Gyorsan, valami érdekeset! Ez lehetne a mottója a rövid idő alatt fogyasztható YouTube Shorts videóknak, melyek egyre nagyobb teret hódítanak, különösen a fiatalok körében. Ám a YouTube Shorts egy olyan eszköz, amely nemcsak a közönség szórakoztatására szolgál, hanem SEO szempontból is jelentős előnyöket kínálhat, mivel közvetlenül befolyásolhatja a keresőmotorokban való megjelenést és a rangsorolást.
Egyre több weboldal tulajdonos számára válik világossá, hogy az organikus forgalom növelésének egyik legkönnyebb módja, ha edukatív és értékes tartalmakkal tölti fel az oldalát. Sajnos a jó tartalom gyakran nem elég, mert az üzenetet el kell juttatni a célközönségnek, a potenciális ügyfeleknek vagy vevőknek. Ezért alapvetően fontos, hogy készüljön egy tartalomstratégia, melyben a linképítésre is fókuszt kell helyezni. Cikkünkben górcső alá vesszük azokat a tartalmakat, melyeket linképítésre is használhatsz.
A Google Cégprofil jelentős támogatást ahhoz, hogy helyi ügyfeleid rádtaláljanak, így érdemes odafigyelni annak optimalizálására és folyamatos karbantartására. Ebben a cikkben tippeket adunk, mire figyelj oda, hogy profilod valódi ügyfeleket hozzon!
Nem minden weboldal-tulajdonos van tisztában azzal, hogy milyen fontos, hogy oldala a megfelelő helyeken jelenljen meg a keresési eredmények között. Pedig éppen ez a kulcsa annak, hogy az oldalra organikusan, azaz természetesen is érkezzenek látogatók, lehetőség szerint minél többen. A keresőoptimalizálás (SEO) célja, hogy javítsa az oldal láthatóságát a keresőmotorokban, növelje a weboldal látogatottságát és a látogatók által közvetve az üzleti eredményeket.
Képzeld el, hogy vállalkozásod honlapja egy titokzatos sziget tele kincsekkel, azaz izgalmas termékekkel vagy szolgáltatásokkal. Ha azonban senki nem ismeri a szigeted, akkor a kincseid sajnos rejtve maradnak a világ szeme előtt - éppen ezért fontos például, hogy jól megválasztott és elhelyezett keresőkifejezésekkel utat mutass az érdeklődőknek, akik így könnyebben rátalálhatnak a honlapodra. Persze nem elég csak úgy, itt-ott elhelyezned ezeket az útjelző táblákat: fontos gondosan megtervezni és alkalmazni őket egy komplex SEO stratégia részeként, hogy valóban hatékonyan működjenek, és általuk valódi értéket nyújthass érdeklődőidnek.
Az online hirdetési kampányok jelentősége az értékesítésben hatalmas mivel a felhasználók vásárlási szokásainak nagy része az internetes megoldásokra korlátozódik. Ha például alkalmi ruhát keresünk akkor az első ami eszünkbe jut, hogy, hogy beírjuk a keresőbe az "alkalmi ruha" kifejezést.
Az L33 nőgyógyászati centrum egy SEO szempontból nagyon izgalmas és keresőoptimalizálási szempontból határozottan szerencsés iparágban működik, magán egészségügyi szolgáltatást nyújt, több területet is érintve.
Egy webshop azért jön létre, hogy felületén az emberek vásároljanak. Minél több felhasználót sikerül becsábítani az áruházba, annál több vásárlót kaphatunk. Nem nehéz belátni, hogy egy webshop sikerességének egyik alappillére a megfelelő keresőoptimalizálás. Mivel a legtöbb esetben erős verseny alakul ki a webshopok között, érdemes ezt körültekintően végezni. De miben más keresőoptimalizálási szempontból egy webshop, mire figyeljünk oda?
Egy videó elkészítését követően felmerülhet benned, hogy mégis mit kell tenned ahhoz, hogy a YouTube-ra történő feltöltés után a lehető legtöbb releváns felhasználónak megjelenjen a tartalmad. Ehhez a videó keresőoptimalizálása (más néven SEO, Search Engine Optimization) lehet segítségedre. Ne ijedj meg, az útmutatónkban lépésről lépésre bemutatjuk a szükséges teendőket!
Hogy egy adott weboldal egészen pontosan milyen elemeket tartalmaz és azoknak milyen a designja, azt leginkább a megrendelő ízlése dönti el. Ha kicsit tudatosabban készül a weboldal, akkor már a munkálatok kezdetén, a tervezési időszakban bevonnak webdesignert és marketingest.
