Sokáig csak kerülőutakkal lehetett megszólítani a magyar közönséget a LinkedInen. Bár a platform szuper lehetőségeket kínált, a hirdetések választható nyelvei nem könnyítették meg a hazai hirdetések elkészítését. A 2025 tavaszán bejelentett újítás azonban nagy fordulatot hozott: a LinkedIn mostantól támogatja a magyar nyelvű hirdetéseket is. Erre próbáljunk most a technikai fejlesztésen túl, egy kicsit másképp tekinteni, hiszen rengeteg apró kincset rejthet ez az újdonság számodra is. Lássuk, kiknek lehet ez különösen hasznos, és milyen gyakorlati tanácsokat érdemes megfogadni, ha belevágunk - saját esettanulmányunkkal illusztrálva!
Szeretlek is, meg nem is. Ismerős? Amikor a LinkedInre gondolunk, sokunknak vegyes érzései támadnak. Itthon a legtöbben üzleti kapcsolatépítésre, networkingre, álláskeresésre és a munka világával kapcsolatos tartalmak megosztására használják. Éppen emiatt kevesen töltik szabad perceiket a LinkedIn tartalomfolyamot görgetésével - elvégre arra ott a Facebook, az Instagram, a TikTok, vagy (nálunk ritkább esetben) a Twitter. Vagy mégsem?
Alaposan, számos ismérv szerint körülhatárolható üzleti célközönség kapja meg, jobban teljesít, mint a kiküldött e-mailek, és remekül mérhető a teljesítménye. Mi az? A LinkedIn Message ads! Egyelőre azonban csak angol nyelven használhatjuk ki az előnyeit.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.