Blog

Címke

E-kereskedelem

Keresőoptimalizálás (SEO)

10 dolog, amit minden webshopnak be kell állítania SEO szempontból

Egy webshop azért jön létre, hogy felületén az emberek vásároljanak. Minél több felhasználót sikerül becsábítani az áruházba, annál több vásárlót kaphatunk. Nem nehéz belátni, hogy egy webshop sikerességének egyik alappillére a megfelelő keresőoptimalizálás. Mivel a legtöbb esetben erős verseny alakul ki a webshopok között, érdemes ezt körültekintően végezni. De miben más keresőoptimalizálási szempontból egy webshop, mire figyeljünk oda?

Csenge
2024-01-26
Webfejlesztés

Webshop motorok összehasonlítása - melyik, kinek jó?

Napjainkban, egy webáruház indítása és annak későbbi sikere nem feltétlenül csak pénz és idő kérdése. Az előkészítő folyamatban nagyobb hangsúly helyeződik a jelenkori igényeknek legmegfelelőbb webáruház szoftver kiválasztására úgy, hogy az a vállalkozás közép- vagy hosszú távú céljait is hatékonyan támogassa. Az egyedi fejlesztésű és bérelhető szoftverek mellett a leendő webáruház tulajdonosok az említett kategóriák közé ékelhető, nyílt forráskódú webáruház motorok közül is választhatnak. Jelen cikkük ezen motorok közül is a legismertebb és legelterjedtebb megoldásokra nyújt részletesebb betekintést.

Hatékonyság

Mit takar az értékesítési tölcsér és miért fontos erre felépíteni az éves marketing stratégiánkat?

Az értékesítési tölcsér használata az elmúlt években egyre népszerűbb az online marketing területén is. A tölcsér magába foglalja a vásárlói útvonalat, azt a folyamatot, ahogy a felhasználó vásárlóvá válik. Viszont ha már egyszer vásárolt Tőled, miért engednéd útjára? Avagy hol rontják el legtöbben és mit tehetsz, hogy Te ne ess ebbe a hibába?!

Hatékonyság

Trendek és tervek 2021-re

Ha meglepetésekről van szó, akkor 2020-at nehéz felülmúlni - mi bízunk benne, hogy a következő év kevesebb váratlan eseményt tartogat, ezért belenéztünk a varázsgömbünkbe, és megvizsgáltuk, mi várható 2021-ben. Szerencsére a digitális marketing világában 5+1 szépen körvonalazódó trendet látunk, így nyugodt szívvel ajánljuk Nektek is, hogy figyeljetek oda ezekre a marketingstratégiátok megalkotása során, és így biztosak lehettek abban, hogy fel vagytok készülve a pandémia utáni időszakra is!

Levi
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Melyiket válasszam: a standard vagy a smart shopping kampányt?

Mielőtt létrehozod az első shopping kampányodat webshopod számára, fontos, hogy szakmailag kicsit tájékozódj az alapokról. A Google Ads kezelőfelülete akár pár perc alatt, néhány lépés segítségével végigvezethet a kampánylétrehozási folyamaton, azonban légy körültekintő. Nem mindegy ugyanis, milyen típusú shopping kampányt készítesz. Cikkünk röviden összefoglalja, mit érdemes átgondolnod és előkészítened az első sikeres shopping kampányod futtatásához.

Anna
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Webshop keresési kampányok és az ajánlattételi stratégiák

Gyakran előfordul, hogy bár tervezzük shopping kampány indítását, hetekig, akár hónapokig is elhúzódik, többnyire technikai okok miatt. Erre az átmeneti időszakra javasoljuk az alábbi hirdetési módszereket. Cikkünk első részében Google Ads fiókunk felépítését és a kampánytípusokat vettük sorra. Most a keresési kampányok szerkezetéről, a bővítményekről és az ajánlattételi típusokról ejtünk pár szót.

Anna
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Webshop kampányok Google Ads-ben - alternatívák shopping kampány helyett az e-kereskedelemben

Ha webshopot tervezünk hirdetni Google Ads-ben, mostanság már mindenki a shopping kampányt javasolja. Ez rendben is volna, de mi a helyzet akkor, ha nem szeretnénk vagy még nem adottak a technikai vagy egyéb feltételek a shopping kampány indításához? Milyen egyéb, webshop-specifikus kampányt indítsunk, illetve hogyan építsük fel a fiókunk szerkezetét?

Anna
2023-12-22