Egy webshop azért jön létre, hogy felületén az emberek vásároljanak. Minél több felhasználót sikerül becsábítani az áruházba, annál több vásárlót kaphatunk. Nem nehéz belátni, hogy egy webshop sikerességének egyik alappillére a megfelelő keresőoptimalizálás. Mivel a legtöbb esetben erős verseny alakul ki a webshopok között, érdemes ezt körültekintően végezni. De miben más keresőoptimalizálási szempontból egy webshop, mire figyeljünk oda?
Ha webshopod van, a legtöbb bevételt hozó kampánytípus számodra a Google Adsben a shopping kampány. Ez a hirdetéstípus képpel, termékadatokkal, árral, webshop értékeléssel – gyakorlatilag az érdeklődő számára minden fontos dologgal – jelenít meg hirdetést a Google keresőjében, ha az algoritmus szerint releváns a termék egy keresésre. Ha webshopod van, aknázd ki a Google shopping kampány páratlan lehetőségeit - mutatjuk, mi kell hozzá!
Az elmúlt években dübörög az e-kereskedelem, egyre többen gondolják úgy, hogy havi bevételüket egy webáruház készítésével szeretnék kiegészíteni, de sokan vannak, akik a teljes vállalkozásukat egy online boltra alapozzák.
Napjainkban, egy webáruház indítása és annak későbbi sikere nem feltétlenül csak pénz és idő kérdése. Az előkészítő folyamatban nagyobb hangsúly helyeződik a jelenkori igényeknek legmegfelelőbb webáruház szoftver kiválasztására úgy, hogy az a vállalkozás közép- vagy hosszú távú céljait is hatékonyan támogassa. Az egyedi fejlesztésű és bérelhető szoftverek mellett a leendő webáruház tulajdonosok az említett kategóriák közé ékelhető, nyílt forráskódú webáruház motorok közül is választhatnak. Jelen cikkük ezen motorok közül is a legismertebb és legelterjedtebb megoldásokra nyújt részletesebb betekintést.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkKérjük, add meg az adataid a feliratkozáshoz!