Blog

Címke

LinkedIn

PPC kampánykezelés

Hogyan használd jól az ügyféllistákat? - Google, Meta, LinkedIn

Sokan még csak most ismerkednek vele, pedig már rég nem titkos fegyver: az ügyféllista az egyik legpontosabb és leghatékonyabb remarketing eszköz, amit a Google, a Meta vagy épp a LinkedIn platformján használhatsz. Ha van már ügyfél adatbázisod, akkor épp itt az ideje, hogy ne csak tárold az adatokat, hanem használd is az erejüket! Ebben a cikkben végigvesszük, mi mindenre jó egy ügyféllista, hogyan építsd fel, hogyan tudod feltölteni az egyes platformokra, és mik a leggyakoribb buktatók, amiket érdemes elkerülni.

Dorina
2025-03-25
PPC kampánykezelés

Kinek éri meg magyarul hirdetni LinkedInen?

Sokáig csak kerülőutakkal lehetett megszólítani a magyar közönséget a LinkedInen. Bár a platform szuper lehetőségeket kínált, a hirdetések választható nyelvei nem könnyítették meg a hazai hirdetések elkészítését. A 2025 tavaszán bejelentett újítás azonban nagy fordulatot hozott: a LinkedIn mostantól támogatja a magyar nyelvű hirdetéseket is. Erre próbáljunk most a technikai fejlesztésen túl, egy kicsit másképp tekinteni, hiszen rengeteg apró kincset rejthet ez az újdonság számodra is. Lássuk, kiknek lehet ez különösen hasznos, és milyen gyakorlati tanácsokat érdemes megfogadni, ha belevágunk - saját esettanulmányunkkal illusztrálva!

Laura
2024-12-04
Közösségi média menedzsment

Mi az a LinkedIn és hova fejlődik? - A LinkedIn az új Twitter?

Szeretlek is, meg nem is. Ismerős? Amikor a LinkedInre gondolunk, sokunknak vegyes érzései támadnak. Itthon a legtöbben üzleti kapcsolatépítésre, networkingre, álláskeresésre és a munka világával kapcsolatos tartalmak megosztására használják. Éppen emiatt kevesen töltik szabad perceiket a LinkedIn tartalomfolyamot görgetésével - elvégre arra ott a Facebook, az Instagram, a TikTok, vagy (nálunk ritkább esetben) a Twitter. Vagy mégsem?

Tábita
2023-12-22
PPC kampánykezelés

Így készíts hatékony Message ads hirdetéseket LinkedInen

Alaposan, számos ismérv szerint körülhatárolható üzleti célközönség kapja meg, jobban teljesít, mint a kiküldött e-mailek, és remekül mérhető a teljesítménye. Mi az? A LinkedIn Message ads! Egyelőre azonban csak angol nyelven használhatjuk ki az előnyeit.

Anita
2025-07-23