Blog

Címke

PPC

PPC kampánykezelés

Black Friday-ből karácsonyba: hogyan használd okosan a megszerzett forgalmat?

A Black Friday az év egyik legintenzívebb online vásárlási időszaka, ami után rögtön beköszönt a karácsonyi forgalmi csúcs. Aki okosan használja ki a Black Friday alatt megszerzett látogatókat, adatokat és vásárlókat, az nemcsak olcsóbban tud hirdetni decemberben, hanem sokkal stabilabban is tudja növelni a bevételét.

Barbi
2025-11-15
PPC kampánykezelés

Last minute Black Friday PPC kisokos

Hamarosan eljön az idei Black Friday szezon, amikor a hirdetők és a vásárlók egyszerre készülnek az év legnagyobb online vásárlási rohamára. A PPC kampányok ilyenkor különösen nagy szerepet kapnak, a megfelelő beállításokkal, kreatívokkal és ajánlatokkal akár pár nap alatt is látványos eredményeket lehet elérni. DE! Ha eddig halogattad a kampánytervezést, most jól figyelj, mert hoztunk neked néhány tippet és trükköt, hogy az utolsó pillanatban is hatékony „last minute” PPC kampányokat tudj beállítani, amik valóban hoznak konverziót, nem csak kattintásokat.

Barbi
2025-11-15
PPC kampánykezelés

Próbára tettük a Google új AI Max funkcióját – így teljesített

A Google új AI Max funkciója lehetőséget ad arra, hogy mesterséges intelligencia segítségével finomhangold a hirdetéseidet. De vajon tényleg ennyire okos? Saját kampányokon teszteltük, hogy kiderüljön, hogyan teljesít a valóságban, és milyen hatással van a költségekre, a konverziókra és a kampánykezelésre.

Barbi
2025-11-15
PPC kampánykezelés

Így forradalmasítja a Google AI a hirdetéskezelést

Bár a mesterséges intelligencia csak egy-két éve jelent meg a mindennapjainkban, már a hirdetéskezelésbe is beszivárogtak a különböző AI-alapú megoldások. Mutatjuk is, mi mindenre használhatod majd a Google mesterséges intelligenciáját a kampányaidban - és mire érdemes figyelned, ha kipróbálod!

Selector
2025-11-15
PPC kampánykezelés

Nem az évvége a kiemelt szezonod? Erre figyelj hirdetési büdzséd kezelésekor!

Ahogy a legtöbb vállalkozás, úgy a marketinggel foglalkozó cégek számára is a karácsonyi időszak a csúcsidőszak. Szinte mindenki igyekszik még az utolsó pillanatban új ügyfelekre szert tenni, esetleg tuti tippeket adni a reklámzaj idejére. Vannak azonban olyan vállalkozások is, akiknek az éves bevételük fele nem karácsony környékén realizálódik. Ha a Te vállalkozásod is ide tartozik, akkor mindenképpen olvass tovább, hiszen ez a cikkünk neked szól.