Előző cikkünkben elkezdtük megfogalmazni céljainkat és megtervezni a kampányunkat. Ebben a bejegyzésben bemutatjuk a sikeres kampánymenedzsment legalapvetőbb feltételeit, és összegyűjtöttük a végeredmény értelmezéséhez szükséges kifejezéseket.
Akár marketingügynökséggel, szabadúszó szakértővel, akár önállóan vágnál bele egy online marketing kampány megtervezésébe és lebonyolításába, az első lépés mindig az legyen, hogy alaposan átgondolod, mit is szeretnél elérni, és ehhez a célodhoz milyen lépésekkel jutsz közelebb. Mutatjuk, szerintünk melyek a legfontosabb állomások a kampány tervezése során.
Beköszöntött a november, borongós, hűvös napok ideje, de mint az év többi részében, most is érdemes egy kis időt fordítani a készségeink fejlesztésére. Az online képzések mindenki számára könnyen elérhetőek, és csak néhány órát vesz igénybe egy-egy modul elvégzése, így könnyebb beosztani az időnket, és munka mellett is elvégezhetőek. Ezeknek a kurzusoknak a többsége sajnos nem ad tanúsítványt, viszont van egy nagy előnyünk, hogy szakemberektől sajátíthatjuk el a tudást, emellett széles választékot és naprakész tudást nyújtanak számunkra.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkKérjük, add meg az adataid a feliratkozáshoz!