A keresőoptimalizálás alapvető célja, hogy a Google (illetve más keresőmotorok) jó helyen jelenítsék meg az oldalunkat a releváns keresésekre. Rengeteg eszköz, trükk és tipp létezik ennek elérésére: ha érdekel, hogyan győzheted meg a keresőmotorokat arról, hogy oldalad értékes tartalmat kínál a felhasználóknak, érdemes SEO-val (Search Engine Optimization) foglalkozó blogcikkeket és útmutatókat böngészni.
A linképítés (link building) a SEO, tehát a keresőoptimalizálást végző szakemberek legnehezebb, ugyanakkor legfontosabb feladata. A linképítés során a weboldalad számára szerzel hivatkozásokat külső webhelyekről. Minél több jó minőségű, releváns link mutat egy oldalra, annál eredményesebb lehetsz SEO szempontból, annál előrébb kerülhetsz a Google találati listáján.
A digitális világban alig van olyan terület, ami ne változna és fejlődne folyamatosan. Ez alól a weboldalunk sem kivétel, amely ráadásul az egyik legköltséghatékonyabb eszköze a marketingünknek. A trendek és technológiák változnak, a verseny egyre csak nő, éppen ezért fontos, hogy lekövessük ezeket és folyamatosan kitűnjünk a digitális zajban vállalkozásunkkal. Mielőtt azonban nagyon megijednél, segítünk elindulni. Számos kisebb, de igencsak hatékony módosítással az oldaladat naprakészen, a vállalkozásodat pedig növekvő ütemben tarthatod. Mutatjuk a tippeket.
A keresőoptimalizálás (vagyis a Search Engine Optimization, röviden: SEO) célja, hogy weboldalunk egy adott kifejezésre, kulcsszóra minél előkelőbb helyen jelenjen meg a Google organikus, vagyis normál, nem fizetett találati listáján. Miért is jó ez? A keresőoptimalizálás segítségével hosszú időre a kereső élére törhetünk, kihasználva ezzel azt, hogy a SEO hatékony konverzió generáló eszköz. A legtöbb látogató az egyes weboldalakra a keresőn keresztül érkezik. A keresőoptimalizálás tehát a láthatóság javítására irányuló törekvés is egyben, amelynek segítségével a Google valóban a barátunk (és cégünk barátja) lesz!
A SEO (vagyis a Search Engine Optimization) lényege, hogy a keresőmotorok algoritmusaihoz igazítva weboldalad minél előrébb kerüljön a kereső találati listáján, nagyobb organikus forgalmat generálva ezzel. A cégek számára nagy fejtörést okoz, hogy vajon érdemes-e keresőoptimalizálásba fektetni (egyértelműen igen!), és ha már forrásokat fordítanak a SEO-ra, akkor azt házon belül alkalmazott szakember segítségével tegyék-e meg vagy pedig kérjék keresőoptimalizálással foglalkozó, külső szakember vagy ügynökség segítségét.
A kulcsszókutatás a SEO optimalizált szövegírásnak és így magának a keresőoptimalizálásnak is az első lépése. Hogyan működik? Hogyan végezzük el olyan profin, mint egy SEO ügynökség? Megmutatjuk, hogyan csináld.
Sokaknak homályos fogalom a keresőoptimalizálás, és sok tévhit kering róla. Mi a keresőoptimalizálás célja? Mit csinál egy SEO ügynökség, és hogyan segít a keresőoptimalizálásban?
A SEO szövegírás nagyszerű eszköz arra, hogy érdeklődőket szerezz az oldaladra. Hogy miért? Mert a jó SEO szövegben az információ, a tartalom és a stílus összedolgozik a technikával. Hiszen napjainkban az emberek éheznek az információra. És hol jutnak hozzá? Az interneten. Bármilyen témáról is legyen szó, kertészkedés, autószerelés, főzés. Ezért egy jól megírt szöveg, melyet megfelelően optimalizáltál, rengeteg látogatót hoz az oldaladra. Éveken át.
Nagy örömmel szoktuk fogadni első weboldalunk elkészültét. Ódákat zengünk a fejlesztőcég kompetenciájáról és hatékonyságáról, néha abszolút jogosan, néha pedig kevésbé. Örülünk, hogy most végre több vevőnk/megrendelőnk lesz, mert elkészült álmaink weboldala, és már csak egy lépés a siker. Azonban ahogy múlik az idő, csak nem akarnak dőlni a megrendelések és nem fér a fejünkbe, hogy mi lehet a gond. A problémát úgy hívják, hogy keresőoptimalizálás, másnéven SEO, vagyis annak a hiánya, és hidd el, nagyon nagy szükséged van rá, akár új, akár régi weboldalad van. Ebben a cikkben összeszedtük azokat a szempontokat, amik nélkül nem valószínű, hogy több ügyfelet tudsz majd generálni weboldaladon keresztül.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünk