Keresőoptimalizálás (SEO)
A weblapok böngészése közben kétségkívül a képi tartalom ragadja meg először a figyelmet - legtöbbször ez alapján döntjük el, maradunk-e az oldalon. Mégis, a weboldalak technikai auditja gyakran mutat rá, hogy sokan éppen a képek optimalizálását hanyagolják el. A sok beállítás mellett a képekre csak részben vagy egyáltalán nem kerül sor. Jelentőségüket pedig egyáltalán nem szabad lebecsülni, különösen azokon az oldalakon, amelyek vizuális értékre építenek, vagy termékeket értékesítenek.
Ügynökség
Gondolkodtál már azon, hogy a Te viselkedésed alapján milyen buyer persona készülhet? Gyere velünk a kulisszák mögé, ahol most akasztják a hóhért, vagyis fény derül az ügynökségi personákra!
PPC kampánykezelés
Bár a mesterséges intelligencia csak egy-két éve jelent meg a mindennapjainkban, már a hirdetéskezelésbe is beszivárogtak a különböző AI-alapú megoldások. Mutatjuk is, mi mindenre használhatod majd a Google mesterséges intelligenciáját a kampányaidban - és mire érdemes figyelned, ha kipróbálod!