Sokan még csak most ismerkednek vele, pedig már rég nem titkos fegyver: az ügyféllista az egyik legpontosabb és leghatékonyabb remarketing eszköz, amit a Google, a Meta vagy épp a LinkedIn platformján használhatsz. Ha van már ügyfél adatbázisod, akkor épp itt az ideje, hogy ne csak tárold az adatokat, hanem használd is az erejüket! Ebben a cikkben végigvesszük, mi mindenre jó egy ügyféllista, hogyan építsd fel, hogyan tudod feltölteni az egyes platformokra, és mik a leggyakoribb buktatók, amiket érdemes elkerülni.
Sokáig csak kerülőutakkal lehetett megszólítani a magyar közönséget a LinkedInen. Bár a platform szuper lehetőségeket kínált, a hirdetések választható nyelvei nem könnyítették meg a hazai hirdetések elkészítését. A 2025 tavaszán bejelentett újítás azonban nagy fordulatot hozott: a LinkedIn mostantól támogatja a magyar nyelvű hirdetéseket is. Erre próbáljunk most a technikai fejlesztésen túl, egy kicsit másképp tekinteni, hiszen rengeteg apró kincset rejthet ez az újdonság számodra is. Lássuk, kiknek lehet ez különösen hasznos, és milyen gyakorlati tanácsokat érdemes megfogadni, ha belevágunk - saját esettanulmányunkkal illusztrálva!
Bár a mesterséges intelligencia csak egy-két éve jelent meg a mindennapjainkban, már a hirdetéskezelésbe is beszivárogtak a különböző AI-alapú megoldások. Mutatjuk is, mi mindenre használhatod majd a Google mesterséges intelligenciáját a kampányaidban - és mire érdemes figyelned, ha kipróbálod!
A performance marketing egy olyan digitális marketing stratégia, ahol az eredmények vannak a középpontban, a legtöbb esetben a kattintások vagy konverziók után fizetünk. A performance marketing ügynökségek egy adott kampány céljainak elérésére vállalnak garanciát.
Ismerd meg az Advantage+ shopping kampányokat, ahol mesterséges intelligencia segítségével optimalizálhatod a hirdetéseket. Cikkünkből megtudhatod, hogyan maxolhatod ki hirdetéseid hatékonyságát minimális erőfeszítéssel. Megmutatjuk, hogyan használd ki az Advantage+ kampányok által nyújtott lehetőségeket, függetlenül attól, hogy kezdő vagy tapasztalt hirdető vagy.
A YouTube egy hatalmas platform, rengeteg potenciális ügyféllel, így kiváló lehetőség a hirdetések futtatásához. Azonban egy sikeres kampány megvalósításához nem elég csak feltölteni egy videót. Fontos, hogy megtervezzük a hirdetést, és a megfelelő célközönségnek mutassuk be. Cikkünkben bővebben is megismerkedünk a YouTube hirdetés készítés rejtelmeivel.
Ahogy a legtöbb vállalkozás, úgy a marketinggel foglalkozó cégek számára is a karácsonyi időszak a csúcsidőszak. Szinte mindenki igyekszik még az utolsó pillanatban új ügyfelekre szert tenni, esetleg tuti tippeket adni a reklámzaj idejére. Vannak azonban olyan vállalkozások is, akiknek az éves bevételük fele nem karácsony környékén realizálódik. Ha a Te vállalkozásod is ide tartozik, akkor mindenképpen olvass tovább, hiszen ez a cikkünk neked szól.
Gyakran hallod a Performance Max (vagy magyarra fordítva teljesítmény-maximalizáló, illetve Maximális Teljesítmény) kampány kifejezést? Amennyiben belevágnál, de nem tudod, hogyan, esetleg már próbálkoztál vele, mégis kíváncsi vagy, hogyan érhetnél el jobb eredményeket, akkor ez a blogcikk Neked szól!
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.