Amikor egy keresési Google Ads kampányt hozunk létre, a beállítások egyik legfontosabb része a kulcsszavak beállítása, vagyis annak a megadása, hogy mely keresési kifejezésekre jelenjen meg a hirdetésünk. Na de mi helyzet azokkal a kifejezésekkel, melyekre nem szeretnénk megjelenni? Ebben segítenek a kizáró kulcsszavak.
A kulcsszókutatás a SEO optimalizált szövegírásnak és így magának a keresőoptimalizálásnak is az első lépése. Hogyan működik? Hogyan végezzük el olyan profin, mint egy SEO ügynökség? Megmutatjuk, hogyan csináld.
A SEO szövegírás nagyszerű eszköz arra, hogy érdeklődőket szerezz az oldaladra. Hogy miért? Mert a jó SEO szövegben az információ, a tartalom és a stílus összedolgozik a technikával. Hiszen napjainkban az emberek éheznek az információra. És hol jutnak hozzá? Az interneten. Bármilyen témáról is legyen szó, kertészkedés, autószerelés, főzés. Ezért egy jól megírt szöveg, melyet megfelelően optimalizáltál, rengeteg látogatót hoz az oldaladra. Éveken át.
Ha használtad már a Google Ads kulcsszótervező eszközét, valószínűleg ismerősek számodra a kulcsszókutatás lépései: ötletgyűjtés, csoportosítás, adatok lekérése és rendszerezése. Ne tévesszen meg azonban a látszat: a faék egyszerűségűnek tűnő eszköz számos buktatót rejt magában, amivel könnyedén elfuserálhatsz egy egyébként tökéletesen működőképes kampánytervet. Mutatjuk, mire érdemes odafigyelned a kulcsszókutatás során!
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünk