánykezelés

Kinek éri meg magyarul hirdetni LinkedInen?

Sokáig csak kerülőutakkal lehetett megszólítani a magyar közönséget a LinkedInen. Bár a platform szuper lehetőségeket kínált, a hirdetések választható nyelvei nem könnyítették meg a hazai hirdetések elkészítését. A 2025 tavaszán bejelentett újítás azonban nagy fordulatot hozott: a LinkedIn mostantól támogatja a magyar nyelvű hirdetéseket is. Erre próbáljunk most a technikai fejlesztésen túl, egy kicsit másképp tekinteni, hiszen rengeteg apró kincset rejthet ez az újdonság számodra is. Lássuk, kiknek lehet ez különösen hasznos, és milyen gyakorlati tanácsokat érdemes megfogadni, ha belevágunk - saját esettanulmányunkkal illusztrálva!

Laura
2024-12-04
PPC kampánykezelés

Így forradalmasítja a Google AI a hirdetéskezelést

Bár a mesterséges intelligencia csak egy-két éve jelent meg a mindennapjainkban, már a hirdetéskezelésbe is beszivárogtak a különböző AI-alapú megoldások. Mutatjuk is, mi mindenre használhatod majd a Google mesterséges intelligenciáját a kampányaidban - és mire érdemes figyelned, ha kipróbálod!

Selector
2023-12-22
Tudástár

Miről szól a performance marketing?

A performance marketing egy olyan digitális marketing stratégia, ahol az eredmények vannak a középpontban, a legtöbb esetben a kattintások vagy konverziók után fizetünk. A performance marketing ügynökségek egy adott kampány céljainak elérésére vállalnak garanciát.

Selector
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Útmutató az Advantage+ vásárlási kampányokhoz

Ismerd meg az Advantage+ shopping kampányokat, ahol mesterséges intelligencia segítségével optimalizálhatod a hirdetéseket. Cikkünkből megtudhatod, hogyan maxolhatod ki hirdetéseid hatékonyságát minimális erőfeszítéssel. Megmutatjuk, hogyan használd ki az Advantage+ kampányok által nyújtott lehetőségeket, függetlenül attól, hogy kezdő vagy tapasztalt hirdető vagy.

Selector
2023-12-22
PPC kampánykezelés

A YouTube hirdetés készítés alapjai

A YouTube egy hatalmas platform, rengeteg potenciális ügyféllel, így kiváló lehetőség a hirdetések futtatásához. Azonban egy sikeres kampány megvalósításához nem elég csak feltölteni egy videót. Fontos, hogy megtervezzük a hirdetést, és a megfelelő célközönségnek mutassuk be. Cikkünkben bővebben is megismerkedünk a YouTube hirdetés készítés rejtelmeivel.

Kiszervezett Marketing
2024-03-18
PPC kampánykezelés

Nem az évvége a kiemelt szezonod? Erre figyelj hirdetési büdzséd kezelésekor!

Ahogy a legtöbb vállalkozás, úgy a marketinggel foglalkozó cégek számára is a karácsonyi időszak a csúcsidőszak. Szinte mindenki igyekszik még az utolsó pillanatban új ügyfelekre szert tenni, esetleg tuti tippeket adni a reklámzaj idejére. Vannak azonban olyan vállalkozások is, akiknek az éves bevételük fele nem karácsony környékén realizálódik. Ha a Te vállalkozásod is ide tartozik, akkor mindenképpen olvass tovább, hiszen ez a cikkünk neked szól.

Viki
2024-01-26
PPC kampánykezelés

5 tipp, hogy a legjobbat hozd ki a Performance Max kampányaidból

Gyakran hallod a Performance Max (vagy magyarra fordítva teljesítmény-maximalizáló, illetve Maximális Teljesítmény) kampány kifejezést? Amennyiben belevágnál, de nem tudod, hogyan, esetleg már próbálkoztál vele, mégis kíváncsi vagy, hogyan érhetnél el jobb eredményeket, akkor ez a blogcikk Neked szól!

Réka
2024-07-08