Indítottál már olyan Facebook kampányt, ami végül semmi eredményt nem hozott? Nem vagy egyedül! A legtöbben ugyanazokat a hibákat követik el újra és újra a Meta hirdetéseknél. Pedig ezek gyakran pár kattintással megelőzhetőek lennének. Ebben a cikkben összeszedtük, mire érdemes minden kampányindítás előtt ránézni, ha nem szeretnél feleslegesen költeni.
Sokan még csak most ismerkednek vele, pedig már rég nem titkos fegyver: az ügyféllista az egyik legpontosabb és leghatékonyabb remarketing eszköz, amit a Google, a Meta vagy épp a LinkedIn platformján használhatsz. Ha van már ügyfél adatbázisod, akkor épp itt az ideje, hogy ne csak tárold az adatokat, hanem használd is az erejüket! Ebben a cikkben végigvesszük, mi mindenre jó egy ügyféllista, hogyan építsd fel, hogyan tudod feltölteni az egyes platformokra, és mik a leggyakoribb buktatók, amiket érdemes elkerülni.
Ma már szinte elképzelhetetlen bármilyen vállalkozás működése anélkül, hogy ne lenne legalább egyvalaki, aki a termékeit, szolgáltatásait vagy éppen a márkáját tudatosan és profin menedzseli. Az online megjelenés és márkaépítés pedig tényleg alapvető feladattá vált. Aki nincs fent az interneten, nem mutatja be a termékeit, szolgáltatásait, túlzás nélkül komoly üzleti kockázatnak van kitéve.
Örömmel fogadunk minden ötletet és témát, amelyről szívesen olvasnál!
Írj nekünkTelefon: +36 20 414 5065
Email: hello@selector.hu
Iroda: 1072 Budapest,
Klauzál u. 30.