Blog

Címke

A/B teszt

Webfejlesztés

A/B teszteld a weboldalad egyszerűen, programozói tudás nélkül

Tudtad, hogy weboldalad esetén kiemelten fontos az első benyomás? Látogatóid jellemzően már az első néhány másodpercben eldöntik, hogy tovább böngésznek-e, vagy továbbállnak egyik versenytársad oldalára. Valószínű ezt te sem szeretnéd, ezért már az első pillanattól kezdve megpróbálod felkelteni az érdeklődők figyelmét azzal az ajánlattal, képpel vagy épp címsorral, amelyet te a legfontosabbnak gondolsz. De mi van akkor, ha rossz a megérzésed, és potenciális vásárlóid mást keresnek, más üzenet tartja őket ott az oldalon? Ezért javasoljuk minden esetben, hogy A/B teszteld weboldaladat - ezzel a megoldással kipróbálhatod, hogy melyik verzió működik a legjobban, így a reklámköltségek emelése nélkül növelheted meg konverzióid számát.

Levi
2022-10-17
PPC kampánykezelés

20%-os szabály eltörölve - de mégis mennyi szöveg teljesít jól a Facebook kreatívokon?

Bizonyára hallottátok már a hírt, hogy a Facebook megszüntette a sokunk életét megnehezítő 20%-os szöveg szabályt. Nincs már többé szükség a kreatívok átfuttatására a szövegfedettségi eszközön, majd alakítgatására addig, amíg ,,OK”-ot nem mutat a tool. Azonban a hirtelen jött szabadságban nem lehetett tudni, hogy akkor most mégis mennyi szöveget lenne érdemes feltünteti a képeken, videókon. Éppen ezért leteszteltük, mutatjuk az eredményt.

Timi
2022-10-17
PPC kampánykezelés

Facebook bejegyzés promo: forgalom vagy bejegyzéshez fűződő aktivitás kampány?

Az elmúlt években a Facebook organikus elérés jelentősen csökkent. Ma már ha közzéteszünk egy bejegyzést, és nem támogatjuk hirdetéssel, sokkal nehezebb elérni a felhasználókat. Ha szeretnénk hirdetéssel kiemelni egy bejegyzést, nem mindegy, milyen kampánycélt választunk. Mutatjuk, nekünk mi vált be!

Timi
2022-10-17