PPC kampánykezelés

Hamarosan eljön az idei Black Friday szezon, amikor a hirdetők és a vásárlók egyszerre készülnek az év legnagyobb online vásárlási rohamára.
A PPC kampányok ilyenkor különösen nagy szerepet kapnak, a megfelelő beállításokkal, kreatívokkal és ajánlatokkal akár pár nap alatt is látványos eredményeket lehet elérni. DE! Ha eddig halogattad a kampánytervezést, most jól figyelj, mert hoztunk neked néhány tippet és trükköt, hogy az utolsó pillanatban is hatékony „last minute” PPC kampányokat tudj beállítani, amik valóban hoznak konverziót, nem csak kattintásokat.
PPC kampánykezelés

A natív hirdetések az online marketing egyik legizgalmasabb, sokak számára mégis alig ismert irányát képviselik. Ha eddig csak PPC-kampányokban gondolkodtál, és eszedbe sem jutott a natív formátum, talán érdemes újragondolni a stratégiád. Ezek a hirdetések nem tolakodnak, mégis természetesen vezetik a felhasználót a márkád felé - tartalommal, értékkel, bizalommal.
Webanalitika

Az AI használat egyre nagyobb térhódítása alapjaiban változtatja meg a felhasználói szokásokat. Legutóbbi cikkünkben az AI Max funkcióról írtunk nektek, most pedig az AI forgalom mérésébe mélyülünk el. Tudtad, hogy a mesterséges intelligenciát használó látogatók egészen más viselkedési mintát mutatnak mint a hagyományos keresőből érkezők? Mit tehetsz, hogy a SEO-eredményeid és a kampánydöntéseid ne torzuljanak? Olvasd el cikkünket és tudd meg, hogyan érhetsz el pontosabb adatelemzést az AI korában a jobb döntések érdekében.