Ügynökség

Már eldöntötted, hogy vállalkozásod sikerének növelése érdekében együtt szeretnél működni egy digitális marketing ügynökséggel, de bizonytalan vagy, hogyan is keresd fel őket?
Egy hatékony brief összeállítása nagyon fontos, hogy az ügynökség megismerhesse a vállalkozásod céljait, az igényeidet és a célközönségedet, és nem utolsósorban minél pontosabb ajánlatot tudjon Számodra küldeni akár már az első kapcsolatfelvétel után. Íme néhány tipp, amelyek segíthetnek abban, hogy egy igazán hatékony brieffel kezdhessétek a közös munkát!
Közösségi média menedzsment

Izgalmas hónapok elé nézük, hiszen az Instagram továbbra sem lazít a tempón. Eltökélt célja, hogy a Z generáció szívdobbanásaira hangolódjon, vagyis marketing nyelven: az Instagram a felhasználók legfőbb motivációjára és gyengeségeire építse ki a platformját 2023-ban. Vajon milyen újdonságokra kell számítanunk?
Közösségi média menedzsment

Szeretlek is, meg nem is. Ismerős? Amikor a LinkedInre gondolunk, sokunknak vegyes érzései támadnak. Itthon a legtöbben üzleti kapcsolatépítésre, networkingre, álláskeresésre és a munka világával kapcsolatos tartalmak megosztására használják. Éppen emiatt kevesen töltik szabad perceiket a LinkedIn tartalomfolyamot görgetésével - elvégre arra ott a Facebook, az Instagram, a TikTok, vagy (nálunk ritkább esetben) a Twitter. Vagy mégsem?