Blog

Címke

Karantén

Hatékonyság

Trendek és tervek 2021-re

Ha meglepetésekről van szó, akkor 2020-at nehéz felülmúlni - mi bízunk benne, hogy a következő év kevesebb váratlan eseményt tartogat, ezért belenéztünk a varázsgömbünkbe, és megvizsgáltuk, mi várható 2021-ben. Szerencsére a digitális marketing világában 5+1 szépen körvonalazódó trendet látunk, így nyugodt szívvel ajánljuk Nektek is, hogy figyeljetek oda ezekre a marketingstratégiátok megalkotása során, és így biztosak lehettek abban, hogy fel vagytok készülve a pandémia utáni időszakra is!

Levi
2020-09-03
Hatékonyság

Erre jobb felkészülni: mit tehetnek a cégek, ha újra beüt a karantén?

A jelenlegi bizonytalan helyzetben nem tudhatjuk, hogy újra rákényszerülünk-e az otthoni munkavégzésre, ezért nem árt előre felkészülnöd és már most belevetned magad a digitális eszközök és lehetőségek feltérképezésébe. Kezdd cikkünk elolvasásával és tekintsd meg javaslatainkat!

Évi
2020-10-13
Hatékonyság

Otthonról is hatékonyan, azaz hogyan működtesd a home office-t

A koronavírus kirobbanásával számos vállalat döntött úgy, hogy csökkenti a járvány terjedésének esélyét, és ideiglenesen maga mögött hagyja az irodákat. Ennek köszönhetően egyik napról a másikra több tízezer munkavállaló számára nyílt meg a home office lehetősége. Habár elsőre nagyon csábító lehet egész nap az ágyból dolgozni és elindítani egy sorozatot a teendők mellé, de mit érdemes tenni, hogy hosszú távon is produktív maradj? A Selector csapata már több éve otthonról dolgozik, így adunk néhány tanácsot a hatékony otthoni munkavégzéshez!

Levi
2020-09-03
Önfejlesztés

Így töltődj fel otthon a karantén idején

A koronavírus alapjaiban változtatta meg az emberek mindennapjait, hiszen sokan most otthonról dolgoznak, így a munkával, a családdal és a kikapcsolódással töltött idő és tér összemosódik. Viszont vannak olyan tevékenységek, amik még ilyenkor is segítenek a feltöltődésben.

Anikó
2020-04-20
Social

Hogyan kommunikálj online a koronavírus idején?

A koronavírus globálisan változtatta meg minden cég helyzetét, azonban ez nem ok arra, hogy felfüggesszük az online kommunikációt. Sőt, most kell a leginkább odafigyelni arra, hogy mit közvetítünk az ügyfelek, vásárlók felé.

Anikó
2020-04-20